50
  • Tower Guard
    #50
    Kifejezetten tetszik, hogy hasonló.
    Legalább nem úgy járunk hogy starcraft2 néven egy teljesen más játékot kapunk, amire már rá sem lehet ismerni, mint ez sok játék foltyatásánál előfordult, és bukásra ítéltetett...
  • narumon
    #49
    Ez van. Nem tudsz egyetlenegy olyan céget sem mondani aki nem ezt csinálja jelenleg. Viszont a blizzardé legalább jó játék és szerintem megéri a pénzt ezért is fogom rá kiadni.
  • bitbandita
    #48
    Először is szeretnék bocsánatot kérni, abszolút nem akartalak megsérteni sőt. Reggel 1/2 7-kor értem haza az egyik barátom búcsúbulijáról, egy percet sem aludtam és bevallom józan sem voltam teljesen mértékben (enyhén szólva), és hát azt hittem, hogy még mindig rőlködés nélkül tudok jópofa lenni, mint éjfél körül. Hát nem. Még 1x: nem sértegetni akartalak.
    Azonban ettől még nem értek egyet veled, de ez gondolom nem baj. Szerinted nem néz ki jól, szerintem kurvára igen - egyébként ez a kicsit cartoon beütésű stílus miatt is van. Az egységek kinézetét igaz majdnem teljesen meghagyták (szerintem hál Istennek), viszont összehasonlíthatatlanul részletesebb, aprólékosabb, kidolgozottab a megjelenés, és ez teljesen kizoomolva nem jön át - egy webre optimalizált állóképen meg főleg nem, azonban mozgás közben teljesen más, ha pedig rázoomolsz az egységekre,... no comment. Olyan szinten eltalált és kitalált a dizájn, olyan mértékben letisztult és végletekig finomított a megjelenés (amit ráadásul olyan hibátlan és aprólékosan kidolgozott, vajsima animáció mozgat, hogy attól J.Cameronnak is kettéállna a pöcse, és amiről minimum tankönyvet lehetne -sőt kellene- írni) hogy nincs rá szó. Dehogy nincs: művészet. Sajnos sokan dobálóznak ezzel a szóval mostanában (főleg a játékiparban hallani egyre többet), azonban esetünkben ez a szó újra visszanyeri patináját, definiálva egy kreatív tevékenység legmagasabb szintű művelését, mely során a kapott végeredmény jóval több a "csak" tökéletesnél. Ami a különbséget jelenti a tisztes iparosmunka és a mestermű között. Horst Fux dikicse is elvágja a szögeket és ki sem csorbul, ráadásul tuti nem tart pár óránál tovább legyártani, akkor mi értelme van évekig készíteni egy katanát? Első ránézésre az is csak egy darab vas, nem?
    A Blizzarddal kapcsolatos véleményeddel sem értek nagyon egyet. 20 év alatt 4 brand, brandonként átlag 2 "egészestés" termék, a milliók meg csak dőlnek. Nagyjából ugye ez a cég "portfoliója". Szerinted lehúznak mindenkit, az emberekről a pénzt, a rókáról meg a bőrt ugye. Te ugye úgy értelmezed a fentieket, hogy itt van ez a nagy hájas, kapitalista disznó, aki nem szégyell 20év alatt ilyen kevés címet -azokból pedig ilyen kevés gyártott terméket- felmutatni, mert rátaláltak az aranytojást tojó tyúkra. A cucc jó, a beetetés megtörtént, a sok függő meg nem rinyál, hogy ugyanazt nyomja mindig, a lényeg, hogy ne legyen rosszul és kapja meg az adagját, és ezért még egy rakás pénzt is kifizet. Értelek én és amúgy nagyon leegyszerűsítve, jócskán eltúlozva, de ez a képlet. Én viszont így látom: a nagy hájas kapitalista disznó (eddig stimmel) rájött, hogy ahhoz, hogy a sok junkie még több évtized múlva is csengessen, ahhoz nem jó a hagyományos cucc. Rákapnak, élvezik, full függők lesznek eddig ok, de aztán egyre több és több kell, hogy jó legyen, aztán már nem is élvezi, csak hogy ne legyen rosszul, azért nyomja. Nagyjából ezután nemsokkal jön az, hogy elpatkol egy túladagolásban,szövődményben, vagy sittre kerül, a szerencsés kevés meg leszokik. Tökmindegy, a lényeg, hogy nem fizet többet. Ezért létrehozzák a mindig tökéletes gyönyört okozó, megfizethető, káros hatást nem okozó, totál biztonságos cuccot, ami ráadásul egészséges is mert tele van vitaminnal, és még az anyád sem haragszik érte, ha használod. Nincs több halott, beteg, börtönviselt junkie, mindenki eufóriában lebeg, dől a pénz. Így kerek a világ, mindenki jól járt.
    Nem tudom érthető-e, lehet szar hasonlat volt, mindegy nem is érdekel mert nem aludtam 36 órája.
  • morden
    #47
    Persze hogy el lehet adni valamit 2x 3x amíg vannak olyanok akik megveszik...
  • Healbacsi
    #46
    Egy mp3-at nem lehet eladni 3 részletbe, de egy filmet 2-ben igen, lásd Kill Bill. Jó napot!
  • morden
    #45
    ok akkor egy 9 perces mp3 zeneszámot is el lehet adni 3x3 percesekbe mert annyi a megszokott idő ... ( természetesen nem harmad áron )
  • Healbacsi
    #44
    Ja igen majd el felejtettem a játék 3 darabra vágásáról. Az sc1 30 pályát tartalmazott, 10-et mindegyik fajnál. Most elvileg fajonként lesz 35-40 pálya, azaz summa 105-120, miután kijött mind a 3 lemez.
  • Healbacsi
    #43
    Morden: oké a zene mondjuk már szellemi termék? Az ősember unalmában bunkójával püfölte a fák törzsét, aztán rájött, hogy ez mekkora poén, főleg ha vmi bódultságot okozó bogyót is zabál előtte. Ma a bunkót lecserélték vmi "dobverőnek" nevezett vékonyabb botra, és ma már fatörzs helyett dobokat ütögetnek. És lőn dől a pénz. (Ha vki pl. Abba rajongó az lehülyézi a

