Ötvös Tibor
2008 legjobb játékreklámjai
Mondhat bárki bármit az Electronic Arts mutat bizonyos "javulást" a játékosokhoz való viszonyában. Természetesen továbbra is ontják magukból a jól bejáratott sorozataik legújabb részeit, ám ezek mellett felbukkannak új címek is.
Ráadásul egy bukta sem lehet akadálya az újabb esélyeknek, elég csak a Mirror's Edge vagy a Dead Space történetére gondolni. Az egyik játékmagazin, a neves That Video Game Blog előkereste és feltöltötte 2008. legjobban sikerült és legötletesebb reklámjait, melyeket játékokhoz készítettek.
A listán valóban hangulatos és érdekes spotok szerepelnek, ám a legjobban - szerintem - a Tiger Woods PGA Tour '09 reklámja sikerült. Történt ugyanis, hogy a 2007-es golfprogramban maradt egy elég komoly baki, melyet csak Jézus ütésnek neveztek el. Ebben Woods a vízen állva ütött el egy labdát. Az EA kihasználta eme bakit és egy nagyon ötletes reklámot épített köré, melyet kifejezetten bugot észrevevő Levinator 25-nek címeztek.
Azért érdemes a többi résztvevőt is megtekinteni, hiszen mind a Mercenaries 2 mind pedig a Left 4 Dead reklámja elég jól sikerült.
Ráadásul egy bukta sem lehet akadálya az újabb esélyeknek, elég csak a Mirror's Edge vagy a Dead Space történetére gondolni. Az egyik játékmagazin, a neves That Video Game Blog előkereste és feltöltötte 2008. legjobban sikerült és legötletesebb reklámjait, melyeket játékokhoz készítettek.
A listán valóban hangulatos és érdekes spotok szerepelnek, ám a legjobban - szerintem - a Tiger Woods PGA Tour '09 reklámja sikerült. Történt ugyanis, hogy a 2007-es golfprogramban maradt egy elég komoly baki, melyet csak Jézus ütésnek neveztek el. Ebben Woods a vízen állva ütött el egy labdát. Az EA kihasználta eme bakit és egy nagyon ötletes reklámot épített köré, melyet kifejezetten bugot észrevevő Levinator 25-nek címeztek.
Azért érdemes a többi résztvevőt is megtekinteni, hiszen mind a Mercenaries 2 mind pedig a Left 4 Dead reklámja elég jól sikerült.