163
Starshatter - űr szimulátor/stratégia
-
#163 Akinek megvan a frissített változata a bsg modnak fel tudná valaki rakni valami más helyre? Egyszerűen képtelen vagyok leszedni a starshattermods-ról, iszonyat lassan jön és megszakad állandóan. Eddig 3x próbálkoztam, egyszer sem ért a végére és megszakadt... -
#162 Így van. Szinte naponta van MOD frissítés. Hs jól tudom, 1.6.7 a legújabb. -
#161 Az új modban kiküszöbölték ha jól tudom. Érdemes leszedni az újabvb verziókat. -
#160 Kipróbáltam a bsg modot és nagyon tetszik, egyetlen dolog van benne ami szerintem nem jó /el van túlozva: az "erő" amivel a hajók felrobbannak. Pegasussal egy basestar pusztulását nem lehet túlélni 50km-en belül. Ha nem sérültél épphogy túl lehet élni 60-70 környékén, valahol 90 és 100 között már biztonságban van az ember. Ez vicces, tekintve, hogy 100km a hatótávja az ágyúknak... Szóval eléggé manőverezni kell, hogy túl lehessen élni egy összecsapást.
Küldetésekről meg annyit, hogy szerintem nem nehéz összerakni egy egyszerű küldit, egy sima összecsapás 5-10 perc, ha valami komolyabbat akarsz scriptelni akkor mondjuk 15-20 perc...
Az elején kell rá egy óra + manual, de ha rájön az ember mi micsoda nagyon gyorsan össze lehet rakni egyet. -
#159 Én szakdolgozatot írok 1,5 hét van leadásig úgyhogy nekem le van töltve a mnod és félre van téve. Majd nyáron. -
#158 No mivan? Senki nem próbálkozik a game-val?
Amúgy nem találtam cockpitet. Lehet, hogy majd meg lesz csinálva, de most még vannak hibái. Kár, hogy nincsenek még missionok. -
#157 köszi:) -
#156 hbd bucser! -
#155 cockpit van? -
#154 Csak sikerült működésre bírni.
Sikerült a Custom missinonból indítani az 1. a 2. és a 3.-t.
A Cyclon missionok nem annyira jönnek be. A Viper viszont nagyon jó!
Egy rombolóval is sikerült repülni, di mivel, mint már írtam, nem tudok velük harcolni, így igen hamar végem lett. Jah, jól néznek ki a Starbase-k is.
A Viper akkor is nagyon szuper! Csak kicsit mintha alul lenne méretezve. Rengeteg lőszer kell egy Raider-hez. Ez mintha a filmben nem ennyire lenne nehéz. Jók a hangok, sőt! Nagyon jók a hangeffektek!
A zene is jó, bár nekem csak a menü alatt van engedélyezve. Természetesen a filmzene témáit variálja.
Bízom benne, hogy lesz jelentkező, aki jó kis küldetéseket készít és megis ossza velünk! -
#153 a héten majd jól megszakértjük :) -
#152 Na, akkor ideje megvennem a gémet. :) -
#151 Le is töltődtek a modulok. Bemásoltam a játék alkönyvtárába, a zene OK. Sajnos a többi nem működik. Van valakinek ötlete, hogyan lehetne működésre bírni?
-
#150 Igen, úgy emlékszem, hogy lehet benne állítani.
Közben jelzem a nagyérdeműnek, hogy elkészült a BSG MOD.
Le lehet tölteni a MOD honlapjáról:
Starshatter MOD -
lammaer #149 Srácok, joy-t mennyire lehet konfigurálni a játékban? Egy régi Logitech Wingman Extreme 3D-m van, ami már kicsit kopott ergo a center nem tökéletes, ha nem tudok deadzone-t beállitani a játékban akkor alapállásban is húz oldalra.
Sajnos a 8-as directx óta az MS nem támogatja ezt a beállitást, úgyhogy a joyt csak akkor tudom használni ha a játékban van ilyen opció. Szóval, van?
Esetleg élvezetes joy nélkül is?
-
#148 No előléptettek kapitánnyá. Vihetnék Cruisert is.