    Értem én mit akarsz mondani, de ha a te analógiádat követnénk, nem lennének krimik (mert az is ugyanaz: gyilkos-nyomozó.. uncsi), nem lennének folytatásos filmek, sőt még festmények se lennének, mert mind egy tál almát ábrázolnak csak épp a háttér más.

    De ha esetleg a legelején felhozod a példát a Love actually című filmből, akkor tudtuk volna mit gondolsz, és mire alapozod. De ehelyett osztalékról papolsz.

    De vissza a korábbi indoklásomhoz. Engem nem érdekel, hogy xyz mennyit keres egy szolgáltatással, termékkel, ha engem maximálisan kielégít, szórakoztat. Főleg ha nincs nála jobb termék a piacon.

    De ha maradunk a játékok területén, akkor elég kevés változott jelentősen a korábbi részekhez képest. Pl a Lords of the Realm széria tagjai eleggé különböznek. Tuti van meg pár ilyen de most hirtelen ez jutott az eszembe. Korábban írta vki a NFS szériát. Én hozzátenném az összes EA játékot (a simstől az nfl-ig). A C&C széria még ma is ugyanazt tudja csak épp kicsit más külsővel.

    Na mind1, már én is kezdek kicsit ráunni erre a meddő vitára, mert értelme nincs. Az emberek tudják, hogy a cigi árt nekik mégis szívják. Az emberek tudják, hogy az sc2 sokban hajaz az első részre, mégis tetszik nekik.

    Ki érti ezt?

    Hát én már nem is tudom.
  • morden
    #42
    12 év alatt sikerült a Blizzardnak csinálni egy gyakorlatilag kiegészítőnek tekinthető verziót, amivel ingyen és bérmentve dolgoznak emberekkel (béta tesztelők) , ráadásul az 1 kész terméket 3x is eladják ( ember zerg meg a 3. faj külön jön majd ki) és mindezt úgy várják egyesek mint nem is tudom mit és még szimpatikus is nekik a cég , nu ez felfoghatatlan számomra ( persze fel tudom fogni csak nem értem meg, de attól még elfogadom)
  • iambg
    #41
    Aki itt sipítozik (beleértve a cikk íróját is), az nyugodtan maradjon a Starcraft első részénél, mert annak ezek szerint mindegy. Aki meg szeretne a második résszel játszani, az játsszon, nem kell egymást fikázni.

    Ez olyan amikor a WOW-ot fikázza valaki, pedig egyszerű: nem kell előfizetni ha nem tetszik, fikázni meg csak szájtépés. Van alternatíva, lehet azzal játszani.

