51
The Age of Decadence
  • Randal
    #1
    Nem volt még topikja, úgyhogy csináltam neki egyet.
    Gondolom sokan figyelik már a játék készülődését. Elvégre egy elég ígéretes RPG-t kaphatunk az Iron Tower Studiótól a kezünkbe ha kész lesz.

    The Age of Decadence honlapja
  • mama2
    #2
    Jó kocka a grafika mit ne mondjak. Amúgy valami info? Miröl fog szolni? Mert én nem tudok annyira angolul hogy lefordítsam az oldalt.
  • Aspyrin
    #3
    Megnéztem a videót és majdnem rosszul lettem..
  • Randal
    #4
    Azért ne feledd, hogy ez nem egy nagy költségvetésű játék. Igaz az ára viszont magas szerintem.

    Én semmi kivetnivalót nem láttam benne. Kicsit lassan mozogtak, de gondolom ez a szemléltetés miatt van. A grafika meg megfelelő, a történet lesz a lényeg. És ahogy elnéztem, szép és jó inventoryt és Fallout kinézetű felülete van:)

    De azért mond el légyszi, hogy neked mi nem tetszik benne.
  • Lammer
    #5
    gondolom, hogy nem agyatlan szokasos peces lovoldekrájzistekkdemohent :|

    jah btw kell a gém! ^^
  • Aspyrin
    #6
    Ahogy látom arra élezték ki a játékot, hogy az ellenfelet szinte az összes testtájékán megüthessük. Ezzel csak azt érték el nálam, hogy egyszerűen meguntam az egyik legizgalmasabb részét a dolgoknak.. Azt szeretem, amikor pörög a harc, mint a BG sorozatokban, NwN sorozatokban. No és nem utolsó sorban a kameraállás sem varászolt el, minden fix magasságban történt.
  • mama2
    #7
    Nekem a grafika nem tetszik. 2008 van, szégyen ilyen grafikával kiadni egy játékot.
  • Lammer
    #8
    sosem jatszottal Fallouttal... nem baj, nem is neked valoak^^

    akik meg grafikawhorekodnak, azok meg menjenek krájzisolni... mert az jo(?) lol!4
  • Aspyrin
    #9
    Valóban nem. Viszont a szerepjátékokat imádom.
  • Randal
    #10
    Ha valóban 14 év alatt vagy mint azt az adatlapod állítja, akkor nem csodálkozom azon, hogy neked a grafika számít.
    A mai világban csak a hiperszuper csili-vili marhagyors játékok eladhatóak. Illetve megteremtik rá az igényt.
    A jobb játékokhoz idő kell, tebeléd meg belédmagyarázzák, hogy na az nincs. Pedig van.

    Gondolom akkor te a régebbi 2000-es környéki játékokkal be se próbálkoztál. Pedig ha egyszer emgtennéd, akkor a guta ütne meg, hogy mostanában milyen szutykokat akarnak rádsózni a graf miatt.

    Aspyrin: Való igaz, hogy a kameraállás fix a videóbn, de gondolom lehet majd változtatni rajta. Azért egy NWN szintűkamerakezelés jót tenne neki. Plusz itt a körökre osztott harcot elemezték, ahol tényleg körök vannak és nem próbálkoztak folyamatossá tenni azt. De biztos lesz benn olyan opció is.

    A testtájéki ütés nem újdonság. Falloutban is benne volt már, azóta inkább kihalófélben van még az RPG-kből is.
  • mama2
    #11
    Nekem nem a graf számít, de ez már tényleg csúnya, förtelem. Egyépként előszoktam venni a régebbi játékokat is mint például: mafia,Empire Earth,Blue Shift és még sorolhatnám naphosszat.
  • Szeszmester
    #12
    Sorold csak egy 25-30 évesnek, már akkor játszott, amikor te még csak egy gondolat voltál... Egyébként én is jóval a születésed előtt kezdtem.

