51
The Age of Decadence
-
JonasSandor #51 Azta az szép. -
Xsillione #50 Pár éve igen:)
Remek kis játék, mégha néha idegesítő a harc benne, ám kimondottan tetszett, hogy kereskedővel összesen két harcban kell résztvenned, az egyikben a felbérelt segítőid megoldják helyetted, a másik meg a legvégén az egyik opció, ám nem kötelező, ha nem akarod. Azaz érdemben tisztán harc nélkül is járható a játék. -
JonasSandor #49 Megvettétek? -
JonasSandor #48 Most a pc guru teljes játéka lesz akit még érdekel. -
JonasSandor #47 Kivitte már valaki? -
JonasSandor #46 Lesz egy új gépem és töröltem minden gamet majdnem, mert ezen ami most van még ami működött már azok se indulnak el. -
Although #45 Gamebansheen is azt írják jó lett. Az egyik hozzászóló azt írta azt szereti ha egy játék könnyen megérthető felépíthető és nehezen megnyerhető, kivitelezhető.
De ez, nehezen megérthető és nehezen nyerhető :) -
#44 nagyon hangulatos lett, nem is hittem volna hogy betud még szippantani egy rpg -
Andriska86 #43 Nehezen haladsz? :)
Ez egy ilyen játék, a túlélésről szól - nem vagy szuperhős, a legtöbbször érdemes kerülni a nyílt konfliktusokat, mert akár egy útonállóval való találkozás is végzetes lehet. -
JonasSandor #42 Elolvasom mit írnak a pc guruba róla. -
JonasSandor #41 Úha elég nehéz akkor, csak a küldetés ha nem harcolok velük akkor failed lesz. -
Andriska86 #40 A harcokat érdemes kerülni, főleg 4 ember ellen. Csak akkor van esélyed, ha kifejezetten harcos karaktert játszol.
Alul látod, hogy milyen fegyver van nálad. Ha jobb egérgombot nyomsz a fegyverre, akkor megjelennek a fegyveres technikák (pl. célzott támadás fejre), illetve az, hogy mennyi akciópontba kerülnek.
Válaszd ki a megfelelő módot, majd kattints a fegyver ikonjára bal gombbal, így a kurzor egy célkeresztre vált.
Ezzel tudod kijelölni a célpontot. -
JonasSandor #39 Sziasztok!
Tegnap vettem észre, hogy 14-én megjelent a játék, és az lenne a problémám, hogy nem tudom hogy kell csatázni benne, bármit nyomok nem csinál semmit sem. 4 emberke azonnal kinyír, rögtön az elején. -
Andriska86 #38 Szerintem zseniális a játék, igazi old-school RPG :)
Több végigjátszást is megér, egyen már túl vagyok. -
#37 Ismertető -
Although #36 gondoltam egy kis életet lehelek ebbe a topicba.
Kapható!Age of Decadence
És itt egy kis cikk a gamebanshee-ról. Age of decadence
Kíváncsi vagyok van e aki megvette. a videok és a leírás alapján egy igazi gyöngyszemnek ígérkezik. Harcrendszere nagyon jópofa. Üde színfolt a full akciójáték kategóriába süppedt rpg-k világában. Jó lenne tudni mennyire lett jó a sztori meg a karakterek. Nálam biztos vételnek tűnik. -
steweee #35 ha jól látom ez tisztára a newerwinter menü és grafika, ami nem baj, de minta nem is a kettő hanem az első rész lenne...
amúgy nagyon sok jó 5letet igazán belerakhattak volna az NWN ekbe is, pl a harci animációk nagyon hiányoztak anno -
Bandris86 #34 Képek -
Bandris86 #33 Végre kiadták a nyilvános demót!!
TPB-ről egész gyorsan lejött.
Még csak kipróbáltam, de szerintem baromi jó lett!
Kéne majd magyarítani :)
-
#32 azota semmi? :C -
Szeszmester #31 Tegnap megjelent a combat demo ^^
rapidshare
filefront
depositfiles -
#30 hardwired -
#29 Az Arx Fatalist valóban jó játszani, de ezt már kitárgyaltuk:)
Szinte az egyetlen olyan játék ahol élvezem a helyszínt. Ugyanis én utálom az rpg-kben a barlangokat, meg bányákat. Egyszerűen nem volt még olyan játék ahol ne szórakoztál volna több órát egy ilyen helyen. utáltam őket.
Ehhez képest az Arx Fatalis világa. Talán még a Morrowind ill. Gothic nyújtott ilyen élményt a TP/FP játékoknál.
Summonert muszáj lesz kipróbálnom, annyira mondják mások is:)
AoD:
Nézzétek meg a képeket. Láttok valami érdekeset rajta?
