37
  • Komolytalan
    #37
    Azért mert én nyitva hagyom a kapumat, te még nem jöhetsz be az udvaromra, mert az magánterület. Ha utána feljelentelek, akkor szabálysértési bírságot fognak rád kiróni. De ettől még szarhatsz ahová csak tetszik, csak utána vissza ne tunkolják a s.ggedbe a saját szarodat. Persze jogilag a reklám blokkolás (még) nem büntetendő, de mivel magánterületen vagy, ez esetben úgy jár el a cég ahogy akar. Amíg 1-2 hülye csinálja, addig elnézi hogy megkárosítod (ha már a lopás szó nem tetszik), ha meg túl sokan tolják akkor majd kitilt, vagy bevezeti a fizetős módot. Akkor gondolom borzasztó büszke leszel magadra, hogy sikerült 1 addont telepítened, amivel tönkretetted a tudatos fogyasztók ingyenes módját.

    A reklámpiacnak meg köszi, de nem fogok utána nézni, mert az elmúlt 10 évben volt alkalmam nagyon közelről tanulmányozni. Mondjuk 0 távolságról. Vannak CT alapú reklámok, és abba is beleszámít a "vétlen klikkelés", vagyis amikor úgy kattintasz rá, hogy nem is akarsz, csak mondjuk a görgő helyett mellényomsz. Meg vannak átalánydíjas reklámok, ahol napi/heti/havidíjat fizetsz valamiért, és ezekbe is beleszámít, ha valaki rá se néz a reklámra. Nem kell messze menni, nézd meg az sg médiaajánlatát, és csodálkozz. Ezeknek az árai a banner letöltési, aktivitási (mert ilyet is mérnek ám, pl flash bannernél), és CT statisztikák alapján alakulnak ki. Vagyis ha nem töltöd le a bannert, vagy elrejted és nem lesz rajta annyi aktivitás se, hogy mondjuk 5 másodpercnél tovább élt, illetve véletlenül se kattintasz semmire se, akkor az átalánydíjas szponzorációk ára is 0 lesz.
  • BenceYCE
    #36
    Szarok rá, h mit kap a tartalomszolgáltató, ugyanis ha az magánterület, akkor Ő dönti el, h lezárja-e a sorompót vagy nyitva hagyja. De ha nyitva hagyja, jogilag más besorolást kap, mert nem volt a forgalom elől elzárva. Akkor lopnék ha feltörném. Másrészt nézz egy kicsit utána, mert a reklámoknál általában egy kattintásszámlálót használnak. Attól mert én nem blokkolom még nem fogok rákattintani. Ha szeretném támogatni, akkor végigkattingatok mindent. De ha nem is vagyok rá kíváncsi, nem fogok rákattintani. Ha meg nem bírják anyagilag, megtehetik, h fizetős reget vezetnek be pl. De ha nyitva az út és nem károsítom meg az oldal tulaját, akkor nem értem, h Te milyen törvénysértésről beszélsz. Másrészt bocs ha veled ennyire le tudják nyeletni a szar reklámokat még a prosztatagyógyszerekről is, én kérek elnézést!
  • Komolytalan
    #35
    A te adódból, de továbbmegyek a te internet előfizetési díjadból egy fillért sem kap meg a tartalomszolgáltató. Vagyis innen kezdve hőböröghetsz, csak ez kb ugyanaz a kategória, mintha odamennél a pékhez, megennéd a kiflit, és mikor az pofánb.sz a péklapáttal akkor még neked állna feljebb, hogy te milyen sok adót fizetsz.
    Egyébként meg Prostamol Uno. És igen, fejből emlékeztem rá, bár sose volt még rá szükségem, sőt a környezetemben tudok senkiről se aki használná.
  • Komolytalan
    #34
    Jogilag nem lop, de ha kitiltja a tartalom szolgáltató, akkor egy szava sem lehet. Merthogy fizetni se fizet semmiért sem, és amit böngészik az "magánterület". Szóval amint úgy ítéli meg a szolgáltató, hogy nem megfelelő a viselkedése, akkor kivágja az oldalról és kész. Ahogy pl a plázába is bemehet bárki, mégse látunk bent sok csövit, mert a biztonságiak azt raknak ki, akit akarnak (magánterület).

