36
  • Tinman #36
    Ha képben vagy valamivel kapcsolatban, akkor vérpisti vagy... a te világodban lehet ;-)
  • who am I 7
    #35
    de kivagy ezen a szaron :D

    tessék lássék, itt egy igazi fanatik vérpisti :D Nem bántásból, csak tök vicces.
  • Tinman #34
    Ez a rész túl van már most az 1 milliós eladáson.

    A Dark Souls a 3 platformon összesen 2.7 millió példányban kelt el.

    A Demon's Souls önmagában egyetlen platformon a PS3-on 1.7 millió példányban ment el.

    Ez így mennyire rétegjáték?

    Túl van lihegve. Mi akik játszanak vele, semmivel sem vagyunk se többek, se jobbak bármelyik másik játékosnál. Talán csak 1 valamiben különbözünk: Kellően nyitottak vagyunk és képesek vagyunk a mai casual szeméthegytől elvonatkoztatva úgy játszani egy videojátékkal amilyennek annak lennie kell.

    Ha nincs kihívás tulajdonképpen miért játszunk? Nem pont az a lényege magának a játéknak, hogy a szellemünk és elménk elé kihívásokat sorakoztasson fel, melyeket aztán leküzdve önmagunkkal lehetünk elégedettek?

    A Souls játékokban nincs olyan kihívás, amit ne lehetne megoldani. Mindennek megvan az ellenszere. Ha 20 órányi játék után bemész egy bosshoz és sebzel rajta 10-et az 1500-as életerejéből, akkor azért gondolhatod, hogy nem teáskanállal kell árkot ásni... valamit rosszul csinálsz.

    Ezekben a játékokban jól működik a büntetés és jutalmazás rendszere, ahogy mint már említettem mindenek megvan a GYENGÉJE és az ELLENSZERE is!

    A legfontosabb pedig, hogy nem is igazából a karakter fejlődése a lényeges, hanem saját magadé!

    Saját magad fejlődsz és ez az amiben leginkább zseniális ez a játék!
  • Józsibácsi
    #33
    A Dark Souls-al játszottam pár órát de annyira idegsítő,hogy hagytam is a francba. Ehhez már nagyon elborult fanatikus hardcore gamernek kell lenni, hogy valaki ezt a szivatást élvezze... engem ez már nem szórakoztat. Nem azért játszom hogy idegeskedjek, és kudarcélmények végeláthatatlan sora után legyen némi sikerélmény... sem idegzetem, sem időm nincs erre... szóval ez a műfaj bár biztos hogy érdekes egyedi és elit, réteg műfaj marad...
    Azonban felraktam most ezt a kettest és ez sokkal játszhatóbbnak tűnik, grafika is sokkal jobb, irányítás is jobb... Úgy tűnik az előző rész katasztrofális balfogásaiból sokat tanultak. Lehet hogy ezt DS 2-őt már szeretni fogom én a henye szalon-gamer is..? :D
  • Tinman #32
    Kijött a Mortal Kombat is PC-re, lehet billentyűzettel játszani, de játssz egy meccset egy controlleres csóka ellen. Esélyed se lesz.

    Egyszerűen controllerrel jobb, arra van kitalálva a harcrendszer már a DeS óta.

    Az Assetto Corsa jobb kormánnyal, a CoD jobb egérrel, a MS Flight Sim jobb joy-al, a Dark Souls meg jobb controllerrel. Pont.
  • Fratello
    #31
    Tök igazad van! És tilcsákbea joystick-ot is, mert asse egérbillentyűzet, meg a kormányt is mer asse, meg a mindent ami nem asse!!! PC-s játék = KÖTELEZŐ egérbillentyűzet!!!!!!

