32
  • Csaba42
    #32
    Valamint hozzátehetném, hogy a hangerőt füllel kellene mérni, nem pedig eszközökkel. De persze ez sok-sok érdeket sértene, és inkább a nézők érdekeit sértik, mint az adókét. Itt már rég nem arról szól, hogy "Mindent a kedves nézőért", sokkal inkább az dominál, hogy "Pénz". Szánalmas.
  • Csaba42
    #31
    Erről felesleges bárminemű vitát is nyitni: reklámnak tekinthető, az adó saját reklámja! Aki pedig a hülye törvényekre hagyatkozik a józan ésszel szemben, csókoltatom.:(
  • Csaba42
    #30
    Hát ja, teljesen fölösleges emiatt bekapcsolni a TV-t, ha le is lehet szedni/meg lehet venni DVDn, plusz ami még marhára idegesít az a filmek újraszinkronizálása. Nem tudom, mi a f*sznak kell erre pazarolni a pénzt, de roppantul dühítő, hogy egy rég nem látott kedvenc filmem ezzel el is van rontva, mert az eredeti "tökéletes" szinkron helyet valami ocsmány, zagyvaság kapott helyett a filmben. S a legtöbb újraszinkronizálás nem csak egyszerűen rémes, hanem gyomorforgatóan gusztustalan is. Sajnos, ezt semm sem tiltja, pedig az kéne!
  • Mentrid
    #29
    Én se nézek tévét éljen a p2p hálozat.:)
  • windoki
    #28
    Nem értem miért kell megszakítani ezeket a jó reklámokat pár perces műsorral?!
  • egyember1
    #27
    idestova 6 éve nem nézek tv-t. pont ezért...
  • Atomy
    #26
    Nem derült ki a cikkből hogy a kereskedelmi vagy a közszolgálati televíziózásról van e szó, mert más szabályok vonatkoznak rájuk. Bár nálunk asszem a közszolgálati csatornákon a filmet egyáltalán nem szakítják meg, kereskedelmin meg néha már a kezdés után 5-10 perccel reklám megy(bár őszintén szólva lehet hogy ajánló, nemtom mert az első ordítás után mindíg leveszem a hangot)

    "Szerintem inkább a relatív HANGERŐT kellene csökkenteni.
    Megy egy film, megfelelő hangerővel, aztán vége, és a reklám jó hangosan szól.
    Tudom, erre is vonatkozik mérés és hatósági korlát,"

    Úgy tudom hogy ez a szabályozás nálunk nincs, csak kultúráltabb országokban.

    Tulajdonképpen ha pozitívan nézem még hálás is lehetek ezért mert ha sikerül végképp elriasztaniuk a tv-nézéstől a felszabadult időt értelmes dolgokra fordíthatom, és elkerülöm a; reklám és szar műsor okozta stresszt, halláskárosodást, szemromlást, agysorvadást :)
  • jefferson83
    #25
    Szégyenteljes és gyalázatos, hogy az a pénz kell nekik ami:

    1. A F1 közbe kb 10-15 másodpercben a fél képernyőt elfoglalja. Marha ideges voltam.

    2. Ami egy boxmérkőzés 1 perces szüneteibe belefér. Gusztustalan.

    +

    3. Eurosporton volt asszem, hogy egy focimeccs közben a kapus kirúgáshoz készülődik,feltételezik úgyse rúgja ki olyan gyorsan és egy 10 mp reklám beficcen ---> Erre még a szavakat sem találom.


    A reklám az szükséges rossz,de legalább ésszel kellene csinálni.
  • Visor
    #24
    Marha jó!!!
    Nem elég hogy ezek a rohadt csatornák tele van reklámokkal, és még gyakorítani is akarják. Ez a TV-zés szégyene az egész. Ezzel csak rontani fogják a TV nézés szinvonalát, és egyre kevesebben fognak TV-t nézni. De én reménykedek abban, hogy az Európai Parlament, nem fogja egykönnyen jóváhagyni.
  • winnie
    #23
    tök egyszerű az egész. aki tévézni akar, az reklámmal fizet. ha nem akar reklámot, akkor meg pénzzel.

    a sírásnak semmi értelme, hiszen amerikában sokkal durvábbak az óránkénti 6-8 reklámszünet. a mi rózsaszín lelkünkből óránként két stop is már jajveszékelést szakít fel.
  • winnie
    #22
    "Másik: a MŰSORAJÁNLÓ MIÓTA NEM REKLÁM???????????????????????"

    soha nem volt az.
  • AljasGetto
    #21
    Ja, ja, személy szerint a szaros TV-k saját ajánlóit ezerszer jobban utálom, mint magukat a reklámokat: mivel 20 percenként megnézhetem ugyanzt az unalmas vacakot, nagyon hosszúak!!! (A reklámok legalább változatosak némileg, mégha utálom is őket...)
  • szombi
    #20
    Szerintem inkább a relatív HANGERŐT kellene csökkenteni.
    Megy egy film, megfelelő hangerővel, aztán vége, és a reklám jó hangosan szól.
    Tudom, erre is vonatkozik mérés és hatósági korlát, de az adók úgy trükköznek,
    hogy a magasabb hangokat kiemelik, a mélyeket elnyomják, így a mért érték azonos marad.

