Ötvös Tibor
Klasszikusokat támaszt fel az EA
Egy akkora múlttal rendelkező kiadó, mint az Electronic Arts rengeteg klasszikus alkotást tudhat magáénak.
Egy ideje pedig már hallani olyan pletykákat, hogy a kiadó szeretne ezek közül párat újra visszahozni a köztudatba és ez többnyire a Medal of Honor sikerének köszönhető. A pletykák szerint a Syndicate, a Road Rash, a Strike sorozat és a Magic Carpet a kiszemelt áldozatok. A Gamescomon kint volt Frank Gibeau, az egykori EA-vezető is, aki megerősítette ezeket az értesüléseket.
"Van pár régi franchise, melyeket most nagyon tanulmányozunk... próbáljuk újragondolni őket és talán majd vissza is hozni. 25 éves múlt áll mögöttünk és én magam is rengeteg klasszikus címen dolgoztam (lásd Road Rash vagy a Strike sorozat). Szóval elég komolyan veszem ezt a dolgot. De van egy szabályunk: jó ok kell arra, hogy visszahozzunk egy klasszikust."
"Kell, hogy tartalmazzon valami frisset és újdonságot a régi címekhez képest. És mikor ránézünk egy Road Rashra vagy Desert Strikera, akkor igazi kihívásokkal szembesülünk. Nem lehet egy tíz évvel ezelőtti játékmenetet egy mai technológiával megjelentetni. Kell valami újdonság is. Ez egy tipikus kihívás a számunkra manapság."
Egy ideje pedig már hallani olyan pletykákat, hogy a kiadó szeretne ezek közül párat újra visszahozni a köztudatba és ez többnyire a Medal of Honor sikerének köszönhető. A pletykák szerint a Syndicate, a Road Rash, a Strike sorozat és a Magic Carpet a kiszemelt áldozatok. A Gamescomon kint volt Frank Gibeau, az egykori EA-vezető is, aki megerősítette ezeket az értesüléseket.
"Van pár régi franchise, melyeket most nagyon tanulmányozunk... próbáljuk újragondolni őket és talán majd vissza is hozni. 25 éves múlt áll mögöttünk és én magam is rengeteg klasszikus címen dolgoztam (lásd Road Rash vagy a Strike sorozat). Szóval elég komolyan veszem ezt a dolgot. De van egy szabályunk: jó ok kell arra, hogy visszahozzunk egy klasszikust."
"Kell, hogy tartalmazzon valami frisset és újdonságot a régi címekhez képest. És mikor ránézünk egy Road Rashra vagy Desert Strikera, akkor igazi kihívásokkal szembesülünk. Nem lehet egy tíz évvel ezelőtti játékmenetet egy mai technológiával megjelentetni. Kell valami újdonság is. Ez egy tipikus kihívás a számunkra manapság."