    A képek alapján első ránézésre egy Fallout-koppintásnak tűnik. Biztos megpróbálom, talán jó a rendszer. Megjelenésről semmit sem tudni?
  • Randal
    #13
    When it's done

    mama2: Ebben a grafban mi a förtelem? Szerintem korrektül néz ki. azt nézd, hogy ezek a srácok nem nagy költségvetésből dolgoznak, abból nem lehet kihozni sok jót.
    Nézd meg a gothicot például. Megcsinálták, jó lett, állítólag grafikailag is hozta anno a szintet (ezt nem tudom), és a srácok egyből jók lettek. igaz a G3-m és a G2-nél túlvállalták magukat és a Jowood sem a megfelelő partner volt számukra.
  • Esrohnoil
    #14
    Szerintem is megfelel a graf.
    Régebben jól elvoltunk a szöveges kalandjátékokkal is. A hangulatuk megvolt, pedig ott aztán tényleg nem lehetett grafikáról beszélni. :)
    A kedvenc játékaim, mind nem csilli-villik (pl. Operation:Flashpoint, Fallout, Summoner, Sanitarium, AVP (az első!!!), Gothic 1-2, Freespace 1-2, Rage of mages, Arx Fatalis, Blade, Nox, Stronghold... Kb. ennyi :D).
    Az h. szuper a graf meg a fizika, attól még a játék lehet "Uwe Bollos", történetileg lineáris, v. mindig ugyanonnan jönnek az ellenfelek... Had ne soroljam.
  • Larvin
    #15
    Tetszik, hogy el lehet dobni a fegyót és külön animációk vannak attól függően, hogy hova, vagy hogyan kapja az ellen az ütést.
    Én is a realtime-hoz vagyok szokva, de ezt szívesen kipróbálnám.

    Bár őszintén szólva, manapság a single player játékok nem tudnak sokáig lekötni.
  • Montanosz
    #16
    ja!
    grafika nem minden, mekkora játék volt a EoB2 annak idején...

  • Randal
    #17
    Nekem ezek anno kimaradtak az életemből.
    Én Commodore Plus/4-en nőttem fel:D

    Általában az összes játéknál bejárom a területet. És az RPG játékoknál ez főleg igaz.

    Ami régebben nagyon lekötött az az Anachronox. Nagyon szépen felépített világ, jó humor, sztori, a grafikája pedig nem egetverő:)

    Ugyanez a Wizardry 8, de lehetne még sorolni:) Arx Fatalis nyami:)
  • gyuri12
    #18
    Újreg koromban engem emiatt utáltak meg.:)
  • Randal
    #19
    Ne haragudjatok, de csak grafika miatt nézni egy játékot...
    Én tudom, hogy fontos, és el is várom, hogy jó grafja legyen valaminek, ha már lehetőség van rá, de ha egy adott szintet megüt grafikailag a játék, akkor már érdemes foglalkozni vele. Ez a szint napjainkban magasabb, de egy régebbi játéknál nem mindig nézem.

  • Shiwo
    #20
    menj ki az erdőbe a haverokkal, fogjatok fakardokat és rohangásszatok..azt a grafikát úgysem übereli egy játék sem
  • lwb
    #21
    Az rpgcodexes emberek csinálják az AoD-t és nagyon ígéretesnek látszik. A grafika Torque-engine (asszem), szóval senki ne várjon Crysis 2-t. A harc meg Fallout 1-2 koppintás - bevallottan. Ez szerintem jó hír.
    A lényeg itt a sokszor elfelejtett kis "R" betűn van az "RPG"-ből. Manapság sok "PG" jön ki, de "RPG" a Witchert meg a MotB-t leszámítva nagyon régen jött már ki. A Drakensangot leszámítva kilátás sincs semmire (igen, hallottam a Fallout 3-ról és a Mass Effectről).

    Ez egy indie rpg és a mai csilivili szarokból kiábrándult öreg rókáknak készül, nem az sg.hu tizenéveseinek. Nem profi csapat csinálja, hanem pár lelkes amatőr és -nagyon helyesen- a tartalomra mennek rá a külcsín helyett.
  • Randal
    #22
    A Witchert én a hallomások alapján nem nevezném RPG-nek. Bár való igaz, ezen az alapon a Vampire redemptiont se lehetne annak hívni.

