Ötvös Tibor

Hibázott a Blizzard, ezért elnézést kért

A jelek szerint senki nem tévedhetetlen, de ami most a Blizzarddal megesett, az azért egy kicsit kellemetlen. Szerencsére azonban az ügy elrendeződött, és ez még talán új munkahelyet is teremthet egy bizonyos Ryan Winzen nevű felhasználójuknak.

Történt ugyanis, hogy megjelent a World of StarCraft nevet kapott mod, melyről a Blizzard határozottan állította, hogy azt nem az ő modkészletükkel csinálták és ezért letiltották a StarCraft II ezen változtatását. Később azonban kiderült, hogy a Ryan Winzen nevű felhasználó bizony csak a megadott készletet használta fel, és ezt be is bizonyította a csapatnak, akik elámultak a tehetséges fiatal munkája láttán.

"Csak szeretnénk megrázni Ryan kezét és elnézést kérni a félreértésért" - nyilatkozta a StarCraft II dizájnrendezője, Dustin Browder. "De minket is meg kell érteni. Nehéz ránézésre megmondani egy modról, hogy az valóban a StarCrafthoz készült. Egyesek a csapaton belül úgy gondolták, hogy ez egy teljesen új játék. Egyébként kalapot kell emelnünk a saját programozóink előtt is, akik olyan készletet készítettek, mellyel ilyen könnyen össze lehet zavarni a saját társaikat."

"Óriási félreértés történt. Szeretnénk megrázni Ryan kezét és együtt dolgozni tovább ezen az őrületes modon, amit megalkotott. Elképesztő az a teljesítmény, amit ez a fiatalember letett az asztalra. Szeretnénk gratulálni neki és biztatni, hogy folytassa tovább a munkálatokat."

"Sajnos még nem találkoztunk vele. Kedves fiú? Mert ha nem az, akkor nem szívesen látnám a csapatomban. Mindegy, mennyire képzett és mikre képes. Egy csapatban sok időt töltünk együtt és ha valaki kilóg, az az egész munka kárára megy. De ha képzett, tehetséges és még nem is egy beképzelt paraszt, akkor simán el tudnám képzelni, hogy találunk neki feladatot a Blizzardon belül."

Szóval a jelek szerint Ryan jó úton halad a Blizzard felé és mindezt egy nagyon látványos modnak köszönheti, melyet azonban át kellett neveznie. A Blizzard ugyanis már korábban levédette a World of StarCraft nevet, így mostantól StarCraft Universe néven kell keresnünk a látványos programot.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Merces #36
    ...személyes véleményem szerint a Blizzard debil játékokat csinál debileknek, persze el sem várhatjuk tőlük hogy felismerjék a minőséget.......
  • szgege #35
    Teljesen egyetértek ezzel Hexplore és Darkstone 100x jobb volt mint a Diablo. Nem tudom mi a frászra vannak annyira nagyra vele. Annak idején csakis azért voltak annyira nyerők ,mert nem volt más cég aki ennyire reklámozta volna magát és alig volt konkurencia(nem volt konkurencia ezen játéktípusban). Tudnék még a stratégia területen is címeket mondani: Earth 2140 és társai,hmm mennyivel többet tudott hopp,ja hogy nem volt neki annyi reklám.
    Ja talán valami újjal kéne előrukkolni? Hopp. Ez nem jött össze. SC2 pff. Bocs elég volt a youtube-os előzetes. :D Lehet régen jobb volt,de akkor még szűz területen jártak. Amit most csinálnak már gáz.
  • Hugh Hefner #34
    nem a saját világképem, ezt vagy belátod vagy nem. de ha valakinek vitában ÉRV az hogy "10x jobb a grafikája" azzal ezt belátom, valóban macerás beismertetni. ezen már ezerszer átmentünk, hogy miért fizetsz, és miért nem. gw a wow instance része, és ennyi. és nem olcsóbb.

    de valóban, abban igazat kell adnom, az hogy nem ismerték fel az fail, és amit reagáltak rá, az is. de sztem félrefordítás.
  • opeca #33
    Értem, köszönöm ezt a hosszú ömlengést a Blizzardról, meg a saját világképedről, hogy szerinted nincs új, meg a fizetni a játékéret és a multizásért ugyanaz mintha egyszer fizetsz egy játékért és utána ingyen multizhatsz.

