100
Egy fejlesztés alatt álló új magyar játék: Szigetek (Islands)
  • Robi546
    #100
    Ennyi volt,kész,vége. :D A Témát létrehozó felhasználó utoljára 2011 November 2-án volt itt,azóta fel se jött SG-re.
  • grebber
    #99
    Ebből se lett semmi
  • Solid Snake
    #98
    -már aranyba futott-
  • tutituti
    #97
    Nagy a csend!
    Közeledik a kiadás?:)
  • Roger6
    #96
    Hajrá!
  • Pianista
    #95
    na jó lesz ez vidi alapján
  • morvaigaben
    #94
  • Solid Snake
    #93
    Alakulgat
  • Looooser
    #92
    került fel videó, tetszetős :):):)
  • grebber
    #91
    Majd 4-5 év múlva ismét tett fel ezt a kérdést!
  • REPS0L
    #90
    nanana?
  • morvaigaben
    #89
    Várjuk szeretettel =)
  • Pianista
    #88
    naaa jó lesz ez, így tovább :D
  • Robi546
    #87
    jól néz ki bár fríssülést nem látok de jól néz ki. Hajrá! :)
  • tutituti
    #86
    Nagyon frankón néz ki.várjuk türelemmel
  • alakryon
    #85
    Na mégegyszer nekifutunk... :)
    Frissült a tartalom a http://dpg-studio.com oldalon!
    Ajánlom figyelmetekbe... :)
  • alakryon
    #84
    Frissült a tartalom a oldalon!
    Ajánlom figyelmetekbe... :)
  • Looooser
    #83
    nem veszek játékot, tényleg csak azt ami megéri, nekem ez tetszik eddig megfogom venni, már csak azért is mert magyar
  • Solid Snake
    #82
    http://dpg-studio.com/
  • grebber
    #81
    Tisztára olyan az érzésem mint a Crysis modoknál.Ott is anyagok jönnek de sosem készülnek el a modok!
    Remélem itt nem ez lesz!
  • tutituti
    #80
    Végre.Már lassan -fav lett volna,de így maradok.ÉS várok tovább türelemmel!
  • alakryon
    #79
    Nos, jó hírekkel szolgálhatok, kb. 2 héten belül teljesen új tartalommal fogom feltölteni a dpg-studio.com oldalt, ugyanis a fejlesztés nem állt le, nemrégiben újra fellendült, és elég komoly változások történtek. A weboldalon még a régi anyagok vannak, tehát aki most odalátogat az még nem vesz észre semmit, de rövidesen érdemes lesz újra nézegetni... :)
  • Looooser
    #78
    kár hogy leállt a fejlesztés :S pedig ígéretesnek tűnt :S
  • REPS0L
    #77
    ÉN MÁ NEM BÍROM TOVÁBB IDEGEKKEL
  • grebber
    #76
    Az oldalán olvasni kemény egy fő dolgozik rajta.Türelem.Én is kíváncsi vagyok mi sül ki belőle!
  • Gurren
    #75
    és most?
  • passatgt
    #74
    na, kész van már?:)
  • Pianista
    #73
    jól néz ki, kb mikorra várható az első használható verzió??
  • Bence94
    #72
    képzeld nekem sincs még dx1x-es kártyám de mégis ezt mondom.ma már egyáltalán nem drága egy dx10-es vga sőt még a dx11-es se vészes! Egyáltalán nem nő a szívemhez eza vasdarab hisz elévül úgyis egy idő után... persze nekem is egy jo vga-m van ami nagyon jül szolgál még most is de már számos játékhoz kevés vagy el se indul miatta...
  • BButcher
    #71
    Egy újabb hangulatkép az oldalon...
  • alakryon
    #70
    "Milyen szinten lesz konfigurálható a program, és milyen motorra épül?"
    A kérdés eredetileg egy másik fórumon merült fel, de végülis itt sem árt talán megemlíteni... :)

    A játékot mindenképpen konfigolhatóra csináljuk, az egészen egyszerű szimpla UV-s textúrahasználattól és kisfelbontású textúráktól, alacsony poligonszámú modellektől a csm-ig, a nagyfelbontású textúrákig, és a magasabb poligonszámú részletes modellekig. Állítható látótávolság, aljnövényzetsűrűség, vízrészletesség, stb...

    A motor egyébként a Mogre grafikus megjelenítő rendszerre épülő C#-ban írt saját játék-motor, ami már kezd egészen összetetté válni, főleg most, hogy lassan sikerül az egészet script-alapokra helyezni. Ez utóbbi egyébként jó nagy falat, sokat dolgozok vele, lassan hetek óta mást se csinálok... Ezért van, hogy most egy kicsit leülni látszanak a dolgok, mert bár a grafikusok gőzerővel dolgoznak a konceptek alapján, de most perpill az átalakítások végéig nincs hova bepakolni a dolgaikat, legfeljebb az előző verzióba, oda meg már nemigen kellene...
  • BButcher
    #69
    Egyenlőre a 3 konceptkép az újdonság, mivel a többi dolog meg félkész állapotban van ezért úgy gondoltuk, hogy azokból nem rakunk fel még semmit.
    A koncept képek meg éppen elkészültek, így egyenlőre azokból tudunk most mutatni (azt is csak azért tettük fel, hogy látható legyen a fejlesztés nem állt meg )
  • grebber
    #68
    Ezeket a képeket hogy lehet megnézni? En nem látok sehol semmi képet csak az a pár konceptet meg a régi barlangosat.
  • Roger6
    #67
    Látom haladtok, ennek örülök! :)
  • BButcher
    #66
    Felkerült néhány új kép az oldalunkra...
  • BButcher
    #65
    Elkészült a játék első kimondottan CSM-re optimalizált textúrája...
    Képek az oldalunkon. :)
  • alakryon
    #64
    Felkerült néhány új kép az oldalunkra! :)
  • alakryon
    #63
    Nem kell félni, nem tűntünk el, élünk létezünk. Pillanatnyilag programozási részről az NPC-k viselkedését és a dialógusokat működtető scriptrendszer kidolgozásával, grafikai részről pedig a barlang belsejének tökéletesítésével foglalkozunk. Képeket legfeljebb az utóbbiról tudunk majd felrakni, az előbbinek egyenlőre nemigen van látszata... De haladunk! :)
  • Roger6
    #62
    Concept képek tényleg nagyon jók lettek, remélem ingame is meglesz a maga varázsa.
  • alakryon
    #61
    Hát most büszke vagyok magunkra! Egy "kis" optimalizálással sikerült az FPS-t a duplájára növelni, valamint a koncept artistunk egy gyönyörű képet csinált a barlangbejáratról, ami egy sűrű sötét erdő közepén lesz... A vezető grafikusunk szavaival élve, "olyan kis gonosz fa lesz a tetején"... :D Ja és persze neki is állt a kép alapján átdolgozni a bejáratot, remélem majd tölt fel róla képet valamikor... :)
    A concept az oldalon megtekinthető.