62
  • MRPotteR
    #62
    mert a mostwanted meg a carbon meg tuti a prostreet is unalommal teli gammák!!!
  • Stryker
    #61
    Ez természetes mindenki unalomból CoD-ozik vagy WoW-ozik vagy esetleg Battlefield-ezik.Én is csak unalomból CoD-ozok,méghogy izgalom játék közbe?Gondolom még nem mérték meg egy szimpla játékos vérnyomását,mikor úgy koncentrál,hogy még egy atomrobanás sem zavarja meg.
  • n0k0m
    #60
    Electronic "rókabőrnyúzó" Arts mellett szóljon, hogy még mindig a legkedveltebb játékkollekcióval rendelkeznek. Sok játszható, hellyel közzel élvezetes játékuk van, sőt sokaknak kedvenceik is. Battlefield sorozat nagy kedvencem. Simset/NFS-t is sokan szeretik. Mondjuk tegyük hozzá, hogy amiket felsoroltatok problémák azok magyarra fordítva ezek:

    TÚL SOK JÁTÉKOT AD KI AZ EA, MINEK AD KI ANNYIT. INKÁBB NE ADNA KI EGYET SE ÉS AKKOR NEM KELLENE MEGVENNEM. MERT MUSZAJ MEGVENNEM IGY A FOLYTATAST/KIEGESZITOT.

    Szoval oruljunk hogy sok jatekot ad ki, ahelyett hogy egyet sem. Örülnétek ha most lenne NFS 1, 3, meg Underground es ennyi? Nemhiszem. És nem megy a fejlesztés rovására se, hiszen a sok klón mellett gyakran ujitanak is, ha már az kifutott. (mellesleg ugy csinaljatok, mintha annyi eredeti EA-s jatekot kellett volna megvennetek, az eladasok joreszt USA-ra vonatkoznak, akik penzelik azt, hogy az EA nagy koltsegvetesu jatekfejleszteseket penzeljen. BF2-ot meg en is megvettem, mert megerdemelte.)
  • Sbence
    #59
    Politikát félretéve ez a kijelentés kicsit "elkúrtuk" jellegű volt.
    Háááát... igen... unalmasak a játékaink....
    az elmúlt 1 évben nem bővelkedtünk olyan játékokban,amitől segreülsz hogy :" hú bazzeg " de 15 pénzt behajtanák minden új EA játékon.
  • Leventuszéy
    #58
    SpellForce 1 rulz
  • fflx
    #57
    Valljuk be azert, hogy a BF42 egy ido utan sokkal elvezetesebb volt, ha az ember talalt maganak egy ingyenes modot es azzal tengette az idejet. Erre BF2-nel mi tortent, a legtobb modder arra panaszkodik, hogy semmi support nem volt az EA-tol (dice) a modolashoz, mivel konkurenciai lettek volna a rokabor EA kiegeknek (az a special force, meg EU mittomen milyen nevu fosoknak) Kb 100 mod keszul 2 eve a BF2-hoz es mindeddig mindossze egy valamirevalot lehet jatszani is kozuluk, de az is meg nagyon beta stadium. (pedig ugye a modok tartjak eletben a jatekokat, persze ez valoszinu nem tul jo az EA nak) Meg mostanaban is sok szervert megtoltenek azok a fanatikusok akik meg mindig FH-t jatszanak BF42 enginnel.
  • Beni521
    #56
    még hogy olcsóbb hárdverek...
  • psishock
    #55
    "TR hangulat nulla!!"

