123
1434784774.png
  • grebber
    #123
    Dishonored 2 -> 3.29 euro Vegyétek ,vigyétek!
  • grebber
    #122
    Sok idő,nagyon sok idő.
  • Rita79
    #121
    Én sem toltam. Előre láthatólag mikorra lesz kész?
  • grebber
    #120
    Nem tudom ki nem tolta még rajtam kívül, de készül hozzá a magyarítás!
  • krisztajo
    #119
    Érdeklődnék, hogyha a Clockwork robik ölik meg az őröket mert ellövőm a fejüket, azt gyilkosságnak veszi a játék vagy nem?
    Esetleg marad alacsony a káosz szint vagy növeli?
  • joceruza
    #118
    Estét!
    Érdeklődni szeretnék! Mikor feltörték,voltam olyan bátor és kalózkodtam. Nagyon bejött,de mivel nincs egy erős gépem,nem kínlódtam sokat vele. Arra lennék kíváncsi hogy a patch-ek javítottak-e valamit a teljesítményén? Szeretném magam karácsonyra meglepni vele.
    Köszönöm!
  • MerlinW
    #117
    Nem DLC, kiegészítő, standalone teljes játék.
  • zsozso29
    #116
    Megjött a hivatalos gépigény a Dishonored - Death of the Outsider, ugyan az mint a kettőé, nem is okozott meglepetést hisz DLC.

    RENDSZERKÖVETELMÉNYEK
    MINIMUM:
    Op. rendszer: Windows 7/8/10 (64 bit version)
    Processzor: Intel i5-2400 (4 core)/AMD FX-8320 (8 core)
    Memória: 8 GB RAM
    Grafika: NVidia GTX 660 2GB/AMD Radeon 7970 3GB
    Tárhely: 32 GB szabad hely

    AJÁNLOTT:
    Op. rendszer: Windows 10 (64 bit version)
    Processzor: Intel i7-4770 (4 core)/AMD FX-8350 (8 core)
    Memória: 16 GB RAM
    Grafika: NVidia GTX 1060 6GB/ AMD Radeon RX 480 8GB
    Tárhely: 32 GB szabad hely
  • Shep
    #115
    Én sem, Corvo az igazi hős.
  • MerlinW
    #114
    Mindenki azt a libát választotta Corvo helyett? Nem értem én ezt :)
    Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2017.07.08. 21:54:46
  • Ratrak
    #112
    Jó kis játék ez. Emilyvel elsőre 40+ óra volt a fullos game. Corvoval már csak 25 környéke. Aztán toltam High Chaos-os nem sunnyogóst is New game+ -al, már 15 óra alatt, végül egy mágiamentest, ami csak "végigszaladós", de ghost/no kill, na ez már megvolt 10 órán belül... Közben megtaláltam pár hangulatos rejtett apróságot is, és igazából az összes végigjátszást élveztem más-és-más okból...
    A mesmerise nagyon OP képesség, a domino-nak meg nem nagyon láttam hasznát, mert iszonyú rövid a "hatótávolsága". (Többnyire olyan helyzetekben használtam volna, amikor emiatt kb. nem is volt értelme használni) Pedig jó lehetne... Összességében Emilynek szerintem sokkal jobbak a képességei, mégis inkább Corvoval toltam a legtöbbször... De persze, mint minden, ez is ízlés/játékstílus beli kérdés.
  • Ratrak
    #111
    Találtam egy érdekes "könnyítést" a Royal Conservatory pályához, spoilerrel, spoilerben :)
    SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!
    A conservatory épületbe behatolva érdemes minél előbb elkapni Breannát (én második végigjátszáskor már rutinosan "fentről" támadtam, blinket használva kis ablakokon bemászva, mielőbb tető-közelbe jutva, így a védelmi boszik zöme elkerülhető). Én no-kill kampányban játszva a lencse-cserét csináltam, érdemes mielőbb összehozni, ugyanis, amikor "kész vagy" vele, utána MINDEN még aktív védő-boszi elalszik! Így már csak végig kell járni a conservatoryt és összeszedni a lootot nyugiban, békében... :D Majd megnézem "gyilok-kampányban", hogy ha megölöm a libát, akkor a védő-boszik is meghalnak-e ;) A kinti őrökre sajnos nincs ilyen "főkapcsoló"... ;)
  • Ratrak
    #110
    ez fura, én nem futottam bele ilyenbe... A tárcsa "végtelenül nyúlik" ha kell, és minden van rajta, amiből találtál már és van hozzá fegyvered is. Biztos, hogy van olyan muníciód, amit szeretnél használni, és nem blokkolja valami a használatot (mágiát a zenedoboz blokkolja, fegyvert pedig veszíthetsz el a sztori folyamán)?
  • borosz
    #109
    Üdvözletem.

