146
Sid Meier’s Alpha Centauri 2
  • sanya200
    #146
    Nincs hozzá teljes fordítás?A rising tide-hoz?
  • Botond #145
    Teljes techtree.

    4k screenshot.

    Interface elég vicces 4k-ban, viszont maga a térkép meg a többi rész hihetetlenül részletes és szép.
  • Botond #144
    Igen, élelmiszer meg ilyesmi csak a megművelt területekről jön. Ha van vmi jó terület akkor rakj oda is várost és az megdolgozza.
  • Zeshin
    #143
    Sziasztok! Azt szeretném kérdezni, mivel számomra nem nyilvánvaló, hogy oda ahova a város területe tart, de a karikák (amiket vagy magától a gép rak rá egy területre vagy manuálisan is lehet változtatni) nem érik el, oda felesleges építkezni vagy valamennyi dolgot onnan is kapunk? Mert az tiszta, hogy az extrásabb anyagokat megkapjuk, pl ló,arany, ezüst stb. De élelemben nem számít csak a "megmunkált" azaz összpontosított terület?
  • MrStokes
    #142
    Csak igy tovabb fiuk, meg par ilyen es maris normalis, hasznalhato lesz a diplomacia... remelhetoleg.
  • Botond #141
    Új patch, amiből az eddig legérdekesebbek szerintem:

    o Added the Spoils of War system – players will now be able to choose what spoils they will offer/claim when declaring peace.
    o Increased AI desire for expansion via founding cities.

    Izgis! :)
  • Dzsini
    #140
    Mantle verzió a videokártyádat tudja hatékonyabban kihasználni, jobb teljesítményt nyújthat (megfelelő AMD kártyákon - a tied elvileg jó hozzá).
  • Dzsini
    #139
    Talán a Pán-ázsiai Kooperáció, jelen van ott, de nekik sincs japán nyelvű városnevük... elég sok ma még fontosnak tűnő területről származó vállalat nem szerepel a játékban (pl. az Egyesült Királyság valamilyen utódja), plusz a sztori szerint a Földet óriási árvizek dúlták, így előfordulhat, hogy Japán már nem jelentős szereplő a világban amikor a kolonizáció megindul. Itt cégekről, nagyvállalatokról van szó igazából, nem konkrét országokról.

    American Reclamation Corporation (ARC) - Egyesült Államok
    Pan-Asian Cooperative (PAC) - Kína, Vietnam, Korea
    People's African Union (PAU) - Közép- és Dél-Afrika
    Franco-Iberia (FI) - Franciaország és Spanyolország
    Kavithan Protectorate (KP) - India, Pakisztán és perzsa országok
    Brasilia - :) (valószínűleg szomszéd országokkal együtt)
    Polystralia - Ausztrália és Polinézia
    Slavic Federation (SF) - Szláv országok (Oroszország, Lengyelország, Kelet-Közép-Európa)
    Al Falah - Arab országok (Közel-kelet, Észak-Afrika)
    Chungsu - Észak-Korea
    INTEGR - Németország
    North Sea Alliance (NSA) - Skandináv országok
    Utoljára szerkesztette: Dzsini, 2015.10.23. 17:36:01
  • Trenyo
    #138
    HI!
    Amikor a gondok jelentkeztek lefrissítettem a drivereket és a driectX-et is.
    Verzióból meg a simát indítom. A mantle verzió nem is tudom h mire való.
  • Jaqen
    #137
    Üdv. Tervezem beszerezni a játékot. Kérdésem az lenne, hogy Japán mint frakció nem található meg benne? Esetleg egybeolvadva más népekkel?
  • Botond #136
    Akkor directx vagy driver gond lehet, illetve ugye a simát indítod, nem az amdmantle verziót?
  • Trenyo
    #135
    HI!

    Lássuk:
    Mobile QuadCore Intel Core i7-3612QM, 2300 MHz (23 x 100)
    4 Gb DDR3 ram
    Intel HD Graphics 4000 + AMD Radeon™ HD8750 2 GB
    Windows 7, SP1

    Egyébként egy Lenovo G500-as laptop.
    A játékot steamről telepítettem.
  • Botond #134
    Helló! Milyen konfigod van? Milyen operációs rendszered van? A telepítést dvd-ről próbáltad, vagy direktben steamről töltötted le?
  • Trenyo
    #133
    Sziasztok!