Jah, azt elfelejtettem leírni, hogy csak kisgépekkel repülök (F32,F36, nehézvadász) -
#147 Mert nem vennék meg 3-4 milliónyinan sajnos:( Az igényes és fantáziadús játék sajna ma már csak "rétegeknek" szl... a többi beéri a lószarral is... MInt tudjuk többmillió légy nem tévedhet... -
#146 Nem tökéletes, de tele van ötletekkel. Miért nem tud ilyet egy komoly cég fejleszteni? Tudom, réteg játék, de akkor is. -
#145 Egyébként nekem az a legnagyobb bajom a játékkal, hogy csak nekem generál egy egy patrolra útvonalat, a gépnek nem. Így ha nincs ellenfél látótávban meg sem moccannak....minden alkalommal nekem kell kézzel megcsinálni, hogy merre menjenek. -
#144 Ízlések és pofonok. Azért érződik, hogy digitális kampány generálás van. Volt rá példa, hogy épp egy csomó ellenség közé sikerült érkezni. 10 másodpercen belül halott voltam. -
#143 Érdekes, nekem hiába van joyom a vadászokra sosem éreztem rá. Viszont a Capital Shipek nagyon bejönnek :) -
#142 Vadászokon kívül még csak rombolót próbáltam ki, de nagyon hamar lealáztak . Az első kampányt kezdtem újra. (Commander rendfokozattal)
Meg kell tanulni ezeket a nagy böszme jószágokkal harcolni. Azt írja a Manual, hogy vegyük igénybe az XO segítséget. Hát nem tudom, egyszerűen átveszi az irányítást és szembefordul a legközelebbi hajóval és szétlöveti magát.
Vadásszal már jól megy a dolog, csak ne kelljen földközeli missiont repülni. Kíváncsi vagyok, milyen lesz egy Vipera MK II-l osztani a cyclonokat. -
#141 Én már kétszer végigtoltam az összse kampányt. Az a jó benne, hogy mikor már másodjára újrakezdtem megvolt a rangom a hordozóra, így végig oda helyeztettem magam ahová jólesett! Azthinné az ember, hogy könnyen megy már ilyenkor, de majdnem kicsúszott a kezemből a dolog, mire igazán ráéreztem hogy, merre, meddig azokkal a mothershipekkel! :) Be kell osztani az erőforrásokat rendesen! -
#140 sziasztok, sajna nincs túl sok időm játszogatni, de az eddigiek alapján (training + kampányból 2-3 mission) nagyon bejön nekem is ez a drágaság :)
amúgy meg teljesen olyan érzésem van, mintha a bsg-hez találták volna ki eleve (pl fúvókák)...szóval ha végre kész lesz rá a mod, akkor még nagyobbat fog ütni :) -
#139 Kkivárjuk.
Az alap játékkal rendszeresen repülök. Sajnos az első hadjáratot elvesztettem. Azt nem tudom, hogy miért. Egyszer átkértem magam egy rombolóra és rögtön a mélyvízbe csöppentem. Szét is cincáltak rövid idő alatt. Inkább maradok a vadászoknál. Ha ilyen lesz a BSG MOD is, sokat repülök vele, azthiszem. -
#138 Posted on Mar 26, 2007 01:03 PM
We're just a few weeks away from the release of a brand new Battlestar Galactica mod for version 5.0.1 of Starshatter:TGS
The mod was planned for initial release by March 31, 2007, but Toshira has decided to do some fine tuning.
We can now expect a version 5.0.1 BSG mod to become available by the end of April 2007.
Oh, be still my beating heart.
--------------------------------------------------------------------------------
Forrás: Starshattermods.com -
#137 Aye-aye captain... Jogos. -
#136 Az a baj, hogy nagyon gőzöm sincs lassan miről beszélsz? de a BSG itt erősen offtopic.A sorozat topicjában biztos megapsz minden választ ha visszaolvasol. Itt max a moddal foglalkozzunk és magával a játékkal. -
#135 ÖÖ-öÖö és ez hány rész?? Mert akkor megnézném csak halvány fogalmam sincs róla, hogy mennyi részből is áll ez pontosan. -
#134 bocs akkor így:) -
#133 Nem. Nem léteztek a sorozatban. Fikcionálisak a filmben nem jelennek meg. Ugyanis az a háború után játszódik amikor a Cylonok már mindent elpusztítottak. Voltak ilyen classok az szinte biztos, de a sorozatban nincs említés róla.
