160
Legend of Grimrock 2
-
steweee #160 bocsi hogy ide írok, de ma délután lesz időm egy kicsit gép elé ülni
az első részt hogy kell modolni, hová pakoljam a fájlokat hogy lássa ? -
#159 Ez érdekes, nekem egyrészt jobban bejött a nyitott tér - fedezz fel kedvedre, aztán ha ráfutsz valami nehézre, akkor van más irány stílus, és okosabban, több tudással előbb-utóbb visszatérhetsz - kajahiányod soha nem lesz, mert a tengerparti teknőcök (is) újratermelődnek :)
Azt tudom mondani, hogy ne add fel (és ne kapcsolgass át walkthrough-ra), ha az EOB-okon edződtél, akkor itt nem lesz hosszú távon problémád. Kitartás, akár pihenj rá egy kicsit, és tiszta fejjel indulj neki újra, keress titkos átjárókat, böngészd a térképet, ha valahol úgy néz ki, hogy kell lennie valaminek, akkor ott sokszor van is :)
Mindenképp megéri szerintem, túl jó játék ahhoz, hogy ilyen kezdeti sikertelenség elvegye a kedved. -
#158 Sziasztok
Elkezdtem a 2. részt...Nagyon tele van a tököm vele :) Az 1. részt imádtam, minden percét, de ez a 2. rész valahogy...
Elmondom mi a problémám vele.Egy keszekuszaság számomra az egész.
Átmegyek az erdőn oda ahonnan lehet menni 3 irányba.
Jobb oldalt van a kastély(ha jól sejtem) meg a leszakadt híd, lehet menni északra meg délre.
Na és innentől akkora zagyvaság az egész, hogy hihetetlen egész egyszerűen nem tudom mit csináljak, walkthrough ra alt-tabolgatni meg nincs kedvem az úgy nem játék....
Szóval lehet menni északra ugye, ott a vízből ki lehet kószálódni kőgólemekhez, akik a 2-3 as csapatomat szétkapják mint maci a mézesbödönt.( Hiába térek ki ütések elől, és ugye csak a mágus spellek sebzik valamelyest, azok meg ugye végesek hiába töltődik).
Gondolom korán mentem oda, lvl 3-4 es partival.
Jó akkor menjünk délre.
A fejtörőkre viszonylag jól rájöttem az 1. részben is, itt is a folyosós teleportnál hamar kiderült számomra hogy nem nekem kell gyorsnak lenni hanem amit átdobok ott. Viszont ezenfelül semmi...odáig eljutok, északon ugye a kőgólemek csesznek meg, délen a rengeteg lándzsás zöld valami(nem értem mi értelme amúgy az ilyen harcrésznek, hogy vagy egy 4x4 es helységben és hirtelen odarak minden oldaladra 1 lényt és oldd meg...). Jó mondom akkor megyek egy másik irányba. Ott van egy kőtologatós puzzle, az egyik követ simán rátolom a narancssárga négyzetre, a másikat nem tudom elhozni mert csak 2 irányba lehet tolni 1-1t , de bemenni mögé, hogy a 3. irányba toljam nem lehet..
1. részt végigjátszás olvasása nélkül toltam , eob 1,2,3 at is itt egy nagy keszekuszaságot érzek, és akkor még a vízalatti részt nem is említettem.
Aztán lehet bennem van a hiba, én lettem butább, de 1. rész nekem jobban bejött...Itt most el vagyok akadva viszonylag még az elején :)
-
#157 Vártam hogy legyen hozzá kiegészítő de nem igazán lett.
kijött egy ehhez hasonló játék old school dungeonos de nagy csalódás lett 2 es értékeléssel, már 10/2 :)
Utoljára szerkesztette: sárkánylovag, 2015.02.20. 14:57:00 -
#156 Érdemes, az "igazi" bossfight ott vár majd rád. Van egy kis lezáratlan ügyed egy pofátlan ugribugrival... -
Micsu #155 nah a sárkányt lenyomtam, elsőre megvolt, nem volt nehéz, van 2 power gemem, a másik kettő akkor a piramisnál van?
lehet még összeszedem azt is :P -
#154 Nem, az a sima végigjátszás utáni résznél szerepel. -
Micsu #153 és a hubban ami van ajtó azzal mi van, vagy csak valami mindfuck? -
#152 Rákeresgéltem, megvan - az egy másikkal együtt egy elásott kincset jelez. -
Micsu #151 akkor lehet keverem mert találtam a piramisban egy cemetery entrances cetlit, akkor az valami kincs lenne? -
#150 Elvileg mindhárom cetlit a piramison kívül találod meg, én a piramisba utoljára mentem, a kastély előtt, és semmilyen "neves" tárgyat nem ad véletlenszerűen.
