Franczy
Újabb Sony házi robotok
Akik számára esetleg már nem nyújt megfelelő kikapcsolódást a Sony robotállata, az Aibo, azok már készíthetik is a pénztárcájukat, hiszen a Sony képviselői szerdán két olyan új terméket jelentettek be, melyekkel bővíthető lesz az otthoni robotkennel. Az újdonságok bemutatására minden bizonnyal azért került sor, mert a Sony elsőgenerációs robotkutyája, az Aibo az eddigiekben óriási sikert aratott, melyre jó példa, hogy az Aibo '99-es debütálásakor a cég körülbelül húsz perc alatt eladta a teljes raktárkészletet, pedig az Aibo akkoriban még nem kevesebb mint 2500 dollárba került.
"Az új robotokkal minden eddiginél szélesebb vásárlóközönséget szeretnénk megcélozni. Terveink szerint újdonságaink rendkívül nagy sikert aratnak majd a 25-35 éves korosztály körében" - nyilatkozta Stuart Wallock, a Sony Entertainment Robot America marketing részlegének igazgatója.
A Sony ERS-311 és Sony ERS-312 típusjelzéssel ellátott kis robotok a keresztségben a Latte és Macaron neveket kapták, és nagy testvérükhöz, Aibohoz hasonlóan bizonyos szintű mesterséges intelligenciával és integrált digitális kamerával is rendelkeznek. Mindkét új robot árát 850 dollárban határozta meg a Sony, mely összeg a második generációs Sony Aibo (ERS-210) 1500 dolláros árához képest rendkívül kedvező, azonban sokak számára még így is elérhetetlen marad a Sony robotkínálata.
A Sony természetesen az amerikai piac mellett legalább olyan fontosnak tartja a hazai, vagyis a japán piacot, így a közeljövőben várhatóan óriási reklámkampányt szervez majd a két új robotnak. A Fuji Television Network például azt tervezi, hogy októbertől kezdve műsorra tűzi azt az animációs sorozatot, melynek főszereplői Latte és Macaron lesznek. A fejlesztők elmondása szerint a megvásárolt robotok is "nézhetik" majd a sorozatot, mely alatt azt kell érteni, hogy amennyiben Lattet, vagy Macaront leültetik a TV elé, és éppen a róluk készült rajzfilmet adják, akkor a kis robotok reagálnak a film bizonyos hangeffektjeire. A Sony Memory Stickek fogadására képes új Sony robotok egyébként hetvenöt szóbeli utasítás megértésére is képesek, míg a nagy öreg Aibo csak ötven parancsot tudott értelmezni, ezenkívül pedig akár fényképeket is lehet majd készíteni a segítségükkel.
"Az új robotokkal minden eddiginél szélesebb vásárlóközönséget szeretnénk megcélozni. Terveink szerint újdonságaink rendkívül nagy sikert aratnak majd a 25-35 éves korosztály körében" - nyilatkozta Stuart Wallock, a Sony Entertainment Robot America marketing részlegének igazgatója.
A Sony ERS-311 és Sony ERS-312 típusjelzéssel ellátott kis robotok a keresztségben a Latte és Macaron neveket kapták, és nagy testvérükhöz, Aibohoz hasonlóan bizonyos szintű mesterséges intelligenciával és integrált digitális kamerával is rendelkeznek. Mindkét új robot árát 850 dollárban határozta meg a Sony, mely összeg a második generációs Sony Aibo (ERS-210) 1500 dolláros árához képest rendkívül kedvező, azonban sokak számára még így is elérhetetlen marad a Sony robotkínálata.
A Sony természetesen az amerikai piac mellett legalább olyan fontosnak tartja a hazai, vagyis a japán piacot, így a közeljövőben várhatóan óriási reklámkampányt szervez majd a két új robotnak. A Fuji Television Network például azt tervezi, hogy októbertől kezdve műsorra tűzi azt az animációs sorozatot, melynek főszereplői Latte és Macaron lesznek. A fejlesztők elmondása szerint a megvásárolt robotok is "nézhetik" majd a sorozatot, mely alatt azt kell érteni, hogy amennyiben Lattet, vagy Macaront leültetik a TV elé, és éppen a róluk készült rajzfilmet adják, akkor a kis robotok reagálnak a film bizonyos hangeffektjeire. A Sony Memory Stickek fogadására képes új Sony robotok egyébként hetvenöt szóbeli utasítás megértésére is képesek, míg a nagy öreg Aibo csak ötven parancsot tudott értelmezni, ezenkívül pedig akár fényképeket is lehet majd készíteni a segítségükkel.