59
  • tttttom
    #59
    Vélemény erről az ötletről. :D
  • tttttom
    #58
    Nekem olyan játék lenne jó amiben ötvöznék az HoI 2 szintű menedzselést. :D Így második vhs köntősben. :) A Red Orchestra FPS-es formájával. :) És magát a Men of Wart. :) Mármint ilyen RTS-FPS-RPG szerűen. :) Persze 2(3) féle mód lenne kialakítva. Mármint, ha úgy tartja kedvem megyek egy tankkal és belső nézetből ütöm el az ellenséges gyalogosokat megyek át a házakon a tankkal stb. :D Vagy, ha úgy akkor stratlégiázok és seggbe kurom sok gyaloggal az ellenséges állásokat. :D
  • Vogel
    #57
    Soldiers heroes of ww2 koppintás.
    Il-2-ben van magyar kampány, repülő, térkép, alakulat.
  • adler30
    #56
    Természetesen értettem,csak pojén vót.
  • HöfEE
    #55
    Szerintem te nem igazán értetted meg a hozzászólásom mondanivalóját.
  • Zolorado
    #54
    Remélem nem sikkad el félúton, mint egy pár másik magyar játékkezdemény...
  • adler30
    #53
    Vagy például:Véres lábnyomok a levegőben,a süketek hallgatnak,a döglött tehén bosszúja,vak asszony visszanéz.--Crysis grafikával ütősek lennének.
  • mousee
    #52
    Ilyen játék nincs véletlenül középkori verzióban?
  • HöfEE
    #51
    Mondok még ilyeneket: "Hív a kötelesség" "Ellencsapás" "Fegyveres támadás" "A hatalom és mágia hősei" (Call of Duty, Counter Strike, Armed Assault, Heroes of might and magic)

    Nézőpont kérdése, hogy mi a hatásvadász cím.
  • kissssss
    #50
    igen így igaz sajnos, azóta szerencsére javult a helyzet.

  • Savaran
    #49
    Magyarokkal pont Berlint? Bukarestet inkább:)
  • narumon
    #48
    Én meg megforditanám én egy olyasmi II.VH "stratégiával játsznék" mint a Red Alert volt annó csak korhűen. Esetleg egy SC2 féle 2.VH gamét is el tudnék képzelni.
  • Molnibalage
    #47
    Ja és de, az pacth nélküli HoI 3 állítólag játszhatatlan volt.
  • Molnibalage
    #46
    A jelek szerint tévedtem, mert a HoI ilyen és 3 db részt is megélt. Ergo az első kettőre is volt igény...
  • Lokker
    #45
    Molnibalage, amit írtál az nem rossz, tetszik is. De egy probléma van ezzel:
    1. Milyen réteget célzol meg ezzel?
    Mert nem hiszem hogy olyan sok embert fogna meg csak mert összetett és precíz a játék. Nem hiszem hogy szívesen kezdenél bele olyanba amire ráfordítasz X összeget és az X összeg töredéke térül meg.
    2. Ezt a sok változót amit írtál, nem lenne nehéz kivitelezni?
    Nem értek a programozáshoz szóval ezt ha gondolod ne vedd figyelembe. :) De ahol ennyit kell számolnia a gépnek ennyi változóval nem kell majd hozzá eg keményebb gép is?