    Egy kis segítséget szeretnék kérni.
    Megvettem a játékot eredetiben a két dlc-vel együtt.
    Az a problémám, hogy az estek kb. 10%-ban magát a játékot sem hozza be, tehát a menü sem jön már be, a maradék 90%-ban amikor beállítom, hogy milyen pályával, mely csoporttal stb. akarok játszani akkor a töltőképernyőnél rendszerint kifagy. Olyan szinte, hogy semmilyen billentyűparancsra nem reagál.
    A játékra nincs mod telepítve, többször leszedtem, felraktam, volt hogy kitöröltem a hátramaradt fájlokat,de eddig semmi sem hozott eredményt. A gép elbírja, ez biztos, minden szoftvert lefrissítettem, mert azt hittem, h ez a hiba, de nem...

    Tudtok valami megoldást?

    Előre is köszönöm a segítséget!
  • sanya200
    #132
    Ha jól vettem ki nincs olyan diplomáciai mód hogy egy szövetségest elhivhatsz háborúzni.De amúgy nagyon jó lett jobb mint az alap simán elmegy egy 4fős játékkal a napom :)
    Annyit kérdeznék ha pl arréb megyek a várossal akkor az otthagyott mezőn megy a termelés tovább?Épiteni lehet rá de embereket nem tudok beletenni.
  • MrStokes
    #131
    Csak sajnos a diplomaciat tonkrevagtak benne, allitolag rosszabb, mint volt. Remeljuk majd idovel javitanak rajta. Meg kicsit sokallom erte a kert 30 euro-t, de egyebkent nem vagyok vele egyedul.
  • TBTPumpa
    #130
    Affene, azt hittem van valami ilyesmi nép/oldal a játékban. :)
    Utoljára szerkesztette: TBTPumpa, 2015.10.11. 14:53:56
  • Botond #129
    Utóbbi. :)
  • TBTPumpa
    #128
    A borítón lévő hölgyecske mit akar jelképezni?


    Ő benne van a játékban valamilyen szinten, vagy csak a borítóra tették rá, mert mutatós?
  • Botond #127
    Na srácok, aki nem szerezte be a Rising Tideot az ne késlekedjen tovább. Ezzel végre elért oda a játék, hogy nem egy átskinelt civ5 ami alpha centauri utóérzés akar lenni, hanem egy önálló játék, önálló dolgokkal, amit nem lehet úgy leírni, hogy mindig odamondod, hogy az amiről beszélsz az a civ5ben milyen néven fut, hogy mindenki értse. Végre vannak új dolgok, csiszoltak a játékmeneten, érthetőbb átláthatóbb lett az egész. Így kellett volna kiadni és akkor mindenki egyből a nacijába élvez a gyönyörűségtől!

    Ma belecsúszott egy 10 órácska, mert rövid napom volt, de sanszos hogy ez a mennyiség innen a végtelenbe fog tartani!
  • sanya200
    #126
    Sziasztok lenne egy kérdésem hogy tudnám növelni az egészséget?Nagyobb termeléssel?Mert -10% hiába fejlesztettem ki a fán egészségre való dolgokat elég.Totál kezdő vok amúgy és több városom van mint ahány ember,de hiába rakok mindenhova pl klinikát..stb
  • zorrobomber
    #125
    Nem lehet, Civ 5 óta. Egy egység egy hexa.
    Utoljára szerkesztette: zorrobomber, 2015.01.20. 11:31:57
  • Ra1n
    #124
    Srácok valszeg én vagyok a béna,de hogy a francba lehet egyesíteni két csapatot??? (lehet egyáltalán?)
    Köszi!
  • Dzsini
    #123
    Megjött az első patch, szokásos Firaxis stílusban :)