    És jól látod, a B verzió a fizetős model. Elég sok oldalon van is lehetőség a reklámmentesség "megvásárlására".
  • e57
    #33
    Hogy mondhatsz ilyet, hogy lopja a tartalmat, ha nem nézi meg a reklámot?
    Hol kellett azt aláírni, hogy csak akkor nézheti meg az oldalt, ha végigolvassa a reklámokat?

    Nyilvánvaló, hogy az összes reklámköltség beépítésre kerül a termék árába. Az internetes is. Így az "ingyenes" tartalmak költsége, hogy hogynem, mégiscsak rajtunk csapódik le.
    Ilyen szemszögből, a fizetős tartalomszolgáltatás lehet olcsóbb lenne.
    Jó példa erre, hogy mostanában kezdenek sokan rájönni, hogy a havi díjas MMO-k tulajdonképpen olcsóbbak mint az ingyenesek.

    De ha már mindenképpen reklámozni akarnak, akkor nekem sokkal szimpatikusabb a Klapka féle 2 mondatban elmondom mit akarok stílus, mint hogy fél óránként elmondanak egy kávét dicsőítő verset dupla hangerővel.
    Jó, tudom, lélektani szempotból hatékonyabb az utóbbi...
  • BenceYCE
    #32
    Nem, nem lop.
  • BenceYCE
    #31
    Azért vágod, h telefont se veszel minden héten, ahogy a proztataproblémád is akkor fog érdekelni, ha rájössz, h van. Én nem azért fizetem az adómat, h teletömjék [email protected] a pofám, hanem, h ezt kordában tartsák és tudassák velem, h hol kell érdeklődjek, merre kell informálódjak, h megszerezzem az áhított választ. Most őszintén, Te emlékszel rá, h mi a prosztataproblémára marketingesek által ajánlott gyógyszer? Ennyit ér a reklámjuk. Ha holnap [email protected]ál a fájdalomtól, mert begyullad a prosztatád, azt se tudnád, h mi a neve. Egyszer, ha majd valaki említi, akkor talán emlékezni fogsz rá, vagy beugrik. De nem azért fogok cocacolát inni, mert 1000x láttam a reklámját, vagy mert finom, mert nincs rá szükségem, ráadásul a mai élelmiszeripar/vegyipar az asztal sarkának is pont uygan ilyen ízt képes produkálni. Tehát oké, h legyen egy élelmiszer ízletes, de alapkövetelménynek kéne lennie, h tartalmas is legyen. Márpedig a kóla minden csak nem tartalmas és a dolog akkor kezd csak igazán felháborító lenni, h még az átkosban is jobban tolták a tejet, mint egészséges szükségest mint most, holott a kóla maga kevesebbe kerül, mint a palackja amibe beletöltik, miközben a hazai gazdáktól 40 HUF-ért nem vették át a tejet és volt, h demonstrációkon a csatornába öntötték. Vicc az egész. Emlékeztet a mondásra, h "együnk [email protected], mert több milliárd légy nem tévedhet."
  • BenceYCE
    #30
    A túrórudi olyannyira nem ment mellé, h napi egyet toltam amíg nagy ívben [email protected] h hány kiló vagyok. Végigkóstoltam az összeset és mind más mint a pirospöttyös. Savanyú, tehénszagú és még sorolhatnám. Akárhányszor ráfanyalodok és nincs pirospöttyös, mindig rá kell jönnöm, h teljesen más a többi gyártó terméke. Sajnálom, h ha Neked nincs jó érzéked az ízekhez és/vagy az illatokhoz. Nem vagyunk egyformák. Persze gondolom Neked egyáltalán nincs egy adott gyártó felé az élet bármely területén márkahűséged amit magad tapasztaltál ki, mert rájöttél, h a többi gyártó terméke nem felel meg az igényeidnek. A példánál maradva a pöttyös töltött vagy egyéb más terméke nekem nem ízlik. A függőségről meg annyit, h akár csak a cigit, ezt is egyik napról a másikra félre tudtam tenni, valamint az, h a Te külföldi ismerőseid ezt nem tudják élvezni, erre csak azt tudom mondani, h adj egy gyereknek pirospöttyöst és ha tényleg [email protected], nem fogja megenni. Nekem sem ízlik pl a németek főztje, de elfogadom, h más ízvilágban élnek. A bolgár kapros kajákkal ugyan ez a helyzet. Viszont a másik véglet amikor valaki arról akar meggyőzni, h egy adott élelmiszerre a szervezetemnek szüksége van, holott sem az én szervezetem, sem a felmenőim még csak közelébe se jártak hasonló kajának, pedig az őseim elég jól eléltek nélküle. Kicsit kivagyok