29
  • hrundibaksi
    #29
    Sziasztok

    A vonalsimítást beállítottam 8-ra de még mindig nem az igazi.
    Hogyan lehet jobbá tenni a képet,egyébként full high felbontásban nyomom.

    A másik zavaró dolog az a képernyő bal felső sarkában lévő infó ablak,hogyan lehet megszabadulni tőle?
  • carlosfly
    #28
    Érdemes igen!
  • HungaroJET
    #27
    Üdv Mindenkinek !
    Érdemes ezt a szimet megvenni?
    Úgy olvasom ez is elég hardware igényes progi, mert rosszul van optimalizálva.
    Sokat már nem nyomom az IL-2 1946-ot sem, ezért nem tudom hányan szoktak ott manapság multiban lenni, de a CoD-vel mi a helyzet ?
    Játszható online vagy le kell venni a grafikát, hogy ne diavetítés legyen ?
    Itt most 2.49 euróban is:
    http://www.getgamesgo.com/product/il-2-sturmovik-cliffs-of-dover
  • berciba
    #26
    Kérlek segítsetek! Minden átmenet nélkül, ha a COD játékra kapcsolok, a betöltéskor " a launcher hibát észlelt, ezért leáll " felirat jelenik meg. Töröltem a játékot, majd újra telepítettem, ugyanez! A softver eredeti, kóddal,
    üzletben vásároltam, tehát minden frankó! A Steamnál is regisztrálva vagyok. Mi lehet a gond?
  • Meteora4
    #25
    cs
    billentyűvel és egérrel lehet normálisan játszani ezt a játékot?
  • elbe1
    #24
    helló olyan kérdésem lenne hogy xfire-el hogyan tudok multizni a játékal ?
  • otiq
    #23
    Most kaptam a CD Galaxis hírlevelet, hogy a COD már csak 4990 Ft. Én még 9k-ért vettem.
  • sanyicks
    #22
    hát nagyon sok köze van, a legtöbb nagyterületes játékoknál pont a cpu a legnagyobb korlátozó tényező(amit csak súlyosbít ha nem használ a játék több magot, és nem használja RENDESEN a dx11-et(nem úgy hogy csak berakják a tesszalációt azt jóvan)). Nézz utána mi a drawcall.
    Viszont az ilyen ssao meg hasonló postprocess effekteknek tisztán gpu-n kéne futniuk.

    Az ahogy fut valószínűleg annak tudható be, hogy az engine az első il2 foltozgatott változata, így valószínűleg se nem használja hatékonyan a több magot, sem pedig a gpu-t, hanem durván pazarolja az erőforrásokat.
  • Her Laca
    #21
    De ezt már kitárgyaltuk. A legtöbb online szerveren le van tiltva a IIa.
    Majd az E4 ,E7 pariban lesz vele.
    A többi meg lazán leharcolható,normális taktikával.
    BF elég jól megtartja az energiát,jól emel,300 at tartva jól fordul stb. Tommal kiveséztük már ezt,és online szerveren szépen lehet szedegetni a spiteket ,a hurrikról nem is beszélve. Ha figyelsz ,rád se tudnak szagolni.
  • Lacusch69
    #20
    IIa vs. E3 viszonylatban szerintem igaza van.
  • Her Laca
    #19
    Nem akartam reagálni a sok sületlenségre ,de ez a mondatod "A Spitfire mindíg lenyomja a játékban levő Me-109 verziókat" megmosolyogtatott:)
    De adok rá magyarázatot is,hogy ne maradj kétségek között.
    A magyarázat egyszerű.
    Béna vagy.
    Tovább nem is fejteném ki mert érzem fölösleges:)
  • Lacusch69
    #18
    Mit mondjak a sok balféknek, aki szarozza?

    Talán annyit, hogy sok-sok (9-10?) éve nyúzom az Il-2 aktuális változatát. A Lobby dogfight szerverein nagyon sokan ismernek, bár semmilyen század előtagja nincs a nevemnél.