    Én még csak az első rész játszom de felmerült nálam egy probléma amit nem tudok megoldani. A gyorstárcsának van egy határa hogy melyik lőszert és milyen képességet tudsz választani.
    Vannak ebből kieső lőszerek amikre olykor nagy szükségem lenne és sehogyan sem tudom őket elővenni!
    Hogyan lehet kijelölni cserére muníciót???

    Segítségeteket előre is köszönöm!
  • Ratrak
    #108
    betöltés után körbe kell nézni, aztán játszható. Amíg nagyobb nyílt térre nem érsz sok (mozgó) ojjektummal. Akkor megint zuhan. Ha nagy statikus tér van, akkor nincs gond. A mozgó dolgok (zászlók, emberek, járművek, stb.) tudják kiakasztani leginkább. shooter-ként játszhatatlan tud lenni, sneakerként viszont játszható. Persze erősen függ attól, hogy milyen vason próbálkozol! :)
  • Shep
    #107
    Új patch óta egész tűrhető de vannak helyek ahol durván leesik az fps.
  • ozimak
    #106
    Tényleg olyan rettenetesen szarul fut mint mondják? Úgy nagy átlagban értve. Azt kibírom ha mondjuk pályánként egyszer-kétszer droppol az fps, de ha konstans előfordulnak ilyenek játék közben, akkor az már gáz. Tervezgetem megvenni, mert az első rész is tetszett, de fosok ettől a szar motortól.
  • Shep
    #105
    Lehet tényleg a karakterek miatt volt, de hát ez van,talán én vártam túl sokat.
    Utoljára szerkesztette: Shep, 2016.12.15. 00:02:44
  • Ratrak
    #104
    hmmm... mintha nem is ugyanazzal a játékkal játszottunk volna... :) Ez most vagy a klasszikus "régen minden jobb volt"-dolog, vagy egyszerűen csak ízlések és pofonok.... Én pont az 1-ben éreztem gyakrabban úgy, hogy az ellenfelek csak azért vannak, hogy lassabban mehessek előre, itt sokkal több "funkciót" és "életet" éreztem bennük. Ez persze csak szubjektív érzés, de ami pl. tény, hogy többen is vannak együtt, többet kell logikázni, hogy hogyan kapjam el őket (legalábbis amíg nem használom a mesmerise-t, mert az nagyon OP lett). Beszélgetnek, parancsot adnak és kapnak, végrehajtanak, kiszúrják, ha valaki hiányzik, különböző intenzitással keresnek... sokkal élőbbek, sokkal fejlettebb az AI. Jobban látnak, a kutyák kiszagolnak, tök jó... Mondjuk felfele vakok az őrök, ez tény, az egyben is azok voltak de talán kevésbé. Nemtom, előveszem majd újra... :) Itt nagyon sokszor van olyan, hogy a civilek okozzák a fő gondot - simán elkaphatók az őrök, de a civil meglát, és pánikol... És amikor van három civil meg két őr egy kupacban egymást fedő látószögekkel, meg kettő járőrözik a környéken, ott azért lehet agyalni a megoldásokon... Ilyen az 1-ben nem nagyon volt.... Pályák terén össze sem lehet hasonlítani az 1 állandóan újra-felhasznált helyszíneit a 2 "minden pálya tök más" jellegével. Ott volt olyan pálya, amit kifejezetten utáltam (Sokolov háza), itt nincs olyan: ahogy játszom újra, mindig csak az ugrik be, hogy "ó, ez is mekkora már!" :) Ugyanakkor tény, hogy kegyetlenül hangulatos helyszínek voltak az 1-ben is, csak a 2 még jobb etéren szerintem. :) (Kivéve Brigmore Manor, az a leghangulatosabb helyszín evör) Hangulatilag nekem Spanyolország jobban bejön, mint Anglia. ;) Karakterek terén sokkal jobb volt az 1, ezt mondjuk én is úgy érzem. Lehet, hogy ezért nem ment át a hangulata annyira Neked? Ja, a játék futása tényleg borzadály, még mindig. Engine-t kellene cserélni (vissza), hogy megszűnjön ez a gond sajnos...
