26
-
Antimex #26 Sziasztok. Nekem az a gondom van, hogy az 1.4-es patchet nem tudom felrakni, és így a magyarosítást sem. Ha valaki ebben tudna segíteni megköszönném. -
Föcsök #25 Sziasztok lenne egy kérdésem. Mivel én egyből a Tribes of East-ot tettem fel, tudok játszani vagy sem azokkal a hadjáratokkal ami a sima V-ben volt, mint pl az a Nikolay-os? Mert nekem csak 4 hadjárat van a hadjáratok menüpontban. -
Edem2 #24 Sziasztok!
Még csak most kezdtem a játékot (az alapjátékot) de már most elakadtam! Az első szint 5. küldetésén nem tom hogy lehet az ellenséges vár előtti kaput elfoglalni, mert mindig fejlődnek és nagyon erősek. (A várat már elfoglaltam, mert odavarázsoltam magam). És hol lehet beszélni és találkozni Nikolay seregével???? Inkább ez a lényegesebb dolog, mert a céloknál igazából ez a lényeg, hogy küldjem oda Cedric-et!
Segítsetek!
Előre is kösz -
baracsi #23 ez nem warez, mert ez csak demó -
baracsi #22 kód: 7964-8248-7603-2676 -
krizsuli #21 Mi az az aktivációs hülyeség a demóban? milyen kód kell? -
baracsi #20 telepítsd fel a DirectX 9.0c-t -
kircsy09 #19
ezt írja ki amikor elinditom!!
vki pls segítsen -
Leventuszéy #18 Nekem máig a 4 a kedvencem, mert jól lehet a hőst is fejleszteni, ő is résztvehet a csatákban, és nem az, hogy kiegyensúlyozatlan, mert az ellenfél is csinálhat ugyanilyen hősöket, szal nem tudom, hogy miért baj, ha szaladgálnak, őket is meg lehet ölni, lehet, hogy elmenekülnek, de pl várban nem tudnak, és akkor meghalnak, vagy beveszed az összes várat, és nincs hová menekülnie, azzal is jókat lehet szórakozni, az 5 is tetszik, de nem annyira, mint a 4, 3-at, meg egyszer kipróbáltam, de nekem a hangulata túl sötét volt valamiért, félre ne értsétek, nem fikázom -
Benedicht #17 Meg mindig megvan a gepemen. :) -
skydrake #16 Ez mind szép és jó, de a Master of Magic a legtutibb ebbe a kategóriában. Azt nem tudom miért nem fejlesztik tovább. Ismeritek? kb 10 éves DOS-os játék.
Privi.hu Rulez! -
#15 -
#14 "Ember! Ezt nem tudom hogyan szoroztad ki a Heroes-al kapcsolatban, meg a párhuzamot a néggyel ahol "kisebb egységszámú" csapatokról beszélsz. Szerencsére ha már játszottál a Heroes-al akkor észrevehetted, hogy tökmindegy hány ezer egyedből áll egy csapat, az csak 1 karakter a "sakktáblán""
Hmm, ha régebben még nem említettem akkor most megteszem, mind1ik heroes részt többször is lejátszottam az 5. en kívül, de ha visszaemlékezek a legtöbb időt hot-seat ban töltöttem a haverokkal (akkor még össze tudtuk hangolni több óra hosszára 1mást, kevesebb volt a kötelezettség stb). Ezeknek köszönhetően viszont teljesen tisztában vagyok minden szabállyal és mûködési elvel, ami a sorozatban fellelhető :). Az sok ezres egységszámot az RTS-eknél hoztam fel, a párhuzamot, azaz amiért egyáltalán megemlítettem a dolgot a lentiekben már megmagyaráztam. Mindezek után viszont azt biztosan ki tudom jelenteni, hogy ha teljesen ki szeretnéd finomítani a taktikád, akkor dobd a gép-elleneket, és cseréld emberre őket. Azok természetüknél fogva boldogan szivatják egymást, még élvezik is ^_^, és biztosan nem hagynak téged sem unatkozni. A gép egy idő után (több, kevesebb, teljesen embertől függ) kiszámítható lesz, utána szinte egyáltalán nem kihívás, csak a "klísét" kell követni és biztos a győzelem. Az ember rettentő kreatív tud lenni, akár szivatás szempontjából is. ^_^ (talán minden gammára érthető) -
Indigo #13 Szerintem remek játék volt a 4. rész is, dehát nem lehet mindenkinek jó ízlése... :) -
Mentrid #12 Heroes 1 jó volt. Heroes 2 is nagyon jó volt.. Heroes 3 az verhettetlen mindig ő viszi a koronát...:) A heroes 5 is jó csak hát kisebb a pálya kevesebb az elenség.. És nincs hozá normális random pálya készitő. És a kiegészitőket nem tudják eltalálni. Se a tőrpék se az orgok nem érdekelnek..
