78
-
cateran #78 Nem is szolva arrol,hogy a serverek allandoan lagolnak es keptelenek voltak uj servereket berakni,helyette kitalaltak a limitalt instarun mennyiseget..vicces volt ahogy 10-20 jatekos allt alkalmankent 1-1 insta elott es probalgattak be-be lepni..5-10-30-60 percen at neha....mi ez ha nem sohersag? -
cateran #77 Nyugodtan hasonlitsd ossze a minoseget Activision elott es utan a WoWban..ertsd kiegek,patchek,patchek patchjei....
Olvasgathatnal blizzes forumokat:) sokan varjak tukon ulve a D3-at es az SC2-t,DE! kozuluk sokan (mar a kommentelok kozul ofc) jeleztek,hogy vagy megvarjak a gold editiont (SC2) vagy letoltik inkabb vagy megvarjak az 1. kritikakat es akkor dontenek(ok voltak a legkevesebben) Persze sokan irtak,hogy kijon D3,SC2 es maris rohannak megvenni,de ettol fuggetlenul barhogy is gondolja a blizz,a 3 reszes darabolas fajokra nem aratott osztatlan sikert (miert is nem lehetett volna 1 sima SC2 es 2 DLC hozza? vagy mint 2 kieg?szvsz singleben ugyanazzal a fajjal ujra es ujra es ujra 100 palyan at...sigh...uncsiiii vagy kib..ott jo storynak kell lennie hozza,amire eleg jo esely van hala istennek)
Amugy nem a WoW fizetossege a penzehseg,hanem a hozzaallasuk....lasd kulonfele akciok,hozz meg embert-kapsz ingyenjatekot,vegyek figurakat,anyamkinjat...ertem en hogy nem jotekonysagi intezmeny es penzbol elnek,de valahogy mar izlestelennek tartottam a vegen a sok szir-szar hirdetest a blizz eu weboldalon(a kinai wowos kolat mar nem is emlitem) -
Loverman #76 akkor játssz azzal, roflmao -
Loverman #75 um, bocs de ez nem így van...kifejtenéd mire gondolsz? a Blizzard mindig is úgy fejlesztett ahogy kedve tartotta, ha csúsztak 2 évet akkor csúsztak, de minél tökéletesebb állapotban akarták kiadni a játékot. Ez mindig így volt. WoW már akkor elindult amikor még sehol sem volt az Activizzard, tehát nem amiatt lett fizetős. És ha azt mondják h egy fajjal hosszabb lesz a kampány mint SC1-ben az összessel akkor érthető. De mondok jobbat: úgyis úgy csinálják ahogy akarják a te véleményed meg semmit sem számít. Akinek csak multira kell az majd megveszi az első részt, azzal is 100%-os hozzáférés lesz a multihoz. Aki meg nem multis az ha akarja megveszi, ha nem nem. De végülis csak egyszer van SC2, ha fanatikus akkor úgyis megveszi. -
cateran #74 Engem speciel inkabb az zavar,hogy miota osszeallt a blizz az Activisionnel,azota szart se lehet adni a szavukra es -legalabbis latszolag-rohadt penzehes bagazskent kezdtek el viselkedni.... -
gabeone #73 Kíváncsi leszek, hogy lehet-e majd online kötöttségek nélkül játszani akkor, ha csak a Starcraft 2 Terrans lesz meg a felhasználónak?! Mert bizony a kampány nem érdekel mindenkit.. -
#72 Nem értem, miért van mindenki felháborodva, ez így működött eddig is minden jobb RTS esetében. Kijön a kieg, új campaign, új multi egységek. SC -> BW. War3 -> TfT. DoW -> WA -> DC -> SS. Lehetne sorolni.
Úgy látom, sokakat megzavar, hogy 1 rész 1 faj, de elmondták, hogy egy oldallal is hosszabb lesz a campaign, mint az elődben mindhárommal, minőségre meg nem hiszem, hogy lesz panasz.
