25
  • DJ Boss
    #25
    Ehh, remélem, sose kapok olyan sárga csekket, amin ennyi mező ki van töltve az összeg rublikában... :D
  • xizor
    #24
    Mostanában divat a szülők felelőségét elhárítani a neveltetésről, és a média/tanárokra fogni.
  • Petko
    #23
    szerintem egyáltalán nem a "hülye" szó volt magában a probléma, és nem ezért büntették meg őket
  • kacsi01
    #22
    Az ehhez hasonló büntetések előre bele vannak kalkulálva a költségvetésükbe. Nem csak nekik bankok, távközlési cégek hasonlóan szoktak egy-egy kampányt lebonyolítani. ennyi.
  • Babidi
    #21
    Engem annyir nem érdekel ez a szlógen, hogy az valami híhetetlen (Akinek nem inge, az ne vegye magára). Én csak az értelmét nem láttam a reklámnak, hogy az hogyan is kapcsolodik a témához. Még mielőtt a MM idejött volna Magyaro. - ra, már akkor hallottam a kis négy évbes sutyok szájábol azt, hogy a saját annyának azt mondja A kurva anyádat, hülye vagy anyú, és még sorolhatnám. És akkor ez a reklám sértő az emberi fül számára, és rossz irányba neveli a gyereket?
  • opeca
    #20
    "Halász Judit is használja a "hülye" szót az egyik dalában. Őt ezért még nem jelentették fel, még a gyerekvédelmisek sem! Pedig nyilván több gyerekhez jut el!
    Akkor most mi van?"

    Kit érdekel a Halász Judit?
    Ez önmagában már becsületsértő reklám. Örüljön az MM, hogy nem küldenek be egy tál levesért 10 kancigányt és pakoltatják szét valamelyik mocskos kóceráját.
  • zola2000
    #19
    Pedig tényleg megérdemelte a száz milliót, a mobilcégek érdemelnének sokkal többet. (tehát nem ezt kell sokallni, hanem a többit kevesellni)
  • AljasGetto
    #18
    Anno még a gimis irodalom könyvemben volt valami ilyesmi:

    "Kurva már az anyja! mint élhetek, élek,
    Kivetem hasamat az szép verőfénynek,
    Csak úgy dohányozok az midőn éhezek,
    Így én is másokkal szépen eltöngődek."

    Ez még cigireklám és morálisan is deformálja a fiatalok jelemmét...


    A reklám bénaságától eltekintve szerintem egyáltalán nem sértő, vagy "erkölcsi fejlődést" negatívan befolyásoló ez a reklám...

    És aránytalanul nagy a büntetés azokhoz képest, amikor még a MM-hoz képest is "nagynak" számító cégek (mobiltársaságok, bankok) brutálisan megtévesztő, "apróbetűs" reklámjaikért kapnak 1-2 millás bírságot. :(

    Pont azokat kéne megbüntetni, akik tényleg hülyére vesznek minket, nem pedig kiírják ezt a szót... annak ellenére, hogy a legtöbb cuccuk még akár drágább is egy random helyhez képes (főleg az szg. hardverek), de már vásároltam náluk, mert azért akadnak néha olyan kiemelt akcióik is, ami meg is éri, ha épp arra van szükséged.

    Szóval engem tényleg csak az bánt, hogy ezt aránytalanul büntetik az igazán durva szopatásokhoz képest :(
  • haxoror
    #17
    Nem arról szól hogy ismerik-e a szót hanem arról, hogy jobb ha nem látják kiplakátolva mert azt hihetik hogy "normális" és efogadott ennek a szónak a mindennapi életben való használata.

    Nem az.
  • bunny
    #16
    Nagyon igaz, nagyon helyes, vérlázító reklám volt. Mondjuk emiatt nyilván sikeres is, hiszen a negatív reklám is reklám. Mint ahogy ez a cikk is az, fizettek érte vajon?
  • Theodora
    #15
    Halász Judit is használja a "hülye" szót az egyik dalában. Őt ezért még nem jelentették fel, még a gyerekvédelmisek sem! Pedig nyilván több gyerekhez jut el!
    Akkor most mi van?
  • kow83
    #14
    Miért örültök, hogy 100 millióra büntetnek egy ilyen céget? Ha előre szólnak nekik, hogy "ez nem fog átmenni", és mégis megcsinálják, akkor jogos, de így... Ez tényleg nem jogbiztonság. Amúgy a kampány nem volt rossz üzleti szempontból, mert kimutathatóan megnőtt a forgalmuk a kampány hatására.
  • sylas
    #13
    örülök hogy kaptak büntit bár azt én is idiótaságnak tartóm hogy gyermek bla bla stb de reklámba azért nem kellene hangoztatniuk a jellegzetes mondatok
    azt akarják sugalni hogy aki nem hozzájuk jön az levan szarva azt mondják hogy ők a császárok azért ilyet nem kell
    amúgy ez a 100million nem sok neki mivel van pár üzletük amiből tudják fedezni