    Egyébként meg én örülök, hogy hasonlítani fog az elsőre, ha nem így lenne, akkor az nem folytatás lenne, hanem egy merőben új játék. Csakhogy az nem kellene (szinte) senkinek. (Vajon mit szólnának a Star Wars rajongók, ha Darth Vader fehér ruhában, símaszkban jelenne meg? Nem, Darth Vader fekete ruhában, a jellegzetes bilivel a fején az igazi. És nem kell változtatni.)
  • morden
    #40
    Jó érvelés ha a sört szellemi terméknek gondoljuk, én nem gondolom annak így hibás az érvelés, mint ahogy írtam lentebb is ha az alapfeltebés rossz felesleges jól érvelni mellette.
    Még egy példa az igazából szerelem című filmben volt, annak a bettédalát énekelte fel a csóka, na ott a love szót kicserélték és christmasra áírták és ott mondta az énekes , hogy ez egy szar, erre a producer, igen egy valódi szar ami sok pénz hoz. ( kicsit ez az érzésem az scvel kapcsolatban, ha anno 12 éve tökéletest alkottak akkor mit csináltak 12 évig utánna, mert kb a grafikán lehetett volna csak túrbózni amit nem tettek meg lásd fent).
  • Healbacsi
    #39
    Morden: képzeld a sört már pár ezer éve kitalálták, és te még mindig azt az ősrégi fost iszod, a gyártók meg agyon keresik magukat. A kenyérrel is hasonló a helyzet, bár manapság már nem élesztővel dolgoznak, ezt nevezhetjük némi fejlődésnek, de az alapja maradt a régi. A malom és pékipar ezért már évezredek óta agyon keresik magukat. A számítógépedben több millió tranzisztor van, amit kb. 80 éve fedeztek fel, azóta csak annyi változott, hogy egyre többet kapcsolnak össze. Tehát ez idő alatt, a tranzisztor feltalálójának jogutódja agyon kereste magát.

    Kérdésem: Érdekes ez számunkra?

    Válasz: Nem, mert továbbra is iszunk sört, eszünk kenyeret, és használunk tranzisztorokból felépített elektronikus eszközöket.

    ui: bár tényleg jönne érted a fekete autó, remélem zubbony is lesz náluk.
  • morden
    #38
    Gyakorló pszichológus jó vicc egy pszichológus sohasem minősít, nem néhány hozzászólásból analizál ( ami anamnézis kedves kollega :D ). A kollega amolyan park kiadós pszichológus aki bújja gondolom az önismereti könyveket, innen ragadhatott rá pár gondolat. Van egy dolog amit érdemes szem előtt tartani: ha az alapfeltevés rossz a levezetéssel is csak hamis eredményre jutunk. (gondoltam a tárgyi tévedések hegyét ezzel az egy mondattal elintézném)

    Amúgy álltalában az internetfüggéssel kapcsolatos cikkeket szoktam kommentálni)) néha kihívóan erősen is egy adott véleményhez ragaszkodva, hogy szintén szenvedélyes kommenteket generáljak a kutatáshoz, mert a " nekem is tetszik" "így van" kommentekkel úgy vagyok mint az agykutatásnál a pisogással (= csak megzavarja a lényeget).
    Köszönöm, hogy ilyen sok időt és ennyi alapanyagot adtál Bitbandita nekem egy teljesen ismeretlen kommentelőnek, ha ennyi időt szánsz az offline kapcsolataidra is bizonyára hihetetlen népszerű vagy !

    U.I. a bioware is ugyan azt adja el sokszor egymás után, nem véletlenül volt majd 5 milliárd dollár az árbevétel az anyavállalatnak ( egy kisebb ország éves költségvetése) nu megjött a nagy fekete kocsi öltönyösökkel, mennem kell :D
  • narumon
    #37
    "Nem szeretem ha lehúzzák az embereket a játékkészítő cégek és a blizzard kő-keményen lehúz mindenkit"