Tisztára olyannak néz ki a karakterlap emg a többi, mint amelyik ötvözi a Fallout és az Arcanum rendszerét, az alap pedig ráillik az D and D szabályrendszerre( Bocsi, hogy nincs ott az és jel, de valamiért a Catalist center ugrik be mindig:S ) -
#28 Nekem pl. a rendszere, hangulata meg a története miatt a Summoner jött be nagyon, és sokáig tart benne összeszedni a bónusz cuccokat is. Mondjuk ennek tényleg nem túl szép a grafja.
Az Arx Fatalist a poénok és a lehetőségek miatt bírtam, mindig lehetett vmi újat felfedezni benne, és tényleg azt fejlesztetted, amit csak akartál, bár pont emiatt lehetett béna karaktert is kreálni, aki még a közepes ellenfelekkel is alig bírt el. Viszont a hangulata ennek elég brutál, sok helyen felnevettem, máshol meg paráztam mire végigjátszottam, annyira nyomasztó.
De kétségkívül a legkönnyedebb harcrendszerrel eddig a Nox-ban találkoztam... Egy élmény vele játszani. -
#27 Ja, fekete nekromancia alapvarázslata maximalizált mágiára hangoltsággal a játék végéig elég volt nagyjából mindenki ellen.
Varázslóval egy vicc volt a harc. -
#26 Egy adott szinte a körökre osztás már a Falloutban is zavaró volt a lassúsága miatt, viszont taktikai szempontból meg tökéletes.
Arcanumnál a hibrid rendszer valóban megölte a harcot. Az elején nehéz volt, aztán már túl egyszer. Átmenet nuku. Sok hibája volt annak a játéknak, de a világa és a rendszere az jó volt. Csak sajnos nem tudták kiforrottan megcsinálni:( -
#25 A BG legnagyobb előnye az volt, hogy hosszú pihenő után először lehetett újra Forgotten Realmsen játszani. És a minőségi ugrás nagy volt az EOB-ok óta.
A BG1 ráadásul Falloutosabb volt a 2-nél. Értem ez alatt azt, hogy szabadon lehetett járkálni és felfedezni, nem volt annyira lineáris.
A RTwP (realtime with pause) harc amúgy szerintem is visszalépés volt a Fallout körökre oszott rendszeréhez képest. Arcanumnál pedig a hibrid rendszer volt a bukta oka sztem. -
#24 NWN 1-gyel játszottam egy jó daarbig. Toltam és toltam, aztán egyszer csak elegem lett belőle. Rájöttem, csak azért játszom a játékkal, hogy minél klafáb páncélom egm fegyverem legyen. Története nem fogott meg. Ott raktam le. Nekem ezek a Dio féle játékok nem jönnek be. Ha pihenésre vágyok akkor Passziánsz, Fekete özvegy vagy más.
Pedig az NWN multija nagyon jó ahogy hallottam és a single playeres tapasztalatokon alapulva marha jó kampányokat lehetne vele csinálni.
Mint ahogy a Vampire-nek is az volt szerintem az erőssége. és ahogy láttuk a Morrowindet és az oblit is az teszi jobbá.
Arcanum, uhh. Még azt se játszottam végig. Egy ponton, vagy talán az elején elfogy a varázsa, ha nem vagy hc rpg-s.
Nagyon komolyan felépített képzettségrendszer, viszont a harc kivitelezése otromba. Az utazások szinúgy unalmasak és a történetben komolyabb támpontod sincs egy darabig. Ez a Falloutoknál működött, de az Arcanumnál kevés volt. Pedig nagyon okosan és jól ki lett találva, de a hangulata sajnos nem lett az igazi. Nem kezdő játékosnak ajánlott az biztos.
Egyébként mindenki annyira élteti a Baldur's Gate-et (köztük én is), pedig annyira nem nagy szám. Egy kicsit komolyabb hackslash lett az egész. Nyakon öntve D&D-s szabályokkal és cuccokkal, de intrika vagy rpg az nem túl sok. A tipikus, bugyuta szintet hozza. Ez persze szigorúan csak az első részre vonatkozik, mivel a 2-vel még nem játszottam.
Ezen a téren a Torment már komolyabb kihívás intellektuálisan, de azért ott is figyelni kell a nagyobb csatáknál. Ott is megadatika többszöri végigjátszás lehetősége, de nem tudom, hogy a játék közben mennyi szál változhat, változik meg, mennyi és milyen küldetéseket hagyunk ki/ nem kapunk meg. -
#23 A Witcher pedig RPG. Fix karakteres (mint a Torment), kötött történettel (mint a Torment, megint), de ami mégis kiemeli az az, hogy a tetteink befolyásolják a történéseket. Mint a Falloutban vagy az Arcanumban. Ettől lesz élő az egész és érzi magát az ember igazán egy "szerepben". A Redemptionben (ami jó akciójáték volt, amúgy) egy vékony és mindig ugyanolyan útvonalon tudtuk csak a játékot végigvinni és egy-egy végigjátszás között nem volt semmi különbség. Akció-RPG-knél ez még elmegy, de igazi RPG-nél ennél többet akar az ember.
