Ötvös Tibor

Hitman: Absolution - öt nehézségi szint lesz benne

Összesen öt nehézségi szint lesz a Hitman: Absolutionban.

Az IO Interactive a hétvégén jelentette be, hogy a Hitman: Absolution címet viselő ötödik részben öt nehézségi szint lesz, melyeket most be is mutattak. Az első természetesen az Enhanced: Easy elnevezést viseli, melyben lesz a legkönnyebb dolgunk. Sok checkpoint lesz, az Ösztönünk regenerálódik és az ellenfelek a normálisnál lassabban reagálnak a dolgokra.

A második az Enhanced: Medium. Itt nem regenerálódik az Ösztönünk, de az ellenfelek normál időben reagálnak a történésekre. A Professional: Hard esetén folyamatosan fogy az Ösztönünk használatkor és nem regenerálódik és az ellenfelek is profi módon reagálnak mindenre. A Professional: Expert nem alkalmaz checkpointokat és sokkal több és okosabb ellenfelünk lesz, mint a korábbi esetekben.

A végére marad a legkeményebb, a Professional: Purist. Itt nem kapunk semmilyen segítséget, nincs Ösztön, nincs interface csak egy célkereszt. Ez valóban csak a legfanatikusabb rajongóknak ajánlott. A Hitman: Absolution november 20-án jelenik meg.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • alien47 #4
    Ez nem gyerekeknek készül. Most vagy az a fontos, hogy egyre ügyesebb légy a sok gyakorlással vagy az, hogy elmondhasd magadnak: Én f@sza gyerek vagyok extra nehézségen játszok. (azt meg nézed, hogy mentegetsz percenként)
  • NovaTerra #3
    Akkor abban mi a nehézség? Legyen álnehézség? Tehát szuper nehéz felírat villog, hogy megnyugodjon az egom, de azért tudjak menteni másodpercenként? Nem már. Ha nehéz, akkor legyen nehéz. Pont ezért van 5, hogy mindenki megtalálja, ami neki való.
  • Tower Guard #2
    Mindenesetre persze ez elég sok helyen ilyen, nem a Hitmant hibáztatom. Várós ez a game! :)
  • Tower Guard #1
    Szeretem ezeket az extrább nehéz fokozatokat is, csak mondjuk az szomorút el, hogy kiveszik azt, hogy abszolút nincs checkpoint, és ha lebuksz, mivel már überhighr profi állitólag az AI ami könnyen megesik vissza legelejére.

    Nem tartottam sosem olyan jó ötletnek az olyan nehezitést, hogy vagy végig viszed úgy az egész mapot ahogy van vagy bukta. Legyenek kemények az ellenfelek gyorsabban meghalsz stb stb, de ne ilyen legyen!