    We’re happy to report the first major patch for Civilization: Beyond Earth is now available. This patch, a collaborative effort between Firaxis Games and all of you who took the time to provide feedback since launch, will automatically download the next time you start up your Steam client. If the patch is not downloading, try restarting Steam.
    Players affected by the 144hz monitor issue should find that is no longer the case. Another issue preventing achievements from unlocking has also been fixed. And, in addition to fixing these and other issues, Firaxis has also addressed a number of gameplay balance requests from the community – like optimizing trade route yields and doing away with one particular Covert Ops exploit. This is a substantial update, so please take a few moments to pore over the full patch notes below before you jump back into Beyond Earth for one ... more ... turn ...
    Sid Meier’s Civilization: Beyond Earth Fall Update Patch Notes
    Balance
    Wonders and Buildings:
    • Holon Chamber provides 3 Science, 4 Energy (was 5 Science)
    • Mind Stems cannot be bought with Energy.
    Diplomacy:
    • Any diplo item can now be traded in exchange for a peace treaty
    • Lump Energy trade requires a Cooperation Agreement.
    Trade:
    • Water trade routes no longer receive any increased yield.
    • Revised trade route formula for city-to-city trade, with reduced yields.
    • Trade Depots can no longer be purchased with Energy.
    Aliens:
    • Clearing a friendly alien nest now removes the Xenomass resource from player stockpile.
    • Adjusting passive recovery rate for alien opinion to be slower, to permit easier aggression escalation.
    Covert Ops:
    • Establish Network now has 0 difficulty and produces 0 intrigue. This prevents players from exploiting it to increase intrigue.
    Health effects balancing:
    • From -20 to -70, Production is penalized -1% per point (up to -50%).
    • From -15 to -65, enemy Covert Ops Intrigue is increased +2% per point (up to +100%).
    • From -10 to -60, Science is penalized -1% per point (up to -50%).
    • From -5 to -55, Culture is penalized -1% per point (up to -50%).
    • From 0 to -50, Outpost Growth is penalized -2% per point (up to -100%).
    • From 0 to -50, City Growth is penalized -2% per point (up to -100%).
    • From 1 to 5, nothing happens.
    • From 5 to 25, Production bonus +1% per point (up to +20%).
    • From 10 to 30, enemy Covert Ops Intrigue is decreased -2% per point (up to -40%).
    • From 15 to 35, Science bonus +1% per point (up to +20%).
    • From 20 to 40, Culture bonus +1 per point (up to +20%).
    • From 25 to 45, City Growth bonus +1% per point (up to +20%).
    • From 25 to 45, Outpost Growth bonus +2% per point (up to +40%).
    Virtues:
    • Eudaimonia (Tier III Prosperity virtue) now provides -15% less Unhealth (was -25%)
    • Learning Centers now provides +1 Science for Academies (was +2)
    Game Setup:
    • Sponsors:
    o Kozlov Ability: Orbital units last 50% longer, +50% Petroleum resource (was Orbital units last 20% longer and first launch grants free technology)
    o Barre Ability: +10% Growth when Healthy, all cities start with an Old Earth Relic (was +10% Growth when Healthy)
    o Rejinaldo Ability: Melee units +10% Strength, all units +5 Heal when fortified (was +10% Melee combat strength)
    o Elodie Ability: provides 1 free Virtue for every 10 Virtues earned normally through Culture (was 1 free Tech for every 10 Virtues earned in any way)
    • Colonists:
    o Aristocrats now provide +4 Energy per City (no Health bonus)
    o Artists now provide +3 Culture per City (no Health bonus)
    Tech Web:
    • Clear Miasma now unlocks on Ecology (was Alien Biology)
    • Miasmic Repulsor now unlocks on Alien Biology (was Ecology)
    • Array Science bonus now unlocks on Astrodynamics (was Orbital Automation)
    • Planet Carver now unlocks on Orbital Automation (was Astrodynamics)
    • Markov Eclipse now unlocks on Transcendental Math (was Artificial Intelligence)
    Stations:
    • Station start turn base is now 30 (was 20)
    • Station minimum allowed distance to another station is now 2 (was 3)
    • Station minimum allowed distance to a city is now 6 (was 5)
    • Station minimum allowed distance to an outpost is now 5 (was 3)
    Affinity Perks:
    • Harmony level 1 grants Miasma Immunity to the Explorer unit (was Alien opinion recovers twice as quickly)
    • Purity level 1 adds double combat strength when defending to Explorer unit (was Aliens cannot attack Explorers)
    Quests:
    • Affinity rewarded as a quest reward now ramps up slowly over the first 100 turns (on standard). This ramp will vary with game speed.
    • All players now get affinity quests within 1 turn of each other. If it's not possible for all players to receive a quest at the same time, the game waits until this is possible, then immediately gives all players a new affinity quest.
    • Autoplant Building Quest grants bonus Production (was +1 Trade Route)
    Units:
    • Explorers now have 6 combat strength (was 3).
    • Sea units now follow the same rules for ranged combat defense as all other units: they use the highest of their combat values (ranged combat or melee combat) when calculating defense.
    • Combat Rover unit can no longer fortify, and no longer receives defense bonuses from the terrain it is on.
    • Raising the secondary level requirement for the hybrid upgrades of affinity units:
    o First affinity unit (ex. Xeno Swarm) now upgrades at level 10 of main affinity and level 4 of secondary affinity (was 10+2)
    o Second affinity unit (ex. Xeno Cavalry) now upgrades at 12+5 (was 12+3)