Igazából ez is fékezi az újrajátszást - persze jó móka lesz más kasztokkal vagy ilyesmi, de mindenre emlékszem egyelőre, és szinte minden titkot megtaláltam első játékra is. -
Micsu #149 "A piramis csak akkor szükséges, ha mind az 5 elemre ráhajtasz. Ugyanis a piramisból elérhető sivatagban lesz 2 power gem és magában a piramisban 1. Az utolsó az ötödik elemhez meg a főellenfél legyőzésekor lesz megkapható a kastély végén. "
megmondom őszintén én a cemeterybe youtubeal mentem be de a piramisban találtam meg a cetlit a cemetery puzzlehez -
Micsu #148 most mentem ki a piramisból a piramoshoz :D, szép kis fogadtatás, vissza kell még ide jönnöm kicsit feltápolva :)
senki nem játszik a játékkal hogy ennyire halott a topik? -
Micsu #147 én normálon játszom, a most mentem át arra a szigetre ahol van a piramis de amit kitakarítottam ott nem találkoztam új ellenféllel -
#146 Nézd meg, hogy a választott képességnél hol járnak lényeges dolgok (pl. páncélviselésből elég a 4. szint, de alkímiából hasznos az 5.) és attól tedd függővé a dolgot. Jobban működik ez a skillrendszer, amit a második részhez készítettek, és sokkal jobban enged specializálódni. (meg van pár skillbook és ilyesmi is, ha a titkokat megtalálod)
Mivel a játéknak egy egész nagy része igazából opcionális / az alternatív befejezéshez kell, így a 12-13 persze anélkül van. Ha tényleg a "rendes" befejezésre mész (ajánlom mindenképp, úgy teljes az élmény), akkor nyugodtan számolhatsz 14-el minden szereplőnél, darálás nélkül, és lesz 1-2 15-ös is (akinek olyan skillt adsz, vagy xp növelő cuccot hord). -
lammaer #145 szóval 12-13... Köszi, akkor ennek tudatában osztom majd a pontokat szintlépés során...
De akkor ezek szerint itt sincs igazán értelme a grindnek - hiszen 1-2 plusz szint az nem hiszem hogy sokat számít (legalábbis az előzőben annyira nem volt jelentősége). -
#144 Hogyne lehetne, szinte mindenhol az "átlagos" ellenfelek újratermelődnek, és van több olyan is, amiből esik kaja (farkas, teknős). Viszont elég jól van kialakítva a szintlépés-xp osztás, tehát eléggé húz előre a játék, ha túl erős leszel túl kevés a kapott XP ahhoz, hogy fejlődj. Olyan 12-13. szinten be lehet fejezni, jól végigjárva mindent 14-15, de annál sokkal feljebb nehéz már, sok türelem kell hozzá.
A 14-15. szintű parti pedig a bossokon kívül szinte mindenhol kés-a-vajban jelleggel halad. -
Micsu #143 hát én még nem találkoztam újratermelődő ellenfelekkel, meg élelmiszer se végtelen, úgyhogy a hagyományos grind amire te gondolsz itt nem működik szvsz -
lammaer #142 Netán még grindelni is lehet benne hogy OP legyen a party? :) -
#141 Nagyobb, hosszabb, sokfélébb (kültéren kezdődik, sokféle dungeon, többféle ellenfél), szerintem kicsit kevésbé a régi hardcore ilyen játékosokra koncentrál, emészthetőbb, élvezetesebb.
Egy két helyen szemétkedik is, de bőven nem tragédia. Bár nehezítheted magadnak :) -
lammaer #140 Hali,
Most fejeztem be a Grimrock 1-et, elég kellemes szájízzel (pont megfelelő volt a nehézség, a hossza is nekem való volt). Ehhez képest milyen lett a folytatás?
Sokkal nagyobb / szerteágazóbb / szemetebb / bonyolultabb? :) -
#139 :))))
Na jó kicsit távol kerültünk az igazi témától -
Renegade #138 SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!nem rossz :) árulnak zenesapkát is :) sapi -
#137 Nem akarom szétoffolni a fórumot de megtaláltam az emulátorokat.
SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!
Ez 7 colos android és psp gombok rá vannak rakva.
és ott vannak az emulátorok a videón.
Utoljára szerkesztette: sárkánylovag, 2014.11.08. 20:24:12 -
Renegade #136 én megvettem, telón fent van a Panzer General, csak a 4,5-es kijelző kicsit kevés (nem mindig találom el elsőre a save gamet), szvsz '7-től, bármi élvezhető, ami nem igényel 100/perc klikk számot, kijelölés van, virtual joy van, ha jól rémlik a jobb klikket is szimulálja :) -
#135 Scumm működik, gondolom DB is. Hiszen konkrétan Android/iOS verziókról van szó. Vicces lenne, ha nem menne:) -
#134 Na de érintő képernyőnél is működik a dosbox ? vagyis egér lenyomásnak érzékeli az ujjlenyomást vagy nem működik vele? -
#133 Hogyne lenne. Minden létező platformra van. Sőt, ScummVM is. -
#132 Van androidra dosbox ? :O) -
Renegade #131 na ja az old school őrület netovábbja hideg téli estékre: tablet + dosbox + bor :)
az ember csak wc-re meg enni mászna ki az ágyból :) -
#130 De még ma is jelennek meg Oldschool Dungeon játékok nagy csendben PCre (2013) !
Dungeon Dashers
SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!
