Ötvös Tibor

A Driver is használja a Ubisoft védelmi rendszerét

A Ubisoft sokak szemében ásta el magát talán örökre a másolásvédelmi rendszere miatt, mely többnyire a becsületes vásárlóknak nehezítette meg az életét.

A folyamatos internetkapcsolatot igénylő DRM ugyanis sokszor akadályozta meg szerverhiba miatt a játékot, így a francia kiadó végül levette a programjairól. Ám úgy tűnik, hogy a friss megjelenésekkel megint fut egy kört. Tegnap ugyanis kiderült, hogy a kritikusoknál nagyon magas átlagpontszámot elérő From Dust és a Driver: San Francisco is ezzel a védelemmel lesz ellátva.



Ez azt jelenti, hogy játék közben is folyamatos internetkapcsolatra lesz szükség, mely ha megszakad, akkor jobb esetben csak a mentést nem teszi fel a központi szerverre, rosszabb esetben viszont maga a játék is azonnal megáll és míg újra nem csatlakozik, addig nem enged tovább. A Ubisoft eddig nem kommentálta a döntését.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • RoyalPredator #9
    Azt elfelejted, h aki eredetiben megvenné előre, már inkább törésre vár csakazért is. Ha olvasol értelmes fórumokat (szal nem SG-t.), akkor látod h ez a vélemény az országban, de még az államokban is.

    Ezzel a DRM-el legfőképp a legális vásárlókat szivatják meg, főleg az offline play hiánya miatt, ami SP-n belül kötelező lenne.
  • RoyalPredator #8
    Én release után 1 héttel már játszottam, Skidrow küldte az emut.
  • Skynet #7
    Nincs itt hiba, a Hawx 2-t a mai napig ne törték fel,problémát a drm nemigazán okozott,és eladásokban többet elérnek így mintha szabad warezpréda lenne.
  • bakagaijin #6
    tiaro,

    Megvásárolt szoftverre is fel lehet tenni a törést, ha valaki offline akar játszani.
  • opeca #5
    Van aki nem tanul a saját hibájából.
  • tiaro #4
    Nem csak hogy olcsóbb, de a kellemetlenségeket figyelembe véve is jobb választás a torrent. Így kell küzdeni a vásárlóért, lol.
  • Baggio73 #3
    És ne felejtsük el, hogy a H.A.W.K.2-őt a mai napig nem sikerült feltörnie senkinek.
  • Skynet #2
    Azért az hogy 1 hét alatt törték fel egy hatalmas kamu, az AC2 feltörésére több mint 1 hónapot kellett várni,addig ilyen bénázós megoldások itt ott születtek a mentett állásokkal..
    Illetve verték a mellüket a Silent Hunter feltörésére....Nem volt feltörve,1 küldetésig lehetett benne haladni...
    Szóval az 1 hét alatt feltörés egy nagy kamu...
  • RoyalPredator #1
    "iRevolution.eu : Ubisoft nem tanult az esetből? Amíg a DRM 1 hét után úgy lett feltörve, hogy mellette demonstrációként meg is bénították rendszeresen a szervert, újra bevetésre küldik a szoftvert… Fail number 2!
    Nem ez a módja a másolásvédelemnek, legfőképp azért nem, mert egyre többen szeretnek laptopon hébe-hóba játszani, ahol ugyanis a mobil netkapcsolat nem egyszerű. Vagy stickel kell szórakozni, vagy 3G-t busásan megfizetni, vagy nem stabil WiFi-ket lopni (pl Mekiben). Eszükbe se jut árat csökkenteni, hogy másoknak is kedvezőbb legyen a legális út, vagy éppen olyan tartalmakat készíteni, amit csak a megfelelő kulcsal rendelkező felhasználók tölthetnek le. (pl egy Guild Wars – féle CDKey-t, ahol mindenki 1x aktiválja magát, és onnantól kezdve szabad az út…). De miért is foglalkozunk mi ezzel? Legfőképp a vicc miatt. Megint lesz 1 hét a release után, aztán már izzanak a torrentek.
    De tartsátok észben, ha megtetszik, akkor az általatok elérhető/megbecsült értéken vegyétek meg.
    A torrentek csak “próba” szinten jöjjenek szóba, úgy érthető és megbocsájtható dolog."