Afterfall
  • s1lkforrent
    #71
    Mindent visszavonok, ez egy középszar konzolszökevény. Egyrészt dicséretes hogy olyan grafikát összehoztak mint egy átlag pénzesebb konzol cím Unreal Engine 3-al, másrészt tele van játékmenetében idiótaságokkal, a történet gagyi, rettenetesen lineáris(az a nem tudsz átlépni két dobozt, hanem meg kell kerülni a fél világot fajta), állandóan ismétlődő játékmenet(mész, lecsapsz két dögöt, mész, megnyomsz egy gombot, lecsapsz két a semmiből előtűnő dögöt, stb) és olyan gyenge zs kategóriás összképe van. Bugokról nem is beszélve.

    Ami engem bánt igazán hogy elvileg ezt pár scifi rajongó rakta össze, ehhez képest a munkaóra amit bele raktak az egészen szolíd, egy középkat kiadótól nem várna többet az ember, viszont pont a lelke veszett el a játéknak. Olyan a játék mintha játékgyáros droidok készítették volna mondjuk City Interactive megbízásra, és nem igazi játékosok, akik valami újat, valami mást szerettek volna látni a piacon, mint a 200. corridoor shooter TPS.
    Kicsit a Damnation-ra emlékeztet ez engem(és nem csak a "csillogós" UE3 grafika miatt :D), ott is valami egyedit akartak alkotni, ami félig-meddig sikerült is, de rettenetesen repetitív lett az a játék is, középszar történettel.