Ötvös Tibor

A Timegate magyarázza az Aliens: Colonial Marines fejlesztését

Az Aliens: Colonial Marines megjelenése után elkezdődött egy botrányos találgatás arról, hogy valójában ki is készítette a programot.

Egy belsős informátor szerint ugyanis a munkát nem a Gearbox Software hanem a jóval gyengébb programokat készítő Timegate Studios végezte. Utóbbi csapat eddig csendben volt, ám ma megjelentettek egy közleményt, melyben részletesen kifejtik az FPS-ben betöltött szerepüket.

Ebben olvasható, hogy mely alkalmazott milyen szerepet töltött be a munkában. Itt van rögtön Steve Baroski. "5-6 level dizájner tartozott alám, akikkel 2012 elejéig a a multiplayer és szóló kampány térképeit készítettük. Ezután átminősítettek konzulensnek, mivel a munkát a Gearbox vette át."


"Én készítettem az összes harci szkriptet, pályakiosztást és a fényeket" - áll Nathan Wood dizájner közleményében. Jeff Smith, senior software engineer a felhasználói interfacet, a matchmaking lobbit, a töltőképernyőket és a Steamworks és PSN támogatást vallotta a magáénak.

Végül pedig Robert Hallwood következett, aki a 2011-es E3-on bemutatott demót készítő csapatot felügyelte. Ők készítették még a kampány térképeket, az ellenfelek és a küldetések szkriptjeit, a sztorit, a fényviszonyokat és a hangokat. Ebből kiderülhet, hogy a Timegate végezte a fejlesztés oroszlánrészét.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • bertino #2
    forrast nem kell megjelolni sracok! :DDD
  • galocza #1
    jóval gyengébb programokat készítő?
    azért a gearboxnak is volt inkább több mint kevés mellényúlása (rövid blue shift, nighfire, elkaszált cs:cz, dukinukim).
    a timegate legalább csinált kohanokat, amik többek mint jó iparosmunka: új mechanika is van bennük.
    szeressük (-ttük?) a gearboxot is, de azért az elit elitjébe sose tartoztak, akárki akármit is mond.