    Egyéb hülye ötlet?
  • paby88
    #30
    Hát mondhatjátok hogy kontrollerrel kell játszani jó elfogadom de akkor ne írják rá hogy pc port mert ez így rohadtul nem az...
  • Fratello
    #29
    Jut eszembe, arra a youtube-os Dark Souls "bemutatóra" emlékeztet a dolog, mikor a gyerek nem vette észre a játék elején a tutorial-üzeneteket (egyet se a tízenegynehányból!), és három órán keresztül folyamatosan anyázott mondván hogy mekkora fos ez mer' tök érthetetlen az irányítása, meg csal a gép mert folyton megöl, hiszen miazhogy a gádofvóros hack'n'slash csapkodás nem működik???... (Valahol Blighttown-nál adta fel, sajnos azóta se találtam meg újra azt a videót.) :)
  • Fratello
    #28
    "Nagyobb probléma, hogy a nehézséget gyakran a játék hibái és hiányosságai fokozzák ... egy olyan bug, aminek köszönhetően például kieshetünk a harc lendületéből, illetve ritmikájából"

    Őőőőő, tényleg létezik ilyen bug, vagy csak a cikkíró nem ismeri a stagger és a stunlock fogalmát? :D
  • lammaer
    #27
    És ezzel mi a baj?
  • Tinman #26
    Hát igen... a Darksiders hack 'n slash akció játék RPG elemekkel, míg a Souls-ok egészen pontosan dark fantasy akció-RPG-k.

    Rokonműfaj, de az ördög pontosan a részletekben rejlik. Egyik agyatlan csapkodós, a másik meg nagyon nem.
  • Tinman #25
    300 óra körül. Ennyi idő alatt minden sarka úgy betanulható, hogy előre megmondod mi fog következni.
  • testerlnx
    #24
    újgyakorlat==ujjgyakorlat
    sorry nekem ár késő van :)
  • testerlnx
    #23
    A Dark Souls -al kezdtem 150 óra van benne, utána a Demon Souls 36 órás könnyed újgyakorlat volt, és a Dark Souls 2 -nél 50 óra felett szerial, még nem végeztem, szóval szerintem ez a legnehezebb. Persze szivattam véletlen magam mert 30 órát toltam Champions Covenant -ban :)
    Egyszerűen páratlan a Souls széria, a BF4 -et hagytam ott miatta '13Dec -ben, és nem bántam meg...
    Aki belefásult már a játékokba, és vmi újat akar mindenképp próbálja ki!!!!
  • Evoluti0N
    #22
    Ezt a kontroller problémát soha nem tudtam megérteni. Az emberek tízezreket/százezreket költenek gépfejlesztésre, de egy pár ezer forintos kontrollerre sajnálják a pénzt? A kontroller játékos periféria. Nem konzolos, hanem játékos. Platformtól függetlenül.
  • yesname #21
    Ender: Mivel elsődleges célplatform már évek óta... Üdv a való világban. Szemed most már nyitva?
  • Ender Wiggin #20
    yesname: milyen játékra terveznek kontrolleres irányítást? ja, megvan a konzol játékokra...
  • lammaer
    #19
    egér+billentyűzet az tényleg esélytelen, ehheza játékhoz muszáj a kontroller, azzal viszont NAGYON JÓ az irányítás.

    Én speciel egy PS2 kontrollerrel nyomtam PCn :D
  • Skyline
    #18
    A ti bajotok ha egér+billel nyomjátok, egy x360 gamepad a gépre dugva és helló, máris tökéletes az irányítás. Ez nem FPS ahol az egér sebessége/pontossága mérvadó lenne, inkább hátradőlve szépen mintsem egér+billel szenvedni...
  • yesname #17
    Semmi baj az irányítással. Szokni kell az tény és patch nélkül valóban rossz volt a bill+egér, amit 4 napra rá javítottak. Egyébként manapság kontroller alap dolog kéne legyen egy játékosnál, mivel minden majdnem minden játéknak az az elsődleges. Alapból arra tervezik az irányítást, kamerakezelést. Az irányítás nem kihívás...
  • paby88
    #16
    Hát az irányítás akkor is egy kaka főleg hogy még csak át se rakhatom arra amire én akarom hanem csak előre meghatározott bill kombinációk lehetségesek, az igazi kihívás a játékban ez a lehetetlen irányítás...
  • lammaer
    #15
    Azért kíváncsi lennék hogy azok a level1es gyerekek hány órát öltek bele a játékba előtte.
  • lammaer
    #14
    Hasonló, mert ugyanúgy ARPG, csak ez nehezebb mivel jobban kidolgozott a harcrendszere.
  • lammaer
    #13
    Pont ugyanúgy végletekben beszélsz mint az akit kritizálsz. Butaság amit írsz, hogy "nem nehezebb, mint bármelyik RPG, vagy D&D", mert igenis kemény dió a játék, főleg akkor ha újoncként lesz le hozzá. Hasonlítsd össze a piacon lévő ARPGkkel, PCseknél van ugye darksiders, kingdoms of amalur... azoknál MESSZE nehezebb és MESSZE többet kell gyakorolni hogy az ember élvezni tudja utána a játékot.