    Remélem ettől függetlenül jó játékot kapunk és nem olyan lesz mint az NWN single player kampánya:S
  • lwb
    #23
    A Witcher pedig RPG. Fix karakteres (mint a Torment), kötött történettel (mint a Torment, megint), de ami mégis kiemeli az az, hogy a tetteink befolyásolják a történéseket. Mint a Falloutban vagy az Arcanumban. Ettől lesz élő az egész és érzi magát az ember igazán egy "szerepben". A Redemptionben (ami jó akciójáték volt, amúgy) egy vékony és mindig ugyanolyan útvonalon tudtuk csak a játékot végigvinni és egy-egy végigjátszás között nem volt semmi különbség. Akció-RPG-knél ez még elmegy, de igazi RPG-nél ennél többet akar az ember.

    NWN OC-t meg ne is említsük. :) Egyszer végigtoltam, de azóta is rémálmaim vannak, annyira sz.r volt ... Ilyen téren biztos nem lesz csalódás az AoD.
  • Randal
    #24
    NWN 1-gyel játszottam egy jó daarbig. Toltam és toltam, aztán egyszer csak elegem lett belőle. Rájöttem, csak azért játszom a játékkal, hogy minél klafáb páncélom egm fegyverem legyen. Története nem fogott meg. Ott raktam le. Nekem ezek a Dio féle játékok nem jönnek be. Ha pihenésre vágyok akkor Passziánsz, Fekete özvegy vagy más.

    Pedig az NWN multija nagyon jó ahogy hallottam és a single playeres tapasztalatokon alapulva marha jó kampányokat lehetne vele csinálni.
    Mint ahogy a Vampire-nek is az volt szerintem az erőssége. és ahogy láttuk a Morrowindet és az oblit is az teszi jobbá.

    Arcanum, uhh. Még azt se játszottam végig. Egy ponton, vagy talán az elején elfogy a varázsa, ha nem vagy hc rpg-s.

    Nagyon komolyan felépített képzettségrendszer, viszont a harc kivitelezése otromba. Az utazások szinúgy unalmasak és a történetben komolyabb támpontod sincs egy darabig. Ez a Falloutoknál működött, de az Arcanumnál kevés volt. Pedig nagyon okosan és jól ki lett találva, de a hangulata sajnos nem lett az igazi. Nem kezdő játékosnak ajánlott az biztos.

    Egyébként mindenki annyira élteti a Baldur's Gate-et (köztük én is), pedig annyira nem nagy szám. Egy kicsit komolyabb hackslash lett az egész. Nyakon öntve D&D-s szabályokkal és cuccokkal, de intrika vagy rpg az nem túl sok. A tipikus, bugyuta szintet hozza. Ez persze szigorúan csak az első részre vonatkozik, mivel a 2-vel még nem játszottam.

    Ezen a téren a Torment már komolyabb kihívás intellektuálisan, de azért ott is figyelni kell a nagyobb csatáknál. Ott is megadatika többszöri végigjátszás lehetősége, de nem tudom, hogy a játék közben mennyi szál változhat, változik meg, mennyi és milyen küldetéseket hagyunk ki/ nem kapunk meg.
  • lwb
    #25
    A BG legnagyobb előnye az volt, hogy hosszú pihenő után először lehetett újra Forgotten Realmsen játszani. És a minőségi ugrás nagy volt az EOB-ok óta.
    A BG1 ráadásul Falloutosabb volt a 2-nél. Értem ez alatt azt, hogy szabadon lehetett járkálni és felfedezni, nem volt annyira lineáris.

    A RTwP (realtime with pause) harc amúgy szerintem is visszalépés volt a Fallout körökre oszott rendszeréhez képest. Arcanumnál pedig a hibrid rendszer volt a bukta oka sztem.
  • Randal
    #26
    Egy adott szinte a körökre osztás már a Falloutban is zavaró volt a lassúsága miatt, viszont taktikai szempontból meg tökéletes.