    hát igen, friss vért vittek a sorozatba, és nagyon eltalálták vele az izlésemet! Sokkal izgalmasabb szerintem élő emberek közt, fegyverekkel amolyan titkos ügynöknénit/mistery-kutatót játszani, beszélgetni velük, mindezt éjszakai városban, diszkókban, múzeumban stb mint régésznénit a barlangonkban, sokszor halálos csapdák és állatok szomszédságában, persze ez megint személytől függő. Felőlem új nevet is adhattak-, és új sorozatot is indíthattak volna a játéknak, mert az elgondolás és a megvalósítás nagyszerûen sikerült. Esetleg a főhősnőt is lecserélhették volna, hogy ne bántcsa a HC, barlangos tr fanok csőrét, de mint tudjuk nem így tettek.
  • manoczi
    #54
    Van igazság a hírben, nem is kevés... (lásd NFS:Carbon <- tiszta röhej, unalom a köbön) de tényleg nem csak az EA dob ki unalmas játékokat. Az tény, hogy inkább játszok PRE1 vagy PRE2-t, mint CnC 3-at! A "régi" játékok szerintem is sokkal ütősebbek, pl ottvan tényleg az első Prince Of Persia, hatalmas game volt! A mostanság megjelenő POP gamek közel sem hozzák azt a színvonalat, hiába a jó graf. Ha már újabb gamet kell viszont említeni, akkor nekem a CS:Source jön be . Esetleg még a CrySis dehát ezzel meg annyi a gond, hogy nincs az a pénz, amiből annak megfelelő gépet lehetne összerakni...

    Mostanában SpellForce-al tengetem az időmet, nade nem ám a 2-vel, mert az is valami oltári nagy kaki lett. Az alap game + a kiegek, el vagyok vele mint a befőtt. Ezenkívűl amivel még ma is el tudok játszadozni: CnC Generals és ZH, Red Alert 2 és Yuri's Revenge, MK szériák, HL2 + EP1, Painkiller és Battle Out Of Hell, Dino Crisis 1 és 2...stb (a többi nem jut eszembe).
  • HUmanEmber41st
    #53
    A Battlefield 1942 és a BF2 agyonpeccselése tényleg gáz, de már évek óta csak ezzel töltöm szabadidőmet (meg még sok százezren rajtam kívül :D ).
    Egy FPS halála az Aut. Int. De hálóban szinte megunhatatlan. Mindig mások az ellenfelek, és mindig más a szitu. És a kör végén olyan jó érzés látni sárgával kiemelt neved: legjobb páncélos, legjobb légvédelmis.. ahh... :D :D persze sajna nem mindig.. :D
  • Broafka
    #52
    szerintem az angel of darkness, meg a tomb raider 5 volt a leggyengébb! :)
    TR hangulat nulla!!

    mindenesetre az EA jó játékokat csinál amúgy!
  • Wittgen
    #51
    Mára már szinte kihaltak az igazi nagybetűs JÁTÉKOK. Én is zseretem néha az időt elütni 1-2 óra játszadozással, de a mai progik 99%-a max, ha 20 percig figyel a gépemen, annyira hangulattalanok, unalmasak. Úgy veszem észre én is, akárcsak többetek, hogy a mai progiknál csak a graf+jó zene számít, a többi nem érdekli a mai fiatalságot (10-17 évesek). Csak ugye ők a célközönség.
    Az viszont nem igaz, hogy a progik egyre nehezebbek. Még az rts-eket is pár óra alatt végig lehet tolni, AI meg abban merül ki, hogy csal a gép, mint állat.

    PL a gépemen még mindig vígan elvan a Heroes3+az összes kieg. hozzá, valamint a WarCraft3, mivel ezekkel még mindig élvezet nyomulni. Multira meg CoD2 és CS progik vannak telepítve. Öcséim is ezeket favorizálják.

    Mostanában meg haverommal kezdünk rászokni a Dreamcast emulátorra és a játékaira, mivel PC-re a MK1-2-3 óta valamirevaló verekedős progi nem jelent meg.