    Persze biztos vannak vérbeli action gyerekek, akik a Darksidersben eltöltött első órájukban már profin tolták de ez max 1%.

    A játék nehéz, persze utána ha belejön az ember és nem riasztják el a pofonok akkor nagy fun.



  • Janeszkusz
    #12
    "Hasonló játékok: Demon’s Souls, Darksiders II"
    Darksiders II?????Miben?Mikor?Hoooool??????Úr Isten!!!
  • Laza
    #11
    Ennyit a mai játékosokról :D

  • MerlinW
    #10
    Fogalmad sincs miről beszélsz:)
  • MerlinW
    #9
    "Röviden az alkotás kampánya egy olyan élőhalott főhős megpróbáltatásait meséli el, akinek egyetlen vágya, hogy megtörje átkát, és újra emberré válhasson."

    Még csak köze sincs a történetnek ehhez:)
  • yesname #8
    Aki ezt írta túl sokat nem játszott vele. Ekkora baromságot, mint hogy a szerencse. vagy elfogy teljesen az élet és vége a játéknak... Szakadok a röhögéstől.
  • Laza
    #7
    És honnan veszed, hogy játszhatatlanul nehéz? Ez egy oltári nagy baromság ... egyáltalán nem nehéz ... de nem is olyan agyatlan, mint egy CoD, ez tény ... de aki minimálisan is ügyes a játékokban, annak semmi gondja nem lehet itt sem ... nem nehezebb, mint bármelyik RPG, vagy D&D, akár egy Zelda, bármi, amiben kicsit is használni kell az agyat és az ujjaid ... csak a mai játékosok lusták megtanulni játszani egy játékkal, pedig ez régen mindig így volt ... most már csak a 'minden tök ugyanarra a mechanikára épülő' játékokat komázzák a mai elpuhult 'játékosok'.

    Ha ez ma a divatos nehéz játék, akkor ennél még divatosabb ezt nehéznek, és ezért szarnak titulálni.

    Érdekes mód, engem ez szórakoztat, és sokkal jobban, mint bármi más a mai játékok közül ...
  • Laza
    #6
    Ezt valaki magától írta vagy valami Google fordítóval vetette elénk? :D

    "A taktika egyébiránt meglehetősen relatív fogalom a Dark Souls II-ben, hiszen a harcok alatt inkább a szerencse és a ritmikusság dönt"

    Szerencse? Inkább az ügyesség, játékos skill ... a szerencsének ehhez semmi köze.
  • Tinman #5
    Jól beleverte ezt a béna szaGsajtó a nép fejébe:

    Souls = játszhatatlanul nehéz.

    Nem igaz.

    A játéknak van egy stamina alapú harcrendszere. Ha elfogy a stamina ott állsz védtelenül, még vetődni sem tudsz. Egyszerűen hozzá kell szokni, hogy nem rohansz be a tömegbe, hanem VALÓS módon harcolsz. Ha IRL páncélba vagy lassabban mozogsz, mint nélküle... ha IRL találkozol a csatatéren 4 kardos csókával, rögtön nekik rontasz, vagy elkezded a fejedet használni inkább, hogyan választhatod őket szét, hogyan fordíthatod a terep sajátosságait a javadra?

    A Souls játékok erről szólnak: Tanulj, alkalmazkodj, kerekedj felül!