    Arcanumnál a hibrid rendszer valóban megölte a harcot. Az elején nehéz volt, aztán már túl egyszer. Átmenet nuku. Sok hibája volt annak a játéknak, de a világa és a rendszere az jó volt. Csak sajnos nem tudták kiforrottan megcsinálni:(
  • lwb
    #27
    Ja, fekete nekromancia alapvarázslata maximalizált mágiára hangoltsággal a játék végéig elég volt nagyjából mindenki ellen.
    Varázslóval egy vicc volt a harc.
  • Esrohnoil
    #28
    Nekem pl. a rendszere, hangulata meg a története miatt a Summoner jött be nagyon, és sokáig tart benne összeszedni a bónusz cuccokat is. Mondjuk ennek tényleg nem túl szép a grafja.
    Az Arx Fatalist a poénok és a lehetőségek miatt bírtam, mindig lehetett vmi újat felfedezni benne, és tényleg azt fejlesztetted, amit csak akartál, bár pont emiatt lehetett béna karaktert is kreálni, aki még a közepes ellenfelekkel is alig bírt el. Viszont a hangulata ennek elég brutál, sok helyen felnevettem, máshol meg paráztam mire végigjátszottam, annyira nyomasztó.
    De kétségkívül a legkönnyedebb harcrendszerrel eddig a Nox-ban találkoztam... Egy élmény vele játszani.
  • Randal
    #29
    Az Arx Fatalist valóban jó játszani, de ezt már kitárgyaltuk:)
    Szinte az egyetlen olyan játék ahol élvezem a helyszínt. Ugyanis én utálom az rpg-kben a barlangokat, meg bányákat. Egyszerűen nem volt még olyan játék ahol ne szórakoztál volna több órát egy ilyen helyen. utáltam őket.
    Ehhez képest az Arx Fatalis világa. Talán még a Morrowind ill. Gothic nyújtott ilyen élményt a TP/FP játékoknál.

    Summonert muszáj lesz kipróbálnom, annyira mondják mások is:)

    AoD:

    Nézzétek meg a képeket. Láttok valami érdekeset rajta?
    Tisztára olyannak néz ki a karakterlap emg a többi, mint amelyik ötvözi a Fallout és az Arcanum rendszerét, az alap pedig ráillik az D and D szabályrendszerre( Bocsi, hogy nincs ott az és jel, de valamiért a Catalist center ugrik be mindig:S )
  • Prince23
    #30
    hardwired
  • Szeszmester
    #31
    Tegnap megjelent a combat demo ^^
    rapidshare
    filefront
    depositfiles
  • Lammer
    #32
    azota semmi? :C
  • Bandris86
    #33
    Végre kiadták a nyilvános demót!!
    TPB-ről egész gyorsan lejött.

    Még csak kipróbáltam, de szerintem baromi jó lett!

    Kéne majd magyarítani :)
  • Bandris86
    #34
    Képek
  • steweee
    #35
    ha jól látom ez tisztára a newerwinter menü és grafika, ami nem baj, de minta nem is a kettő hanem az első rész lenne...

    amúgy nagyon sok jó 5letet igazán belerakhattak volna az NWN ekbe is, pl a harci animációk nagyon hiányoztak anno
  • Although
    #36
    gondoltam egy kis életet lehelek ebbe a topicba.

    Kapható!Age of Decadence

    És itt egy kis cikk a gamebanshee-ról. Age of decadence

    Kíváncsi vagyok van e aki megvette. a videok és a leírás alapján egy igazi gyöngyszemnek ígérkezik. Harcrendszere nagyon jópofa. Üde színfolt a full akciójáték kategóriába süppedt rpg-k világában. Jó lenne tudni mennyire lett jó a sztori meg a karakterek. Nálam biztos vételnek tűnik.
  • Montanosz
    #37
    Ismertető
  • Andriska86
    #38
    Szerintem zseniális a játék, igazi old-school RPG :)

    Több végigjátszást is megér, egyen már túl vagyok.
  • JonasSandor
    #39
    Sziasztok!
    Tegnap vettem észre, hogy 14-én megjelent a játék, és az lenne a problémám, hogy nem tudom hogy kell csatázni benne, bármit nyomok nem csinál semmit sem. 4 emberke azonnal kinyír, rögtön az elején.
  • Andriska86
    #40
    A harcokat érdemes kerülni, főleg 4 ember ellen. Csak akkor van esélyed, ha kifejezetten harcos karaktert játszol.

    Alul látod, hogy milyen fegyver van nálad. Ha jobb egérgombot nyomsz a fegyverre, akkor megjelennek a fegyveres technikák (pl. célzott támadás fejre), illetve az, hogy mennyi akciópontba kerülnek.

    Válaszd ki a megfelelő módot, majd kattints a fegyver ikonjára bal gombbal, így a kurzor egy célkeresztre vált.
    Ezzel tudod kijelölni a célpontot.