17
  • Seth
    #17
    Steam?
  • IMYke2.0.0.0
    #16
    Eléggé beszédes: "mikor letöltöttem"...
  • sempron07
    #15
    Velem előfordult egy résznél - pont nem figyeltem, hogy mit mondott a szöveg - amikor megkaptam a lassító cuccot. És nem is tudtam, hogy van - csak át akartam futni az ajtó alatt órákon keresztül... :D
    Na akkor pont nem adott semmi instrukciót, vagy játszotta volna le újra a hangfelvételt.
  • galocza
    #14
    na ha már van hír róla: 7végén akciózzák mind2t sztímen. 1. rész 2.5, második 7.5 kilfeldi fizetőeszköz.
    http://store.steampowered.com/sub/8672/
  • tomboy013
    #13
    Emlékszem még mikor letöltöttem először az első részt, akkor még lövésem se volt mi az a Dead Space csak gondoltam kipróbálom mert van időm. Nagy durván jó játék volt. A 2. sem volt rossz, csak sajnos jellemző a folytatásokra hogy monumentálisabbak mint az előd. Talán ezért is történt meg az hogy elment túlélő horrorból akció játékba. Lehet vissza kellene térni az első részhez ahol tényleg olyan hangulat uralkodott hogy majd beszartam 1-2 helyen. Az a folyamatos magány és bezártságérzés az utánozhatatlan volt.A könnyítést meg baromságnak tartom meg a fejtörők hiányát is. De örülök hogy folytatták mert azért a 2 se lett rossz játék, sőt....
  • NovaTerra
    #12
    Azt vedd figyelembe, hogy az első rész egy űrhajón játszódik, a második pedig egy egész kolónián. Persze nem volt kötelező odavinni. Még így is az év legjobb tps-e volt számomra. HC fokozaton pedig kihívás is volt a játékban. Az első rész szerintem is jobb volt.
  • Tinman #11
    Hibái ellenére is durván kiemelkedik az átlagból...
  • Skynet
    #10
    Dead Space 2 egy fos volt az első részhez képest.
    Az egyetlen hely ahol tudta hozni az első rész hangultatát a visszatérés az Ishimurára volt ahol befelé menet szinte nem történt semmi..
    A DS2 egy szobáról szobára történő agyatlan hentelés lett, az első részben az volt a jó hogy nem kellet hentelni, de pár helye így is sok vlt az akció,erre a 2-ben gyakorlatilag vagy 10szer többen törnek ránk...
    Látszik mi kell a mai generációnak. Minimal gondolkodást igénylő fejtörők, és agyatlan hentelés. Kár érte.
  • Kindred Blades
    #9
    Az elsőben épp a kihívást élveztem.
    A másodikban is, de végig kellett játszanom ahhoz egyszer, hogy valami nehézséget vihessek a játékba. A túlélő horror lényege az, hogy nehéz legyen túlélni.
  • wedge31
    #8
    Tízből három lökött ez még jó arány a magyar viszonyokhoz képest nálunk forditva lenne...
  • IMYke2.0.0.0
    #7
    Egyetértek.
  • koschwarz
    #6
    igen, ha egy ideig toporogtál, akkor szó szerint elhintett szóban valami tippet isaac, vagy talán a csaj is a rádión. nekem egy ilyen alkalom volt, egyébként meg a 2. részben pont az első rész feladatait hiányoltam a leginkább. amikor ki kellett menni a kisbolygóra, a regenerálódó szörny előli menekülések, stb...itt meg volt néhány "találd meg és rakd be az energiacellát a helyére" feladat....röhej.
  • flatszeru
    #5
    "Sokkal célravezetőbb ha idővel (vagy lekérés hatására) "hinteket" vágna be a leragadt játékosnak a motor"

    A dead space 2 ben amúgy van ilyen.
  • ffxi
    #4
    Tisztára mint RE5, csak a grafika. De attól még megvettem mindkettőt :P
  • Kensin
    #3
    És így halnak meg manapság a játékok.

    Ez jut róla eszembe: Duty Calls
  • Tinman #2
    "De amikor a tesztelés során tízből három ember nem tudott túljutni rajtuk, át kellett gondolnunk a struktúrát. Így könnyítettünk,"

    Undorító!
  • psishock
    #1
    hát igen szar megoldás szerintem.
    Sokkal célravezetőbb ha idővel (vagy lekérés hatására) "hinteket" vágna be a leragadt játékosnak a motor, így tanítva őt miként is tudna boldogulni egy hasonló helyzetben, de legalább kreativitásra ösztönözni. Növeled a problémamegoldó képességét, azaz valahol növeled az IQ-ját is mivel sikeresen kell használnia és kombinálnia a tudását.

    Azzal hogy lebutítják a játékmenetet, nevelés helyett következetesen pont hogy lebutítják a játékost is, mivel teljesen kizárnak bármilyen "erőltetőbb" szintű agymunkálat a képből.