71
Afterfall
-
#71
Mindent visszavonok, ez egy középszar konzolszökevény. Egyrészt dicséretes hogy olyan grafikát összehoztak mint egy átlag pénzesebb konzol cím Unreal Engine 3-al, másrészt tele van játékmenetében idiótaságokkal, a történet gagyi, rettenetesen lineáris(az a nem tudsz átlépni két dobozt, hanem meg kell kerülni a fél világot fajta), állandóan ismétlődő játékmenet(mész, lecsapsz két dögöt, mész, megnyomsz egy gombot, lecsapsz két a semmiből előtűnő dögöt, stb) és olyan gyenge zs kategóriás összképe van. Bugokról nem is beszélve.
Ami engem bánt igazán hogy elvileg ezt pár scifi rajongó rakta össze, ehhez képest a munkaóra amit bele raktak az egészen szolíd, egy középkat kiadótól nem várna többet az ember, viszont pont a lelke veszett el a játéknak. Olyan a játék mintha játékgyáros droidok készítették volna mondjuk City Interactive megbízásra, és nem igazi játékosok, akik valami újat, valami mást szerettek volna látni a piacon, mint a 200. corridoor shooter TPS.
Kicsit a Damnation-ra emlékeztet ez engem(és nem csak a "csillogós" UE3 grafika miatt :D), ott is valami egyedit akartak alkotni, ami félig-meddig sikerült is, de rettenetesen repetitív lett az a játék is, középszar történettel. -
#70
Nem olyan borzasztó játék mint az ember hinné, de az animáció, az asztán még egy ingyenes modban is kevés lenne.
-
#69
Valaki aki végigvitte írja már le, hogy szerinte mi történt a játékban, mert a vége hát ugye elég érdekes. -
#68
Hát nem tudom de ebben a videoban sokkal jobbnak tűnik a játék, mint a véglegesben.
-
gerro #67 akkor marad angol, köcce -
#66
Sajnos nincs! -
gerro #65 hali
van a játékhoz valami magyarítás lehetőség? -
uscGhost #64 Ok már rájöttem nagy nehezen mit hogy kell... :D -
uscGhost #63 Valaki mondja már meg mi a jó istent kell csinálni a szellemes résznél, mikor a lezuhant repülőroncsból kimegyünk, mer akárhova megyek jönnek azok a nyomorék szellemek és kicsinálnak, már idegileg ki vagyok teljesen -.-" -
#62
Nekem is tetszett.
Lekötött, a látvánnyal is elégedett voltam, a nehézségével sem volt bajom (abszolút alkalmi játékos lettem mostanában), és a történet sem volt rossz, egész jót csavartak rajta.
A vége kicsit hamar jött szerintem, még lehetett volna némi akció, illetve 1-2 bénaság zavart csak, de amúgy JÓ játék. -
#61
Szerintem ez a játék nagyon jól sikerült! Jól kidolgozott helyszinek, amik egyszerse válnak unalmassá. A játékmenet nem lesz monoton, nemtudom hogy de, mindíg jókor jön videó vagy más környezet.
A történet egyáltalán nem gagyi, ami szép lassan bontakozik és fordulatos. a Játékidő meglehetősen hosszú, kb 7 órát tettem bele de még nem járok végénél. Lőszerspórolós játék, verekedni lehet(kell) benne alternatíva ként ami egész jó, rengeteg céleszközzel XD
Negatívum is legyen:) :Átvezetők alatt csúszik a hang nekem kicsit. Kevés típusú ellenfél. Egy két játékelem amiből kevesebb is elfért volna, vagy éppenséggel több.
Szerintem nagy erőssége játéknak a hangok és grafika! Nemtudom ti mit néztetek de tényleg jó grafja van, voltak olyan részek hogy csak nézetem.
Egy két shot, de sajna jópár szép helyszín lemaradt.
-
strebacom #60
-
#59
Youtubon van már 7 partos walktrough nemtudom ez mennyi gameplay után van kb 30 percesek tehát első 3 óra. -
#58
Én is itt tartok és erősen gondolkodom a Delete-en. -
strebacom #57 No ezzel mit és hogyan kell:
-
#56
Ok, ha csak egy picit is hasonlit a DS-re egy probát megér. -
#55
Természetessen nem lehet minden 20gb és AAA. :P -
#54
Nekem Win7 64 bit-en nem indul többszöri telepítés ellenére sem. A gépen lévő 20 játék közül mind kifogástalanul működik, de ez indítás után azonnal leáll. Valakinek valami tippje? -
#53
Nekem tetszik mert hangulata az van, csak a megvalósítás az ami tényleg budget címekre utal.
Egy próbát mindenképpen megér. Veszíteni nem veszítesz semmit max anyázva letörlöd ha nem tetszik :D -
#52
Maga a játék milyen? mert a a grafot leszar*m ha jó a játék. -
#51
Hol látsz arra utaló dolgot? Mert ez ingame menet közben nem átvezető. -
#50
Ezek az átvezetőkből vannak ugye? Mondom, azokkal nincs is különösebb baj. :) -
#49
Nem csúnya ez, de a szép szó sem az ami illene rá.
-
#48
Ez miért csúnya? :D -
#47
-
#46
Tudom, csak poén akart lenni, az elmefuttatásom. :P -
#45
oks, akkor olvasd el még egyszer hogy mire írtam a 2005-öt.
thx :) -
#44
Egyébként z az érdekes (?) hogy a realtime átvezetők nem néznek ki annyira ocsmányul mint maga a játék. Pedig csak annyi a differencia h ott nincs szarrábloomolva az egész. -
#43
Videóban nem a legcsúnyább. :)
Mivel azt írtad hogy 2005-ös szint, és 2005-ben nem volt még Dead Space, ezért ez egy kurvajó játék ezekszerint. :) -
#42
Egyébként ki merem jelenteni, hogy nem a LEGCSÚNYÁBB hanem a legízléstelenebb ue3-as látványvilággal rendelkező cucc amivel eddig találkoztam.
Én azt hittem h kb 2005 körül leszoktak a fejlesztők arról hogy teleqrják bloommal az adott játékot, ezzel "javítva" a látványvilágon. (nincs is baj ezzel ha ésszel használják am)
bazze itt 1:1 kiégeti az ember szemét.
A másik az animációk hát bazz. No comment.
harmadrészről meg krva unalmas.
Ez ilyen tesco gazdaságos low budget Dead Space. -
#41
Hát igen, pedig az elképzelés nem lett volna rossz csak a megvalósítás nagyon gyenge, engem leginkább a totális káoszt idéző össze-vissza videok zavartak a demoban de gondolom ez a véglegesben sem változott. -
#40
Akkor a kritikákat számbavéve nem éri meg. -
#39
Rálestem kb 30 perc erejéig, szvsz ez brutálisan szar. Ordít róla hogy amatőr munka, de nagyon. -
#38
35 euró! -
#37
Mennyiért dobálják ujonnan? -
#36
Afterfall.InSanity-SKIDROW fúj csúnya warez fúj! -
#35
Hát ez nagyon messze áll az AAA+ -tól, legalábbis a demo alapján. -
#34
Jah én horrorrajongóként lehet lenyelem ha nem AAA+ os játék...:D
Azért kipróbálom sokára lesz DS3...:D -
#33
Igen ezt én is írtam korábban!
De egynek mindenképpen jó lesz! -
#32
Nah énis most szúrtam ki, Dead Space klónnak néz ki, jól gondolom?