    ...és amikor felülkerekedsz, az NEKED személyesen lesz sokszor katartikus élmény. A Souls játékokban sokkal inkább TE MAGAD fejlődsz és nem a karaktered... az szinte mellékes. Nem véletlen, hogy léteznek LVL1-es végigjátszások!

    Ha kerítesz hozzá csalást ez a játék pontosan olyan szar lesz, mint az összes többi kaszabolós játék. Mész és ölsz, mind a Doom-ban. Ez nem ilyen... ez baj?
  • Dewri
    #4
    Nem igazán értem, hogy miért attól lesz jó egy játék, ha játszhatatlanul nehéz... Én nem azért játszok, hogy szenvedjek, ha az kell, elég bemenni a munkahelyre... Tehát mivel nem vagyok mazochista, így kerítek egy jó kis trénert hozzá és máris lehet élvezni nyugodtan a világot, a harcokat, a küldetéseket...
  • Tinman #3
    A Souls játékok soha nem a klasszikus értelemben vett zombi témára épülnek... erősen másról van szó. Dark fantasy-ről, aminek természeténél fogva része az élőhalott téma, de TELJESEN másképp, mint te azt leírtad.

    Az Odüsszeusz világa ha bejött, érdemes lenne vásárolni egy PS3-at és ott letolni a God of War sorozatot, mely számtalan mitológiai lényt/elemet/eseményt a saját szája íze szerint átalakítva tár elénk. Meg fogsz lepődni... főleg a 3. részen ;-)
  • Tinman #2
    "Megérkezett a világ legnehezebb videojátékának folytatása"

    Dehogy! :-DDDDD

    Ha már annyira a Souls játékokat a legnehezebbeknek tartjuk, akkor inkább a Demon's Souls-ra igaz ez az állítás. A DaS és a DaS 2 már jóval könnyítettebb, barátságosabb játékmenettel bír.

    Miért a Demon's Souls-tól számolja a t. cikkíró a From Software ilyen jellegű munkáit? King's Field nem mondd semmit?

    "Demon’s Souls-szal töltött órák során, viszont a brutális nehézség miatt egyfajta elitista jelleg is körüllengte azokat a rajongókat, akik teljesítették a kampányt,"

    Túlzás, túlmisztifikálás. Teljesen átlagos játékos vagyok, még itt az SG-n is vagyunk páran akik kiplatinázták. A játék egyetlen trükkje, hogy tanulható, türelem, és kitartás kell hozzá... lassan és megfontoltam érdemes benne haladni és ügyelni kell rá, hogy a fizikai védelmünk soha ne menjen a mozgékonyságunk rovására. Ennyi a trükk.

    "a fejlesztők egy olyan gyatra portot készítettek, ami a megjelenéskor minden túlzás nélkül játszhatatlan volt. Hosszú hónapok kemény munkájával - és modkészítők segítségével"

    A Dark Souls már a PC-s megjelenéskor -egy normális PC-n- magasabb FPS-el szaladt, mint konzolon, így már Day1 kimondható volt róla, hogy jobb, mint a konzolos verziók. Teljesen játszható volt.

    A modkészítők és a hónapok munkájáról annyit, hogy a 4.-5. napon volt már Dsfix mely még szebbé és jobbá tette a játékot. Ez a fix fejlődött szintre napról napra.

    "így míg a Dark Souls II PC-s változata mérföldekkel jobb lett elődjénél"

    Miben? Mikor? Hol? Hogyan? Wut?

    "valamint egy kissé lineáris játékmenet vár ránk. Tény, hogy az alkotásban minden eddiginél nagyobb területekkel találkozhatunk, azonban sem a történetben, sem a pályákon nem kell majd azon gondolkoznunk"

    Nem. Ráadásul az egyes helyszíneken is sokféle út és elagázás van. Nem véletlen, hogy a játék fórumaiban is rendre ismétlődnek a kérdések, hogy "most merre"?

