Ötvös Tibor

"Könnyíteni kellett a Dead Space 2-n"

Azt talán nyugodtan kijelenthetjük, hogy a Dead Space sorozat egy remek akció-horror, mely méltán ért el sikereket.

A második rész elkészülte sokáig kérdőjeles volt, ám az Electronic Arts végül zöld utat adott a Visceral csapatának, akik egy remek folytatást készítettek. Ám nem volt könnyű feladatuk - legalábbis ez derül ki Brian Bartram, a Visceral Games harc és kontroll menedzserének szavaiból.



"Látnotok kellett volna egyes pályákat" - kezdte Brian. "Egyes játékosok imádtak volna minket a nehéz, hosszabb és jóval összetettebb fejtörők miatt. De amikor a tesztelés során tízből három ember nem tudott túljutni rajtuk, át kellett gondolnunk a struktúrát. Így könnyítettünk, hogy mindenkinek legyen sikerélménye."

A Dead Space 3 elméletileg már készül, de hivatalosan még nem jelentették be a programot.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Seth #17
    Steam?
  • IMYke2.0.0.0 #16
    Eléggé beszédes: "mikor letöltöttem"...
  • sempron07 #15
    Velem előfordult egy résznél - pont nem figyeltem, hogy mit mondott a szöveg - amikor megkaptam a lassító cuccot. És nem is tudtam, hogy van - csak át akartam futni az ajtó alatt órákon keresztül... :D
    Na akkor pont nem adott semmi instrukciót, vagy játszotta volna le újra a hangfelvételt.
  • galocza #14
    na ha már van hír róla: 7végén akciózzák mind2t sztímen. 1. rész 2.5, második 7.5 kilfeldi fizetőeszköz.
    http://store.steampowered.com/sub/8672/
  • tomboy013 #13
    Emlékszem még mikor letöltöttem először az első részt, akkor még lövésem se volt mi az a Dead Space csak gondoltam kipróbálom mert van időm. Nagy durván jó játék volt. A 2. sem volt rossz, csak sajnos jellemző a folytatásokra hogy monumentálisabbak mint az előd. Talán ezért is történt meg az hogy elment túlélő horrorból akció játékba. Lehet vissza kellene térni az első részhez ahol tényleg olyan hangulat uralkodott hogy majd beszartam 1-2 helyen. Az a folyamatos magány és bezártságérzés az utánozhatatlan volt.A könnyítést meg baromságnak tartom meg a fejtörők hiányát is. De örülök hogy folytatták mert azért a 2 se lett rossz játék, sőt....
  • NovaTerra #12
    Azt vedd figyelembe, hogy az első rész egy űrhajón játszódik, a második pedig egy egész kolónián. Persze nem volt kötelező odavinni. Még így is az év legjobb tps-e volt számomra. HC fokozaton pedig kihívás is volt a játékban. Az első rész szerintem is jobb volt.
  • Tinman #11
    Hibái ellenére is durván kiemelkedik az átlagból...
  • Skynet #10
    Dead Space 2 egy fos volt az első részhez képest.
    Az egyetlen hely ahol tudta hozni az első rész hangultatát a visszatérés az Ishimurára volt ahol befelé menet szinte nem történt semmi..
    A DS2 egy szobáról szobára történő agyatlan hentelés lett, az első részben az volt a jó hogy nem kellet hentelni, de pár helye így is sok vlt az akció,erre a 2-ben gyakorlatilag vagy 10szer többen törnek ránk...
    Látszik mi kell a mai generációnak. Minimal gondolkodást igénylő fejtörők, és agyatlan hentelés. Kár érte.
  • Kindred Blades #9
    Az elsőben épp a kihívást élveztem.
    A másodikban is, de végig kellett játszanom ahhoz egyszer, hogy valami nehézséget vihessek a játékba. A túlélő horror lényege az, hogy nehéz legyen túlélni.
  • wedge31 #8
    Tízből három lökött ez még jó arány a magyar viszonyokhoz képest nálunk forditva lenne...