    csak annyit szabtak ki amennyi éppen csak legyen vmi plusz legyen bevétel is :)
  • cloud.strife
    #12
    Ezzel már megint csak reklámozzák ezt a dilettáns bandát.

    Amúgy megérdemlik.
  • opeca
    #11
    Bírságolják csak szépen folyamatosan, aki meg ezt a hülyéző, ostoba reklámot csinálta ennek az egyébként iszonyat drága mocskos MM-nek, annak meg leverem a szemüvegét ha megtudom ki az.
  • tntcoder
    #10
    "Hülyézés ma már alap dolognak számít a szóhasználatban..."

    Akkor te hülye vagy!
  • matt taylor
    #9
    "A regionális szervezet a reklámtörvényben szereplő tilalomra hivatkozik, amely szerint tilos olyan reklámábrázolás, amely károsíthatja a gyermek- és fiatalkorúak fizikai, szellemi vagy erkölcsi fejlődését"

    Ezek tényleg azt hiszik h a mai gyerekek nem ismernek csunya szavakat:D

    Hülyézés ma már alap dolognak számít a szóhasználatban 1 suliban
  • PíszLávJuniti
    #8
    "Nem véletlen tehát, "
    Szóval a cikk forrása a reklámozó cég mellett áll?

    A cég méretével arányos büntetést kéne kiszabni, néhányszor ennyi bírság is jogos lett volna.
  • xizor
    #7
    Engem spec az zavar, hogy kurvázás,fasszopózás stb. nélkül nemtud sok ember véleményt kifejezni.Valaki csatlakozik és az MM becsületsértéséért pert indít velem?(Egyébként énse vagyok oda az MMért)
  • poizon
    #6
    Nem ismerem elég jól a jogszabályokat, de rémlik hogy egy egyszerű nyilvános lehülyézés miatt is lehet pert nyerni. :)
    Namármost én nem ünnepelek, a reklám elég nyilvános, sértőnek érzem, megyek is feljelenteni a Media Marktot. :)
  • Csaba42
    #5
    Ennek rohadtul örülök, mivel elég sértőnek találom ezt a szlogent. Én spec. nem ünneplek, mert a MM egy nagy rakat...
  • Dany007
    #4
    Hahahah :D Hát ez jó ! De a legnagyobb poént hogy kibaszottul igazad van :D
    Ha azt az ocsmányságot ( amit szerencsére még csak plakáton láttam bár ott is elég gusztustalan volt) leadják főműsoridőben....hááát...
    Bár ez a hülye aki nem ünnepel se egy értelmes dolog az biztos....nemsok kreativitás kellett hozzá...
    Azért azon a mulderes dolgon legalább egyszer mosolyogtam egy kicsit... vagy az nem media markt üzlet volt ? :S most nemtom...
    ( ezt most tényleg nemtom melyik volt....de ebből is látszik mennyire nincs értelme ennek a sok zagyvaságnak...úgyse jegyzi meg senki...este 8kor amikor meg várod az anyátok közt folytatását senki se fog elmenni vásárolni xD )
  • Mister
    #3
    vagy hogy az a kicseszett "nagyfogyást" vegyék le a tévéből
    mindenhol csüngő hájas zsírkövér rondaságokat látok, akiktől elmegy az étvágyam.
    újságban, tévében, még a neten is.
    és a jó ízlés hol van?!
  • akyyy
    #2
    fogjunk össze 23-an és irjunk nekik hogy a tcom reklámjait is tilcsák be!!43
  • Petko
    #1
    hülye aki fasszopó, mocsok, irritáló reklámokat csinál
    én is kénytelen vagyok néha a monopolgeciben venni cuccokat mert csak ott van, de a nylonzacskón amin kinnt vannak a buzeráns szlogenjei azonnal kifordítom és úgy viszem haza, ne kelljen legalább ilyen szarral szégyenkezni