    Autós progiban pedig még mindig a Richard Burns Rally a favorit, az összes NFS meg fos és unalmas. Jah, meg néha a Street Rod is előkerül, mert az még mindig élvezhető...c64 emulátorral :-)

    Ilyenekről említést sem teszek, mint Civ sorozat (huh mekkora gém), X-Com, X-Wing, Tie Fighter (ezek a progik okolhatók vagy 5 egerem elhasználódásáért,mert én azzal nyomtam őket), Doom2 (még mindig élvezetes multiban...), KoToR, NewComer(c64 volt), az első Prince of Persia, Doom3, Fallout cuccok, Jagged Alliance cuccok, Imperium Galactica progik...lehet sorolni
    DE!
    Az elmúlt évek nevei kötül alig emlékszem valamire. Hogy miért? Mert annyira átlagosak, unalmasak, 1x játszhatóak voltak, hogy inkább azt vártam, h. legyen vége.

    Pont tegnap olvastam egy cikket, hogy Vista+DirectX10+oltári bika Gf és AMD kártya kombókkal olyan 8-15 fps-t mentek az új progik (1280*1024+AA+AF). Hmmm...szar ügy. PErsze ilyenkor az okosok azt szokták mondani, h. 2 csúcskártyát vegyen az ember, mert ugye azért van az SLI,CrossFire. Na ja.


    Huhh...ez sok lett...
  • DoctorJohnson
    #50
    ez jó. sztem az EA gyártja a legtöbb unalmas, műanyag játékot (legalábbis pc-re)
  • pepe003
    #49
    Ezt az iparágat is tönkretették. Amig nem ennyire a pénzért ment a biznisz addig élvezhető játékok voltak. Emlékszem még, 7 éve ,,nagyfloppy"-ról nyomtam MS-DOS alól a játékokat, nem volt hűdeszuperháromdés grafikája, viszont élvezni lehetett. Ezek a mostani játékok (tisztelet a kivételnek, mert azért akad az is) mind silányak. Feltelepítem, játszok vele 10-15 percet, és már annyira unom hogy ALT + F4-el lépek is ki belőlel, aztán meg delet. Számomra az utolsó élvezhető játék az a Project IGI volt, még manapság is szívesen játszok vele elég sokat, pedig 2002 óta már kb 9999x végigvittem.
  • nFlamer
    #48
    És ezt pont az EA mondja? Bagoly verébnek... komolyan mondom.
  • psishock
    #47
    visszaemlékezve most hirtelen nekem ezek maradtak emlékezetesek, fontossági sorrend nélkül:
    Fallout szériák
    Duke 3d
    Little Big Adventure szériák
    Freelancer
    Diablo szériák
    Heroes szériák
    Dungeon Keeper szériák
    C&C szériák
    Warcraft szériák, Starcraft
    Planescape Torment
    Neverwinter Nights szériák
    Farcry
    F.E.A.R.
    COD2
    Unreal Tournament szériák
    The Elder Scrolls: Oblivion
    Star Control szériák (egész profi akció/kaland játék)
    Carmagedon szériák
    NFSUG szériák
    StoneKeep (nagyszerû 3ds dungeon crawler rpg/kaland, maximális hangulattal)
    Quake 1 és a 3
    Tyrian (a scrolling shooterek királya :)
    Bayron
    Ecstatica szériák
    Mortal Kombat szériák
    Street Fighter szériák
    Total Annihilation
    Tetris
    Simon The Sorcerrer szériák
    Monkey island szériák
    Sam and Max (a frisseket még nem próbáltam)
    The Longest Journey szériák
    Kyrandia szériák
    Space Quest szériák
    Broken Sword szériák
    Gothic szériák (a harmadikat a harcrendszere miatt hagytam ott pár óra után, nem fizettem érte)
    Tomb Rider szériák (akkor is az angel of darkness a legjob eddig :)
    Half Life szériák

    de még több kellemes emlékem van a közel és a régmultból is, csak már belefáradtam gondolkodni. ^_^
    végül is napjainkban is adnak ki élvezetes játékokat, de mint mondtam igen megnyúltak a fejlesztési
    idők, így gyakorlatilag sokkal ritkábban kapjuk kézhez őket. Még az a szerencsénk, hogy kb konpenzálja a dolgot a fejlesztőcsapatok megnövekedett létszáma.
  • BiroAndras
    #46
    " a tft monitorok mára már elterjedt 1280*1024-es alapfelbontása szépen be is kategorizálja a vkártya összegét neki. Mert ami ezen a felbontáson mozdít is a képen az már a felső kategória"