    Nos feltelepítettem az első, virágbolti verziót (akkor még nem volt dobozos idehaza, azóta persze eredeti van).
    A beállítások testre szabása után mentem egy kört egy Emillel egy Hurri ellen.
    Aztán a legújabb HSFX 5.0-ra moddolt Il-2-1946-tal egy ugyanilyen rövid dogfightot reppentem.

    Eredmény: azóta nem indítottam el az 1946-ot.

    Konklúzió: ez a jövő szimulátora.

    Most már csak olykor-olykor a damage modell és még pár apró bug hagy kívánnivalót maga után, meg a menü elég köcsög (a régi sokkal jobb volt).
    Bár csak egy C2D procim van, egy GTX460OC-vel az fps-re, akadásra London kivételével nincs panaszom, egyedi grafikai beállításokkal (a lényeges dolgok high, a többi low)
    És bízzunk a(z állítólagos) mai patchben... :)

    Annyit még megjegyeznék, hogy full grafikán a régi Il-2 is akadozik a gépemen Berlin felett, ha zoomolok.



  • TommeyIkya
    #17
    Ezzel a megállapítással csak az a gond, hogy a grafikához a CPU-nak nem sok köze van, ha mégis akkor már régen rossz a játék tervezése. :)
  • hegege
    #16
    Itt irják a 4 magos cpu meg ssao támogatást szal annyira nem lehet szar a grafika ha ezek az opciók is belekerültek ..
  • Molnibalage
    #15
    A screenshotok érdekesen kézülhettek, mert ennél sokkal-sokkal szebb videót és képeket is láttam. Tehát már a beállíésok bajosak. A screenshotot minősébe 1998-as színvonalon van.

    1. Kis méret.
    2. Mintha valaki a paint jpg mentésével csinálta volna, ami egy fostalicska.



    Nem sok olyan szim van, ahol van kabinárnyék.

    A screenshotokon az élsimitítás ami kicsit fura vagy ki van kapcsolva.

    Egyébként a vérbeli szimes meg nem Crysis 3 szintű grafikára vágyik első körben. Legalábbis többnyire.
  • egynyári üröm
    #14
    nem értem a panaszt, expert játék ez, jól irányítható, és a grafikai is lenyűgöző
  • Garou
    #13
    Köszönjük a vicces hozzászólást, öblíthet.

    Ha bírja a géped, nagyon faszán néz ki. A fizikai modell is sokkal részletesebb. Vannak bugok, javítják. Aki megvette nem azért vette meg, hogy végigpörgesse, mint a Crisist, hanem évekig fog vele játszani. Akik szimulátor fanatikusok, azoknak jó, a fórumokon is lehet olvasni, hogy azért pozitív az összkép, és a játék is még javulni fog. A torrenthuszárok véleményét meg, akik úgyis a seed arány javítása miatt szedték csak le... nos, kb leszarom.
  • Willenbrock
    #12
    Bizonyos textúrák lecserélése napirenden van,dolgoznak rajta.
  • Willenbrock
    #11
    Nem mondanám hogy ugyanolyan,aki játszott már full reális beállításokkal mindkettővel annak nem kell mondani mik a különbségek.Sokkal részletesebb fizikai hatások,hajtómű és alrendszerek közel teljeskörű modellezése,összetettebb ballisztika és sérülésmodell.Mindezek a bugok ellenére is erőteljesen kidomborodnak már most is.
  • WinG
    #10
    Sőt egy kib*szott abakuszon szebb a grafika.
  • WinG
    #9
    C64?! Ezt már az ENIAC tudta 1946-ban.
  • sanyicks
    #8
    Egyébként tényleg úgy néz ki mind az il2 1946, kicsit részletesebb kabinnal, több ojjektummal a térképen, de minden más ugyan olyan. csak 6x akkora gépigénnyel.
  • blackeagle
    #7
    Mi ez a retro sarok ? ilyet c64en láttam kb.
  • MEdievil
    #6
    Igen a win95 nézet helyett egy kis normális fém vagy papírhatású textúra darab tökéletesen ellátná a feladatot és még jól is néznek ki. Egy embernek vagy 30 perc munkája lenne és már is igényes lenne. Igen apróság még is egészen más hatása van az egésznek.
  • NEXUS6
    #5
    Nem azért mondom, de grafikailag a Wings of Pray 1000X modernebb. Jó nekem is néha elegem van a bloom effektből, de akkor is.
    Más kérdés, hogy sokkal gagyibb és annyira még csak nem is jó, mint játék, pl sztori ott se nagyon van.