Az álatald említett mod készült az eredeti sorozatról amit én beszélek az meg a 2003-2007-es remake-ről készül újonnan. -
#132 A miniseries a felvezető "pilot", az első évad előtt játszódott. -
#131 Hmmm THX az infot, ennek tükrében sztem nemigen nézem meg, bár még az is meglehet... Gondolom akkor ezek a hajók ( corvette, frigate, dreadnought) tényleg léteznek/tek. Mert még nemláttam őket a filmben. -
#130 Miniseries az 2. és 3. évad közötti időt dolgozza fel ha jól tudom.
Ami a TV2-n ment és láthattál részeket az 2003-ban készült egy pilot epizód és azután egy egész sorozat asszem 10 résszel majd még 2 sorozat egyenként 20 résszel és majd most készül a 4. szezon.
Ami alapján a mod készült az pedig egy másik Battlestar Galactica ami 1978-ban készütl elég gaggyusz volt. Abban Starbuckot még Dirk Benedict játszotta (az A-team szépfiúja) Apollo-t pedig a mostani sorozatban Tom Zarakot alakító Richard Hatch:)
BTW: az eredeti eléggé gyengusz sorozat volt. -
#129 Húúú a legteljesebb mértékben igazad van... Azért volt ez ennyire sötét, mert én az utolsó 2 hónapban néztem végig a BSG 1-3 évadját + a filmet, és nemigazán vagyok tisztában vele, hogy mi merre meddig régebben. Pl ott az a MiniSeries amit torrenten találtam, és gőzöm nincs, h az miaz... :) Ha jól értem ez a sorozat már '78 -ban ment ? Atyaég! Mintha "némi" fáziskéséssel néztem volna meg... ( kb 30 év :D ) De komolyan kb 1,5-2 éve tudok róla, h van csak nemmertem megnézni egy részt sem, mert tudtam hogy ott vége a dalnak, mert függő leszek... ( lásd még nálam: SW, SG-1, SG: Atlantis ) Aztán véletlenül a TV2 -n láttam asszem a 2. részét a Csilalgközi Rombolónak hmm mondom miez? Aztán leesett, megnéztem ugyanazt az eredeti hanggal, és aztán körberöhögtem a magyar szinkront, majd lehúztam az összes évadot + a filmet. Nemtom mióta megy a TV2 -n afilm, de azóta nézem én is, csak nem ott... De azt nemtudtam, hogy már ilyen régi.
Jujjj! Sorry, a hosszú hsz -ért... -
#128 Elvileg Így kellene kinéznie a hajóknak. -
#127 "Battlestar mod featuring ships from the original series, several custom missions to explore and a Sol star system."
A BSG wikián nézd meg hogy néztek ki a 78 vezióban a hajók. Valszeg azért nem találsz ismerős hajót mert nem a reimagined hajók vannak benne:) Plusz azok nem voltak festve.
-
#126 Ööö a MOD innen van, ami elméletileg ahhoz a verzióhioz van, ami nekem van... Vagy tényleg ennyire crap, vagy nálam van vmi gebasz. :) -
#125 Vagy lehet, hogy a classic BSG modot tetted fel amiben a 78-as hajok vannak bent nem?
Az általam linkelt kép egy készülő modból van. Ebből még egy fájl sem lett kiadva. -
#124 Én fölraktam a Gathering Storm -hoz, és van benne pár hajó amit az általad készített missionokbe integrálhatsz és pár (talán 3-4 db) mmár elkészített single mission is, amiből asszem talán 1 ami működik... Véleményem szerint nem valami fényes munka tekintve, hogy a Galactica -n, és a Vipereken kívül a többi hajó nem is hsonlít magára... ( Raider, BaseStar...) Egyébként meglehet, h nálam a gond mert az általad linkelt képen van textúra a Beast -en, de nekem a játékban a hajók leginkább fehérek. ( Értem itt a Capital hajókat, mert a Vipereken van piros is )
Egyébként az eredeti hajók rendesen néznek ki, ezért gondolom, hogy nem nálam a gond...