Ötvös Tibor

Nem is a Gearbox Software készítette az Aliens: Colonial Marinest

Egy sikeres játék mögé szeretnek sokan felsorakozni, egy, a szakadékba száguldó vonatról viszont próbál mindenki leugrani.

Az Aliens: Colonial Marines utóbbi csoportba fog tartozni. Immáron kijelenthető, hogy az átlagosan 4-5 pontot kapott FPS közel sem váltotta be a hozzá fűzött reményeket és valószínű meg fog bukni a program (érdemes megnézni a videót, egyetlen lövés nélkül végig lehet menni a pályákon). Ma pedig egy volt Gearbox alkalmazott arról nyilatkozott, hogy a játékot valójában nem is a Gearbox csapata készítette.


"Gyűlölöm ezt mondani, de nem lehet túl nagy reményeket támasztani a játékhoz. Korábban a Gearbox berkeiben tevékenykedtem és a Colonial Marines fejlesztése teljes csőd volt, ami közel 6 évet emésztett fel. Nem is a Gearbox készítette a programot, ők csak a multis részen dolgoztak. A fejlesztést a külsős TimeGate Studios végezte (Section 8), akik elég kétes múlttal rendelkeznek."

Az Aliens: Colonial Marines kritikánk hamarosan olvasható lesz.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • woy #8
    s8
  • Zero 7th #7
    Nem teljesen értek egyet, nem látom a stílusmajmolást, ezek tudtommal kőegyszerű akciójátékok.

    Nekem azzal van bajom, hogy még ha kőegyszerű akciójáték is, miért SZAR kőegyszerű akciójáték? Az AvP1 teljesen kurvajó volt. A második részt is sokan szerették. A harmadik részt már mindenki körbefikázta, most meg ez a Colonial Marines is állítólag szar. Miért nem lehet JÓ, MINŐSÉGI akciójátékot csinálni a témából?

    Leszarom beállítottságú kiadóknál van a frencsájz, aztán kiadják tehetségtelen fejlesztőknek. De miért? Nem kéne az a bevétel, amit egy jó játék termel? Elég a bepalizott, név alapján bevásárolt, aztán hatalmasat csalódott játékosok mennyisége?
  • Szefmester #6
    A kiadók gondolkodása miatt. Majmolják a népszerű stílusokat abban reménykedve hogy dől majd a lé. A gond mindössze annyi, hogy bizonyos frencsájzokból nem lehet akármilyen játékot összedobni. Egy AvP maximum multiban (az emberekkel, vagy predatorokkal) mehet el az akciójátékok irányába. De szólóban még velük is csak a nyomasztó csend olykor kaparászás a távolból, majd egy hirtelen roham minden irányból, és ha túlélted akkor óvatoskodás tovább.

    Az AvP világában játszódó RPG-nek két variánsa közül csak egy lenne életképes. Mass Effekt 1 halott ötlet.. túl rpg kevés akció, ME3 már jobb, pofázás békés részeknél majd be az "arénába" ahol jöhet az ellen tucatszámra...
  • Zero 7th #5
    De könyörgöm, tényleg ennyire nehéz téma az Alien? Ugyanaz van a játékoknál is, mint a filmeknél, csak húsz év eltéréssel. Filmből is az első kettő értékelhető, aztán meredek zuhanás a színvonalban, játékok is körülbelül az ezredfordulóig voltak játszhatóak, aztán azóta csak a hulladékok jönnek sorban.

    Miért van így elátkozva ez a frencsájz?
  • Gascan #4
    ahhoz kepest h nem is ok csinaltak mindenhol ott virit a nevuk a jatek mellett.. section 8 meg sehol :)

    http://www.metacritic.com/company/gearbox-software
  • Wittgen #3
    Qrvaélet, pedig reménykedtem.
  • Mentoloshurka #2
    Volt "szerencsém" kipróbálni ezt a hulladékot fél órája. AVP2-t alulmúló grafika, ostoba AI és olyan játékmenet, amelyen többször ásítottam mint egy száraz sejtbiológia könyvfejezeten.
  • Ender Wiggin #1
    jóreggelt. már másféléve lehetett tudni, hogy a level design Section 8. az meg, hogy egy VOLT alkalmazott károg egy fórumon...hát fantasztikusan hiteles forrás.