Ötvös Tibor

Klasszikusokat támaszt fel az EA

Egy akkora múlttal rendelkező kiadó, mint az Electronic Arts rengeteg klasszikus alkotást tudhat magáénak.

Egy ideje pedig már hallani olyan pletykákat, hogy a kiadó szeretne ezek közül párat újra visszahozni a köztudatba és ez többnyire a Medal of Honor sikerének köszönhető. A pletykák szerint a Syndicate, a Road Rash, a Strike sorozat és a Magic Carpet a kiszemelt áldozatok. A Gamescomon kint volt Frank Gibeau, az egykori EA-vezető is, aki megerősítette ezeket az értesüléseket.



"Van pár régi franchise, melyeket most nagyon tanulmányozunk... próbáljuk újragondolni őket és talán majd vissza is hozni. 25 éves múlt áll mögöttünk és én magam is rengeteg klasszikus címen dolgoztam (lásd Road Rash vagy a Strike sorozat). Szóval elég komolyan veszem ezt a dolgot. De van egy szabályunk: jó ok kell arra, hogy visszahozzunk egy klasszikust."

"Kell, hogy tartalmazzon valami frisset és újdonságot a régi címekhez képest. És mikor ránézünk egy Road Rashra vagy Desert Strikera, akkor igazi kihívásokkal szembesülünk. Nem lehet egy tíz évvel ezelőtti játékmenetet egy mai technológiával megjelentetni. Kell valami újdonság is. Ez egy tipikus kihívás a számunkra manapság."

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Alien69 #8
    Igaziból a Road Rush forradalmi volt pár dologban. Olyan dolgokban, amelyeket a játékosok jelentős része nem is tapasztalt, szerintem. A 2 player mód, aminek voltak specialitásai (playstationon legalábbis). Az osztott képernyő ilyenkor elvileg alap, de volt egy oldalkocsis verziója is, ahol a társ (míly meglepő) az oldalkocsiban volt, és az ellenfelek püfölésén kívül segédkezett a moci úton tartásában is, azaz kanyarodásnál lehetett/volt fontos szerepe, mint a "valóságban" is. Nagyon élvezetes volt kooperatívan játszani a gép ellen.
    A Strike sorozat meg egy gyöngyszem volt (soviet Stike rules). Izometrikus nézetben ma már elvérezne, ez tuti.
  • Vanek úr #7
    Hát nem tudom. Ha szerinted csak a grafika változott, akkor legyél már olyan szíves, és legalább indítsd el mindkettőt. Én bőven láttam változást (többet, mint pl. egy tizenikszedik részű C&C játékban).

    De hogy a hírhez reagáljak: én egy új Syndicate-et látnék szívesen. A régivel jó sokat játszottam; és ha nem lesz az új részből olyan sorozat-megcsúfolás, mint ami az UFO-nál most történik (egy stratégiai program sorozatból csinálnak egy FPS-t úgy, hogy semmi köze nem lesz az eredeti játékhoz az újnak a címen kívül); akkor ezt is biztosan sokat nyüstölném.
  • NovaTerra #6
    Te jó ég, neked még mindig nagyon fáj az sc2.

    Egyébként az sikeres, szóval beválhat más játékoknál is. Bár az sc-nek megmaradt a nagy játékosbázisa a 2. rész kiadásáig.
    Szóval tényleg nem olyan egyszerű. Az általam említett Dungeon Keeper 3, ha nagyon jó játék lenne, akkor se lenne tized annyira sikeres, mint egy CoD rész. És a kiadók inkább a tutiba fektetnek.
  • SzirmosSzisza #5
    Nem vagyok egy Kinect fan, de a Road Rasht kipróbálnám rajta :-D
  • morden #4
    Jó példa erre a starcraft 2 egy az egyben kiadták az 1998-ast kb 2005-ös grafikával 2010-ben :D
  • endrev #3
    Skacok, lehet hogy nektek (nekünk) tetszene a régi játék új grafikával, de az igazi piac a mai fiatalok. EZ az oka annak, hogy "nem lehet".

    De hol vannak már azok az idők, amikor a játék célja nem az emberek legázolása volt, hanem a megmentése? Pl. Cyclone.
  • NovaTerra #2
    Egy régi játékmenettel rendelkező Dungeon Keeper 3-nak örülnék a legjobban. Szebb grafika, jobb AI, de magán a játékon nem sokat kellene változtatni szerintem. Azt hiszem lenne egy szép nagy réteg, aki meg is venné. Nem kipróbálná (letölti tottentről), hanem tényleg megvenné. Ha jól tudom DK jogok is az EA-nál vannak.
  • dronkZero #1
    "Nem lehet egy tíz évvel ezelőtti játékmenetet egy mai technológiával megjelentetni."

    A "nem lehet" és a "nem akarjuk" közt van azért némi különbség. Pl őszinteség szempontjából...