Multi szempontból már kicsit zavaróbb lesz kiadni 2-3 új egységért 6-8 ezret, engem speciel nagyon nem érdekel a singleplayer, de akinek ez nem tetszik, játszhat tovább az alapjátékkal. -
#71 Mármint melyiket? A régi kibaszott jó volt. Az új meg még nem jelent meg. Ergo nem tudom miről beszélsz. -
gabeone #70 Buta és egyben értelmetlen a megjegyzésed. Illik hozzá a "pls" internetes szó. Én kérlek egyiket sem fogom megvenni, a Blizzard munkásságát teljes mértékben elismerem és ha stratégia imádó játékos lennek, valószínűleg meg is venném, én pusztán a tényt állapítottam meg. Mert bizony a Blizzard pénz szagot fogott és mint a legjobb vadászkutya, követi azt.. A többi hozzászólásod ezek után már el sem olvastam, azért remélem, ennél értelmesebbek! -
readswift #69 jó is lett volna ha maradt volna a 2d. Az aktuális 12éves célközönség helyett öltöztették volna új köntösbe a régit
Ennél basszus még a plants & zombies is értelmesebb, még nem ocsúdtam fel belőle hogy csak ennyi tellt tőlük. -
readswift #68 nagyon nagyon nagyon elbaszták a játékot . Blizzard bazmeg, toy . -
#67 hm, a pontos működését nem értettem a tömörítésnek (vagy szóval az eljárásnak), pedig le van írva. de akkor úgy va ahogy leírtad. és ja, anno kellet neki egy P4 3,2 gigás proci meg 128 megás GF3 Ti500-zas. szóval van igazság abban hogy sok erőforrás kell neki. -
CollerbladE #66 Desok embert gyaptam le akkor... XD
Én még most is elővesze párszor. Haláli jó game volt.. és még a versenyek:-P Tesóm sokáig top16 volt MO-n. -
#65 Az nem egészen tömörítés, hanem procedurális algoritmusokkal programozták az egészet. Úgy lehet elképzelni, mintha ahelyett hogy maga az adat lenne leírva, egyfajta "egyenlet" van rajta, aminek az eredménye lesz maga a nagyobb méretű adat, és azt a gép megfejti.
Ezt azért nem lehetne alkalmazni komolyabb játékoknál, mert ahogy a kkrieger.-en is érződik, elég nagy gépigénye van a grafikájához képest. Ha egy Starcraft II féle játék amúgy is nagy erőforrásigényét megbolondítanák ezzel is, akkor csak olyan gépeken futna amik talán még nem is léteznek.
Ráadásul bonyolultabb ilyen formában leprogramozni, nem éri meg nekik a gigabájtos lemezek korában erre áldozni az erőforrásaik x%-át.
-
#64 narumon: igen, egyetértünk.
uniu: A *.bik (Smacker) formátumba is benyomnak HD filmeket (legjobb példa a Saint's Row 2 1920*1080-ban lévők). Ettől még tökéletesen igazat adok. Jobb lenne már valóban minőségi formátumba tenni a filmeket.
Julius Ceasar: igen ismerem :) Nagyon szuper kis játék az!
-
#63 te is ismered azt a játékot? kkrieger. 40 kb asszem és olyan a grafója mint far cry egynek. igaz nem hosszú, de attól még döbbenetes a tömörítése. -
#62 Remelem mar elfelejtettek a "Smacker!" formatumot es minimum HD felbontas lesz mpg4-ben. Azokat meg nem lehet jobban osszenyomni. Persze en hihetobbnek tartanam, ha azt mondanak inkabb, hogy sorban adjak ki a reszeket, ahogy kesz lesznek. De vegul is lehuzas szaga van. -
#61 Én továbbra is azt mondom, hogy várjuk meg milyen lesz a végeredményt, meg az árakat. Addig csak találgatás az egész. -
#60 Hát bizony, mások Gyűrűk Ura analógiája több, mint erősen sántít. Tudjuk, hogy az eredeti regény is - gyűjtői kiadásban 1 - 3 kötetre rúg, oldalszáma közelíti az 1200-at.
Egy ilyen monstre, szövevényes - vagy inkább részletes - történetet 1 filmben lehetetlen lett volna vásznon megjeleníteni.
A StarCraft II - bármennyire is szeretjük, így, látatlanban - nem lesz olyan epikus, hogy 3 kétrétegű DVD-t érjen, különböző kiadási időkben.
Főképp, amikor manapság olyan tömörítési eljárások léteznek - lásd az ezzel foglalkozó scene-eket, 64 és 128 kb-okba komplett játékok, sztorik benyomorítva -, hogy az ember sírva fakad...
Simán, gond nélkül fel lehetne nyomni az egészet vagy 1 dupla rétegű DVD-re (DVD9) - és akkor a kitömörítés után a HDD-n foglalna mittomén 40 GB-ot -, vagy egy Blue-Ray Disc-re, kicsit tömörítve csak.
S még egyszer, ezért a játékért még be is ruháznék egy BD-meghajtóra!
De így, 3 ütemben, darabban kiadva EGY JÁTÉKOT - miközben ugye 3 fajról beszélünk, egy azon játékban - , bizony szemtelen lehúzás az egész.