  • Shep
    #103
    Hát nekem csalódás volt ez a játék. Első részt 3x játszottam végig, sőt azon kevés játék közé tartozik amit egyből a végigjátszást követően újra végigvittem, de ez nagyon nem jött át nekem. Világ még mindig rendben van, helyszínek is úgy ahogy de nem volt olyan hangulata, mint az első résznek, ráadásul míg ott folyamatosan azon agyaltam ,hogyan lehetne valakit máshogy elintézni, itt ez nem volt meg, rendre csak ott álldogáltak valahol és csak le kellett csapni őket hátulról, persze ez biztos csak az én hibám, de tényleg nem éreztem azt, hogy számtalan lehetőségem van. Ja, és az, hogy még a 3. patch után is vannak durva belassulások ráadásul indokolatlan helyeken, eléggé rontják az élményt.
    Utoljára szerkesztette: Shep, 2016.12.14. 12:34:07
  • MerlinW
    #102
    A Steam automatiksan telepíti, ha publikálva lett (indítsd újra a klienst). A béta patch-ek többnyire zártak, külső tesztelők számára elérhető.
  • lacccci
    #101
    Sziasztok! Az 1.3-as patch-et hogy tudom feltenni? Valamilyen beta kódot kér...
    Köszi előre is a segítséget!
  • Ratrak
    #100
    Végül 41 órás lett az első végigjátszásom. Hardon, ghost/no killre (az achievement nincs meg, mert valahol keletkezett egy hulla közben, de le van ejtve). Szintén nem maxos a képkeresés sem, egy valahol kimaradt. Ezen felül minden "monitorozott" dolgot megtaláltam (tervrajzok, rúnák/bonecharmok), és a pénz kb. háromnegyedét is, de nem gondolom, hogy felfedeztem mindent. Szuper játék volt, remek, változatos és ötletes pályákkal, klassz rejtett zugokkal és apró "ajándékokkal" ezek felfedezéséért, de az 1-nél gyengébb sztorival, kevesebb érdekes karakterrel, és kisebb "büntetéssel" az életben maradt ellenségek számára. Kicsit Mass Effect 3-as érzésem volt a végén, tehát fantasztikus élmény egész végig, némileg elbaltázott véggel. Nem is elbaltázott, de... nem az igazi. Láthatólag nem tudtak mit kezdeni a helyzettel, és "I escaped somehow" (thumb wars), tehát a lezárást erősen elnagyolták. Ettől még az élmény remek volt, a világ beszippant, a hangulat végig feszes és magávalragadó, és a művészi vonatkozások szempontjából is magasan átlag fölötti a játék. (Egy példa: az utolsó előtti pályán egy gyönyörű - tényleg gyönyörű! - mediterrán palotában kalandozunk, ezek után vissza a ködös Angliába, amit ráadásul le is pusztítottak rendesen... nagyon jól kijön a kontraszt!)
    Több Delilah-képnek is örültem volna, imádtam az ő festményeit a D1 DLC-iben (néhányat kitennék itthon is a falra ;) ), de itt megint Sokolov képei voltak többségben. (Ill. voltak Delilah-képek is, de más stílusban, lehet, hogy lecserélték a művészt - kár volt :) )