    o Third affinity unit (ex. Rocktopus) now upgrades at level 14+6 (was 14+4)
    o Fourth affinity unit (ex. Xeno Titan) now upgrades at level 16+7 (was 16+5)
    • Lowering strategic resource costs for many affinity units, to ensure consistency across affinities and make top tier units easier to build. The first affinity units require 1 strategic, the second require 2, the third require 3, and the fourth require 5.
    o CARVR now costs 2 Firaxite (was 3)
    o Rocktopus now costs 2 Xenomass and 1 Floatstone (was 3 Xenomass and 1 Floatstone)
    o LEV Tank now costs 3 Floatstone (was 4)
    o SABR now costs 3 Firaxite (was 4)
    o Xeno Titan now costs 5 Xenomass (was 7)
    o LEV Destroyer now costs 5 Floatstone (was 7)
    o ANGEL now costs 5 Firaxite (was 6)
    • Increased production costs of upgraded Combat Rovers and Missile Rovers:
    o Combat Rovers now cost 80, 160, 260, 370 (was 80, 140, 220, 320)
    o Missile Rovers now cost 100, 190, 290, 400 (was 100, 180, 270, 370)
    • Lowering combat strength progression of Combat Rover:
    o Combat Rover combat strength progression is now 12, 18, 28, 52 (was 12, 18, 32, 52)
    • Changes to the combat strength of affinity units, to make non-upgraded ones more weak in general:
    o Xeno Swarm now has 22 combat strength at start, 54 when upgraded (was 34, 54)
    o Xeno Cavalry now has 36, 72 (was 48, 72)
    o Rocktopus now has 60, 92 (was 60, 82)
    o Xeno Titan now has 86, 114 (was 96, 114)
    o Battlesuit now has 24, 66 (was 40, 66)
    o Aegis now has 34, 34 double strike (was 40, 40 double strike)
    o LEV Tank now has 44, 77 (was 52, 77)
    o LEV Destroyer now has 74, 104 (was 84, 104)
    o CNDR now has 24, 63 (was 38, 63)
    o CARVR now has 38, 76 (was 50, 76)
    o SABR now has 52, 86 (was 58, 86)
    o ANGEL now has 78 with 78 melee, 102 with 88 melee (was 88 with 88 melee, 102 with 102 melee)
    AI:
    • Once the game is in Extended mode (after the player clicks the One More Turn button) the AI will now only pursue Domination.
    • Warmonger threat per city acquisition is now capped.
    • Warmonger calculation now scaled down when cities are taken by Sponsors that are reacting to a war that was declared upon them (that is, when that civ is not the aggressor).
    • Adjusted AI bonuses on higher difficulty levels.
    • Additional AI tuning, improvements, and tweaks.
    Gameplay Feedback:
    • Implemented anonymous gameplay telemetry for design feedback.
    UI
    Settings and Game Setup:
    • The menu now displays EQAA modes instead of MSAA modes if in Mantle version and the GPU supports EQAA.
    • Added option to disable UI/Map blur.
    • The player is now informed that enabling max turns disables victory achievements.
    Trade:
    • Previous trade routes appear in their own category at top of trade route chooser
    City/Production UI:
    • Adding Health tooltip help in City View to explain health sources and population cap
    • City production pop-up now shows the last item completed.
    • Increased city renaming from 15 character max to 23 character max.
    Misc:
    • Allow "One More Turn" after the default win conditions (Contact, Promised Land, Emancipation, Transcendence, Domination, Time), added text to defeat screen explaining how you were defeated.
    • Option to make minimap opaque
    • ESC leaves orbital mode instead of raising in game shell menu
    • Added a badge to covert ops button in the action corner which will show up, and a warning to the covert ops panel when a player has any cities with high intrigue.
    • Tech web - adding color underlays to building and wonder types.
    • Added additional Advisors for trade convoy and trade vessel.
    • Added support for third party wars in diplo overview.
    • Full touch/gesture and pen support added (Ultrabook, Surface Pro, etc.).
    Multiplayer
    • Setting the internet server browser list distance filtering to worldwide.
    • All players are notified when anyone completes a victory wonder.
    • Multiple improvements to stability.
    Modding
    • 2D fallback image now supported for leaders on all video quality settings, not just the lowest.
    • Added the ability to mod Quests.
    Bugs
    • Embarked workers can now correctly repair pillaged improvements.
    • Fixed an issue where Max turns was getting set on “Reload”, causing achievements to not fire.
    • Fixed bug where victory achievements would only unlock for the first player on a team.
    • Fixed empty trade requests that could occur during the AI turn.
    • Fixed multiple Quest issues (quest tracking, information, and reward bugs).
    • Fixed multiple issues with screen resolution on specific displays (like the 144Hz full-screen issue), and a Mantle issue causing the game to not display on the correct screen.
    • Setting MaxTurns only affects timed victory conditions. For a timed victory, you must either not set MaxTurns (of which, there will be a default for the game speed), or set it to 100+ turns. All other victory conditions can be achieved regardless of max turns.
    • Friendly aliens no longer blockade cities.
    • Fixed some specific issues with resources not appearing properly in the player stockpile.
    • Many additional bugs and crashes addressed based on community feedback. Thank you!
  • lammaer
    #122
    Hát, gurultam egy kört a BE-vel, de elég unalmasra sikerült.
    Igazából nem történik semmi, és a körök nagy része nálam azzal ment el hogy manageltem a melósokat meg a karavánokat. Nem is értem hogy a karavánokat miért kell folyton újraindítani, miért nincs vmi opció hogyha egyszer megmondtam hogy mere menjen akkor csinálja azt amíg nem szólok.

