43
  • tompka
    #43
    Azért ennek sem ment zökkenő mentesen az első útja (teszt út) Az orsugár hajtómű vagy minek a fedele leszaladt, így sok víz került a hajóban. Részben elkezdett süllyedni :D
  • mikike
    #42
    akkor SoDiék vesznek 2-t
  • JZO
    #38
    nem lehet szar a kapitánynak lenni sem... já, micsoda karriere lehet az illetőnek!
  • gz8
    #34
    Tipikus szakértő hozzászólás

    Van fogalmad róla, hány százezer munkaóra volt mindezt megtervezni és megépíteni?


    "Hogyan úszik a hajó a vízen, amikor vasból vaaan?"
  • steveh
    #33
    egy darab kocka az egész.elképzelni nem tudom ,hogy ez hogyan fog uszni
  • selwik
    #30
    hmm kíváncsi lennék ez melyik kikötőben férne el:))
  • Inquisitor
    #29
    Ez nem hajó, ez úszó sziget :)
  • Garfield
    #27
    A Panama-zsilipek kiszélesítése egyelőre még csak ábránd, mert nem annyiből áll az egész, hogy kiásnak plusz X métert a zsilip mellett, oszt szevasz.
    Hogy csak kettőt említsek:
    1. a kiszélesített zsilipekhez már kevés a Gatún-tavi erőművek által felduzzasztott vízmennyiség (gy.k.: jelenleg a zsilipekben nem szivattyúznak, hanem egy érdekes lépcsős rendszerben a Gatún-tóból folyik a víz a két óceán irányába, vagyis pusztán a gravitációt használják.)
    2. a világ egyik legforgalmasabb víziútján kéne egy komplett zsiliprendszer bővíteni.
  • Inquisitor
    #24
    Jó nagy ... nem baj, lasabban süllyed el mint a Titanic.
    Jut eszembe a Queen Mary 1-el is történ annó valami?
  • [HUN]PAStheLoD
    #23
    huppijájé lehet netezni rajt ;]
  • kowajano
    #22
    IGY van! brutálisan jo lehet ,és élmény is árát biztos vagyok benne hogy behozza az összes jegy elkellt már most az elsö utján. Ha tele lennék manival biztos hogy egy ilyen hajóval mennék át amerikába nem szar repülövel
  • HuAn82
    #21
    Egy "eltévedt" repülő! :-D
  • Borg
    #20
    Remélhetően több mentőhajó van rajta, mint a Titanicon volt:)
    Főleg ennyi szirszar technológiával teletömködve, ennek valszeg nem egy jéghegy okozza majd a vesztét:)
  • moran
    #17
    "vagyis alig 35 méterrel rövidebb, mint amilyen magas az Empire State Buliding"
    Tetszik ezeknek a híreknek a stílusa. Mindig választanak egy mértékegységet (Boing 747, Empire S. B., stb.), hogy aki méterben vagy lábban nem nagyon tudja elképzelni (virágosok, örző-védők, stb.) az is könnyen értelmezhesse, milyen hatalmas dolgokról van itten szó...
  • Gabest
    #16
    van rajta elég mentőcsónak vajon?
  • HuAn82
    #13
  • Mice
    #11
    nem tom. a sok összezsúfolt izé-bizé miatt szívesen felmennék rá, de a titanic-fóbiám miatt gyanús, hogy hamar leszédülnék róla. a történelemben valahogy a nagy dolgoknak nagy vége szokott lenni.
  • Csudri #9
    Mert minél nagyobb annál könnyebb eltalálni! És annál könnyebben is lehet vele karambolozni stb.
  • davos80
    #8
    Nem tudom miért kell mindig az embernek a "legnagyobbat" megépítenie.Ez olyan amit az amcsik a WTC helyére akarnak építeni:A világ legnagyobb felhőkarcolóját.
  • Mo.Organ
    #5
    Emlékezzünk csak: Az okosak építették a Titanic-ot, a hülyék meg a bárkát. :)
  • Garfield
    #4
    Az viszont vicces, hogy egy csilivilá hájtek hajó fizikai korlátait viszont egy 90 éves építmény határozza meg (Panama-csatorna zsilipjei -> szélesség).
  • papabear
    #3
    Én nem tudom mi a jó abban, hogy egy halom pénzért hetekig össze lehetek zárva több ezer idegen emberrel egy úszó városban, ahol elmehetek moziba, bárba, meg uszodába. Ezen urbánus szórakozásokon kívül sokat nem nyújthat mert nem hiszem, hogy a hajózás élménye átjönne ezen a monstrumon. Akkor már inkább Havanna, Honolulu vagy akár Korfu, ahol bérelhetek hajót, vagy csak csavaroghatok a környéken...

    Persze majd ha elhízott nyugdíjas leszek sok zsével, lehet, hogy másként fogom gondolni?
  • Darth Sith
    #2
    szép hajó, csak kicsit drága... :)