    Másik: a MŰSORAJÁNLÓ MIÓTA NEM REKLÁM???????????????????????
  • HJPOWER
    #19
    Remélem hogy megvalósítják ezeket a csodás elképzeléseket és ha minden jól megy, végre a reklámok is megkapják az őket megillető helyet. Nem kell többet hülye sorozatokat, dokumentum filmeket, híradót, megy egyéb fölösleges dolgokat néznünk, csak reklámokat. Bakker ennyi ideig kellett erre várni? és még van aki mondja, hogy szar az élet? Tök jó nekünk, éljen az EU!!!!
  • kev
    #18
    .)
  • kev
    #17
    vaaa..mi az hogy eddig 45 percenként volt reklám ? 20 percenként 30 perc reklámot nyomnak a kereskedelmi adók..
  • Bith
    #16
    A forma1 legutóbbi 2 adásában volt félképes reklám. Az F1 speckó eset (saját szabálya van), ugyanis az adást nem szakíthatják meg semmivel a start-tól addig, amíg a futam végén kiírják az eredmény táblázatot. Na erre találta ki az RTL a frappáns kis megoldást, hogy a fél képernyőn folyamatosan megy megszakítás nélkül a futam, a másik felén meg egy reklám. Cseles, mi?
  • lazsi
    #15
    Aha? A forma1 alatt am is benoymtak ilyen félképernyős szutyok reklámot. Anyáztam is miatta, majdnem belebasztam a távirányítót a tévébe, de aztán rájöttem, hogy nem a készülék a hibás, a kábeltvt kell lemondani a rákba...holigan neked télleg ilyen szar a felfogásod? A barátok közt pont hogy jó példa. Szerinted miért két részt adnak 1szerre? Innentől kezdve minden sorit így fognak csinálni, hogy egy rész kettőnek fog számítani és egymás után adják le.
  • Hooligan666
    #14
    Eddig Magyarországon egy órán belül 12 perc reklám lehetett. Ezt nem feltétlen úgy kell érteni, hogy pl 4-5 óráig, hanem akár 3:12-4:12-ig, stb.

    Vannak még egyéb kikötések is: reklámot csak mûsorszámok között lehet nyomatni, de mûsorszámon belül is mehet reklám úgy, hogy az ne sértse a mûsorszámnak az értékét. Aztán a sportközvetítésekben is csak a szünetekben mehet reklám, tehát pl egy félidőt nem szakíthat félbe.
    Vannak asszem kikötések is, hogy híreket pl nem lehet megszakítani. De az biztos, hogy pl egy filmen belül 20 percenként mehet reklám. A sorik közben meg 1 mehet csak.
    Akit érdekel olvassa el a médiatörvényt. Egyébként természetesen imádják megszegni...

    A barátok közt azért xar példa, mert napi 2 rész megy, különálló műsorszámok.

    Persze, mindent meg lehet kerülni, és néha kifizetődő is nekik csalni, vidáman kipengetik a cseppxar büntetést (ami x év múlva lesz jogerős)...

    Felőlem azt csinálnak amit akarnak, isteni dolog a távirányító, meg az internet, meg a 720p-s relase :D

  • lazsi
    #13
    Hogy erre hogy fognak válaszolni a tv adók? Azt fogják csinálni mint az RTLklub a barátok köztel. Fogják 15 vagy 10 perc után benyomják a reklámot és azt mondják, hogy nem a műsort szakítottuk meg, hanem az adott sorozatból most éppen 2-3 egymásutáni részt adtunk le, így gyakorlatilag kibújnak minden szabályozás alól.
  • CLY
    #12
    Én úgy tudom eddig 20 percenként lehetett reklámmal megszakítani az adást...és 1 órában 12 perc lehetett max
  • DjDano
    #11
    A TV-k a reklámból élnek, az HBO-nál meg te fizeted a reklámmentesség árát...
  • heyman8909
    #10
    szerintem a spektrum nagyon jó csatorna, itt gondolok a megoldásukra: csak két műsor között van reklám, akkor mondjuk 15 perc, de legalább végig lehet nézni egy műsort (mondjuk ilyen az hbo is, de a spektrum jutott eszembe)
  • m4G1c
    #9
    bizony... és még az időkorlátot sem tartották be. bár a betépve c. filmet nemrég adta a tv2 hajnalban, és abban egy reklám sem volt :P
  • JL666
    #8
    Én azt is utálom, hogy a reklámok miatt állandóan késnek a főműsoridős filmek legalább 5 percet. RTL-en tuti. Ilyenkor nem lehet őket bünteti?! Pedig könnyen jött pénz lenne...
  • kicsy
    #7
    Fura, eszerint egy átlag sorozat közben nem lehetne reklám (45 perc), aztán mégis be szokott csúszni valahogy egy-kettő..
  • Polemius
    #6
    Érdekes lesz. Akkor nálunk meg ritkábban és kevesebb reklám lesz? Tekintve, hogy 20, néha 15 perc után reklámoznak most és bőven többet 12 percnél óránként. :)
  • ZoliJ
    #5
    sztem itthon eddig is 45 percnél gyakrabban voltak reklámok:)
  • menpe
    #4
    Múltkor nosztalgiából megnéztem a Mátrixot TV-ben. Az első fél órában 15 perc reklám volt, ami majdnem elvette a kedvem a további nézelődéstől. Szerintem a nem-teljesképernyős reklámok lennének a legjobbak. Az is zavaró, de legalább nem annyira.
  • morden
    #3
    Én ezért nem nézek Tv-t , a sok sűrű és hangos reklám miatt + bennem inkább utákatot gerjesztenek a reklámok mit kedvet arra hogy megvegyem ezt meg azt :P
  • shusaku
    #2
    Szerintem 10 ev mulva ugyis kipusztul a hagyomanyos televiziozas. A reklamok viszont nem :(
  • heyman8909
    #1
    tapsot nekik... grat