    Lehet velem van a hiba, de vhogy az összes scifi 4x unalmas/lapos... pl a Pandorával ugyanez volt a bajom.

    Míg a CIV5 egész szórakoztató, vhogy ezek a scifik nem jönnek össze.
  • zorrobomber
    #121
    köszi!
  • ShaiHulud
    #120
    innen: https://www.reddit.com/r/civbeyondearth/comments/2kv85l/chart_i_made_of_affinity_buildings_to_help_with/ de kep file, gyerek vagta ossze. Gondolom a wiki oldalrol: http://civilization.wikia.com/wiki/Buildings_(CivBE)
  • zorrobomber
    #119
    Ez honnan van? Csak azért kérdem mert jó lenne kereshető formában, multiban kevés idő van a turkálásra :)
  • ShaiHulud
    #118

    Utoljára szerkesztette: ShaiHulud, 2014.11.04. 00:02:31
  • ShaiHulud
    #117
    http://www.civilization.com/en/news/2014-11-how-to-get-your-free-beyond-earth-soundtrack/
    Utoljára szerkesztette: ShaiHulud, 2014.11.04. 00:01:25
  • Kori
    #116
    thx a válaszokat
  • MrStokes
    #115
    Tobb ismert gond is van a jatekban a felbontassal kacsolatban, ami erinthet:
    1) NVidia-s kartyaknal ha jol emlekszem nem engedi a full HD 1920x1080 felbontast beallitani full screen opcio meglete eseten.
    Ilyenkor alliolag, ha full screen opciot kikapcsoljuk, akkor meggyogyul a draga, cserebe windowed modban fog futni a jatek.
    2) Magasabb frissitesi frekvenciaju monitorok ( talan 60 Hz-nel magasabb) eseten is van vmi gebasz. Ilyenkor allitolag segit, ha visszavesszuk a frissiteset a monitornak 60 Hz-re.
    3) Letezik vmi DirectX10 bug is, ami HDMI kabeles megoldasoknal okoz gondot, ami szinten elojon ennel a jateknal is. Itt mas fele modon kell osszekotni a videokartyat a monitorral/TV-vel.

