FFXV.gif

Final Fantasy XV
  • darkSectorxxx #31
    Melyik nem real-time rendszert gondolom?
    Mindet, amiben azért nem egy DMC stílúsú akció-rpg hatást kelt bennem mint játékos. :)

    "Egyetlen hátulütője, hogy - mivel túl sok mindenre kellene figyelni egyszerre - ezekben a rendszerekben csak egy karaktert irányíthatunk aktívan, ami kicsit kevés a stratégiához szokott énemnek, sokkal arcade-osabb lett a harc. Cserébe kapunk kismillió affection küldit-szálat ezekben a játékokban, amivel megismerhetjük jobban a karaktereket, hogy jobban teljesítsenek a harcban. :-)"

    Pontosan, én is eddig így tartom számon ezt a részt, ha a FF XIII-al elvoltam, ezzel is elleszek, tuti.
    De a FF XII az nekem kritikán alluli volt amit ott műveltek harc szinten, meg lehetett volna szokni, de nem akartam.
    FF XIII-2 és FF XIII LR-t már kihagytam. Igazából csak a LR-ban csalódtam picit, a XIII-2 még nekem bejött.

    FF VII Remake-et én is iszonyat várom, az is ilyen real-time lesz ahogy néztem a bemutatókat, kicsit meg lesz változtatva sajnos, ettől félek. :)

    Én sem azt mondom hogy nem értem azt akinek ez tetszik, de a taktikusság amit mondtál is, mikor ki varázsoljon, gyógyítás, védelmek, támadás, tank kari stb. :)
    Vannak dolgok, amiben télleg hozzátesz a stílushoz, de a másik oldalon meg látom hogy elvesz, de inkább úgy fogalmazok hogy elhagy....

    Számomra fontos dolgok, másoknak nem.
    Aki most kezdte, pl Zoly, frankón nem így fogja látni, nem tudja miket hiányolok én pl mert ezzel indít.

    Csak nekem rossz volt látni, hogy 30 év után egy fő rész, amiben az eddigiekkel szemben csak!!!
    karaktert irányíthatunk....

    Ha jól emlékszem a 6-os társaság volt a legkisebb csapat FF fő epizódokban, és azért az kicsit érdekessé tette a 40 órányi, vagy nekem 200-300 órányi játékot.