    Azért messze nem ilyen vészes a dolog. Én már sok éve 1280-ban játszok, és nem is erős kártyával. Jó 4-5 éve vettem egy Radeon9700 at, az másfél évvel ezelőttig remekül vitt mindent ezen a felbontáson. Utánna egy rövid ideig X1600XT-m volt, ami 1600-ban is vitte a legtöbb játékot. Most meg már végképp nincs gondom a 8800GTX-szel, ez menne 2560x1600-ban is.
  • Molnibalage
    #45
    Falcon a király, nem vitás.
  • Árnyvadász
    #44
    Generally.

    És a link ahonnan kiegészítheted pályákkal (több száz), kocsikkal és egyebekkel:

    RaceSimCentral - Generally részleg

    Ha szereted az autós játékokat, de vmi egyedit és régieset keresel, viszont kellemesen új tulajdonságokkal, ami a mai játékokat is ötvözi, mint fizika pl., akkor igazi gyöngyszem lesz számodra.

    Amúgy sok hasonlóan jó és ingyenes játék van, amihez alig kell valamiféle gépigény, mégis mesterművek. Ilyen pl. a Soldat, Mount & Blade, New Star Soccer, szinte minden stílus kedvelője talál vmit ami jó és érdekes, csak keresni kell.

    Ezek pl. picit egyszerűbbek, de van köztük igencsak figyelemre méltó és mindez ingyen! Link: Ingyenes játékok sokasága, mindenféle stílusban

    Plussz egy csemege: WinLems. A jó öreg Lemmings új PC-ken is elfutó változata. Igaz ablakos, de ha unatkozol, keresve se találsz jobbat. Ezt most nem linkelném, keress rá, aztán megtalálod. Ennyire volt időm, segítségképpen.
  • mousee
    #43
    Tényleg a mai legtöbb játék szutyok unalmas :P Nem nagyon találok mostanában olyan game-et, ami le tud kötni kb 1 óránál tovább...

    De pl felpakoltam a neverwinter nights-ot, és egész jól levagyok vele... és milliószor jobban leköt, mint most valami új grafikailag nagyot virító game...

    NWN 2... a játék egész jó lenne, mert rengeteg marha jó dolog van benne, de sztem a látvánnyal nagyon dúúván elcseszerintették. Oké, hogy varázsolok, és tökszép, hogy megjelenik egy fénygömb, meg shéder meg nagymamám térde kalácsa, de amíg megcsinálok 2 varázslatot, addig lemegy a nap :P Amúgy tud valaki ajánlani valami jó kis játékot, mer marhára unatkozom :)
  • a_n_d_r_e_w
    #42
    csak egy szót mondok: IRÓNIA :P
  • Árnyvadász
    #41
    Talán ez egyik legnagyobb kib@szás, hogy a jóember venni szeretne egy játékra alkalmas gépet, akkor a tft monitorok mára már elterjedt 1280*1024-es alapfelbontása szépen be is kategorizálja a vkártya összegét neki. Mert ami ezen a felbontáson mozdít is a képen az már a felső kategória, pláne ha még képjavító eljárásokat is szeretne ez a jóember.

    Mert jó oké, még a felbontást le is vehetné, a grafika romlana, de a tft natívja miatti felbontáscsökkenés plussz ront az egészen, így már egy ocsmány pacatenger is jobban mutat.

    Persze van crt hurrá, csak jóemberünk nem akarja kínozni a szemét azzal a vacakkal, mivel x évet már lehúzott eleget fájt tőle a feje, meg a szeme.

