970
-
#1 fotók -
#2 ez kajak az?nagyon birtam az első kettőt! -
#3
nem néz ki rosszul a narancs rx7-es:D -
#4 véletlenül nem 3 fast 3 furious ?
ehh -
#5 de. -
#6 zsír (: -
#7 az a lényeg hogy amerikai film és nem japán kocsik vannak benne ez mindent elárul az amerikai gépekről na persze lehet hogy csak a japán autók "olcsósága" miatt divat ez a tuningbuziskodás de a lényeg sehol egy viper corvette -
#8 sztem majd lesz.. -
#9 kocsik jók, a film nem -
#10 jó kis gépek lesznek benne... már várom -.- -
#11 +fav -
#12 Na akkor pontosítsunk picit.
The Fast and the Furious: Tokyo Drift a címe.
Justin Lin rendezi (noname (számomra) nem sok jót láttam róla)
Főszerep Lucas Black (Jarhead ben lehetett látni. Daniel Booko (noname). Brandon Brendel (szintén noname).
Hááát itt a Film adatlapja, nem sok jót ígérek... Reméljük tévedek. -
#13 u -
#14 Nem arról volt szó, hogy Vin Diesel visszajön? -
Kou #15 Sajnos nem lesz az igazi :(
-
#16 de tuti 3 Fast? :DDDD elég alter....To Fast to forius 3 lenne az ideális :D -
#17 ezt igy nem lehet megitélni majd nézzétek meg aztán mondjatok véleményt szvsz és se mondok semmitt meg kell előbb nézni! -
#18 annak bizony tudnék örülni első részbeli alakítása miatt! -
#19 The Fast and the Furious: Tokyo Drift Bár ez is elég szarúl hangzik... -
#20 akkor valaki át tudná nevezi?pls
egy modarátor van a közelben? -
#21 Vin Diesel megy Hitman-nek -
#22 Írtam moderator topikba :) -
#23 thx. -
#24 Nekem mondjuk a kocsikon kívűl talán még a filmzenéje tetszett. Mind a 2 részenek megvoltam elégedve a zenei részével. Azt valahogy egész jól eltalálták. Tehát gondolom a zenével csak nem lesz gond:))) -
#25 mit vártál robert de nero -t meg julia roberts-et egy ilyen gagyi filmbe mint ez a halálos szarság nem csoda hogy nem akar visszajönni a vindízel nnna a vindízel is egy ... -
#27 sztem a film nagy része a driftről fog szólni. -
Daniel #28 hát ugykéne hogy:
Halálos Iramban
Halálosabb Iramban
és a harmadik meg:
MÉG HALÁLOSABB IRAMBAN és télleg ugyvolt hogy a szöszi elmegy de vin diesel megint lesz benne.. -
#29 1értelmű hogy nem, de ne a színészeken spóruljunk....De tulképp mind1 is végülis nem a színészek fogják a vállukon vinni a film "sikerét" vagy bukását :)) -
#30 a csávó a szállítóbol sokkal jobban hasonlit hitmanre mint Vin persze ez off -
#31 Alig várom! -
#32 na most akkor melyik legyen
-
#33 ehh -
#34 amelynek nagyöbb ször vön az orrába. -
#35 hááát amennyiben a nagyobb orrüregben nagyobb szőr terem állítás igaz vinszent viszi a pálmát -
#36 -
#37 mindenkeppen vinszent... a szallitonak tulsagosan oltonyos udvarias feje van -
#38 olyan james bondos:D mig a vinszentnek xxx es:D -
qper #39 Nanemá!
Meg mernék rá esküdni, hogy anno' Flösser János Statham-ról mintázta Hitman karakterét mikor kitalálta a magát a játékot. Döbbenetes a hasonlóság.
Valamelyik magyar újságba meg is kérdezték tőle hogy mit szól ahhoz hoyg Diesel lett az általa kitalált karakter megszemélyesítője, nagyon diplomatikusan válaszolt, de érződött egy baromi nagyfokú csalódottság a hangjában a választás miatt.
A másik: egy bérgyilkosról az embernek nem egy kétajtós emberszabású gorilla jut az eszébe (én legalábbis ezt veszem le Dieselből első blikkre). Én Diesel-re egyetlen szerepet tudnék kiszabni, mégpedig az ő karakterének megformálását:
Ő Hypós Feri, a Fradi "B" közép szektorának a vezéralakja. Na a mi Ferencünk és Diesel között már tényleg fel lehet fedezni nagyon sok hasonlóságot. Egyébként még a hangjuk is tökugyanolyan. -
#40 Tokyo Drift. Hááát, amennyiben valóban a Dift-re, vagyis a csúszásra helyezik a hangsúlyt, úgy szerintem nem ilyen kerekek kellenek a gépre. Vettem fel a Discoveryből pár hete ilyen ismeretterjesztő filmecskét. Abban mutatták be a tokiói driftelőket. A lényege az, hogy brutálszéles, csontra lekoptatott gumikat akasztanak a felnire, mely 1-1.5 hüvelykkel nagyobb (!!!), ezáltal picit lötyög rajta a gumi. Az R-tényező pedig úgy számolódik, hogy felni +3-3.5 hüvelyk. Valljuk be, nagyon kevés, de ahhoz pont elég, hogy 4-6 ezres fordulaton úgy ússzon az autó csontszáraz aszfalton, mintha jégen lenne. A hátsó futóművek pedig úgy vannak belőve, hogy egy kicsit kifelé forduljanak, kb 1-5 fokot. Az első kerekek vékonyabbak és a gumiréteg is vastagabb, mivel vezető szerepe van.
Na ilyen gumikat pl nem láttam ezeken a verdákon :) Egyébiránt a tokiói fazonoknak ez az életcéljuk: nappal meloznak, összeszedik a pénzt a heti gumira, amit negyedáron vesznek, ahol tudnak. Éjszaka pedig csúszkálnak 100-170km/h tempóval. Szédítő! -
qper #41 hogy ne offoljak:
Az első kafa kis film volt, de a másodiknak én már nem éreztem akkora szükségét.
Jó luvnyák játszottak benne, oszt' annyi. Ja, meg a kocsik is szépek voltak.