    ui.: Az ötleted tetszik csak legyen valaki aki meg is csinálja és minőségi játék legyen belőle.
  • Molnibalage
    #44
    Összevetettem a HoI videókkal. Lehet, hogy nem játszottam a RUSE-val, de első látásra semmi köze ahhoz, amit én szeretnék. A HoI nagyon is közel van ahhoz, amiről beszéltem.
  • adler30
    #43
  • adler30
    #42
    Az Igazság Kardja--Atyaég,micsoda hatásvadász elnevezésLátszik,hogy magyar.Persze attól még lehet jó.
  • morden
    #41
    A RUSE játékkal nem árt játszani és utána véleményt mondani a stratégiai mélységeiről, mert azért a videó nem adja át a dolgokat.
    (igaz nem kell a katonák kimenőjével törődni, de azért van jópár lehetőség amitől a ruse túlmutat a mai egérrángatós kimikrózom rtseken)
  • Molnibalage
    #40
    Azért a támadások levezénylése nem lenne unalmas feladat és a normális hadrend felállítása. A Civ játék miről is szól? Hát kb. arról, amit te írsz. Világsiker a játék...
  • Molnibalage
    #39
    A HoI az realtime? A 3. részt nagyon lehúzták anno.
  • NovaTerra
    #38
    Én mégis hány példányban tudnál eladni egy olyan játékot, aminek az lenne a lényege, hogy hosszú oldlakon át tartó statisztikákat elemezel, majd egy kattintás, megjönnének az új statisztikák megint pár óra elemzés és így tovább? Te valós háborúról álmodozol egy játékban...
  • mcganyol
    #37
    a ruse bár szerintem nagyon jó játék, de nem stratégiai az sem. olyasmi mint régen volt a Z

    viszont a Molnibalage és leeloodallas által kért fejlesztéseket pontosan hozza a hearts of iron sorozat.
    személyes kedvencem a sorozatból az Arsenal of democracy. Összetettsége miatt valóban réteg játék, de a fejlesztés minden tekintetben a valósághú szimulációt célozza, gyakorlatilag nulla grafikával. Pont emiatt sok ismerősömnek el is ment tőle a kedve, mert kb. 10 óra játék alatt lehet megtanulni hogy mi micsoda. Nekem több, mint 450 nettó játékórám van benne a steam rendszere szerint :)
  • Molnibalage
    #36
    Láttam a RUSE-t videókon. Köze nincs ahhoz, amit én elképzelek. Anno volt valami csendes-óceáni sratégiás játék, ahol még a hátország fejlesztését és gyártását is lehetett keményen piszkálni. Talán az volt a legközelebb.
  • Szefmester
    #35
    Ha külföldön nem lesz siker, akkor a cég bezár és nem lesz újabb játék tőlük.
  • nagypite
    #34
    Ezeket az abszolút álom fikciókat sose értettem, - A magyarok elfoglalják Berint!!! semmi realitása a meglévő erőforrásokkal és technikával... Annak sokkal nagyobb, hogy a németek valahogy mégis csak győzzenek, de a végén az atom bomba őket is lenyomta volna.
  • dronkZero
    #33
    Wednes, Monibalage, feltaláltátok a RUSE-t.
  • morden
    #32
    "Molnibalage által írt dolgok néhány kivétellel" akkor réteg játék lenne és tuti biztos még a szűk költségvetést se hozná be.

    "Ezzel a játékkal kapcsolatban egy dologtól tartok nagyon: a gépigénytől" kevered az fpesekkel, pl a company of heros mint etalon ahhoz is elégvolt egy inkább low gép , mint közepes.

    "Egy biztos, valamely tekintetben meg fog látszani a (honi produktum lévén nyilvánvaló) szűk büdzsé" mint ahogy az IG részeknél, vagy a Nexusnál meg valami panzer nemtudommi, ami kenterbe verte grafikailag az akkori világélmezőnyt. Szóval szerintem a büdzsé nem ment a magyar játékok rovására egyáltalán.
  • leeloodallas
    #31
    A Blitzkrieg struktúrája lehetne az alap, ahol elfogy a lőszer, korlátozottak a források élőerő és gépek tekintetében, plusz a Molnibalage által írt dolgok néhány kivétellel. Ez lehetne a "tökéletes" rts.
    Ezzel a játékkal kapcsolatban egy dologtól tartok nagyon: a gépigénytől. Az efféle játékok sokszor olyan vasat kérnek, amitől Pakson eltolják a műszakváltást, és még akkor sem biztos, hogy jól fut, mert nincs megfelelően optimalizálva. Egy biztos, valamely tekintetben meg fog látszani a (honi produktum lévén nyilvánvaló) szűk büdzsé. Reméljük, nem a játékélmény rovására...
    Hajrá Magyarok!
  • kékherceg
    #30
    Számomra kicsit nehezen értelmezhető, hogy a játékos szintjéhez alkalmazkodik a játék (és nem a gép, mert az csak egy szerkezet). Sose halunk meg? De örömmel várom, szuperül hangzik!
  • Merces
    #29
    ......mehetet a tucatba, a többi közé hurrá.........
  • Savaran
    #28
    Végre!!! Egy ilyen játékra várok már vagy 8 éve, amiben legalább mi is szerepelünk, többen is írták hogy külföldön nem lesz siker!? és minket magyar játékosokat ez hol érdekel? A könyökömön jön már ki a partraszállás, a 101-es ejtőernyősök, a lőjük szét Berlint, állítsuk meg a "fasiszta" ellentámadást....