    Igaz ez kissé elment a témától, de kb. ugyanez a kib@szásos rendszer megy a vegyél előre ilyen és olyan kártyát, aztán majd kiderül, hogy muzsikál. DX10 esetét akartam felvázolni. Az meg már csak hab a tortán, hogy ha DX10, akkor Vista és méginkább bika gép kell.

    Szóval messze nem ott a probléma, hogy ilyen, meg olyan unalmas, nehéz a játék, hanem, hogy Isten pénze nem elég, hogy normális hardware-t összepakolásszon az ember a játékai alá. Amit persze egy-két éven belül ha minőségileg még játékra akarja használni, akkor el is felejtheti.

    Én érzem úgy, hogy vki nagyon a konzolok malmára hajtja a vizet? Gates bácsi lehet beszélni kéne erről. A boxra utaltam elsősorban ezzel. No majd meglátjuk a statisztikákat pár éven belül.
  • Árnyvadász
    #40
    Szerintem a mai vagy az évekkel ezelőtti, majdan jövőbeli játékokkal nem igazán van probléma. Egész egyszerűen ez egy jól működű piac lett és szépen kiforott az évek alatt. Van a hardware és van a szoftver és fejlődik mindkettő és van a vásárló aki eldöntheti milyen árat fizet a minőségért.

    Mostanában is vannak jó játékok. Max. nem mindenkinek van olyan gépe, hogy megfelelően kinézzen. De nem igaz, hogy minden játék unalmas, nehéz vagy érdektelen lenne. Hisz minden évben van húzónév, újdonság, közönségsikert elért, vagy kritikai sikert elért játék. Még akkor is, ha folytatás vagy csontig lerágott témából merít.

    Persze értem én, hogy van rossz és sok van ilyen, de ki mondta, hogy ezekkel játszani kell? Ja persze, hogy van a warez és sok mindent ki lehet próbálni. Régen is volt és régen is sok volt a selejt.

    Nem tudom feltünt e vkinek, de évek óta, lassan 10 évre is vissza lehetne menni az időben, vagy a hőskorba,nagyjából egy a lényeg: Minden évben van kb. 1-5 top játék, 10-15 jó játék és mondjuk ugyanennyi játszható. Csak mint írtam fentebb, ahhoz, hogy ezekkel játszani lehessen elengedhetetlen egy új gép. Már, ha persze élvezettel akarja vki játszani. Amúgy a top játék sem lesz az, ha már butítani kell.

    Arról nem is beszélve: - Ki mondta, hogy új játékokkal kell játszani? (Már feltéve, ha nincs korszerű gépe vkinek.) Egy régebbi nagy névvel, vagy szimpátiától függően vmielyikkel, le lehet ülni és remekül el lehet lenni. Maxra húzott felbontással, képjavító eljárásokkal igencsak pofássá lehet tenni. Elfedve kicsit a korosodott kinézetet.

    Ami viszont aggasztó, vagy inkább aggasztó, ha már a mai játékokról beszélünk, egyrészt az optimalizáció hiánya (bár ez már évek óta kísért). Illetve, hogy kifejezetten játékgép céljából épített pc-ken is hajlamosak belassulni a mai programok, ami azért picit durva. Hiszen azokon azért tiszteséggel futniuk kellene.

    Lehet rémálom lesz, de a DX10 és a Vista együttese, no meg a DX10-es programok lehet újabb lavinát indítanak el. Biztosra nem lehet tudni, de az első DX10-es programok jó része küszködik erős hardware alatt is, nem beszélve arról, hogy középszintű játékgépeken meg egyenesen röhejes, játszhatatlan értékeket produkál. Holott DX10-es támogatású kártyákról van szó, mint GeForce 8600, AMD HD2600 stb.

    Persze a választék igen bőséges. Aki játszani szeretne, annak van bőven alternatíva. Többféle konzol, vagy pc is. Mindenki eldöntheti melyiket preferálja. Pénztárcához mérten.