    En hirtelen ezeket talaltam guglival rakeresve a temara.
  • ShaiHulud
    #114
    probald meg te is az #55-t hatha neked is atvalt masik modba es ott nincs beallitva rendesen a kijelzod.
  • Kori
    #113
    105-re senkisem tud megoldást
  • b-type
    #112
    ..áá ezen a problémán már túl vagyok, ugye visszavertem a támadását részben a saját pénzének köszönhetően, nem akartam leigázni, de mivel gazdaságom jól állt, serege már nem igen maradt, pár repülő, meg gunner...szal besétáltam a területére levadászni pár dolgozót. ...ha már úgy gondolta gyengébb vagyok ezért megtámadott..én mondtam hogy ezért még megfizet... :)
    hát rendesen meg lettem fizetve:
    211. körben felajánlotta a legjobb városát a békekötés feltételével..
    4 városa volt, a főváros körül szinte csak tanyák vannak kiépítve, ez pedig, amit odaadott kifejezetten jó cuccokkal van körbevéve, 2 resilin, 3 xenomass kutakkal, 1 petroleum lelőhely kiépítve, 1 tubers ültetvény, 1 silica bánya, és 1 Floatstone.
    Csak azzal tudom magyarázni hogy 41-s védelme volt, a többi pár értékkel magasabb.
    Az az igazság hogy amikor nézegettem, nekem pont erre a városára fájt a fogam...de nem támadtam meg, mert egy másik szigeten is terjeszkedtem, és még a gazdaság erősítésén dolgoztam.
    1 saját városom van ami jobb fekvésű mint ez amit felajánlott..jó a health most keményen megugrott, de azt visszadolgozom.
    10 körös békéért kaptam...de most már nincs is értelme filózgatnom a támadáson, ami kellett azt megkaptam.

    Utoljára szerkesztette: b type free, 2014.10.30. 18:09:16
  • Carmang
    #111
    Igazából én nem játszok a játékkal, de azért szeretnék belemagyarázni: nem tudom itt van-e olyan, mint a Civ-ekben (gondolom van), hogy mikor kezdésnél összeállítod a játékot az Advanced beállításokban, akkor ott ugye van egy bepipálható Random seed on every load, vagy ilyesmi. Na nem lehet, hogy ez nincs bepipálva? És ha az AI már a 180-ik körben eldöntötte, hogy megtámad téged a 200-ikban, akkor aztán szorgalmasan töltögetheted vissza a 199-ik kört :)
  • b-type
    #110
    Ez így nem teljesen igaz. A 4. és az 5. részben már nem akar velem szóba állni támadás előtt...ha még nincs elmérgesedve a viszony akkor még lehet üzletet ajánlani, de már nagyon előnytelen feltételekkel.
    Közvetlenül (3-4 körrel) a támadás előtt már nem beszélünk viszony van.
  • LSSAHPAUL
    #109
    Megjegyzem hogy ez a taktika a civilization 1 től érvényes, végig az összesben, és ha azt mondom hogy technológiáját megveszem körönkénti nem aranyért hanem luxuscikk, vagy akár ásványokért? Mert ezt csináltam :) , és bukott mindent körönkénti cuccot, és egy akár évszázados lemaradást sikerült pótolnom, alapjába véve legnehezebb fokozaton már csak ilyen bugok kihasználásával lehetett talpon maradni.
    De van egy ettől komolyabb stratégiai játék, az europa universalis, ott egy visszatöltés teljesen megzavarja az ai-t, akivel töltés előtt haverságban voltál egyből megtámad, aki megakart támadni az megtámad ugyanúgy mint a civ-ben, csak jobban megszívja a gép, szal nem kell ezen kiakadni :D, jól van ez így! Nagyon sajnálnám ha kijavítanák.
  • b-type
    #108
    " az összes pénzét odaadta annak akivel háborúzni akar, és üres zsebbel lépett háborúba"
    Szal az összes pénzét(1090) odaadta annak akit meg akar támadni, azért hogy körönként 40 aranyat kapjon (30*40:1200), amit aztán elveszt azzal hogy megtámad..
    Ezt nem lehet megmagyarázni szvsz, a 3. résszel kezdtem el játszani...az egyik első amit a játék tanít hogy csupasz seggel nem háborúzom mivel mínuszba kerülök az elégedetlenkedők miatt.
    ..én harci egységet vettem a pénzén, nem tartogattam.
    Sztem ezt túlbeszéltük, inkább jelzem a problémát nekik, mint ezt húzzuk még, mert ez hiba.
  • zorrobomber
    #107
    Biztos azért mert gondolta úgyis leigáz és megtalálja a pénzt majd egy ládikóban.

    Egyébként ennek csupán annyi a tanulsága, hogy nem lehet "lefizetni" a gépet. Nekem nem is jutott soha ilyen eszembe, csak olyan dealt kötöttem mindig ami nekem is jó volt.
    Utoljára szerkesztette: zorrobomber, 2014.10.29. 22:50:48