-
cateran #59 Ne tőlem kérdezd:D Nem én találtam ki,de amikor a blizz bejelentette a lehú.. trükkös megjelenést sokan példáloztak a GY.U.-val (az is 3 részes,gondolom ezért..:S)De ezt le is irtam,idézem a gyengébbek kedvéért:P
"sokan felhozták már más fórumokon (hibásan) a Gyűrűk Ura analógiát,mondván hogy az is 3 epic részben jött ki." -
#58 "Visually, it's stunning, with well-worked prequels telling you how the scenario should unfold. The storyline takes Starcraft into truly new heights as it is multi-layered, exciting and terrific fun to be a part of."
Szóval ha jól emlékszem (márpedig az idézetek alapján jól), akkor ez abban az időben egy jó grafikájú, jó balanszal rendelkező és jó storyval rendelkező játék volt. Nemhiába szeretett bele az ember rögtön. Ahhoz hogy multizz vele ahhoz először a singlebe kell beleszeretni, és ez az SC1nek sikerült. Kiváncsian várjuk a 2. részt. -
#57 "Amikor az SC megjelent akkor mindenki száját egy mondat hagyta el: "Ez meg mi a szar???". Elavult grafika, abszolút egyenlőtlen erőviszonyok"
NA ezt még senkitől sem hallottam, sőt ha megnézed az akkori reviewkat akkor pl ilyeneket olvashatsz róla:
"What is perhaps most remarkable about Starcraft is how well balanced, yet different, these three races are. There are no uber units that will rampage across the map once they've been researched and built."
"The graphics are relatively lo-res sprites, but they hold up because they're so well animated and conceived"
"Although more recent games look much better, no other real time strategy game has come close to creating the unique and fully fleshed out universe where Starcraft takes place."
"This game is one of the best in the genre and should be a part of all strategy gamer's libraries."
"The graphics while being beautiful examples of how to make 2D artwork look stunning, are not using state of the art rendering technology."
"In addition to the wonderful graphics, Starcraft also boasts superior sound and incredible music. The missions themselves are also varied and challenging. Players can choose to replay missions, or take on other opponents over the internet." -
grobs #56 Amikor az SC megjelent akkor mindenki száját egy mondat hagyta el: "Ez meg mi a szar???". Elavult grafika, abszolút egyenlőtlen erőviszonyok. Két dolog miatt lett sikeres:
- A remek single storyline (ez nem mutat túl jól screenshot-on, de ettől lesz jó egy játék),
- Mert a battle.net akkor a legjobb multiplayer hálozat volt, ezért SC-vel valóban lehetett multizni szemben pl. C&C engine-es játékokkal, ahol a gyorsabb gépű játékos gyorsabban épített, termelt.
Aztán helyrepofozták az erőviszonyokat, a grafika pedig egyrészt alig számít valamit egy idő után, másrészt megszokja, és lassan meg is szereti az ember (Quake is ilyen volt).
Ezt várom az új SC-től is. Legyen kibaszott jó single-ben, aztán mire végigjátszottam tegyék rendbe a multit. -
#55 és kéhlek szhépen, TF2 mióta mikho fizethős/havi díjas multhiplajeh? nem, én csak azt mondtam hogy, hogy a VALVe-ot leírni mint szar játékfejlesztő enyhén khm... furcsa kijelentés. maximum nem az ő stílusa. mintahogy nem írom le én sem a wowot, nekem nem tetszik. egyéni szoc. problem. de attól még a blizzard nem lesz szar játékfejlesztő.
narumon: igen, az hogy neked a wow jön be, nem a cs, nekem fordítva ezt ízlésnek nevezik. wii én se vennék, nem az én világom. ettől még nagy újításként lehet elkönyvelni. az hogy a dio 3 újítás lesz, azt arra írtam, hogy hegi90 bőszen magyarázta, hogy tele lesz újításokkal, és nem egy újabb bőr a diablo sorozatról. ja persze, mert a folytatások azok sosem azok... -
#54 "nem vonom kétségbe, biztos nagyon fun játék lesz. de azért ezeket a kis kozmetikákat ne adják má el mint hihetetlen forradalmi újítás."
Én sehol nem olvastam, hogy úgy adnák el, max ti beszélitek be. Én REMÉLEM, hogy a SC2 NEM lesz forradalmi újítás hanem egy nagyon jó játék. Nekem nem új játék kell, hanem jó. A Wii az lehet hogy forradalmi újítás csak éppen nem tudnék vele játszani élvezettel. -
#53 "Csak az a probléma, hogy ez valószínüleg nem teljesebb lesz, csak hoszabb."
