Alex
Késik a Battlefield Heroes és a Tiberium
Az Electronic Arts elhalasztotta a Battlefield Heroes és a Command & Conquer FPS, a Tiberium kiadását. A cégnek a PS3 hozta a legtöbbet.
A vállalat korábbi tervei szerint még a nyáron megjelenő, hirdetésekből megtérülő képregényszerű FPS játéka, a Battlefield Heroes ez év végére tolódik. "Úgy döntöttünk, hogy még több közösségi jellemzőt építünk be. Semmiképp nem akarjuk, hogy üzletileg fenntarthatatlan legyen." - nyilatkozta John Riccitiello, a cég vezetője. Elmondása szerint egyebekben elégedett a fejlesztéssel, a halasztás a bétatesztelők tapasztalatainak beépítéséhez kell. Riccitiello ezzel együtt jelentette be a Tiberium 2009 áprilisára csúsztatását is, mely a 2002-es Renegade után a vállalat második probálkozása egy a C&C világában zajló FPS játék kiadására.
Az EA bevételei egyébként a konzolok felé tolódtak, az éjjel nyilvánosságra hozott pénzügyi eredmények szerint 2008 első negyedévében a PS3 termékek 139 millió dollárt jelentettek a vállalat számára, melyet a PC 86 és az Xbox 360 81 millió dollárja követett. Meglepően hangozhat, de a PS2-es címek még mindig 79 millió dollárt termelnek, míg a Wii és PSP 57 millió dollárral növelték a kasszában lévő pénzt. Ezt a mobiljátékok 44 és a DS 21 millió dollárja egészítette ki, azaz az EA Sony termékekből származó bevétele három hónap alatt 275 millió dollár volt. A Nintendo termékek csekély bevételét látva John Riccitiello ezek beerősítését igérte, a platformokra további 40 játékot fog nemsokára kiadni a cég.
A vállalat korábbi tervei szerint még a nyáron megjelenő, hirdetésekből megtérülő képregényszerű FPS játéka, a Battlefield Heroes ez év végére tolódik. "Úgy döntöttünk, hogy még több közösségi jellemzőt építünk be. Semmiképp nem akarjuk, hogy üzletileg fenntarthatatlan legyen." - nyilatkozta John Riccitiello, a cég vezetője. Elmondása szerint egyebekben elégedett a fejlesztéssel, a halasztás a bétatesztelők tapasztalatainak beépítéséhez kell. Riccitiello ezzel együtt jelentette be a Tiberium 2009 áprilisára csúsztatását is, mely a 2002-es Renegade után a vállalat második probálkozása egy a C&C világában zajló FPS játék kiadására.
Az EA bevételei egyébként a konzolok felé tolódtak, az éjjel nyilvánosságra hozott pénzügyi eredmények szerint 2008 első negyedévében a PS3 termékek 139 millió dollárt jelentettek a vállalat számára, melyet a PC 86 és az Xbox 360 81 millió dollárja követett. Meglepően hangozhat, de a PS2-es címek még mindig 79 millió dollárt termelnek, míg a Wii és PSP 57 millió dollárral növelték a kasszában lévő pénzt. Ezt a mobiljátékok 44 és a DS 21 millió dollárja egészítette ki, azaz az EA Sony termékekből származó bevétele három hónap alatt 275 millió dollár volt. A Nintendo termékek csekély bevételét látva John Riccitiello ezek beerősítését igérte, a platformokra további 40 játékot fog nemsokára kiadni a cég.