már attól, h mások mondják meg nekem, h nekem mire van szükségem és mi tesz függővé. Érdekes a drogokat tiltják, s nekem bár nincs rá szükségem, még a kipróbálását is feleslegesnek tartottam, az alkoholt és a cigit mégis legalizálták, holott kész tények, bizonyítékok szólnak ellene, h káros és függővé tesz. A szerencsejátékkal ugyan ez a helyzet. A kettős mércét elfogadhatatlannak tartom és ezt ne vedd lobbizásnak a drogipar mellett. Gusztustalan törvények/szabályok próbálják kordában tartani ezt, pont olyanok amelyek a reklámpiacot övezik. Nem mondhatom ki egy adott gyártó silány termékéről, h [email protected], mert az törvénybe ütközik és amíg ténykérdéssé nem válik, addig annyi embert qrnak át, amennyit csak akarnak. Nem élhetek a hitelrontás eszközével, még ha igazságos is lenne, mert az okosok tettek érte, h jogosnak ne legyen jogos. A gyártót meg se kövezik, legfeljebb majd beszünteti a termék gyártását és ha van esetleg kártérítési igény, azt az eladásokból lazán kiköhögik. Ám ha már függőség... A danon activia is pont ugyan ezért használja már a bifidus essensis név helyett a bifidus regularist, mert az előző hiánytüneteket produkált francia gyerekeknél. Persze ezt az itthoni sajtó nem erőltette. Az élelmiszeriparnak csúfolt vegyipar pedig köszöni szépen, dózerol tovább más néven. Ha nem jogrendszerben élnénk hanem "igazságrendszerben", akkor a felelős kötélen száradna már az ilyen tettért. De ez nem az a világ...
  • Komolytalan
    #29
    És most őszintén, ez miért baj? Menjünk vissza 10 évet az időben, amikor még nem volt ilyen, és maradjon az internet azon a színvonalon? Nem kell neked se youtube, se facebook, se gmail, se semmi előremutató site?
    Észre kéne venni, hogy a tartalomszolgáltatók nagyon komoly pénzeket ölnek a fejlesztésbe, és a siteok fenntartásába is, és ezt valahonnan be kell húzniuk. Ebben az internet nevű játékban egyedül a tartalom szolgáltató az, aki kp nyújtás nélkül tud neked adni valamit - cserébe reklámot kell nézned, és kattintanod. Ha egy banner átkattintási aránya 0.1%, akkor kevesebb pénzt fog érte kapni a tartalomszolgáltató mintha 2% volna. Pontosan 20x kevesebbet. És ha a 19 rész plusz pénzből csak 1 részt költ arra, hogy a szolgáltatás minőségét javítsa, a másik 18-at elkölti maláj kurvákra, akkor is ott vagy, hogy kattintottam párat, és faszább lett mondjuk az sg.hu. Ugye ez volna az, amit tudatos fogyasztásnak hívnak, hogy elgondolkodom, és belátom hogy az hogy ne 3 hetes cikkek jelenjenek meg, meg felvegyenek egy jó újságírót megér nekem napi 3 banner kattintást. Mivel utána már senki se fogja azt ellenőrizni, hogy tényleg megvetted-e a terméket/szolgáltatást.
    B verzióként ott az adblock és társai, amit ha felrak mindenki, akkor az sg.hu gyakorlatilag le is húzhatja a redőnyt.
  • Komolytalan
    #28
    Ha nem lenne netes reklám nagyon pici lenne az internet. Maradna a fizetős rész, és annyi.
    Azért használhatsz Adblockot, mert nem mindenki gondolkodik úgy mint te. Azzal hogy tiltod a reklámokat egy olyan siteon ami a működését a reklámokra építi gyakorlatilag lopsz. Sávszélességet, tartalmat. Ezt amíg annyira kevesen csinálják hogy nem éri meg vele foglalkozni addig lenyelik a tartalom szolgáltatók, de ha átbillen a mérleg, akkor egyszer csak azon fogod magad észrevenni, hogy sorra "ne lopj!" feliratokat kapsz a kedvenc oldalaid helyén. Éppen ezért én a te helyedben nem terjeszteném a nézeteimet, mivel ezzel gyakorlatilag saját magad ásod az internetezési szokásaidnak a sírját.
  • Narxis
    #27
    Netezés közbe ne lássak már reklámot, az ilyenek miatt használok Adblock Pro-t, Element Hiding Helpert és NoScriptet. Ha valamire épp szükségem van akkor elmegyek egy olyan oldalra ahol az adott termékből megtalálom a legolcsóbbat, ami kilistázza nekem ár szerint, tipus szerint stb.