Ez nézőpont kérdése hogy mi teljesebb és mi hosszabb.
"Mint ahogy minden film után maradnak "kimaradt jelenetek", amiknek lehet hogy nincs baj a minőségével, csak éppen visszatartanák az élvezhetőséget a túl sok információval."
Sajnos viszont a forditott változat is nagyon gyakran előfordul. Egy túl rövid filmben összecsapják az egészet és az ember csak pislog, hogy ez meg mi a picsa volt. Meg kell találni a közép utat ez egyértelmű. Erre jó példa a Gyűrűk ura ami mint film szerintem tökéletes. Létezik rendezői változat (ami szerintem még mindig jó de tényleg kibaszott hosszú), viszont az alapfilm se 80 perc.
"visszacsábítani mind a 10 millió játékost akiknek az első rész a maga egyszerűségében (vagy talán épp amiatt) is tetszett."
Hmm, szerintem az első rész anno pont nem egyszerű volt. Az első olyan stratégia játék volt ami minden szempontból nagyon komplex volt. Most tűnik egyszerűnek de amikor megjelent csak kapkodtuk a fejünket, hogy mennyi egység, mennyi játszható faj, milyen kurvajó történet, mennyire jó single rész, és ez miatt jött utána a multi (amit én mindig csak haverokkal űzök szigorúan, koreaiak ellen nincs kedven játszani [meg az már nem is játék szerintem]) -
#52 "hanem mert (jobb esetben) szórakozol. én legalábbis ezért játszok, bármilyen játékról legen szó. pl wow nem szórakoztat."
Engem fordítva Wow szórakoztat és élvezem, ha megunom akkor rá se nézek fél évig 1 évig, CS pl nem szórakoztat. -
#51 Hogy jön a Gyűrűk ura egy játékhoz? :o -
#50 "Half-life kettő pojénból a világ lejobb FPS-se single műfajban. a TF2 is véletlen lett bestseller. a CS meg szintúgy véletlen az egyik leghíresebb/kedveltebb multi játék. ellenben a wowban mi a jó"
Ezt nem értem az elején dicséred a bestsellereket, de a világ leghiresebb/legkedveltebb fizetős multijára meg azt mondod hogy szar. Max neked nem tetszik de ettől még nem szar, legalábbis az analógiádnál maradva a számok ezt bizonyítják. -
#49 A kiegekkel már egyáltalán nem játszottam. Mint mondottam az eredeti megjelenésekor megvettem és utána toltam úgy két évig. Addig meg semmilyen kieg nem jelent meg. Azóta meg nem játszom vele, de megjelenéskor nem volt bugos az tuti. -
blessyou #48 Lássuk be, azért a Blizzard sosem volt az újítások oldalán. Nem, az ő sikerük abban rejlett, hogy jól kipróbált és sikeres dolgokat tudtak úgy összerakni, hogy az eredmény tényleg frenetikus lett. Egyedül talán a Diablo első része volt újítás. A Warcraft Warhammer epigon, a Starcraft szintén. A Warcraft 2 majdnem olyan, mint az 1, kicsit turbóztak rajta. A warcraft 3 szinte semmi újítást nem tartalmazott, csak baromi jól megcsinálták. A Diablo 2 nagyjából olyan, mint a Diablo 1, szintén nem sok változás.
No de ez egyáltalán nem baj. Az a lényeg, hogy játékaikat mindig átkozottul jól eltalálták. Valahogy képesek voltak az előttük kipróbált dolgokból a legjobb játékokat összegyúrni, és ezért szeretjük. Nem az a lényeg, hogy mennyire eredetiek, hanem hogy a játékaik mesterművek. -
AndRobid #47 Emlékeztek arra a mesére amikor a szegénylegénynek a tyúkja aranytojást tojt? Valahányszor azzal fizetett, a tojás végén visszagurult hozzá. Idővel a srác kapzsi lett és a tojás elhagyta egy másik szegény koldusért...
