The Elder Scrolls IV.: Oblivion
Jelentkezz be a hozzászóláshoz.
May the force serve you well!
\"It matters not how strait the gate, How charged with punishments the scroll, I am the master of my fate: I am the captain of my soul.\"
May the force serve you well!
\"It matters not how strait the gate, How charged with punishments the scroll, I am the master of my fate: I am the captain of my soul.\"
May the force serve you well!
A varázslat elõtt szórd meg az ellent a Weeken to fire / frost / schock -al attól függõen hogy mivel akarsz támadni és akkor nagyobbat sebez.
Illetve kombinálni is lehet õket az altarnál hogy durvább legyen. 😊))
\"It matters not how strait the gate, How charged with punishments the scroll, I am the master of my fate: I am the captain of my soul.\"
\"It matters not how strait the gate, How charged with punishments the scroll, I am the master of my fate: I am the captain of my soul.\"
http://thenamelessphoto.com/
"Beware of the blindness of those who would follow, and the damnable lure of those who would lead."
\".. meg sem próbálkozunk az átneveléssel. nem papok vagyunk, hanem átalakítók!\"
May the force serve you well!
"Beware of the blindness of those who would follow, and the damnable lure of those who would lead."
Persze a nekromatáktól azért engem szívattak permanens tulajdonság csökkentõ varázslattal amiután csak a papok tudtak rajtam segíteni 😊
AMD Athlon 64 3000+,X800,1 Giga Ram. II. vh 4\'ever!
Illuzioban van paralyze de azt nem nyomtam fel mert personalityhez tartozik, inkaba iq nojjon.
May the force serve you well!
Mit kell csinálni az élsõ thieves guildos küldiben amikor Amantius Allectus naplóját kell elvinni. Vgayis azt hol találom és hogy vihetem el. Amantius háza már megvan.
\"It matters not how strait the gate, How charged with punishments the scroll, I am the master of my fate: I am the captain of my soul.\"
May the force serve you well!
elvileg mennie kéne a gépemen de full min grafon is akad 😞 letöltöttem azt az NVIDIA -s vmit de ugyanoan 😞 FX 5600 om van
[ cod.magyaritasok.hu ] _____|\\_____\\o/___ Cápatámadás ಠ_ಠ
Mellesleg jobb az arány ha olyaan varázslatokat készítesz ami nem azonnal, hanem tovább tart, de kevesebbet sebez egy kicsit.
Amit hiányolok a verhetetlem Morowindes Destroy Strength.
Leszedtem a harcos erejét 0-ta és meg se tud mozdulni a többi nyilvánvaló😊))
Tényleg talált valaki Attribútumot sebzõ varázslatot?
Ém már szinte mindent tûvé tettem érte.
\"It matters not how strait the gate, How charged with punishments the scroll, I am the master of my fate: I am the captain of my soul.\"
"Boldogok a lelki szegények,mert övék a mennyek országa." "Sose tedd le a puskád azért, hogy megölelj egy Grizzlyt"
\"It matters not how strait the gate, How charged with punishments the scroll, I am the master of my fate: I am the captain of my soul.\"
May the force serve you well!
\"It matters not how strait the gate, How charged with punishments the scroll, I am the master of my fate: I am the captain of my soul.\"
\"It matters not how strait the gate, How charged with punishments the scroll, I am the master of my fate: I am the captain of my soul.\"
"Beware of the blindness of those who would follow, and the damnable lure of those who would lead."
May the force serve you well!
1024-ben szûrõk nélkül, 3 Ghz, 1Gb ram, 6800GT, minden beállítás közepesen és max 30 frém a szabadban😞((
Nem kóser. Valaki tipp?
Kedvet kaptam az arénához, de vhol sikerült eladnom (0 aranyért😄) a harci felszerelést
És ugye ordibálrám, h. vegyem fel.....Lehet ilyet szerezni, vagy lemondhatok az arénáról?
Ez az en Spellsword-omnal lehet hogy kesobbi gondok forrasa lesz. Mar gondoltam is ra, hogy kicsit felturbozzam az intelligenciajat, mert az nem poen h full manabol nem jon ki meg ket 25 HP-t gyogyito varazslat sem.
Na majd meglatjuk.
\"It matters not how strait the gate, How charged with punishments the scroll, I am the master of my fate: I am the captain of my soul.\"