    A gondolkodásmódod tökéletes lenne ha hülye, agy nélküli fogyasztókat akarunk nevelni vagy még több embert rászoktatni a reklámblokkolókra. Nincs rá szüksége de meglátja, hogy most milyen olcsó a plazma tv a madaras tescoban és már megy is venni, aztán csodálkozik, hogy a hónap végén nem marad pénze vagy hitelre kell venni azokat a kütyüket amire tényleg szüksége van(mer épp elromlott a mosógép, de nem baj, vett olcsón plazma tv-t, az majd mossa a ruháit).
  • karesz6
    #26
    Addiktív anyagot nem tesznek a rudiba mert úgy meg**** őket hogy kettéáll a fülük. Bár külön bejelenteni nem kell mik vannak a túrórudiban de bárki bemehet egy pirospötyössel egy laborba és kielemeztetheti. Ez túl nagy kockázta a cégnek mert ha az elemzés során valamit találnak abból világ méretű botrány és börtönbüntetések lesznek. És bár a vizsgálat 100e körül kóstál ezt nem csak az átlagember hanem a konkurencia is megteheti.
    A csukott szemmel kóstoltatás pedig szimpla élettani folyamat. Egyrészt a vonatkozó neuronok így az infó találkozhat másrészt pedig az agy az emlékeket íz/szag/látvány/érzelmek kombóban tárolja és simán előfordulhat hogy szimplán íz alapján az ember összekeveri a répalevet a banánturmixal. Vagy lehet hogy valamit finomnak találna de épp valami nagyon szar dolog történt a kísérleti alannyal amikor először próbálta a végeredmény ugyan az kóstoláskor nem kellem "jó ízű " érzetek keletkeznek bennünk hanem negatívak.

    Hogy a cikkről is szóljon valami: A google és a facebook nagyon jó szolgáltatások nagyrészt azért mert adatokat gyüjtenek rólunk amit utánna mellékesen el is adnak reklámozni. Nos egyszerűen fogalmazva: leszarom. Mindennek ára van a google és a facebook pedig jó szolgáltatást nyúj cserébe és jelentősen leegyszerűsítik sokak életét. És most tényleg kit mi zavar jobban? Ha férfiként adatok híjján tamponreklámot tolnak az orra alá vagy esetleg olyat ami valóban érdekelheti.
  • sasamadár
    #25
    Átalakul az emberek hozzáálása a nyilvánossághoz,elvárják tőlünk (és nem csak a cégek, az állam hanem a többi embertársunk is) hogy bizonyos dolgokat megosszunk magunkról. Ha ezt nem tesszük, na az lesz a gyanús mert biztos valami titkolni valónk van.
  • fergusonpapa
    #24
    ennyi.

    am meg sokkan utálják azagersziv reklámot..énis.mikor neten pofámba ugrik az ablak,meg tvbe aza sok bankos reklám meg ahj...idegesitő.

    de célzot reklám teljesen más,legszebben elöttem iró irta le.ezzel csak nekünk és nekik is jobb,h ne lássunk olyat ami idegesit.és a cikk is eről szól.

    és..ténleg nincs sztem senki akkora ember h féltenie kéne azt a csekély információját amit megtud róla a nagy G.
  • smv
    #23
    A célzott reklámokról annyi a véleményem h netezés közben ha a google kideríti h én tv-re vágyok és a mobiltelefonok érdekelnek akkor inkább olcsó tv reklámokat kapjak oldalak böngészése közben, mint intimbetét és viagra.

    A célzott reklámokkal semmi baj sincs, mert jobb esetben olyan termékeket reklámoznak ami az érdeklődési körömbe tartozik így hamarabb eljutnak hozzám az alternatív, olcsóbb beszerzési módok is. A tv-be se zavarna ha folyamatosan kütyüket reklámoznának hüvelygomba és megint kéket menstruáltam esetleg "80 évesen behugyozok de ezt vacsora közben kell elmondanom nektek" reklámok helyett.

    Ha pedig ezekért az információkért (hogy érdekesebb reklámokat kapok) még plusz szolgáltatásokat is ad a google akkor semmi problémám nincs a dologgal.

