Ötvös Tibor
A Timegate magyarázza az Aliens: Colonial Marines fejlesztését
Az Aliens: Colonial Marines megjelenése után elkezdődött egy botrányos találgatás arról, hogy valójában ki is készítette a programot.
Egy belsős informátor szerint ugyanis a munkát nem a Gearbox Software hanem a jóval gyengébb programokat készítő Timegate Studios végezte. Utóbbi csapat eddig csendben volt, ám ma megjelentettek egy közleményt, melyben részletesen kifejtik az FPS-ben betöltött szerepüket.
Ebben olvasható, hogy mely alkalmazott milyen szerepet töltött be a munkában. Itt van rögtön Steve Baroski. "5-6 level dizájner tartozott alám, akikkel 2012 elejéig a a multiplayer és szóló kampány térképeit készítettük. Ezután átminősítettek konzulensnek, mivel a munkát a Gearbox vette át."
"Én készítettem az összes harci szkriptet, pályakiosztást és a fényeket" - áll Nathan Wood dizájner közleményében. Jeff Smith, senior software engineer a felhasználói interfacet, a matchmaking lobbit, a töltőképernyőket és a Steamworks és PSN támogatást vallotta a magáénak.
Végül pedig Robert Hallwood következett, aki a 2011-es E3-on bemutatott demót készítő csapatot felügyelte. Ők készítették még a kampány térképeket, az ellenfelek és a küldetések szkriptjeit, a sztorit, a fényviszonyokat és a hangokat. Ebből kiderülhet, hogy a Timegate végezte a fejlesztés oroszlánrészét.
Egy belsős informátor szerint ugyanis a munkát nem a Gearbox Software hanem a jóval gyengébb programokat készítő Timegate Studios végezte. Utóbbi csapat eddig csendben volt, ám ma megjelentettek egy közleményt, melyben részletesen kifejtik az FPS-ben betöltött szerepüket.
Ebben olvasható, hogy mely alkalmazott milyen szerepet töltött be a munkában. Itt van rögtön Steve Baroski. "5-6 level dizájner tartozott alám, akikkel 2012 elejéig a a multiplayer és szóló kampány térképeit készítettük. Ezután átminősítettek konzulensnek, mivel a munkát a Gearbox vette át."
"Én készítettem az összes harci szkriptet, pályakiosztást és a fényeket" - áll Nathan Wood dizájner közleményében. Jeff Smith, senior software engineer a felhasználói interfacet, a matchmaking lobbit, a töltőképernyőket és a Steamworks és PSN támogatást vallotta a magáénak.
Végül pedig Robert Hallwood következett, aki a 2011-es E3-on bemutatott demót készítő csapatot felügyelte. Ők készítették még a kampány térképeket, az ellenfelek és a küldetések szkriptjeit, a sztorit, a fényviszonyokat és a hangokat. Ebből kiderülhet, hogy a Timegate végezte a fejlesztés oroszlánrészét.