    Ami még érdekes lehet: rögtön újrakezdtem Corvo-val, vele is belefutottam egy akaratlan killbe, és mivel nincs restart és nincs mentésem elöttéről, jól megszívtam. Ez egy komoly hiányosság, nem csekkolhatja az ember állandóan a rohadt statisztikát. :( De aki nem akar így járni, mindig készítsen egy mentést minden pálya elején! A D1-ben simán lehetett bármelyik pályát újrakezdeni, nem tudom, itt miért nem?!
    Másik: Emilyt a végére jól feltápoltam saját készítésű bonecharmokkal, és még "maxra húzva" is lassabban fojtogat, mint Corvo alapbeállításon! Viszont sokkal gyorsabban mozog... Ez mondjuk jópofa dolog, rögtön lehet tudni, hogy kit irányítasz éppen... ;)
  • Ratrak
    #99
    hááát, barátaim, a Stilton manorban játszódó küldi annyira hangulatos, és annyira... más, mint bármi, amit eddig játszottam, hogy azt elmondani is nehéz. Ez az idősík-manipulálós játék, amellett, hogy remek ötlet, annyira megnöveli a felfedeznivalókat, hogy első játékra hagytam is a kimaxolást, és "csak" megcsináltam alapra... és így is tulajdonképpen három külön idősík keletkezett, három külön mansion, három külön sztori.... hihetetlen. Ha csak ez az egy pálya lenne a játék, akkor is megérné a pénzét (kis túlzással), akkora a potenciál benne. És az 1.3-as patch óta egészen játszható is... :)
  • wedge31
    #98
    Már tolom is, corvot választottam elsőre és eddig tetszik a játék.
  • MerlinW
    #97
    A kulcsos oldalakon is annyi, szóval CDG jó választás. Illetve Konzolok szervízére még nézz rá, mert általában 1-2 száz forinttal olcsóbb és ingyenes a szállítás. Harmadik opció, hogy vársz 2 hetet, megvárod a karácsonyi leárazásokat.
    Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2016.12.02. 21:02:56
  • wedge31
    #96
    Ma meg is veszem, most akciósan " csak " tízezerbe fáj a cdg-nál.
  • JaSoN HuNTeR #95
    Jah igen sokat javított.
  • grebber
    #94
    Update v 1.3 overview:
    General performance and optimization improvements
    Added a setting to turn OFF Camera Motion Blur
    Additional mouse improvements
    Fixed various issues related to user interface
    Fixed various issues related to the Option menu
    Fixed various issues related to multiple monitors

    Update 1.3 notes:

    Options
    Added a setting to turn OFF Camera Motion Blur
    Fixed a bug which caused some textures to be missing when Texture Quality was set above Medium for some GPUs
    Fixed a bug where the game sometimes launched in the previously saved resolution in the top left corner of the screen
    Fixed a bug where "Adaptive Resolution" was incorrectly set to "Manual"
    Fixed a bug where changing the Screen Resolution, Monitor, Windowed Mode or Triple Buffering did not properly revert after selecting "No"
    Fixed a bug where the player was incorrectly asked to confirm changes when no changes were made
    Fixed a bug where V-Sync settings did not match the monitor refresh rate when higher than 60hz
    Fixed a bug where pressing "No" in the confirmation prompt when changing Triple Buffering setting sometimes made the prompt appear again

    Display / Monitor
    Fixed a bug with multiple monitors which caused the game to not display on the primary monitor by default
    Fixed a bug which caused some UI elements to be misplaced when using 5:4 or 4:3 aspect ratios
    Fixed a bug which caused the game window to appear off screen when resolution was set below the native resolution for 1440P and 2160P monitors.
    Fixed a bug which caused incorrect Resolution Scale FPS Target when changing V-Sync mode
    Set default value for Resolution Scaling Quality to "Quality"
    Rendering / Performance
    Fixed a rendering bug affecting the lighting on some NPCs which sometimes caused a red glow
    FPS limiter set to 60 FPS by default
    Adjusted Shadow Quality settings – “High” setting and below have a more significant visual and performance adjustment
    Reduced performance impact of transparent surfaces & VFX
    Mouse
    Fixed a bug impacting mouse movement speed
    Known Issues
    Switching off the V-Sync a second time sets the FPS Limiter to 30 instead of 60 by default
    Changing the settings from TXAA to FXAA and not applying the change sets the TXAA Sharpness to 1 instead of its previous value
    Disconnecting and reconnecting a controller during gameplay may cause the controls to become locked
    ----->Alt-tabbing or pressing the Xbox button on the controller should return controls
    The game crashes to desktop when loading into gameplay on a Phenom II processor
    ----->Phenom II processors are currently not supported
    Adaptive Resolution can get stuck at -1 when restoring video settings
    ----->Changing the V-Sync option will allow the Adaptive Resolution slider to move again
  • Shep
    #93
    Köszi.
  • Ratrak
    #92
    ha a játék alatt a játékmenetre gondolsz, akkor azt nyilván azért befolyásolja, mert mások az erőik (bár hasonlók). A sztori az ugyanaz, de a világ karakterei nyilván másképp beszélnek hozzád, és karakter saját megjegyzései is mások.
  • Shep
    #91
    Az mennyiben befolyásolja a játékot, történetet, hogy Corvot, vagy Emilyt választom az elején?
  • Ratrak
    #90
    egy komoly hiányossága van a játéknak: nem jelez azonnal, amikor "megszűnik a lehetőséged" ghost/no kill achievementet szerezni. Nagyon odafigyelve játszom, de azért nem csekkolom a statisztikát percenként, és valahogy valamikor besz*ptam a játék szerint egy felfedezést meg két hullát. Hogy hol és hogyan, nem tudom, sejthetően bug (értsd: a csokorban hortyogó emberekre rátalált egy semmiből felbukkanó patkányfalka, vagy valami), de az egész pályát már nem fogom miattuk újrakezdeni, ott rohadjon meg az az achievement.... De azért dühítő...