Csak nehogy a Blizz is így járjon... Mondjuk neki nem egy ilyen aranytojása van... -
#46 bocs a duplapostért:
nekem az a bajom ezekkel az RTS-ekkel, hogy a sima rush taktika mindent visz. aki gyorsabban klikkel és rakja le a jó sorrendű épületeket az nyer, kifos 3000000 egységet és az első 3 percben lerohanja az ellent.
számomra az igazi stratégia az lenne, ha nem (csak) a csatákban dőlne el a háború, hanem megkéne szervezi a hátországot, logisztikázni az utánpótlásokat, fentartani a katonák morálját, kaját termelni, lőszert stb stb. ilyen szempontból a total war játékok sztem okésak, kicsit elütnek ettől a c&c/SC sztájltól, igaz az féli RT félig körökre osztott játék (rome részével toltam eddig). e még az tw sorozat se reprezentálja az igazi stratégiát, ami sztem ott kezdődne, hogy megszervezni az ipart a vasúttól kezdve az aratásig. igaz, ez olyan bonyolult és hosszú meccseket eredményezne, hogy ihaj.
még 1x bocs a duplapostért. -
AndRobid #45 Azért teszi ezt a Blizz, mert megteheti. Elég fant szerzett magának az évek során ahhoz, hogyha kiraknak valamit a polcra, akkor millók nyúljanak a pénztárcájukhoz... (meg máshoz is...)
Nem közhasznú szervezet a Blizzard. És amíg azt látják hogy működik, addig a tendencia folytatódni fog. Ezért a következő Warcraftot még lehet 5 felé is szétdarabolják, azt a következőt 7 felé, vagy kilenc felé vagy tudomisén hányfelé-... ha mégse akkor kitalálnak majd valami más módot, hogy mégtöbbet profiáljanak... -
#44 igen, a TF2 valszeg befog kerülni mint nagy durranás, minden szempontból (és szépen adnak ki updateket, az más kérdés hogy vkik szerint a DLC-k ronatanak, vkik szerint nagyon jók). a l4d sztem se valami jó, nekem ezek a sima henetelések nem mennek... a kettes bőrlehúzás.
az nem érdemi újítás hogy van 2 új skill, kicserélték alatta a motort (a grafikai motor cserék mostanában nagyon mennek), átneveztek 2 classt meg más az xp rendszer. én is tudok napi 30 új varázslatot kitalálni meg rgb színskálát húzogatni. ja meg a random eventektől had ne dobjak már hátast... egy random kód rendszert ami véletlen dob egy küldetést, az azér nem egy forradalom. ezek régen megvoltak már, maximum a blizzard egy nagy név mögé bezsúfolja és eladja zsíros pénzért.
tudod mi nagy újítás? a wii. na az már újítás. vagy anno a doom forradalmi volt. a dio3 is tuti kultjáték lesz (vagyis tuti sokan megveszik és tolják vele), nem vonom kétségbe, biztos nagyon fun játék lesz. de azért ezeket a kis kozmetikákat ne adják má el mint hihetetlen forradalmi újítás.
-
#43 akkor tegyél meg valamit pls: vedd meg mind három részt, és ne játszd ki őket csak a harmadáig. kösz. -
gabeone #42 "vagyis nincs szó a játékosok pénztárcájának szándékos megcsapolásáról"
Csak erről van szó. Mi másról lenne szó? De természetesen nem vallják be, hogyan is nézne az ki, ha a következőt nyilatkoznák: ""a játékosok pénztárcájának szándékos megcsapolásáról van szó"" Írnak a 3 oldalhoz 1-1 hosszú kampányt és máris 3* adhatják el a játékot. A wow óta a blizzard sokat változott üzletpolitikailag. Egyelőre úgy néz ki, hogy kifizetődően csinálja. -
#41 Hát azért a 3 a 2-höz képest elég szépen újít, nem tudom, szoktad-e olvasni a hivatalos fórumokat (bevallom én sem, de ha néha eszembe jut, meglesek egy két linket), nos, elég sok lesz az újítás, hogy párat említsek: a random map-ok mellé már random eventek is dukálni fognak, több évtizedes tapasztalatból felépített skill és cucc rendszer, új "potirendszer".
Látod ez igaz, a valve sokat újított a TF2-vel, az tényleg egy kultjáték lesz (ha még nem az). Szvsz a l4d kicsit nem úgy sikerült, ahogy azt az emberek várták (a monotonítás, és egy két "betegség" miatt (pl. a lelépős emberek ugye...), bár lehet hogy egy rétegnek ilyenre van szüksége, de az is egy formabontó játék (a második rész nekem megint egy bőrlehúzásnak tűnik a részükről :S). -
Szeszmester #40 A pénzéhes vitához kis kiegészítés:
Pontosan nem emlékszem, a lényeg, h a Dio 2 kiegészítőjében volt 2 új karakter, viszont az ezekhez kapcsolódó képességtáblázatok (meg talán egyéb fájlok) már az alapjáték lemezén is rajta voltak, ergo kis plusz munkával az alapban is benne lehettek volna (vagy talán már akkor is készen voltak). -
#39 Húú, már 6 éve várok erre:)