Ötvös Tibor
Csalódást keltő Tomb Raider: Underworld eladások
A mai bejelentés szerint a Tomb Raider: Underworld alaposan megbukott - legalábbis az Eidos szerint.
November 18-án jelent meg Lara Croft legújabb kalandja, melyet azonban nem fogadott egyöntetű üdvrivalgás. Ráadásul az Eidos ismét botrányt okozott egyes kritikák visszatartásának kísérletével, ám most meglepően őszintén beszélt a franchise további sorsáról. A november 18-i premier óta kereken 1,5 millió példány talált gazdára a program. Ez az összes platformra együtt értendő, ami azért valóban nem túl sok (az Underworld minden géptípusra megjelent, így kézi konzolokra is). Az Eidos az európai "kulcsországok" eladásait tekintve elfogadható eredményt kapott, ám az észak-amerikai eredményeket katasztrofálisnak ítélte.
Összehasonlításképpen a Fifa '09-et október 3-án jelentette meg az EA és csak az Egyesült Királyságban több, mint 2 millió kópia kelt el belőle, míg a PS3-exkluzív LittleBigPlanet 1,3 milliós eladással büszkélkedhet. Egyes szakértők szerint ezzel végérvényesen befellegzett Larának, aki a Legenddel kicsit erőre kapott, ám most újra lesújtott a képzeletbeli bárd a régésznőre. Az Eidos minden reménye az idén megjelenő Batman: Arkham Asylumban van.
Jó hírrel is tudok azonban szolgálni a Lara-fanoknak, hiszen az Underworld reklámarca, Allison Carroll az év elején a The Sun internetes oldalán Lara cuccaiban pózolt a kameráknak - elég erotikusan.
November 18-án jelent meg Lara Croft legújabb kalandja, melyet azonban nem fogadott egyöntetű üdvrivalgás. Ráadásul az Eidos ismét botrányt okozott egyes kritikák visszatartásának kísérletével, ám most meglepően őszintén beszélt a franchise további sorsáról. A november 18-i premier óta kereken 1,5 millió példány talált gazdára a program. Ez az összes platformra együtt értendő, ami azért valóban nem túl sok (az Underworld minden géptípusra megjelent, így kézi konzolokra is). Az Eidos az európai "kulcsországok" eladásait tekintve elfogadható eredményt kapott, ám az észak-amerikai eredményeket katasztrofálisnak ítélte.
Összehasonlításképpen a Fifa '09-et október 3-án jelentette meg az EA és csak az Egyesült Királyságban több, mint 2 millió kópia kelt el belőle, míg a PS3-exkluzív LittleBigPlanet 1,3 milliós eladással büszkélkedhet. Egyes szakértők szerint ezzel végérvényesen befellegzett Larának, aki a Legenddel kicsit erőre kapott, ám most újra lesújtott a képzeletbeli bárd a régésznőre. Az Eidos minden reménye az idén megjelenő Batman: Arkham Asylumban van.
Jó hírrel is tudok azonban szolgálni a Lara-fanoknak, hiszen az Underworld reklámarca, Allison Carroll az év elején a The Sun internetes oldalán Lara cuccaiban pózolt a kameráknak - elég erotikusan.