FFXV.gif

Final Fantasy XV
  • Maala
    #28
    Hát, összehasonlítva a régi FF-es körökre osztott rendszert (Battle Time vagy Active Batle Time) a Final Fantasy XII féle realtime rendszerrel (Active Dimension Battle), vagy ezzel az új Xenoblade Chronicles X \ Final Fantasy XV realtime rendszerrel (Active X Battle), szerintem a teljesen 3D világhoz jobban illik, mint az FF13-féle külön képernyős megoldás (az valami Command Synergy Battle vagy mi volt). Szimplán azért, mert nem töri meg a képernyőváltás a játék folyamatosságát. Ez egy felülnézetes, vagy fix hátterű játéknál még egyáltalán nem gond, sőt!... de - megint csak mondom, számomra - egy 3D-s játéknál ez sokkal pöpecebb, kb. álomszerűen faszányos. :-) Mióta megláttam valamelyik Play.IT-n a Xenoblade X-et, azóta #dreamcometrue érzés van bennem ezekkel az új jRPG-kkel kapcsolatban (Akkor még a sima XB-t, illetve az FF12-t nem ismertem).

    Egyetlen hátulütője, hogy - mivel túl sok mindenre kellene figyelni egyszerre - ezekben a rendszerekben csak egy karaktert irányíthatunk aktívan, ami kicsit kevés a stratégiához szokott énemnek, sokkal arcade-osabb lett a harc. Cserébe kapunk kismillió affection küldit-szálat ezekben a játékokban, amivel megismerhetjük jobban a karaktereket, hogy jobban teljesítsenek a harcban. :-)

    Persze elfogadom, hogy valakinek ez nem tetszik, különbözőek vagyunk, szerencsére hamarosan(???) jön a FF7 remake, abban megint a jó öreg (Active) Battle Time rendszer lesz, minden karaktert lehet irányítani a harc közben, stb. :-) Én azt is élvezni fogom, Emerald Weapon, reszkess. Modern grafikával! :-D