Ötvös Tibor
Ha meguntad Los Santost, irány Chicago
Egyedi reklámot indított a Ubisoft a Watch Dogs marketingjeként.
Az elmúlt két napban a Grand Theft Auto ötödik részétől hangos a sajtó és ez valószínű még így is lesz a héten... pontosabban biztosan így lesz. Van, akit ez idegesít, ám a Ubisoft más oldalról közelítette meg a dolgot és elkezdett felépíteni egy reklámkampányt, mely azoknak szól, akik hamar megunják Los Santos világát.
A fenti plakát eme kampány első darabja, melyben a Watch Dogs hősét láthatjuk jellegzetes pózban, ám a lényeg a felirat: "Két hónap elég, hogy bejárd Los Santost... Gyere Chicagóba, november 21-én." Nem véletlen, hiszen ezen a napon jelenik meg a nagyon ígéretes akció-kalandjáték. Meglátjuk, mennyire válik be a marketing.
A Ubisoft alkotása egyébként hazánkban lokalizált verziót kap, vagyis magyar felirattal jelenik majd meg minden. Nem mellesleg ez az Assassin's Creed IV: Black Flagre is igaz.
Az elmúlt két napban a Grand Theft Auto ötödik részétől hangos a sajtó és ez valószínű még így is lesz a héten... pontosabban biztosan így lesz. Van, akit ez idegesít, ám a Ubisoft más oldalról közelítette meg a dolgot és elkezdett felépíteni egy reklámkampányt, mely azoknak szól, akik hamar megunják Los Santos világát.
A fenti plakát eme kampány első darabja, melyben a Watch Dogs hősét láthatjuk jellegzetes pózban, ám a lényeg a felirat: "Két hónap elég, hogy bejárd Los Santost... Gyere Chicagóba, november 21-én." Nem véletlen, hiszen ezen a napon jelenik meg a nagyon ígéretes akció-kalandjáték. Meglátjuk, mennyire válik be a marketing.
A Ubisoft alkotása egyébként hazánkban lokalizált verziót kap, vagyis magyar felirattal jelenik majd meg minden. Nem mellesleg ez az Assassin's Creed IV: Black Flagre is igaz.