Ötvös Tibor
"Könnyíteni kellett a Dead Space 2-n"
Azt talán nyugodtan kijelenthetjük, hogy a Dead Space sorozat egy remek akció-horror, mely méltán ért el sikereket.
A második rész elkészülte sokáig kérdőjeles volt, ám az Electronic Arts végül zöld utat adott a Visceral csapatának, akik egy remek folytatást készítettek. Ám nem volt könnyű feladatuk - legalábbis ez derül ki Brian Bartram, a Visceral Games harc és kontroll menedzserének szavaiból.
"Látnotok kellett volna egyes pályákat" - kezdte Brian. "Egyes játékosok imádtak volna minket a nehéz, hosszabb és jóval összetettebb fejtörők miatt. De amikor a tesztelés során tízből három ember nem tudott túljutni rajtuk, át kellett gondolnunk a struktúrát. Így könnyítettünk, hogy mindenkinek legyen sikerélménye."
A Dead Space 3 elméletileg már készül, de hivatalosan még nem jelentették be a programot.
A második rész elkészülte sokáig kérdőjeles volt, ám az Electronic Arts végül zöld utat adott a Visceral csapatának, akik egy remek folytatást készítettek. Ám nem volt könnyű feladatuk - legalábbis ez derül ki Brian Bartram, a Visceral Games harc és kontroll menedzserének szavaiból.
"Látnotok kellett volna egyes pályákat" - kezdte Brian. "Egyes játékosok imádtak volna minket a nehéz, hosszabb és jóval összetettebb fejtörők miatt. De amikor a tesztelés során tízből három ember nem tudott túljutni rajtuk, át kellett gondolnunk a struktúrát. Így könnyítettünk, hogy mindenkinek legyen sikerélménye."
A Dead Space 3 elméletileg már készül, de hivatalosan még nem jelentették be a programot.