MTI
Az Ubisoft közösségi játékokat fejleszt a Facebookra
Az Ubisoft francia játékkiadó is bekapcsolódott az online közösségi játékok világába facebookos játékalkalmazásaival. Az UbiFriends portál első programja a TickTock nevű játék, amelyben a felhasználók barátaikkal kapcsolatos ismereteiket tesztelhetik le.
Az Ubisoft épp a megfelelő pillanatban hozta ki saját közösségi programjait, hiszen a játékok népszerűsége a Facebookon toronymagasra ível, és a videojátékos ipar más kiadóóriásai is egyre inkább érdeklődnek már a közösségi hálózatra megjelentetett játékok piaca iránt. "Épp annyira igyekszünk majd a legjobb játékos alkalmazásokat a Facebookra kihozni, mint ahogy az Xbox 360, Wii és PlayStation programok esetében jellemző ránk" - nyilatkozta Laurent Detoc, az Ubisoft észak-amerikai igazgatója a Microsoft, a Nintendo és a Sony konzoljaira fejlesztett játékaira utalva.
A TickTockban a játékosok virtuális bombákat indíthatnak el azáltal, hogy többválaszos kérdésre reflektálnak barátaikról egy perc leforgása alatt. A kérdések leginkább a barátaik facebookos státuszának frissítéseire vonatkoznak és jó válaszok esetén a bombákat animált "áruházakba" küldik. Azoknak az emberek, akik a bombákat megkapják szintén egy percük van arra, hogy "hatástalanítsák" azokat saját válaszadásaikkal. A Ubisoft ezáltal egy olyan egyedi játékot hozott létre kifejezetten a Facebook felhasználóknak, amely barátaikról való ismereteiket is fejleszti.
A Facebooknak jelenleg 250 millió felhasználója van, és a játék a legnépszerűbb alkalmazástípus rajta. A vezetőség akkor látott először igazán fantáziát a nagyobb videojáték stúdiókkal való együttműködésben, amikor a Microsoft bejelentette a Los Angeles-ben megrendezett Electronic Entertainment Expo szórakoztató informatikai kiállításon, hogy az Xbox 360 felhasználói is kapcsolódni tudnak majd a Facebookhoz. Az Ubisoft pedig a Facebook népszerűsége miatt kezdett el alkalmazásokat fejleszteni a közösségi honlapra. "A szórakoztatatás terén mindenhol jelen szeretnénk lenni" - hangoztatta Laurent Detoc.
Az Ubisoft épp a megfelelő pillanatban hozta ki saját közösségi programjait, hiszen a játékok népszerűsége a Facebookon toronymagasra ível, és a videojátékos ipar más kiadóóriásai is egyre inkább érdeklődnek már a közösségi hálózatra megjelentetett játékok piaca iránt. "Épp annyira igyekszünk majd a legjobb játékos alkalmazásokat a Facebookra kihozni, mint ahogy az Xbox 360, Wii és PlayStation programok esetében jellemző ránk" - nyilatkozta Laurent Detoc, az Ubisoft észak-amerikai igazgatója a Microsoft, a Nintendo és a Sony konzoljaira fejlesztett játékaira utalva.
A TickTockban a játékosok virtuális bombákat indíthatnak el azáltal, hogy többválaszos kérdésre reflektálnak barátaikról egy perc leforgása alatt. A kérdések leginkább a barátaik facebookos státuszának frissítéseire vonatkoznak és jó válaszok esetén a bombákat animált "áruházakba" küldik. Azoknak az emberek, akik a bombákat megkapják szintén egy percük van arra, hogy "hatástalanítsák" azokat saját válaszadásaikkal. A Ubisoft ezáltal egy olyan egyedi játékot hozott létre kifejezetten a Facebook felhasználóknak, amely barátaikról való ismereteiket is fejleszti.
A Facebooknak jelenleg 250 millió felhasználója van, és a játék a legnépszerűbb alkalmazástípus rajta. A vezetőség akkor látott először igazán fantáziát a nagyobb videojáték stúdiókkal való együttműködésben, amikor a Microsoft bejelentette a Los Angeles-ben megrendezett Electronic Entertainment Expo szórakoztató informatikai kiállításon, hogy az Xbox 360 felhasználói is kapcsolódni tudnak majd a Facebookhoz. Az Ubisoft pedig a Facebook népszerűsége miatt kezdett el alkalmazásokat fejleszteni a közösségi honlapra. "A szórakoztatatás terén mindenhol jelen szeretnénk lenni" - hangoztatta Laurent Detoc.