World of Warcraft
Jelentkezz be a hozzászóláshoz.
[Eydis/Marayn/Aribeth :: Neptulon]
\"It matters not how strait the gate, How charged with punishments the scroll, I am the master of my fate: I am the captain of my soul.\"
C.W. - A talk about E3: \"It\'s nice too see that Sony and Microsoft finally got their own Wii emulator!\"
(¯`·._/¯`·._.·]\\BodesZ/[·._.·´¯\\_.·´¯)
\"It matters not how strait the gate, How charged with punishments the scroll, I am the master of my fate: I am the captain of my soul.\"
*Frostwhisper*: _Gienah_, lvl70 arms/fury warrior (http://armory.wow-europe.com/) Fireguard, hooo. Lionheart Blade, hohoooooo!
\" örökké nem eshet.... \"
“Yesterday is over. Tomorrow is yet to come. Today is yet unknown. Let's go!”
Vki?
\" örökké nem eshet.... \"
“Yesterday is over. Tomorrow is yet to come. Today is yet unknown. Let's go!”
“Yesterday is over. Tomorrow is yet to come. Today is yet unknown. Let's go!”
köszönöm
nem mindenki "világvárosban" él ám, ahol minden bokorban wow-oznak.
de bocs, ha csak én vagyok az egyetlen remete...
I\'m a Goodfella just like Deniro, punk.
Destiny. The design is clearly ancient.
\"It matters not how strait the gate, How charged with punishments the scroll, I am the master of my fate: I am the captain of my soul.\"
Jah bocs, most esett nekem 😛
Why????
\" örökké nem eshet.... \"
(kicsit le vok maradva)
De majd egyszer meglessz a BC is 😄
Destiny. The design is clearly ancient.
Bár ha jobban belegondolok, érthetõ: pont a kiegészítõ megjelenése után nincs itt nagy élet mivel mindenki azt tolja és rá sem néz semmi másra 😊
Abit IC7, P4 2,8GHz Northwood HT, 2x1 GB DDR400 RAM, Gainward GF7600GT 256MB AGP Sony PSP
(\\(\\ (^_^) rpg & fps gamer (_(\")\")
“Yesterday is over. Tomorrow is yet to come. Today is yet unknown. Let's go!”
(¯`·._/¯`·._.·]\\BodesZ/[·._.·´¯\\_.·´¯)
P4 2,6 GHz | 768 DDR2 ram | LeadTek 6800 Ultra 256 DRR3
\"It matters not how strait the gate, How charged with punishments the scroll, I am the master of my fate: I am the captain of my soul.\"
Just tapping 2 buttons! http://wow.allakhazam.com/profile.html?2033148
\"HST-nal az emberiség egyedfejlõdésének új stádiumába lépett, ugyanis elhasznált korábbi mája helyett - magától, önhipnotikus alapon - sikerült új májat növesztenie.\"
Vajon ötkor abbbahagyják a kiszállítást? :S
Star Wars: The Old Republic, Friaar Operative; Hidden Beks Asrock Z68 EXTREME 4, i7 2600k @4 , 16GB Geil Black Dragon kit, AMD Sapphire 6870
\"HST-nal az emberiség egyedfejlõdésének új stádiumába lépett, ugyanis elhasznált korábbi mája helyett - magától, önhipnotikus alapon - sikerült új májat növesztenie.\"
Elvileg itt fent van http://www.worldofraids.com/forum/viewtopic.php?t=3311 de az imageshack link döglött.
*Frostwhisper*: _Gienah_, lvl70 arms/fury warrior (http://armory.wow-europe.com/) Fireguard, hooo. Lionheart Blade, hohoooooo!
\"It matters not how strait the gate, How charged with punishments the scroll, I am the master of my fate: I am the captain of my soul.\"
KATT MINDENKI !!!!!!
\"It matters not how strait the gate, How charged with punishments the scroll, I am the master of my fate: I am the captain of my soul.\"