Egy fejlesztés alatt álló új magyar játék: Szigetek (Islands)
  • alakryon
    #70
    "Milyen szinten lesz konfigurálható a program, és milyen motorra épül?"
    A kérdés eredetileg egy másik fórumon merült fel, de végülis itt sem árt talán megemlíteni... :)

    A játékot mindenképpen konfigolhatóra csináljuk, az egészen egyszerű szimpla UV-s textúrahasználattól és kisfelbontású textúráktól, alacsony poligonszámú modellektől a csm-ig, a nagyfelbontású textúrákig, és a magasabb poligonszámú részletes modellekig. Állítható látótávolság, aljnövényzetsűrűség, vízrészletesség, stb...

    A motor egyébként a Mogre grafikus megjelenítő rendszerre épülő C#-ban írt saját játék-motor, ami már kezd egészen összetetté válni, főleg most, hogy lassan sikerül az egészet script-alapokra helyezni. Ez utóbbi egyébként jó nagy falat, sokat dolgozok vele, lassan hetek óta mást se csinálok... Ezért van, hogy most egy kicsit leülni látszanak a dolgok, mert bár a grafikusok gőzerővel dolgoznak a konceptek alapján, de most perpill az átalakítások végéig nincs hova bepakolni a dolgaikat, legfeljebb az előző verzióba, oda meg már nemigen kellene...