8
-
#8 s8 -
Zero 7th #7 Nem teljesen értek egyet, nem látom a stílusmajmolást, ezek tudtommal kőegyszerű akciójátékok.
Nekem azzal van bajom, hogy még ha kőegyszerű akciójáték is, miért SZAR kőegyszerű akciójáték? Az AvP1 teljesen kurvajó volt. A második részt is sokan szerették. A harmadik részt már mindenki körbefikázta, most meg ez a Colonial Marines is állítólag szar. Miért nem lehet JÓ, MINŐSÉGI akciójátékot csinálni a témából?
Leszarom beállítottságú kiadóknál van a frencsájz, aztán kiadják tehetségtelen fejlesztőknek. De miért? Nem kéne az a bevétel, amit egy jó játék termel? Elég a bepalizott, név alapján bevásárolt, aztán hatalmasat csalódott játékosok mennyisége? -
Szefmester #6 A kiadók gondolkodása miatt. Majmolják a népszerű stílusokat abban reménykedve hogy dől majd a lé. A gond mindössze annyi, hogy bizonyos frencsájzokból nem lehet akármilyen játékot összedobni. Egy AvP maximum multiban (az emberekkel, vagy predatorokkal) mehet el az akciójátékok irányába. De szólóban még velük is csak a nyomasztó csend olykor kaparászás a távolból, majd egy hirtelen roham minden irányból, és ha túlélted akkor óvatoskodás tovább.
Az AvP világában játszódó RPG-nek két variánsa közül csak egy lenne életképes. Mass Effekt 1 halott ötlet.. túl rpg kevés akció, ME3 már jobb, pofázás békés részeknél majd be az "arénába" ahol jöhet az ellen tucatszámra... -
Zero 7th #5 De könyörgöm, tényleg ennyire nehéz téma az Alien? Ugyanaz van a játékoknál is, mint a filmeknél, csak húsz év eltéréssel. Filmből is az első kettő értékelhető, aztán meredek zuhanás a színvonalban, játékok is körülbelül az ezredfordulóig voltak játszhatóak, aztán azóta csak a hulladékok jönnek sorban.
Miért van így elátkozva ez a frencsájz? -
Gascan #4 ahhoz kepest h nem is ok csinaltak mindenhol ott virit a nevuk a jatek mellett.. section 8 meg sehol :)
http://www.metacritic.com/company/gearbox-software -
Wittgen #3 Qrvaélet, pedig reménykedtem. -
Mentoloshurka #2 Volt "szerencsém" kipróbálni ezt a hulladékot fél órája. AVP2-t alulmúló grafika, ostoba AI és olyan játékmenet, amelyen többször ásítottam mint egy száraz sejtbiológia könyvfejezeten. -
Ender Wiggin #1 jóreggelt. már másféléve lehetett tudni, hogy a level design Section 8. az meg, hogy egy VOLT alkalmazott károg egy fórumon...hát fantasztikusan hiteles forrás.