    Akit jobban izgat a hüvelygomba, esetleg félti a "milyen pornót néztem tegnap" információit az persze levédi magát mindennel, de szíve joga, azonban szerintem itt senki se akkora ember h valóban félnie kellene bármi ennél komolyabb miatt.
  • vatuszi
    #22
    "Semmi gond ha ők üzleti célból kíváncsiak arra, hogy a lovas vagy kecskepornóra kattint-e inkább az ember, csak akkor tartsák "7 lakat alatt"."

    Ha ott tartják, akkor nem lesz belőle pénz. A célzott reklámokhoz tudniuk KELL, mire csorog a nyálad.
  • Mardel
    #21
    Azt hittem ilyen lesz Kate Winslet 50 évesen.
  • Garrett27
    #20
    BenceYCE! A szöveged megér egy cikket egy tudományos folyóiratban, amely szociológiával foglalkozik, vagy egy szakdolgozatot! Nem vok professzor, félreértés ne essék, csak nagyon egyetértek a mondanivalóddal.
  • Kara kán
    #19
    A pofátlan hülye te vagy!
  • NEXUS6
    #18
    Közben rájöttem, hogy hol láttam már ezt a csajszit!
    Ő játszotta a SG Atlantiszban az életerő szopó dögöket.
  • NEXUS6
    #17
    Ráadásul itt még melózni is kéne!
    Azt hittem valami küld tovább, mert szamár maradsz, és nyerj 1 milkót jellegű eksön. De nem!
  • okosan gyerekek
    #16
    Kara kán reklám blokkját olvashatták. Nem vagy kicsit pofátlan?
  • okosan gyerekek
    #15
    A túró rudi mellé ment. Egy kedves barátod, vagy családtagod kérd meg, hogy 5 különböző rudi gyártó termékének darabjait tolja a szádba, anélkül, hogy megérinthetnéd, vagy megszagolhatnád. (Befogott orral és a szádba adva) Ha meg tudod mondani, hogy melyik a jobb és éppen a piros pöttyösre esik a választásod és ezt többször is reprodukálni vagy képes, akkor elismerem. Viszont én ezt már teszteltem, egy hozzád hasonló pöttyös b#zival és nevetségesen volt olyan, amiről bíz'tan állította, hogy az a piros pöttyös, amikor azt evett meg elvetette ennek a lehetőségét. Ráadásul a piros pöttyös egy vanilinhez hasonló anyagot tartalmaz, aminek az íze, a szaga és más számunkra lényegtelen fizikai tulajdonsága megegyezik a vanilinével, viszont teljességgel addiktív. Ezért tömjük a rudit degesz számra. És ezért van az, ha külföldiekkel kóstoltatom, értetlenkednek, hogy mit szeretünk ezen ennyire. A saját függőségünk kielégítését. Épp úgy, mint amikor az első cigit szívja egy még tiszta szervezet. Csak annak okoz örömöt, hogy büdös, torokkaparó füstöt inhaláljon, aki addiktív viszonyban áll azzal. A rudiban vannak jó dolgok, cukor, csoki, túró, ezek szeretni valóak. Viszont van olyan íz, amit én és mi magyarok nem érzünk, vélhetőleg ami miatt több külföldi is panaszkodott, hogy van valami "furcsa" íze. De ezeket a negatív hatásokat a függőség elnyomja. Akárcsak a dohányzás esetében.
  • Kara kán
    #14
    OFF