    "hiszen a harcok alatt inkább a szerencse és a ritmikusság dönt,"

    SZERENCSE????????? HOGY MI???? :-DDDD

    "így ismét végig kell verekednünk magunkat a korábban már elpusztított ellenfeleken is. "

    NEM! Nagyjából a 10. "végigverekedés" után az ellenfelek respawn-ja megszűnik! Ez egy hatalmas változás a korábbi Souls játékokhoz képest!
    (Csak NG+-ban, vagy Bonfire Ascetic-el lehet őket visszahozni, de utóbbi esetben a szintjük NG+-ra emelkedik már sima NG-ben is, ráadásul az adott karakternél már örökre úgy is marad, tehát NG+ esetében az adott területen NG++-os nehézségűek lesznek.)

    "emberségünk is állandó csökkenésben van, ami nem csak kevesebb életerőt jelent, hanem azt is, hogy amennyiben eléri a nullát, a játék véget ér."

    MICSODAAAAAAAAAAA??????????????????????

    Lószart! Nincs emberség, nincs humanity, mint az elődjében! Vagy human form van vagy hollow mód. Ha 1x meghalsz hollow vagy, amig Effigy-vel lehet helyre állítani. NEM csökken semmiféle emberségünk! Nincs ilyen!
    Az életerőnk az egyes halálozások után csökken, lemegy MAXIMUM a felére, majd OTT MEGÁLL. Ugyan úgy játszhatsz tovább, csak fele életerővel, tehát NEM, nem ér véget a játék!

    "Ott van rögtön a kooperatív mód lehetősége"

    Na! Az frankó és hogy érjük el? Erről nem ártott volna mesélni... ;-)

    "a PC-s változat ezúttal is csak egy port lett, így szinte hasonló küllem vár benne ránk, mint konzolokon,"

    De hát korábban arról írt a cikkíró, hogy: "rögtön egy jó hírrel szolgáljunk: a From Software részben ugyan, de sikerrel vette az akadályokat, így míg a Dark Souls II PC-s változata mérföldekkel jobb lett elődjénél, addig sem a játékmenet, sem a körítés tekintetében nem számíthatunk hatalmas változásokra."

    Most akkor én ezt nem értem -.-

    Azt viszont értem, hogy PC-n már modok nélkül is rengeteg, a grafikát érintő dolog beállítható, feltornászható, így helyből szebb küllem érhető el, mint konzolokon ;-)

    "A Dark Souls első része minden túlzás nélkül irányíthatatlan volt a megjelenéskor"

    NEM! Csak controllerrel kellett volna kezdeni vele játszani, mert egy konzolos játék portja, egy vérbeli konzolos játék, így billentyűzettel és egérrel nagyon nehéz benne boldogulni. Kajakozni is lehet merőkanállal, csak nem érdemes.

    "legalább 30-50 órányi játékidővel kecsegtet"

    NEM!! 2x ennyi és nem a PvP miatt, hanem egyszerűen annyi helyszín és felfedezni való akad benne.

    A játékot a képek alapján a t. cikkíró a egészen az első boss-ig SE(!) vitte el... ez a játék kb. 5%-a. Ennek alapján is lehet hiteles véleményt formálni? A fent leírt tévedések alapján nem!

    Tessék végigjátszani, megismerni utána leülni cikket írni, mert ez így, ebben a formában kínos.

    Kérem vissza az életemből erre a cikkre elpazarolt 5 percet :-(((
  • Tetsuo
    #1
    "...az alkotás kampánya egy olyan élőhalott főhős megpróbáltatásait meséli el, akinek egyetlen vágya, hogy megtörje átkát, és újra emberré válhasson."
    Vazze'! Ekkora f@szságot! Azt hittem, egy rendes játék végre!
    Nem is olvasom tovább.
    Mindenben a leggagyibb karakterek és primitív sztorik. Amerikai képregények meg zombik, kb ez a kib@szott kultúra ma! Hihetetlen! A legtöbb embernek meg minden ok, igénytelenek, mint a sz@r!
    A technika elérkezett arra a szintre, hogy Odüsszeusz világát filmre, játékra vigyék, csak a közönség süllyedt arra a szintre, hogy nem értené meg.
    Ehh!