    Köszönöm tényleg, de sajnos nem változott a véleményem arról, hogy a Blizzard egy kb. az Ubi szintjén levő pocsék cég, aki csak ötletlopkodásokból meg rókabőrlehúzásokból él meg, ja meg persze, hogy fizetett fanokkal protezsálja a játékait, vagy éppen embereket gyanúsít meg:)
    Aztán rácsodálkoznak, hogy jéé, ilyet is lehet készíteni a szoftverünkkel? Profi banda, nem mondom:)

    Ennyi, szerintem ne is beszéljünk erről tovább, mert felesleges. Te leborulsz előttük, én meg nem. Ha rajtam múlna betiltanám az egész céget:)

  • Hugh Hefner #32
    te totál vakon vagy. segítek picit, mert látom azt azért már elmondták neked, hogy nem kell feltétlen szeretni a blizzardot, de annyit azért senki sem segített neked, hogy el is mondják miért kell ezt kihánynod magadból, a saját "érveid" meg finoman szólva is mókásak.

    a diablo még csak távolról SEM a dnd játékosokat célozta meg.
    a wow nem a kínaiaknak készült, akkor sem amikor megjelent, most sem amikor már abszolút casual barát lett, tudom ajánalni az ázsiai mmo piac tanulmányozását, hogy mikben különbözik a két játék
    a starcraft annyira tucat rts, mint amennyire az unreal tournament tucat fps. volt előtte már rts, ennyi. de ilyen kompletten multira kihegyezve még senki sem rakott össze rts-t. és megpróbálhatod azt hinni hogy ez csak a marketing, részben igazad van, hiszen marketing nélkül nem létezhetne egy olyan rendszer mint a battle.net, még mindig szüttyöghetnél az aoe szerverekkel (lol), mászrészt egyáltalán nincs, mert ennyire nem befolyásolhatóak az emberek nagyrésze mint amennyire a te véleményed, sajnálom. az eredeti és a kreatív szavakat meg könyörgöm, gondolkozz már el rajtuk mielőtt leírsz valamit. kreatívnak azt az embert mondják aki újat alkot. nos, alapvetően nincs új dolog, előzőleg tapasztalt dolgokat raksz össze egy újba, kreatívnak gyanítom a te beszűkűlt pici kis sorvadt agyad azt mondja ahol nem ismered fel honnan szedte. tudod, ők sosem titkolták, hogy honnan szedték az ötleteiket, a warcraftot a mai napig dune 2 klónnak hívják saját maguk is.
    guild warshoz hozzászólva, mi a faszom az, hogy "10x" szebb? remekül alátámasztja azt az érvelésed, hogy a guild wars ingyenes, miszerint te most vagy értelmilég SÚLYOSAN sérült vagy, vagy csak rettentően fiatal. a guild wars nem "ingyenes", rofl, hanem a kiegészítők jönnek olyan gyakorisággal, hogy ugyanott vagy. megint, vagy nem tanítottak még meg számolni, vagy veszett fejsze nyele. szörnyen butuska vagy, dehát ez az sg, megszoktam már.

    viszont azért egy kicsit a védelmükre is hadd keljek. attól még, hogy sikerélménnyel tölt el, hogy van a világon végre valami olyan dolog, ahol rátudtok mutatni, hogy honnan van az inspiráció (pláne hogy ki is jelentik, na mindegy...), az nem csökkenti az érdeküket. ez nem egy kibaszott tündérország, aki sikeresebben tudja eladni a termékét, az nyer. és ebben verhetetlen a blizzard, és nem szart árul. manapság annyira megtehetnek bármit, hogy évekig húzzák a megjelenést, hogy tuti siker legyen. igen, irígykednek is rájuk, hiába lenne aki jó dolgokat tudna létrehozni, nincs megszavazva nekik a bizalom, esély sincs, hogy a blizzardot megfogják. megjegyzem arról valahogy mindenki elfelejtkezik hogy hány játék nyúlj a ablizzard ötleteit. hm? mert azért van ami egy az egyben nyúlás, és van ami inspiráció.

    annyi elfogult balfasz van a legalapvetőbb vitában és retorikában való jártasság nélkül, és itt osztja a hülyeséget, borzalmas : \
  • cateran #31
    Nemet mar a 20 evvel ezelott rpgkben is lehetett valasztani...nem ezert ujdonsag a D3-ban,hanem mert az 1-2-ben nem lehetett..Tehat a sorozatban valoban ujdonsag,a genre-ben nem..:D
  • Szefmester #30
    Sajnos így hirtelen nem találtam 1-2 éven belül játékot, ellenben itt van egy max 3éves.. Darkstone, Vagy a 2 éves Hexplore. A darkstoneban volt olyan dolog ami a Diablo 3-ban mint újdonság lett bejelentve. Ilyen pl a választható nem a kasztoknál.
  • morden #29
    "kocka bölcsész," vagy ez vagy az, nincs közös halmaz, amúgy meg inkább kocka :D
  • opeca #28
    Szóval egy ilyen seggfej keres annyit, mint amennyit itthon az egész Parlament:)
  • opeca #27
    A Blizzard vezető designere

    Igen, igen, a baloldali nem egy szombati romkocsmából szabadult kocka bölcsész, hanem a Blizzard vezető designere. Te bizonyára nem nézel ki belőle ilyen nyilatkozatot én viszont ennél cifrábbat is:)