Ötvös Tibor

Miért is halunk majd meg sokszor a Diablo 3-ban?


Egy rövidebb fejlesztői naplóból megtudhatjuk, hogy miért is lesz olyan nehéz a Diablo harmadik része.

A Blizzard sikersorozatának harmadik része elméletileg idén megjelenik és ahogy arról már korábban is beszámoltunk, a nehézségi fokozatok között lesz egy, mely kifejezetten a "nagyszájú, magabiztos" Diablo rajongóknak készült. Ez az Inferno, mely olyan kemény lesz, hogy még a legvérmesebb rajongók is vért fognak izzadni, ha ezt a fokozatot választják.


A Diablo 3 béta tesztelése jelenleg is zajlik és ezek eredményeképpen már elég sokat változott a program. Először is eltűntek az állati társak. Ez annyit jelent, hogy míg az eredeti elképzelés szerint különböző állatokat vásárolhattunk volna, melyek velünk harcolnak, ám a tesztelés folyamán kiderült, hogy ez nem jó ötlet. Ugyanígy eltűnt - ez mondjuk csak egy darabig - a Scroll of Reforging, mellyel tulajdonképpen az elhasznált fegyvereinket kovácsolhattuk volna újra.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • zidder #3
    kezdj
  • zidder #2
    Imádtam már a 2,ik részben az olyan ellenfeleket, amik immune magic és immune physical -osak voltak, és kezd vele valamit :)
  • Ender Wiggin #1
    Az állatokat az "eredeti" Diablo szerzői a Torchlightban elsütötték. Gondolom nem akartak "Pálgizálni".