    Abban azért egyetértek, hogy a játékok egyszerűsödtek. De ez nem feltétlenül nagy baj, már ha az ember nem ennek szenteli az ideje nagyrészét. Mármint játszik szinte állandóan. Hiszen az aki nem függő, az inkább szereti az egyszerűbb, de egyben akár élvezetesebb játékmenetet. Mint akár a konzoloknál is. És ez nem feltétlenül baj, mivel igen sok konzolport nagy népszerűségnek örvend pc-n is.

    Zárszóként talán még annyi: Attól, hogy egy fejes mondja, nem kell beszarni, nagyjából ezt tudta mindenki aki kicsit is képben van. De azt is tudtuk, vagy azért sejtette jónéhány ember, hogy ez így volt és így is lesz. Max. a kezdeti korszakban amikor indult és beindult a szakma, akkor még újszerűnek hatott a dolog. Ma már ez másképp van, de ettől függetlenül, én azt mondom, ha vki akar és tudja mit akar talál magának olyan programot amivel elszórakozik, erre fordított idejében. Ma is, holnap is, bármikor.
  • Acheron
    #39
    Szerintem a jövő az Online játékokban van.Erre kéne fordítaniuk a hangsúlyt a legjobban!!!
  • opeca
    #38
    Nem igazán értem az itteni hozzászólók többségét.

    "Halálra untatjuk a játékosokat olyan fejlesztésekkel, amelyek egyre nehezebbek és bonyolultabbak" - jelentette ki az EA vezére

    Tehát "untatjuk" - felfogható egyfajta önkritikaként, ezért nem is értem, hogy miért emeli ki minden második hozzászóló, hogy "pont az EA játékai unalmasak"

