Gothic 2
Jelentkezz be a hozzászóláshoz.
Sajna most nem emlekszem kapasbol, ki csinalta, de legalabb neki remelem meg van. Szoval ha olvasod ezt, legyszi küldd el ujra a [email protected] cimre!
Köszi!

\"Amerikai számítógép, Orosz számítógép......egy kutya! Mindegyik made in Taiwan!\"
Sajna a Chellonal bajok voltak es eluszott az egesz oldal. Epp most kerdeztem utana, sajnos semmi sincs meg belöle a chello serveren.
Hetfön kapom meg az uj passwordot es hasonlokat, mert az adatbankjuk tropara ment es most mindent ujra kell csinalni.
Szoval hetfön feltöltöm a lapokat ujra, de addig nem fog müködni az oldal!
Red neck burn out mid west mind, Who said date rape isn\'t kind?

One Ring to rule them all, One Ring to find them, One Ring to bring them all... and in the darkness bind them.
!Az új arcok nem ismernek,de régen énis ide jártam!
A Gothic a legkirályabb!
mindenkinek
Party time

\"Amerikai számítógép, Orosz számítógép......egy kutya! Mindegyik made in Taiwan!\"

Mindenkinek

Yang: Skandi- senior shao wari
Remélem segítettem, bocs hogy csak így álltalánosságban lévõ dolgokat írtam, mert konkrétan nem tudom hogy hol vagy.
Lenne egy kérdésem:
Most kaptam egy Siemens S55-t.
Nem tudja valaki honnan tudok letölteni INGYEN java cuccokat?
Last night, when I was alone in my room, from out of nowhere, I smelled a fart that wasn\'t mine! -Osaka http://www.spore.com/view/profile/Hmuda XBL: Hmuda Hun
Last night, when I was alone in my room, from out of nowhere, I smelled a fart that wasn\'t mine! -Osaka http://www.spore.com/view/profile/Hmuda XBL: Hmuda Hun
Karácsonyi flash!!!!

One Ring to rule them all, One Ring to find them, One Ring to bring them all... and in the darkness bind them.
"Gyantás a seggem,
csillingel a herém,
biztos a karácsonyfa jött
hátulról belém!
Boldog, Békés Karácsonyt!"

Szid

Yang: Skandi- senior shao wari

Esrohnoil: "Ne csak ilyenkor szeressétek egymást!"
Úgy legyen

Csak egy kívánságom lenne:
Ne csak ilyenkor szeressétek egymást!

War, war never changes... War doesn\'t determine who was right, only who is left.
... vagy mit.

War, war never changes... War doesn\'t determine who was right, only who is left.
Jy
Nincs energiam meg forditasokat is ellenörizni.
Hetfön pedig megyek pestre es ott leszek valszeg 28-29-ig.
Szoval majd csak januar elejen lesz esedekes. Mivel eddig csak te küldtel vissza anyagot, igy nem is sok ertelme van vele foglalkozni. En is forditottam egy keveset, de ez meg nem eleg egy uj verziohoz. Inkabb megvarom, mig visszajön minden kiadott anyag, de ugy hiszem mindenki inkabb a karacsonnyal es szilveszterrel foglalkozik :-)
Gondolom megertitek.