    Én a blizzardot az egyik (a másik talán a bioware), olyan cégnek tartom akinek a játékaiban még soha nem csalódtam és megért minden egyes forintot. Ezt én nem nevezem lehúzásnak. Nekem lehúzásnak a NFS sorozat tűnik pl, de ezzel nyilván annak a sorozatnak a rajongói nem értenek egyet, és nem is írok be NFS topicba megmagyarázni hogy hülyék :)
  • narumon
    #36
    Húha engem érdekelne hogyan tudsz az "offline világból" SG-re írni. Megúszhatnánk az internet előfizetést ezek szerint.
  • Molnibalage
    #35
    Csak a kerék nélkül elég nehéz lenne élni, de SC nélkül bőven megvan a világ. Én legalábbis simán. :)
  • bitbandita
    #34
    Tisztelt kommentelők, kedves barátaim! Engedjétek meg, hogy gyakorló pszichomókusként, valamint "az emberi elme kóros elváltozásainak megnyilvánulása a fórumhírek kommentálása során" szakterület kutatójaként had osszam meg veletek a témához kapcsolódó analíziseim legújabb roppant érdekes és tanulságos eredményeit.
    Elég nevetséges és nem kicsit idióta dolog - úgy a kedves német újságíró, mint sok mélyen tisztelt kommentelő - amit a SC2 grafika fikázása címen művelnek a Blizzard kizsákmányol és a pénzéhes Blizzard c. mantrák monoton kántálása közben. Vicces és szánalmas (de leginkább szomorú) látni, ahogy a butaság táplálta pesszimista-, negatív hozzáállásba oltott rosszhiszeműség alkotta jellemvonás manifesztálódik óriási nagy baromságokban, akkorákban, hogy én kérek elnézést. Lásd pl morden #26., #33. hsz-ét. Kitűnő példa a fent említett torzult személyiség szemléltetésére, beteg motivációinak, hibás logikájának bemutatására, azok megértéséhez.
    Igen, ez esetben már pszichológiai defektusról, beszélünk. Míg a cikkben szereplő német esetében a látásfunkciók heveny károsodását dokumentáltuk, addig a morden nevű páciensnél egyértelműen diagnosztizáltuk a fentebb részletezett(az amúgy simán hungarikummá nyilvánítható) a köznyelvben gúnyosan "tipikus magyar" jelzővel is megkülönböztetett torzult tudatállapotot.
    Az elme ezen defektusa rendkívül érdekes, és összetett: többfajta kóros agyi - szervi és szellemi - elváltozás, viselkedésbeli deviancia jellemzi, amik együttes hatása vezet a visszafordíthatatlan kóros elváltozáshoz. Az alkotó betegségek symptomái külön is jól megfigyelhetők, amik a következők. A morden nevű a páciens esetében markánsan tetten érhető pl a paranoia tünetei, melyeket egy gazdasági összeesküvés elméletben vizionál. A beteg meggyőződése, hogy nagy multicégek követik és lesik minden lépését, eközben manipulálják az embereket, így kényszerítve mindenkit arra, hogy termékeiket megvásárolják. Ez egészül ki a következő jellemző alkotóval, ami a kényszeresség ill. kényszerképzetek. mordennél is jól észlelhető, igaz beépülve a paranoiás symptomákba. Az ő kényszerképzete, hogy az említett multicég valójában csak egy termékkel rendelkezik, ezt adják el időről időre, azonban különféle marketing trükkökkel és nem tisztázott speciális módszerekkel álcázzák ezt a tevékenységüket. E képzete kényszeríti mordent arra, hogy kényszeresen kommentelnie kell, a SC2 híreknél pedig szertartásszerűen 3x kinyitja-3x becsukja a hír ablakát, majd az egeret bal kézben fogva az óramutató járásával ellentétes irányban 13 kört rajzol a 13x13cm-re méretezett és a képernyő közepére igazított ablak körül. Az alany #33-al rögzített tünetei markánsan fedik fel a következő domináns pszichés elváltozást. A személyiségzavarok egyértelműen egy szociopata beteget definiálnak: Folyamatosan oktat, kényszert érez mindennek a bírálatára, ugyanakkor képtelen másokat értékelni, dicsérni, elismerni. Lenézi a fórumtársait, beszéd-, chatpartnereit, ugyanakkor képtelen másokat értékelni, dicsérni, elismerni (pl tinilányos hasonlat) Mindent és mindenkit, az emberek véleményét ő akarja irányítani. Igaz jól érvel (a szociopata jellemzően érzelmi elmaradott, értelmi képességi viszonylag mint egy felnőtté), de képtelen összefüggésekben gondolkodni. Soha nem ad egyenes választ, nem mond konkrétumokat.
    A depresszió minden esetben kísérője a többi tünetnek, sok esetben annak mániákus formája. A morden nevű ápolt depresszióját főleg az a meggyőződése táplálja, hogy rossz anyagi helyzetének okozója üldözési mániájának gonosz multicége (aminek persze semmi köze a valósághoz), ami elveszi pénzét (szavaival élve "lehúzza"), és kizsákmányol mindenki mást is, amin viszont nem tud változtatni (amivel közben kifogást is talál, amivel elhárítja saját felelősségét anyagi helyzete alakulásában)
    Ezek a fő agyi ill. elme defektusok, azonban még rengeteg deviáns magatartásforma jellemzi a köznyelven "tipikus magyar"-nak hívott pszichés rendellenességet. Amit fontos még megemlíteni az a minden esetben nagyon jellemző-, de nem mindig tipikus formában jelentkező irigység. Mint esetünkben, a morden nevű beteg konkrétan nem mutat irigységet, azonban összes motivációja abból fakad: irigy arra, hogy más olyan dolognak tud örülni, aminek ő nem.
  • morden
    #33
    Nem szeretem ha lehúzzák az embereket a játékkészítő cégek és a blizzard kő-keményen lehúz mindenkit, azt hittem ez teljesen nyílvánvaló, de úgylátszik ezt csak az offline világból látni ilyen egyértelműen... de hiba volt írnom , mintha egy csapat tini lánynak írnék arról ... mindegy :D inkább másként harcolok az online függés ellen!
  • narumon
    #32
    "előző starcraft hírnél" sorry..
  • narumon
    #31
    Az a baj morden, hogy már az előző starcraft játéknál lejött, hogy neked nem jön be a játék. Csak azt nem tudom, hogy akkor miért írsz ide. Valamiért utálod a blizzardot (azóta egyik bétatesztes hírhez sem szóltál hozzá pedig minden hétre jut egy). Meg persze azóta sem tudtuk meg, hogy neked mi a hobbid amire költesz, mert gondolom az nyilvánvalóan nem baromság csak más szórakozása az!
  • Lordboxi
    #30
    arról még senki nem beszélt ami mondjuk engem érdekelne. Én a sztori, meg a karakterek miatt szerettem ezt a játékot, de a 2. résszel kapcsolatban még senki nem említett ilyesmit. ha az jó lesz, akkor tőlem egy új kiegészítő is lehetne az előzőhöz.
  • Evil Merodak
    #29
    Ezek az érvek hogy hiba lett volna ha tul jora csinaljak a grafikat, vagy nem baj ha nem lesz LAN. Kb. mint amikor az Apple fan-ok védték az iPad-ot.
  • Tiboy
    #28
    A kereket is kitalálták pár ezer éve, mégis veszik ma is.
  • Evil Merodak
    #27
    Akit érdekel próbálja ki élőben.