    a Company of Heroes első kiadásában is csak a jenkikkel lehetett kampányt indítani, a németekkel meg csak egypályás módban lehetett....többet is játszottam úgy vele az biztos.
  • Molnibalage
    #27
    Lényegében egy erősen fejlesztett real time PG kellene ma.
  • Molnibalage
    #26
    Amen.
  • Molnibalage
    #25
    Mert nem lenne élvezetes...

    Nem tudom megítélni, hogy ez jó vagy sem. A CH demójával játszotta anno. Nem volt benne semmi hűdefasza valami...


    Olyan RTS-t kellene csinálni, ami szakít ezzel a láványos robbanásos, egyégkezelős klikkelgetős látványos kinézet valamivel. Ez parasztvakítás, semmi köze sem a stratégiához sem a taktikázoz.


    Arra gondolok, hogy valós struktúrán alapuló harcászat kellen. Gyakorlatilag az egységek csak mozgó ikonkok lennének a térképen és a PG I szerű videók dobhatnák fel. Statisztikai alapon menne a harc, de real timeban.

    Az összes statégigi / taktika játékből az alapok mind a mai napig hiányoznak.

    1.Terep és időjárás hatása a szárazföldi küzelemre. Magasság difi, nagyobb üzemanyag fogyasztás hidgben, hideg hatása a katonák moráljára, élelmezés, valódi supply rendszer. Stb.

    2. Felderítés. Pl. RTS-ben soha nem fogod rosszul felbecsülni a már látható ellenséges erőket, mert megszámolhatóak... Ha a "mozgó ikonok" pl. század / zászlóaljd szint (kérdés, a modellezés mélysége) taralmazzák az infót, akkor egy egyszerű soppting chance és skill modellezés + camuflage és ellenséges erők "maszkirovka" képessége által lehetne azt modellezni, hogy pl. egy sértül zászlóaljat egy béna parancsnok mondjuk egy dandárnak lát.

    Persze ezzel nem játszana senki, rétegjáték lenne...
  • messen
    #24
    A stratégia vonal valahol a panzer general sorozat tájékán halt el. Azóta reflexjáték mind :(
  • funkyman
    #23
    A készítőkhöz nem jutott el a hír, hogy a nép már unja a világháborút. Ha már valami magyarosat akarnak csinálni, akkor miért nem a hősi honfoglalós-kalandozós időkből?
  • morden
    #22
    Amúgynagyon jó kezdeményezés és az előttem szólókkal ellentétben én úgy gondolom, hogy hiánypótló is , mert mindig ugyan azok a csaták vannak a 2.VH rtsekben, van szálingrád, kursz, D-day ardennek és végre felüdülés lenne más helyszíneken is csatázni ( azért egy IG3-at is összedobhatnának végre :D )
  • morden
    #21
    War leaders , Ruse hirtelen ennyi jutott eszembe építkezősben ( a ruse meg AAA cím még most is )
    Ha jól megcsinálják akkor akár oktató jellegű is lehetne ez a játék, töri órára házifeladatnak és akkor nem lennének ilyen VV ildik akik a századot se találják el :D
  • jeti00
    #20
    jöhet a játék, kíváncsi lettem :)