    Ui.: sajnos a többi kiadó sem kápráztat el minket. Ízléstől függetlenül sokat romlott a játszhatóság és élmény az utóbbi években.
  • Razgon
    #37
    Akárcsak én!
  • Gauge
    #36
    Eddigi Legjobb játekok:
    CIVILIZATION 1-2-4
    EUROPA UNIVERSALIS II
    CnC 1-2
    CnC Generals
    Warcraft I-II
    AGE OF EMPIRES
    AGE OF KINGS (AOE II)
    RAILROAD TYCOON I
    WING COMMANDER I-II-III-IV
    HALF-LIFE
    COUNTER-STRIKE
    CALL OF DUTY 1-2
    PRIVATEER
    GETTYSBURG!
    SECRET OF MONKEY ISLAND I-II
    FULL THROTTLE
  • Gauge
    #35
    Hát a CnC 3 sajnos pont az unalmas kategóriába esik. Az EA egyik legjobb játéka a Generals volt eddig szerintem...
  • eto demerzel
    #34
    hat nm is tudom. az biztos hogy ma mar nm olyanok a zsukak mint regebben. ez annak is tudhato be hogy csak 1 zsuka gyarto van. en most is regebbi zsukakat jatszok (nm csak azert mert nincs 1 megaszupercoolallat gepem) hanem mert valahogy hianyzik az ujabb jatekokbol a "felling". mintha ugyan arra a kaptafara epulne minden jatek. reggeben a fejlesztok megprobaltak ujitasokat hozni a jatekbe. pl. karakter mozgas teren, erdekes tortenet, logika, bullet time, volt 1 zsuka ahol kardozni kelett az eger segitsegevel. lehetet szurni, vagni, haritani. nm elhanyagolhato az AI. vagy hogy hanyszor lehet vegigjatszani a jatekot. jo pelda erre a CIV sorozat, APHA CENTAURI, DIABLO 2, BG 1-2, ide jonne talan a NWN es MORROWIND. a TOMB RAIDER sorozat egeszen a 6-ig okes volt. Vagy a MOON PROJECT ahol 1ik palyarol at lehet vinni az ott legyertot 1seget a masik palyara. szerintem a jatekot nm a 3D- eyecandy teszi szuperre hanem az ami mogotte van. felling szempontjabol az X-WING es a TIE FIGHTER szerintem szuper jatekok. probaltam mast is pl a FREELANCER-t de valahogy nm volt az igazi.
  • psishock
    #33
    Edit: "...Ha nem /csal/ az emlékezetem..." késő van -_-
  • psishock
    #32
    Azért abba is érdemes belegondolni, hogy az EA nem jótékonysági szervezet, nem az a célja, hogy mindenkivel "jót" tegyen, hanem üzleti vállalkozás. Minél kisebb erőfeszítéssel/befektetéssel minél nagyobb hasznot hozni. Ha nem csak az emlékezetem (már 1ideje) a világ 1ik legerősebb, legnagyobb tőkével rendelkező kiadója. Ebből azt a következtetést kell levonnom, hogy emberek veszik a termékeiket mint a cukrot, dehát nagyon is szeretik amit csinál. Ezért természetesen eszük ágában sincs változtatni a koncepciókon. Az, hogy kisebb csoportokat, "öregóka" "hc" gamereket etc, taszítanak az "új" üzletpolitikai reformok, az már őket hidegen hadja, mivel a nagytöbbség úgy is 1@ ért, és ők képezik a fizetésük legnagyobb százalékát. Az 1 harmadik dolog, hogy a vezérigazgató szerint szenny a mai játékok legnagyobb hányada, de ez saját véleménye. Még mindíg vezérigazgató, még mindíg azt csinálja amit eddig is, függetlenül attól, hogy 1@ért az egésszel vagy sem, 1@len egyszerû oknál fogva, ebben van a kakaó, zsézsé.
    Amúgy az átfogó célzott életkor (vagyis a legjobban "fizető") 6-8 évtől tizen párig terjed, dehát minél egyszerûbb kell, hogy legyen, és lehetőleg minél "színesebb" "efektusokkal teli", mivel az embert ebben a korban még az audió-vizuális hatás köti le jobban, és nem az agyalás. Az megint 1 relatív dolog, hogy most mennyivel több buta ember van vagy sem. Régebben ritkaság volt a számítógép, álltalában informatikusok, "idősebb" (feltételezhetően tanult) emberek használták, természetesen az ő igényeik szerint készítették a játékokat is, mivel gyakorlatikag ők voltak a vásárlóerő. Manapság igen globalizálódott a dolog, minden "átlag" ember megengedheti, hogy legyen számítógépe, így változik a vásárlótábor igénye, azaz a készítők álltal készített játék célközönsége is.
  • fflx
    #31
    "z EA nem b*ssza el direktbe a játékát, hogy a kiegeket megvegyék a hülye vásárlók"

