43
Bob Marley (1945-1981) De szívünkben örökké élni fog!
  • KaaBoo
    #43
    HALÓ!

    Csináltam egy Bob Marley oldalt ahova felraktam és kategorizáltam minden olyat amit érdekesnek találtam. Bob Marley Gyűjemény
  • JackDaniels #42
    A Rastafari és Bob Marley asszem elválaszthatatlanok! 2007ben sem lesz jobb zene mint a reggae!
  • Beast Machine
    #41
    Rasta powa 4 Jah people!!!
  • flashpointer
    #40
    sikerült megszerezni bob eddigi összes megjelent albumát +számát egy dvd-n mp3-ba :)
    valami 600 szám (de ugye sok a bestof meg válogatás és pl a buffalo soldier rajta van vagy hússzor :)
  • flippy
    #39


    Csináltam egy reggaes userbars-t:) Remélem tetszik:)) (még kezdő vagyok userbars készítésben:-) )
  • Roly
    #38
    Mint minden évben, idén is megrendezésre kerül a Közgáz Gólyabál az
    ÖCSI szervezésében 2005. november 19-én a BCE főépületében.

    Belépő: 2200 Ft
    Megjelenés a bál jellege miatt alkalmi ruhában (-rudeboy jelmez)
    Három színpadon számos koncerttel és rengeteg színvonalas helyszínnel
    várunk Titeket.

    Fellép:

    Nagyszínpadon (aula): Bon-Bon, Zanzibár, PASO

    MultiCafé (IV. előadó): Colorstart, Balkan Fanatik, Dj Naga, Infra Ghandi

    Jamaica Kisszínpadon: Zagastic, Irie Maffia Sound System, Escape
  • szippantós
    #37
    Szerintem Bob Marley egy Isten volt!
    Kezemet lábamat összetettem volna ha egyszer láthattam volna vagy egy koncertjén ott lehettem volna:)
  • Roly
    #36
    hát akkor ne hagyd magad lehordani!
    ez itt most nem okoskodás,hanem egyszerűen így írják. ennyi. szarok véleményére meg ne adj
  • Csesza
    #35
    először én is így tudtam, de aztán le lettem hordva :D
  • Roly
    #34
    de a HELYES a reggae
  • Csesza
    #33
    rengeteg féle képen irják...

    én már láttam minden fajtát :D
  • Roly
    #32

    MA!!!

    egyébként az nem raggae,hanem reggae :)

    ajánlom ezt az odalt mindenkinek,aki értelmes infókat akar: www.dreadslukk.hu
  • Tmacy
    #31