Heroes 4 meg egyszerüen szar volt. -
emp #11 "Pl én egyáltalán nem komálom, ha pár kiló egységgel kell manővereznem a pályákon... (Nekem egyszerûen átláthatatlan, és igen élvezhetetlen, ha pár (10)ezer egység csapkodja egymást)"
Ember! Ezt nem tudom hogyan szoroztad ki a Heroes-al kapcsolatban, meg a párhuzamot a néggyel ahol "kisebb egységszámú" csapatokról beszélsz. Szerencsére ha már játszottál a Heroes-al akkor észrevehetted, hogy tökmindegy hány ezer egyedből áll egy csapat, az csak 1 karakter a "sakktáblán"
A 4 szerintem ultra szar volt, a sorozat meggyalázása. A 3 zsenialitása a szuperül átgondoltan felépített pályákban és sztoriban (is) volt. A 4-ben olyan összedobott röhelyes pályák voltak, hogy sírtam játék közben...
Az 5-ben iszonyatosan ki lehet finomítani a taktikát, nagyon is egyedire sikerültek a fajok, mindegyikkel kicsit máshogy kell játszani, (csak ugye ahoz hogy ez kiderüljön, max nehézségen kell nekiesni a gépnek) illetve újra jó sztori és szép pályák vannak. Várom ezt a kieget is! -
#10 Ezekszerint kinek a pap, kinek a papné. Pl én egyáltalán nem komálom, ha pár kiló egységgel kell manővereznem a pályákon. A stratégiákat is nagyrészt ezért kerülöm el (na meg a II.vh-s címek z_z) (Nekem egyszerûen átláthatatlan, és igen élvezhetetlen, ha pár (10)ezer egység csapkodja egymást), nem tudom igazán beleélni magam. RedAlert-ba is azokat a missziókat kedveltem a legjobban amelyekben alacsonyszámú fix egységgel indultam, és egymásra támaszkodva, óvatos taktikával kellett őket az ellenséges vonalon átvezetni (vagy bevenni). Az újabb RPG-k ben sem tetszett az a koncepció, hogy 6-7 társat is engednek magunkal cipelni teljes kontrollal. A Dungeon Siege2 ben se sokat lehetett látni az effektusokon kívül amikor 3-4 varázsló elkezdett egyszerre élvezkedni. Az ideális az lenne, ha 1 max 2 társ lehetne körülöttünk (ha szükséges), és minimális behatással lehetnénk rájuk, azaz kb csak parancsokat osztogathatnánk, az öltözködésre, vagyonra, skilleke, egészségükre stb saját maguk ügyelnének. A PC (mint personal caracter) ezek miatt szerintem egyre inkább kezdi elveszteni a maga "varázsát" és közönbös, szinte egyenrangú lesz a többiekkel, és itt ugye ugrik a "beleélés" fogalma is. Mindezeknél a heroes4 ott vág párhuzamot, hogy ott is megtaláltam azt az örömöt, ahol egy kisebb egységszámú, de jól felépített "hadsereggel" is nagyon szépen lehetett nyomulni (esetleges, de minimális vesztességekkel számolva), egy nagyszerûen kidolgozott vezér mellett. -
HuskyWolf #9 A Heroes 3 Armagrddon's blade, Shadow of death, volt a legjobb játéké. A heroes 4 pedig fostalicska lett Sajnos az 5 is . -