    Achtung!
    Akarsz egy kis pénzt karácsonyra?
  • okosan gyerekek
    #13
  • Narxis
    #12
    Azt szerintem senki se tudja. :) Inkább az a rossz ahogy ezt kommunikálják. Eric Schmidt-nek is volt pár érdekes kijelentése az adatvédelemmel kapcsolatosan... Semmi gond ha ők üzleti célból kíváncsiak arra, hogy a lovas vagy kecskepornóra kattint-e inkább az ember, csak akkor tartsák "7 lakat alatt".
  • BenceYCE
    #11
    Mert neked nem fordul fel a gyomrod ha pl egy rég nem látott ismerős bejelentkezik, h milyen jó lenne meginni egy pofa sört együtt, majd a beszélgetés közben leesik, h direktmarketinges és üzletet lát a hozzánemértésedben. Valósínűleg, mert te magad is érdekelt vagy a reklámokban. Fel kéne fogni a "reklámoldalnak", h az emberek befogadóképessége véges. Nálam ez a pont 7 éve jött el. Észre kéne venni, h a kereskedelmi tv-k is a túlnyomott reklámokba vesztették el a minőségüket, h az ember el is vár valamit egy reklámért cserébe, h hiába jó egy termék reklámja ha a termék [email protected] A fórumokon épp a silány termékeket igyekezzük kiszűrni, h ne essen más is abba a hibába amibe esetleg mi estünk. A mottóm: Jó bornak nem kell cégér! Amelyik meg a kelleténél többet reklámoz, azt elvből kerülöm. Vedd pl a pirospöttyöst. Bereklámozták az újat, azt ennyi. Nem kell hozzá gyógyszereket megszégyenítő reklámmennyiség, mert bemész megkóstolod és jó. Mert letettek valamit az asztalra és nem a szart sem érő termékükkel próbálnak emberek behülyítésével rövid időn belül meggazdagodni. A mai információdömpingben persze nehéz/nehezebb reklámokat eljuttatni a fogyasztókhoz, de ezt az információáradatot a reklámosok okozták és nem a fogyasztók követelték! Nekem többet ér egy szakszervizes véleménye statisztikája ha biztos a forrás mint mondjuk egy gyártó marketinges fröcsögése. Nem hazudok, akiről megtudom az ismerőseim körében, h marketinges, azt kerülőm. Okádék amit művelnek és szabadon választották. Szánalmas, de főleg a legalja aki a baráti körét is rááldozza. Hiénábbak mint a taxisok. És ha van valami amire áldoznék pénzt az pl az adblock plus működése. Nem akarok munkába menet europlakátokat látni a gyönyörű táj helyett. Nem akarok a temető oldalán gyógyszerreklámot nézni ha az elhunytaimhoz megyek. Nem fogok egy 9 ft-os zsemléért kocsiba ülni és elmenni az ósanba és még sorolhatnám, az omlósztól kezdve az idióta nyekergős éneklős reklámokig. Minőségi reklámot alig látni, mert felhigult a szakma és erőszakosak, tolakodnak. Egyre jobban bele az ember magánéletébe. Ehhez a google meg asszisztál. A fogyasztói társadalom alól igyekszek kivételes tag lenni, h tudatosan vásárolok. Ezzel vagyok ellensége ennek reklámiparnak csúfolt hiénahadnak.
  • fergusonpapa
    #10
    VAlaki mondja már el mi a ló*****t csinálnának az adatainkkkal?? megtudják h féloránként fbot néznek az emberek,vagy h kiscicás videot nézünk titokba youtubon,,vagy rákresünk pénisznövelö dolgokra..vagy pornót nézük..ennél komolyabb dolgokra nem tudok gondolni ammi nekünk fájna..ezzekkel szted mit csinálna??

    Kisebb adatokat gyüjt az pedig a szokások,miket nézünk stb.de nem azért h a nagy szem figyeljen ránk és ránk törjék majd az ajtott h irgum burgum...hannem azért mert ö a reklámokból él meg,és minél célzottabbak azok annál kedvezöbb a hirdetönek náluk hirdetni.mert sikeresebb egy reklám kampánya..mert nem a google találja kia reklámokat aki nem tudná..akárki hirdethet.és ha sokan azt tapasztalnák h szinte semmit nem nyert a hirdetésböl másfele megy emiat bukhatna bele a google.de ez nincs igy..mert célzottak a hirdetéssek elég sokszor.Ennyi a titok.

    Felkel menni a hirdetési részhez a google vagy youtube oldalán és megnézni..h témák szerint lehet hirdetni..és aszerint jelennik meg a hirdetésünk.googlebe honnan tudja akkor a témát??jön a kérdés ugye...egyszerü...alapetö szokásainkat tudják meg.és ennyi!semmi mást.

    Belekéne gondolni h midenki ezt csinálja csak kicsiben,rgen annyi volt hogy bizonyos tipusuu oldalakon oylan fajta reklám..mostmár könnyen lehet még célzotabban megoldani.látni kéne a másik oldalt is h sokan ezzel népszerüsitik magukat és eből élnek meg,a weboldal tulajok meg porbálják barátságosabbá tenni az oldalt elhazsnálók és a HIRDETŐK számára.

    Nem értem miért fáj az sokaknak h mások ilyne megélhetésben bizak-vagy élnek,ök visszik elöre az inernetet,a változást,google nem lenne mit csinálnátok..pl..sokan meg mint ha nagy szörny lenne már jön a félelem..