-
#129 Damojian:
Ügyes vagy hogy rájöttél a két köteles dologra most hogy mondod valóban ordítottak mikor 2 szintet estem de már nagyobb volt az életpont ezért nem volt érezhető a csíkon hogy csökkent. Szerintem mindig marad egy adag titok ebben a játékban.
MerlinW: Elvira volt az az első játék ami miatt az ember az 500 kilos Amigát 1 MEGÁra felbővítette. Ma ezen mosolygunk de akkor nagy szó volt.
Főleg a spektrum 48 és a c64 64 kiloja után, sárkánylovag kitörli retrós könycseppeit szeme sarkából :)))
és akkor hihetetlen horroros amtoszférával rendelkezett.
Az Eye Of Beholder meg 16 azaz tizenhat floppy cseréje után töltődött be a magasabb szinteken. Ma vajon ezt ki csinálná ugyan meg ??
Most hogy itt beajánlottátok ezt a Dungeon Master es linkeket utánnéztem Wizardry 8 már fenn csücsül win7 64 bitre ezeket s régi retró gamekat kis ablakkal meg igazándiból egy tableten még ma is lehetne élvezni, mivel a kisebb méret nem néz ki rosszul rajta, lazább munkahelyen egy álom :O)
De tovább mentem létezik androidra a Dungeon Crawlers !!!
Itt megtalálod:
Utoljára szerkesztette: sárkánylovag, 2014.11.06. 15:10:33 -
#128 Én éppen az EoB-okkal játszom:) Az Elvira-kal meg nyár végén végeztem, köztük meg letoltam gyorsan a Lands of Lore-t:) Mindhárom címet támogatja a ScummVM, lehet szépen élsimítva játszani 1080p-ben. -
damojian #127 Észrevettem ha 2 db köteled van 2 szintet is tudsz mászni lefelé annélkül hogy leesnél. lásd chrystal mine abyss... -
#126
15 éve nem képes semmi megverni a karaktergenerálását meg a varázslat rendszerét.
Meg nincs olyan hogy megölsz egy trollt és felveszed a tündével a ruháját, merthogy ruhából is méretek voltak !
-
#125 Ultimából az utolsó még mindig akad :) annyira jó optimalizált volt.
Amúgy van abból fejlesztés alatt egy online változat.
Utolsó 3 klasszikus rpg az a Might & Magic 9 , WIZARDRY 8 ami nálam a bestek bestje a mai napig és van hozzá magyar fordítás már
és a Gothic 3. (bár a 2 abban is jobb volt, nem kelett haverkodni az orkokkal)
Arcánia még próbálkozott szép is volt jó is volt csak a mélységét veszítette el , ezek a Risenek meg konzol ízűek már, de pótló jellegük miatt elmennek, volt még egy Dungeonos akció játék annak már nem emlékszem a címére.
Ja meg volt a Legend of Grimlock -1nek is egy dungeon masteres Mod-ja.
Utoljára szerkesztette: sárkánylovag, 2014.11.02. 09:45:49 -
#124 Ha a Grimrock 2 nyitottsága tetszett, akkor a Dungeon Master II-nek ugorj neki, az hasonlóan zónáról zónára járós, bár kicsit keményebben kezd, mint ez - de nem tragikus, és van gondolkodnivaló is benne bőven.
A Dungeon Master 1 az inkább a klasszikus 1 szint, egy adag feladvány, következő szint stílusú Dungeon Crawler.
A Chaos Strikes Back pedig az őrület csúcsa, 10 szintes labirintus - és nem tudod mikor hol jársz benne. Csak a legprofibbak részére ajánlott, akik a DM-et és a DMII-t csukott szemmel is végig tudják játszani. -
sirdond #123 a grimrock 1 nem annyira tetszett, kevésbé volt kidolgozott, kissé repetitív is volt nekem, de lehet csak rossz időszakomban játszottam vele.
igazából a régi nagyok egyik részével sem játszottam még, az Ultima UW I-et kezdtem el pár hónapja, aztán időhiány miatt abba maradt.
retro grafika? egyáltalán nem zavar, sőt!
lévén, hogy a rougelike a kedvenc műfajom, ott meg a grafika az egy szinte nem is létező fogalom :) -
#122 És természetesen a Grimrock 1, ami szintén egészen jó.
Ha pedig nem fáj a retro grafika, akkor Return to Chaos, ami egy modern gépeken is problémamentesen futó Dungeon Master - Chaos Strikes Back - Dungeon Master II változat, mechanikusan 99.99%-ban megegyeznek az eredetiekkel. -
#121 hát csak egy van ehhez hasonló az utolsó 10 évben , a Might and Magic X Legacy, az idei.
Jónak jó, érthetőbbek a logikai részek, csak nincs játékegyensúly, nagyon nem mindegy mivel indulsz ott is a fél fórum elvérzett a 2-3 városnál.
Ja és a törpe a legjobb tűzvarűzsló !!! :) (runemaster)
A törpe aki az RPG-k nagy részénél rühelli a varázslókat:O)
Utoljára szerkesztette: sárkánylovag, 2014.11.01. 18:50:33