    A Il2:CoD viszont programozásatechnikailag egy hulladék. Ugyan frankón néz ki a a fülke, de a táj, a gép, az akármi 5 évvel ezelötti szint!!!!
    Rajzolt és nem fényképezett textúrák, zéró shader, és még csak nem is gyors, mint az már elhangzott. A képek alapján belöttem, hogy mit kéne a vasamon teljesítenie, kb 1/5-ét hozza is fps-ben. És bármmit csinálok, nem javul. Magra még nem optimalizálnak a fiúk, hiába van nekem is vagy négy, de ez nem újdonság.

    Itt amit írnak a repülési fizikai modellről, na az sem úgy van igazán. Kevés ráadásul egymás ellen nem párba állítható erősségű gép van a játékban, mert valszeg a repülési modellt is elqurták. A Spitfire mindíg lenyomja a játékban levő Me-109 verziókat, és ez úgy a multiplayert is meghatározza. A fizika manapság meg valahol a Rise of Flight-nál kezdődik szerintem, na az itt kb annak az 1/10-része.
    És tudom, hogy rettentő buta felvetés, de sztori akármi, az nincs. Van pár küldetés csatánként, nem túl sok összesen, oszt annyi.
    Szal, aki ezt a hulladékot megveszi az vagy lelkes fanatikus, vagy csak bepalizták.

    Az utóbbi 1-2 hétben szinte minden mostanában/nem régen kiadott harci repszimet/játékot végigpróbálgattam, amiben legalább egy fülkenézet volt. A Rise of Flight nagyon jó 1. VH-s szimu. Átjön a fíling, hogy milyen egy kis darab vászonnal, néhány faléccel, meg néhány 10 LE-ős motorral harcolni. Még sztori, külsőségek is vannak.
    A DCS:A-10 igazi kőkemény szimulátor lett. Ha az ember rendesen végig csinálja a gép indítási procedúráját, az bizony több tucat kapcsoló buzergálása pl. De annyira szimu, hogy senki ne kérdezze róla, hogy a végső főellenséget, hogy kell lenyomni, OK!:)
    És, hogy a II. VH-ból is ajánljak, akkor, amíg jobb nem jön, vagy a CoD-t helyre nem pofozzák a Wings of Prayt tudom ajánlani, kompromisszumokkal. Mert szerintem még az is jobb nála!
  • Molnibalage
    #4
    Nem értem, hogy mit kellene javítani rajta. Legyen designosabb? Vagy mi a fenére gonltok itt?
  • MEdievil
    #3
    Azért az a térkép rendesen kiverte a biztosítékot.. Most mennyi idő lett volna normálisan megcsinálni? fél óra?
  • Balumann
    #2
    Najah. Fölraktam, levettem mindent minimumra, mert már hallottam infomorzsákat, hogy nem lett a legoptimalizáltabb. Elindítom, kb. 2 fps.
    Pedig biztos jó lehet. :-(
  • sanyicks
    #1
    késtek úgy 4 évet a kiadással, még 5 évet rátehettek volna hogy optimalizáljanak, vagy a gépek beérjék a játék igényeit :DDD