Ötvös Tibor

"Sok korábbi Hitman játék a grafikán vérzett el"

Az IO Interactive gőzerővel dolgozik a Hitman: Absolution címet kapott ötödik epizódon.

A jelek szerint azonban tanultak a korábbi részek hibáiból - legalábbis Christian Elverdam, a játékmenetért felelős részleg igazgatójának nyilatkozatából ezt lehet leszűrni. "Minden ízében tökéletesítettük a Hitman játékot. Minket is zavarta a korábbi részekben az a mozgás, amivel a 47-es ügynök rendelkezett. Szerintem sokan tudják, hogy a korábbi Hitman játékok ebből a szempontból elvéreztek."



"Most azonban biztosra akartunk menni és meg akartunk győződni róla, hogy minden tökéletes lesz. Van egy nagyon-nagyon erős rajongótáborunk, akik folyamatosan figyelnek minket és ezt már nagyon régóta teszik. Szerencsére az Absolutionnal kapcsolatban szinte csak pozitív visszajelzéseket kaptunk és nagyon boldogok vagyunk, hogy van végre egy olyan engine, mellyel megvalósíthatjuk minden elképzelésünket."

A Hitman: Absolution csak jövőre jelenik meg.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • vk90 #13
    Ne legyél már ennyire negatív, nem lesz szerintem lebutítva. És a butítás nem feltétlenül tizenéveseknek van. Elég sok manapság az idősebb játékos korosztály.
  • beceneev #12
    Akkor reméljük, hogy nem lesz igazatok és egy jó játékot kapunk majd...
  • Skynet #11
    Majd pont így be fogják reklámozni hogy butítotják nem? :D
    A COD MW2-nél bereklámozták hogy a multija a fegyverek hatása a sebzés meg úgy általában minden agyon lesz butítva a COD4-hez képest? Nem...Agyonbutított multival rendelkezik a COD az új részeiben? Igen.
    Nem reklámozzák be hogy butítanak mert elesnének egy adag vásárlótól,de rendszerint manapság sajnos a legtöbb fejlesztő butít mert a tizenéves korosztálynak mostanában ez a "színvonal" a megfelelő, függetlenül attól hogy pc-ről vay konzolról beszélünk.
  • alien47 #10
    Szerintem jól látod! "Most azonban biztosra akartunk menni" Ja tuti kasszasikerre. Ahhoz nem kell más mint a hájas amerikai gyerekek seggét nyalni. Csinálnak a játékból egy 8-10 óra alatt végigvihető, Rambó rulez fost.
    Gondolkodni nem kell, lesznek szép nagy puskák és elég lesz a célpont felé irányítani a fegyver csövét. Doom 1 után szabadon. Még le, fel sem kell majd mozgatnia a mai tiniknek a fegyvert mert az túl megterhelő.

    Nem sok jóra számítok. Mert a rajongótábor lassan felnőtt az SP, Bieber generáció meg szégyen!
  • nessboth #9
    Igen, manapság pl. kijelöli a pontot hova-merre menj, és ha odaértél egy scriptelt jelenettel megoldja a feladatot.
  • beceneev #8
    Attól, hogy javítanak a grafikán és az animációkon az nem azt jelenti, hogy lebutítják a játékot. Olvasd át még egyszer, mert én nem találtam olyat amiben az általad említettek egyike is benne lenne. (ne kelljen gondolkodni stb)
  • vk90 #7
    Lehet, hogy valamilyen szinten butítják majd, de azért az bíztató, hogy az a bizonyos rajongótábor csak jókat mond róla.
  • Skynet #6
    Nagy sikert akarnak elérni. Nagy sikerhez viszont a tizenéves korosztályt kell megcélozni ahogy a COD és a többi jelenkori fos teszi...Legyen a játékmenet pörgős akciódús KÖNNYŰ és nekelljen egy pillanatot se gondolkodni....
    Egyszóval legyen jóval butább a régi játékoknál de legyen nagylátvány.
  • koschwarz #5
    szóval a lényeg, hogy ma egy játékot kiadni akár csak "szódával elmegy" grafikával, az eleve öngyilkosság. csak a tartalom ne sikkadjon el, remélem követik a hagyományokat, és tényleg nem fog leegyszerűsödni a játékmenet egy lineáris, egy megoldásos vacakká, mert sajnos ez is trend.
  • koschwarz #4
    amiről a cikk szól az az, hogy az új hitman követni fogja a mai trendet, azaz szebb grafika és szebb animáció kell, ez ma már alap. én szerettem a hitman játékokat, közülük is a 2. rész a kedvencem, de valljuk be, pont az animáció nem volt annyira szép már akkor sem, míg a grafika meg elment, még az akkori viszonyokhoz képest is. főleg az első rész volt egy katasztrófa ilyen szempontból.

    persze én sem emiatt szerettem a hitmant, hanem a küldetések sokféle megoldási lehetőségei miatt.