    http://thepiratebay.org/torrent/5371903/Starcraft_2_Beta_Client_US_Build_13891
  • morden
    #26
    Kell az osztalék a blizzard részvényeseknek, a nép pedig benyel akármit mert a név (amúgy az első része is a warcraft átdolgozása volt) a blizzard kitalált valamit kb 20 éve és abból húzza le a rókabört és veszik az emberek mint a cukrot ...
  • Indigo
    #25
    Akárcsak a másik félmondatos, a bertino...
  • Indigo
    #24
    Te mindig megmondod a semmitmondó/fikázó félmondataidat, csak éppen az nem derül ki sosem, hogy miről mit gondolsz...
  • Narxis
    #23
    Igen megmondom te nyomi.
  • Szefmester
    #22
    Sztem a külön kampányonkénti kiadásra gondol..
  • Healbacsi
    #21
    "túl sok pozitív hír nem jtt felőle csak a negatívumok de azok vastagon. "

    Ezuton szeretnem megkerdezni, hogy mifele iszonyu negativ info aradat jott eddig az sc2-rol, mert en meg nagyon nagy lehuzasrol nem olvastam, de lehet en vagyok alulolvasott, es kerlek homalyosits mar fel.

    Nincs lan, ezt eddig is tudtuk, akinek tetszik a game, az megoldja igy is.
    A grafika szep, gyors, nem kell hozza atomgep, mi kell meg ennel tobb?

    A harc valtozott az elso resz ota, a sebzesek a w3-hoz hasonloan alakulnak, azaz bizonyos armorra bizonyos egysegek kevesebbet/tobbet sebeznek, nem csak arrol szol, hogy van levego/fold egyseg aki levego/levego ellen nem tud vedekezni. Minden fajnak van olyan kepessege, amivel egysegeket tud juttatni a csatateren szinte barhova, es nem dropshippel (warping, ghost stb..)