    Hat tenyleg nem. En kb. ott utaltam meg eloszor a BF2-t, mikor kiderult, hogy olyan fegyverekkel szaladgalnak emberek, amiket csak egy kiegeszito MEGVASARLASA utan lehet megszerezni. Aztan vegervenyesen, amikor kiadtak a nemtudom en hanyas patch megjelenesere ra egy hetre egy szerver oldali hibat javito patchet, amibol nem voltak hajlandoak incremental patchet csinalni... (kb 1 megabyte ha lehetett volna, de igy volt vagy 500 mega)
  • vax
    #30
    Kevés az olyan games mind a Half Life 1 vagy 2. Az szerintem mind nehézségben mind színvonalban nagyon jóra sikeredett. Nem rossz az "Episode 1" csak hát nagyon de nagyon rövidre sikerült.
  • Oblivion 5
    #29
    Hát pont, hogy az EA games játék unalmas -.-
  • Rise Against
    #28
    amiket ők tákolnak össze, mindenképp
  • a_n_d_r_e_w
    #27
    Asszem ez a hozzászólás, vagyis inkább stílusa eléggé megkérdőjelezhetővé teszi a mondnadód értékét. Na mindegy, látom te sem próbáltad az EA éppen aktuális új zászlóshajóját, az RTS as Sport megteremtőjét, a teljesen bugmentes, tökéletes balansszal, lebilincselő és kerek történettel és földbedöngölő zenével rendelkező CnC3-at...
  • Csaba42
    #26
    Amúgy nem minden játék nélkülözi a LOGIKUS GONDOLKODÁST! Ott van pl. a Civilization sorozat, amiben egyszerűen képtelenség logikus lépések és taktai érzékek nélkül győzni, egyáltalán fennmaradni a játékmenet során. De említhetném (ellen)példaként a Black & White esetét is. Az első rész marha jó volt, kitűnő összetettség, megahangulat, stb, ami egy játékhoz kell. Erre a 2. rész olyan hihetetlenül primitív lett, mint egy előember egy 20. századi emberhez képest (azért nem 21, mert az már a sok valóságsó-féleség miatt tahó, és visszafejlődött példány), vagyis pont tökéletes a lebutult állatfajtáknak! Remélem, a kövi része az első összetettségét fogja követni, nem pedig mégprimitívebb lesz, mert az már szánalmas lenne. De egyébként igazad van, hogy mostanában minden a grafika (amitől a blődiség népe elalél, azaz a legtöbb mai, fiatal játékos), és semmi tartalom, ami az öreg rókákat vonzaná.
  • Csaba42
    #25
    Sokeszű, Bölcsek Köve, Megaértelmiségi Bajnok! Melyik játékkiadó nem ad ki javítást azonnal vmelyik gammája után? LOL, térj már észhez!!! De legalább az EA nem b*ssza el direktbe a játékát, hogy a kiegeket megvegyék a hülye vásárlók, ellenben a Blizzarddal. De látom, te is csak egy trendi EA-fikázó vagy, aki nem gondol bele semmibe, csak fröcsögi a hülyeségeit szarta-szerte a világba. Nem is érdemelsz több szót, te szánalom.
  • Gerbill
    #24
    Ebben igazuk van. Mármint abban, hogy unalmasak a játékok. Mostanában alig játszok végig játékot, mert mindig megunom, meg nem élvezem, hogy játszok, hanem azt várom, hogy mikor lesz már vége ennek a pályának. Régebben nálam kimaradt a max payne, és csak most próbáltam ki, és meglepődtem, hogy mennyire jó. Persze abban sincsenek olyan hatalmas nagy ötletek, meg agytörő feladatok, de egyszerűen élvezettel vittem végig. Volt olyan rész amit sokszor kezdtem újra mert meghaltam, de mégiscsak a sztori gördült tovább és mentem én is. Mostanában mi volt ilyen játék? Hát most hirtelen nemnagyon tudok mégcsak hasonlót sem mondani.
  • Sanyix
    #23
    Nem a játékok nehezebbek, hanem a játékosok egyre hülyébbek. A tényleg nehéz játékok, mint már írták előttem, eltűnnek, marad az unalmas könnyű szar mert a hülye idiótáknak csak a grafika kell. Egyébként hozzátenném, hogy a játékok egyre idegesítőbbek. Egyre gyakoribb, hogy a gépi ellefél olyan feltűnően csal, hogy csak a hülye nem veszi észre, ez főleg az ea játékokra vonatkozik. Egyre gyakoribb az is hogy egy helyen mondjuk végtelen ellenség jön, akárhányat leszedhetsz, mindig újra jönnek. Na meg az fps-ekben a sima "mennyé" filozófia. Semmi info arról hogy mit, merre, hogyan kell csinálni, találd ki, ami legtöbbször nem is gond, mert úgysem lehet másfelé menni, mást csinálni, de néha pl egy romos területen, ahol minden hasonló, azt sem tudja az ember hogy honnan jött, merre van, és hova kéne menni.