Ötvös Tibor

Friss ArcaniA: A Gothic Tale képek

A nagysikerű Gothic sorozat legújabb része elhagyja a számozást és ArcaniA: A Gothic Tale címmel jelenik majd meg még az idén.

A fejlesztő Spellbound a hétvégén nyilvánosságra hozott pár képet a készülő játékból, melyek alapján nyugodtan kijelenthetjük, hogy a grafikán nem múlik a siker. Ráadásul pár információt is elárultak az akció-RPG-ről, melyeket szintén megosztunk most mindenkivel.

Az ArcaniA: A Gothic Tale 10 évvel a harmadik rész után játszódik és ezúttal a déli Feshyr-szigetekre jutunk el. Hősünk egy küldetésből tér haza és házát, faluját földig rombolva találja. Még lát a horizonton egy hajót, melynek egy sas van a vitorláján. Hősünk természetesen bosszút forral és el is indul a hajó után. A történet folyamán kiderül, hogy nem csupán egy rombolni vágyó csapat magánakciója volt, hanem valami sokkal gonoszabb terv egy fontos darabja.

Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!

Kalandunk során akad egy társunk is, egy csodaszép ám titokzatos nő személyében, akinél van egy régi ereklye is, mely fontos szerepet kap a történetben. Változnak majd a napszakok és a klímának megfelelően a környezetünk is. Az idő múlása a harci képességeinket is befolyásolja, hiszen minél régebbi a nálunk lévő varázslat, annál biztosabban használhatjuk majd azt.

Az erdők és mezők mellett különböző kastélyok és városok is szegélyezik majd utunkat, melyek mindegyike egyedi építészeti stílussal rendelkezik majd. Az időjárás is fontos szerepet kap. Felhők takarják el a napot, szakad az eső a nyakunkba vagy szél borzolja a hajunk. Mindez befolyással lesz a támadásunkra is, hiszen esőben kevésbé hatékony egy tűzvarázs, mint szikrázó napsütésben.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Jocisan #12
    Ütős kis game lesz!
    Új cikk itt.
  • Molnibalage #11
    Én nem ezt mondom. Azt mondom, hogy más lett. Nehezebb. Az eredeti G3 pár vadállatot leszámítva nagyon könnyű volt. Lentebb írtam, hogy 1.06 táján is simán végigvittem. November végén toltam végig a játékot. Atomlassú gépem volt, de mégis végigtolható volt.
  • kissssss #10
    igen ez így igaz mikor meg vettem a gothic 3 szinte játszhatatlan volt nagy szerencse hogy van community javítás hozzá. sajnos a kiegészítőről már nem mondható el ugyan ez
  • Molnibalage #9
    Community expension Pack. Az 1.7-től kezdve azért a Gothic az új beállításokat használva azért erősen más lesz. Új AI és új fejlődési rendszerrel. Az új AI-val drámai a változás. AZ utolsó az 1.73 asszem.
  • kissssss #8
    ja ha javításokról van szó akkor miről is beszélünk ?
  • Loverman #7
    az összes? ja biztos...
  • Molnibalage #6
    Milyen? Sokan szidták, de nálam komoly bug nem volt az 1.06 patch magasságában sem.
  • Molnibalage #5
    Bugmentesnek tényleg bugmentes volt, de nekem azért néha hiányzott a hangulat. Egyszer elég volt végigtolni. Az első PB RPG, amit csak egyszer toltam végig...

    A harcrendszere messze az eddigi legjobb. Remekül eltalálták azt, hogy mennyi lénnyel milyen erőssel bírsz el. Nem voltak olyan irreális helyzetek, mitn a G3-ban, hogy tucatszám kell(ene) lenyomni az orkokat. Az eredeti harcrendszerrel nevetségesen könnyű, az újjal meg lehetetlen...
  • Rise Against #4
    a risen inkább egy valódi gothic 4, az eredeti fejlesztőktől. Átmentették a sorozat sajátosságait egy új környezetbe, új sztoriba. Bugmentes és hangulatos, szerintem kurvajó lett. Remélem lesz Risen 2.
    Nekem mellesleg a gothic 3 is tetszett. Attól eltekintve hogy elég zagyva és nem összefogott lett a főküldetés, és tele volt buggal, mégis annyira jó lett a játék, hogy minden agyf@sz ellenére is élveztem nagyon. Fél év plusz fejlesztéssel a sorozat legjobb része lehetett volna...
  • kissssss #3
    itt inkább a ki szabott határ időtől függ hogy bugos lesz-e a játék vagy nem a 3 rész is ezért lett olyan amilyen.