    Már nagyon unnom ezt a témát.

  • wraithLord
    #9
    Nálam majdnem minden Google (Chrome, Gmail /mindig bejelentkezve/, Gchat-et használok PSI-vel, Picasa, stb.), és az is marad.
    Mondjuk kicsit zavar, hogy a Google minden levelemet, GDoc-os fájlomat, minden tevékenységemet/hülyeségemet rögzíti, és soha nem fogja törölni ...még ha én törlöm is... de nem vagyok paranoiás, és nem szándékozom az lenni.

    Ilyen erővel nem is megyek fel a netre, minden kommunikációs eszközt nagy ívben elkerülök. Nem tudhatom, ki mit művel/gyűjtöget. :) A Gúgliról legalább biztosan tudom, hogy többet tud rólam, mint én magam. :D
    Ha pedig ez a néni tényleg kicsit tisztába rakja a dolgokat, annak örülni fogok.
  • vmiki88
    #8
    én is félek a hatalmas G árnyékában, és végül is csak a keresőjét, a Youtube-ot, a Gmailt és a Chrome-ot használom naponta.
    És eddig csak azt vettem észre az adatkiszolgáltatásból, hogy nap mint nap küldik a szexpartnerkereső spameket :D
  • BenceYCE
    #7
    tulajdonképpen én is azon töröm a fejem, h miképp tudnám helyettesíteni a google-t. Elsőre nehéznek tűnik, de valójában korán sem lehetetlen. Amikre rá szoktam keresni azokat többnyire ugyan azokon a helyeken találom meg. Sokszor járok ezeken az oldalakon és egy idő után feltolom könyvjelző eszköztárba ff-ban. Ahhoz, h ha nem otthon vagyok is mindig előttem legyen ez az eszköztár, XMarks-ot használok. Nem kivitelezhetetlen, de odafigyelést igényel. Azt azonban sosen fogom megérteni, h van sok olyan ismerősöm akik konkrét URL-eket, pl. sg.hu, nem a címsorba, hanem a google keresőbe írnak. Ajánlották azt is, h a google fiókból érdemes kijelentkezni, mert amíg ezt nem tesszük meg, addig érthető okokból "névhez" tudja kötni a kereséseinket. Ennél jobb infó meg nem is kell a reklámosoknak. Tulajdonképpen ha egy átlagembert veszünk, még nem jutott el arra a szintre, mintha GPS-t vett volna. Egy átlagembernek egyáltalán nincs rá szüksége. Eleinte próbálkozik vele, de később kiismeri a környéket és rutinból fogja felülírni a saját maga által eltervezett útvonalat ha akadályba ütközik. Amikor én vettem a GPS-es PDA-mat használtan is pont ezt mesélte a tulaja, egy Debreceni ember, h jó-jó, de Neki teljesen felesleges. Egy olyan embernek hasznos aki sokat jár az ismeretlenbe, de Neki, teljesen felesleges. Szerintem a google-vel ugyan ez a helyzet. Ha kicsit jobban odafigyelnék szerintem tudnám nélkülözni, mert így belegondolva, nagyin ritkán van olyan infó amely tulajdonságait tekintve ismeretlen terep. Persze ehhez nem kell lustának lenni és használni kell a könyvjelzőket és rendszerezni, átláthatóvá tenni. Már csak valami alternatíva kéne a keresésekhez :)
  • aronvirginas
    #6
    Én más okokból sem használom a Chrome-ot, de ebbe ne menjünk bele. Tény, hogy a Google egyre inkább a rajzfilmbeli ACME tragikomikus szerepében tetszeleg és egyre többen kérdőjelezik meg ennek a jótékony hatását.
  • Zoliz
    #5
    Véleményem szerint az Új Google Chrome 8 a leggyorsabb webböngésző, de nem igazán használom a sebessége ellenére sem, mert félek a Google korlátlan adatgyűjtéseitől. Hiába hazudják, hogy az adatainkat nem adják ki én tartok tőle, hogy ez mégsem lesz mindig így.
  • Zoliz
    #4
    Bejön mi? Lyukat beszélne a hasadba. :D
  • tiburon26
    #3
    inkabb csak erdekes...
  • Narxis
    #2
    Durva ez a csaj... :D
  • Sliders
    #1
    Ez a néni nagyon komolyan néz ki :)