    #89: A D1 pályái is nagyon jók voltak, de a D2-éi még komplexebbek és még diverzebbek szerintem. Ugyanakkor ezen nem veszünk össze, hiszen ez ízlésbeli kérdés is talán... Ami igaz az igaz, a D1-ből a Brigmore Manornál jobb/hangulatosabb játékhelyszínnel még nem találkoztam sehol, azt nem übereli semmi, de eddig a D2 helyszíneivel sincs semmi problémám, sőt. Sőt.
  • JaSoN HuNTeR #89
    Sajnos szerintem az első rész pályái sokkal jobbak.
  • Ratrak
    #88
    egen. a szokásos: szar a játék, mert rosszul fut. Jelzem, a játék maga zseniális, de tényleg rosszul fut... :D
    Nem védem a fejlesztőket/kiadót, mert tényleg gáz, hogy ilyen optimalizálatlanul adták ki. Ugyanakkor én pl. jókora javulást értem el azzal, hogy levettem FHD-ből 720p-be a felbontást. Nem lett nagyon látványosan rosszabb, viszont látványosan jobban fut. Ettől még ótvar, ha akár csak a D1-hez viszonyítom is. Én tényleg azt nem értem, hogy miért kellett engine-t váltani? Az Unreal engine mindegyik inkarnációja a legjobban optimalizáltak közé tartozott és tartozik ma is, de ez a f*stalicska doom-engine már ott sem muzsikált valami fényesen (sokan el voltak ájulva tőle, hogy milyen szép, háááát, szerintem annyira azért nem, amennyire lassú), de Arkane-éknak sikerült rontani rajta, ez is vitathatatlan. Technikailag tehát egy kalap lótúró a végeredmény.

    De a játék maga az remek! Jó a sztori, remek ötletekkel van teletömve, jók az erők, irgalmatlanul hangulatosak a helyszínek, nem "csövek" a pályák, magas az újrajátszhatósági faktor és nem ismétlődő a játékmenet. Lehet mutatni hasonló címet az elmúlt pár évből, ami mindezt tudja!
  • grebber
    #87
    Így teljesít a Dishonored 2 PC-n és konzolokon
  • sata75
    #86
    Veled is csak kérned kell, majd küldök pár linket...:))
  • MerlinW
    #85
    A csajokat is megosztjátok? Igazi barátok! :D
  • krisztajo
    #84
    Teljesen egyetértek veled, a játék minőségével nincs semmi baj.
    Én is sunnyogva játszottam, úgy sokkal izgalmasabb.
    A legnagyobb bánaton viszont az, hogy nincs hozzá magyar felirat.
    Tisztában vagyok vele, hogy ez az én hiányosságom, sajnos nem állok olyan szinten, ami ehhez elég lenne.
    Illetve a magyar első rész után nagyon számítottam rá.
    Nagy csalódás volt, amikor kiderült, hogy ebben nem lesz.
  • sata75
    #83
    Először büdös kölköt akartam írni ... de hát mégis csak 32 éves szegényke, csak ki mossa már magát..:)
    Mellesleg a pajtásom akivel együtt szoktunk játszani és egymásnak veszünk játékokat. Persze megosztjuk amink van. Kivéve ha multi, azt mindketten megvesszük. Szóval lehet rosszul fogalmaztam:)