Ötvös Tibor
Poszt-apokaliptikus RPG lesz a Krater
Nem tetszett a Fallout 3 belső nézetes megoldása? Jobban szeretted az első két epizód izometrikus nézőpontját és megoldásait? Akkor a Krater a te játékod.
A Bionic Commando Rearmed 2 és a Hamilton's Great Adventure fejlesztője megirigyelhette a Torchlight sikereit és úgy döntöttek, hogy a manapság divatos belső nézetű RPG-k helyett maradnak a klasszikus megoldásoknál, melyek az olyan alkotásokat, mint a Diablo vagy a Throne of Darkness örök klasszikussá tettek.
"Örömmel jelentjük be az a projektet, mely már 10 éve létezik a fejünkben" - árulta el Martin Wahlund, a Fatshark vezetője és executive producere. "Mindig is nagy rajongói voltunk a klasszikus RPG-knek és már a kezdetektől meg akartuk alkotni a Kratert."
A játékban a címben szereplő kráterben kalandozunk majd három karakterünkkel, akiket mind egyszerre kell irányítanunk. A három fős csapat folyamatos együttműködésére lesz szükség, hogy bizonyos feladatokat sikerrel oldjunk meg. A játékos négyféle karakter közül választhat majd. Lesz itt medic, csapatvezető, tank és DPS (amolyan barbár).
A Krater tesztelése 2012 elején kezdődik meg, a megjelenés időpontja még nincs kitűzve. Első körben csak PC-re jelenik meg a program, majd a finomhangolások után jöhetnek a konzolos verziók.