    A sok sipolonak meg kene nezni par videot a youtube-on, vagy a blizz battle report videoit, es utana ha meg vmi nem okes lehet vinnyogni.
  • Szefmester
    #20
    Ha csak reamke akkor mi tart eddig? Ha meg új és önálló játék, miért van valóban olyan érzése az embernek mintha az első részt látná, csak 3Dben?
  • darkhill
    #19
    Ugyan ez! hiba lett volna ha tul jora csinaljak a grafikat! ebbol a forumbol is latszik h aki eleget jatszott SCvel tudja jol h nem ez szamit! hanem a jatek elmeny amit ad! es ha ezt a SC-II vissza tudja adni akkor legalabb akkora siker lesz mint az elozo! orulok neki h nem valtoztattak meg teljesen es csak egy ket uj egyseget raktak bele. bar igy is sztem talan tul sokat valtoztattak! remelem azert a ero egyenloseget a kulonbozo fajok kozott megtalaljak megint csak ugy mint az SC1be. Drukkolok h ne szurjak el!
  • FlyingV
    #18
    ÚÚÚ DE MEGMONDTAD!! ÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚ!!!!

    ---

    akinek nem tetszik, ne vegye meg (vagy ami itt lopcsaliába szokás: ne töltse le), nekem tetszik, igaz hogy egy remake és nem kellett volna talán ennyit húzni, de csak ki fog jönni és csak fogok vele játszani. ez és a diablo3 lesz évek óta az első, amit feltelepítek majd a gépemre, reméljük a maces port jobb lesz, mint amilyen szokott lenni! :)

    aki meg nem is élt akkor, amikor megjelent a starcraft az neszójjobe! akinek meg még mindig a grafika a fontos szempont, az meg amúgy is ignorálandó. ja és hardkóóórgémerek véleménye amúgyis szart se számít, lévén a társadalom ezen fajtája megvetendő, kitaszítandó, lehugyozandó.
  • Narxis
    #17
    Inkább az ilyen drogosgeciket kellene jól elverni.
  • narumon
    #16
    Teljesen jó ez igy, én évek óta megelégedtem volna egy SC1 gold-al is mondjuk ahol semmi nem változik csak kicsit tupírozták volna a grafikát. Maga a játék tökéletes, ehhez kétség sem fér. Az SCII esetében pont ezért remélem, hogy írtó nagy változtatások nem is lesznek!
  • Eriongtk
    #15
    Én igazából nem értem ezt az egészet, könyörgöm, nem 52352892394873+n év telt el, h "evolválódjanak" esetleg épületet tervezzenek újra...nem értem miért kell a nyálat verni h "űűűűűű! majdnem ugyanazok!"
    igen, igazából az a csoda h megváltoztak, a 2 rész folytatása közt "nem sok" idő telik el, szóval nem értem a változtatásra való okot...
  • Loverman
    #14
    lan azért marad ki hogy kalózverzióval ne lehessen multizni, ergo a játék tartalmának a feléhez ne férj hozzá. battle.net-en keresztül még mindig játszhatsz majd a haverokkal. az meg hogy úgy már lagos lesz mert nem LAN, hát elég gyenge kifogás, mert ahhoz elég gyenge net kell, kb a régi betárcsázós
  • Loverman
    #13
    de a te konfigod gondolom ingyen volt, újgazdag köcsi :D
  • Zoliz
    #12
    Csak pénzre (Dubai villákra) megy az egész, a hype is csak egy politikai kampány volt, hogy minél többen megvegyék ezt a 12 éves hígított szart...

    Nem bonyolult a képlet.
  • MEdievil
    #11
    Már nem azért de ha esetleg pont fordítva készülnének a képek (az Sc1-et nagyítanák az sc2 eredeti méretére! és nem fordítva garantálva az összes részlet vesztét) akkor reálisabb képet kapnánk.
    Ja hogy akkor nem lenne miről szenzációhajhász cikket írni? Sc2-ben a lényeg továbbra is a multiplayer és aki ezt nem tudja megérteni miért nem keres magának olyan csili-vili játékot ami neki készült?! Singleplayerben amúgy is részletesebbek az egységek de például multiban zavaró lenne az ott maradt törmelék, felesleges effektek és a többi. Nagyon szeretem a relic stratégiai játékokat főleg a Dawn of wart de amit balance terén művelnek az röhej és ezért nem lesz soha akkora klasszikus mint a blizzard játékai. És igen az ilyen "apróságok" tartanak olyan sokáig mert nem minden a grafika.