NWN OC-t meg ne is említsük. :) Egyszer végigtoltam, de azóta is rémálmaim vannak, annyira sz.r volt ... Ilyen téren biztos nem lesz csalódás az AoD. -
#22 A Witchert én a hallomások alapján nem nevezném RPG-nek. Bár való igaz, ezen az alapon a Vampire redemptiont se lehetne annak hívni.
Remélem ettől függetlenül jó játékot kapunk és nem olyan lesz mint az NWN single player kampánya:S -
#21 Az rpgcodexes emberek csinálják az AoD-t és nagyon ígéretesnek látszik. A grafika Torque-engine (asszem), szóval senki ne várjon Crysis 2-t. A harc meg Fallout 1-2 koppintás - bevallottan. Ez szerintem jó hír.
A lényeg itt a sokszor elfelejtett kis "R" betűn van az "RPG"-ből. Manapság sok "PG" jön ki, de "RPG" a Witchert meg a MotB-t leszámítva nagyon régen jött már ki. A Drakensangot leszámítva kilátás sincs semmire (igen, hallottam a Fallout 3-ról és a Mass Effectről).
Ez egy indie rpg és a mai csilivili szarokból kiábrándult öreg rókáknak készül, nem az sg.hu tizenéveseinek. Nem profi csapat csinálja, hanem pár lelkes amatőr és -nagyon helyesen- a tartalomra mennek rá a külcsín helyett. -
#20 menj ki az erdőbe a haverokkal, fogjatok fakardokat és rohangásszatok..azt a grafikát úgysem übereli egy játék sem -
#19 Ne haragudjatok, de csak grafika miatt nézni egy játékot...
Én tudom, hogy fontos, és el is várom, hogy jó grafja legyen valaminek, ha már lehetőség van rá, de ha egy adott szintet megüt grafikailag a játék, akkor már érdemes foglalkozni vele. Ez a szint napjainkban magasabb, de egy régebbi játéknál nem mindig nézem.
-
gyuri12 #18 Újreg koromban engem emiatt utáltak meg.:) -
#17 Nekem ezek anno kimaradtak az életemből.
Én Commodore Plus/4-en nőttem fel:D
Általában az összes játéknál bejárom a területet. És az RPG játékoknál ez főleg igaz.
Ami régebben nagyon lekötött az az Anachronox. Nagyon szépen felépített világ, jó humor, sztori, a grafikája pedig nem egetverő:)
Ugyanez a Wizardry 8, de lehetne még sorolni:) Arx Fatalis nyami:) -
#16 ja!
grafika nem minden, mekkora játék volt a EoB2 annak idején...
-
Larvin #15 Tetszik, hogy el lehet dobni a fegyót és külön animációk vannak attól függően, hogy hova, vagy hogyan kapja az ellen az ütést.
Én is a realtime-hoz vagyok szokva, de ezt szívesen kipróbálnám.
Bár őszintén szólva, manapság a single player játékok nem tudnak sokáig lekötni. -
#14 Szerintem is megfelel a graf.
Régebben jól elvoltunk a szöveges kalandjátékokkal is. A hangulatuk megvolt, pedig ott aztán tényleg nem lehetett grafikáról beszélni. :)
A kedvenc játékaim, mind nem csilli-villik (pl. Operation:Flashpoint, Fallout, Summoner, Sanitarium, AVP (az első!!!), Gothic 1-2, Freespace 1-2, Rage of mages, Arx Fatalis, Blade, Nox, Stronghold... Kb. ennyi :D).
Az h. szuper a graf meg a fizika, attól még a játék lehet "Uwe Bollos", történetileg lineáris, v. mindig ugyanonnan jönnek az ellenfelek... Had ne soroljam. -
#13 When it's done
mama2: Ebben a grafban mi a förtelem? Szerintem korrektül néz ki. azt nézd, hogy ezek a srácok nem nagy költségvetésből dolgoznak, abból nem lehet kihozni sok jót.
Nézd meg a gothicot például. Megcsinálták, jó lett, állítólag grafikailag is hozta anno a szintet (ezt nem tudom), és a srácok egyből jók lettek. igaz a G3-m és a G2-nél túlvállalták magukat és a Jowood sem a megfelelő partner volt számukra. -
Szeszmester #12 Sorold csak egy 25-30 évesnek, már akkor játszott, amikor te még csak egy gondolat voltál... Egyébként én is jóval a születésed előtt kezdtem.
A képek alapján első ránézésre egy Fallout-koppintásnak tűnik. Biztos megpróbálom, talán jó a rendszer. Megjelenésről semmit sem tudni?