#8 én is a négyre esküszök..de rögtön utána a három...ez az öt szvsz kaka lett..egyrészt szerintem totálnem volt MM-s ..a graf stilusa szerintem rettenet.másrészt a játék se volt jo igazán..laposabb volt az elődöknél vmiért szerintem.pár multi meccs után mindenki azon volt hogy vissza ahhoz ami jó volt mit szenvedjünk ezzel... -
Loverman #7 nem volt rossz a 4 csak össze lett csapva, mint tudjuk a fejlesztő pénzügyi gondokkal küzdött. kb ugyanazért lett olyan a Vampire Bloodlines is, amilyen. -
Micsu #6 most akartam énis írni, a heroes 4 más volt az igaz, de bukás korántsem, nagyobb magazinok is mint 8 felett adtak neki, meg tényleg jó gém volt, sztem eddig nemvolt szar heroes rész, de a 3 volt a legjobb szvsz! -
#5 A Heroes 4 "bukása"? D::. Eddig legjobb rész, hangulatilag és összetettség terén is. Ez az 5. rész elég gyenge, olyan felületes munka, igaz szép, de hamar megunható. Nálam vagy 10 óra játékot ért :/ a hősök fejlődését sem sikerült eltalálni. Egyedül a mágusok miatt szerettem, imádtam azt a pipázós elefántos indiai fajt :D -
#4 Az 5 nagyon jó volt, az összes Heroes résszel hosszú hónapokat töltöttem, de az 5 az egyetlen amit végig is vittem. -
Me Ga #3 Igazad van testvér... -
Sance231 #2 Amiket te előnyként hozol fel, valójában az volt a H4 egyik legnagyobb hibája, aminem bukását is köszönhette: a kiegyensúlyozatlanság. Jó eljátszórakozgatni a hős feltápolsával egy kampányon át, de amikor már félistenként rohangálva hatalmas seregeket gyak le egy csapatnyi hősöd anélkül, hogy seregre lenne szüksége, az már szarvashiba egy stratégiai játékban. Ez nem hack n'slash.
Nekem az 5 nagyon bejött, jó munkát végeztek az orosz fiúk. Visszatértek a 3 zseniális nyomvonalához és pár remek apról változtatást tettek a játékba, amitől másképpen kell gondolkodni bizonyos szituációkban. -
#1 Akkor is a 4. volt a legkifejlettebb, szerettem agyonratápolni a hősömet. Azt is hogy aktívan részt tudott venni a harcokban, egy csomó helyzetben nélkülözhetetlen része volt a támadás levezetésében. Undeadok és vámpírok megállíthatatlanok kár, hogy az 5. ben lefokozták őket, de azon felül jó sok "visszalépést" is tapasztaltam. (azaz a 3. rész felé ami szintén nem volt rossz, de...) Lényegében ezeket csak az első kiadott verzióból lestem el, amit meg sem vásároltam, csak a havertól kértem pár napra próbára utána törlés, visszadás, megköszönés, halljuk egymást stb stb. Kérdés ezeken mennyit javít a felpecsselt, felexpanzionált változat. Amúgy grafikailag elfogadhatóan szép, de ennek a nagy pozitívuma, hogy örülhetnek a gyengébb konfigosok is. Nekem a hétköznapi értelembe vett multi sohasem volt meg, az 1. résztől kezdve hot-seat ben toltuk a haverokkal, barátrnőkkel, és nagyszerû élmény volt mindenkinek.