Ötvös Tibor

Molyneux folytatná sikereit

Peter Molyneux egy interjúban kijelentette, hogy nagyon szívesen dolgozna a Syndicate, Dungeon Keeper és Magic Carpet folytatásokon.

Mindhárom játék a maga idejében hatalmas sikernek számított és mindegyik éppen két részt ért meg. Sajnos azonban komoly gáncsokat vet a tervnek a tény, miszerint Molyneux a Microsoft tulajdonában lévő Lionhead Studios vezéralakja, a fent említett játékok jogai viszont a Bullfrog megszűnnése óta az Electronic Arts tulajdonában vannak.



Mindenesetre a fejlesztő nem tesz le tervéről, miszerint kezdjen valamit a klasszikus címekkel. Azt azonban határozottan kijelentette, hogy a hamarosan megjelenő Populous DS-verziójához semmi köze, még csak nem is látta a készülő játékot.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Ghoosty #19
    Te játszottál már neten ilyen játékot, ahol profik vannak? Egyszerűen nincs lehetőséged legyártani ennyit a legerősebb egységből. Ott gibbonkodni kell.:) Mondjuk konkrétan a Generalsal nem játszottam neten, de nehéz elképzelni, hogy pont ez lenne kivétel. Ráadásul az overlord tankok baromi lassúak. Egy superweaponnal simán ki lehet csinálni legalább a felét. Ráadásul repülők ellen eléggé védtelen. Ezek skirmish tapasztalatok.

    A rush azt jelenti, hogy az elején gyorsan elérhető egységből legyártasz egy adagot és nekitolod az ellennek. Mivel a legtöbben az elején a gazdaságra gyúrnak ez akár azonnali győzelmet is jelenthet.

    FoodLFG: Sajnos csak szingliben játszottam vele, de jó kis játék volt.
  • FoodLFG #18
    Játszott már valaki a Ground Control 2: Operation Exodus-al ?
    Nekem abban a játékban pont az tetszett, hogy a pontozási rendszere büntette a túl sok/erős egység birtoklását. Így az ember rá volt kényszerítve taktikázásra..
  • Sanyix #17
    Minden RTS alapja a rush. Csinálsz a legtáposabb cuccokból egy rakással, katt az ellenfél bázisára, és owned.

    C&C generalsban is annyi volt a nagy stratégia, hogy gyárt az egyik fél 60 overlord tankot, azt pá. Csak én gibbonkodtam ott a kb 10 fős sunyi sneak attackos hit 'n run csapataimmal, amivel szép pusztítást lehetett csinálni, de 60 overlordot csak ritkítani lehetett vele. És ott a szövetségesek általában egyszerre indították a tank rusht.
  • Ghoosty #16
    A régi RTS-esknek ez mondjuk nagy hibájuk volt. Legyártottál kismilliót a legerősebb egységből, beküldted az ellenhez, azt vége.
    Mondjuk ez már starcraft óta nem igazán működik. Legalábbis nehéz fokozaton biztos nem.
    Sajnos MI-k mind a mai napig csak úgy tudják felvenni a versenyt egy tapasztalt játékossal, ha csalnak. De azért kell némi taktika.
  • Molnibalage #15
    A Warcraft szérát ismerem csak éppen játszhatatlan. Annoén a W2-őt elég egyszerűen vittem végig pl. az emberekkel. Maxra felnyomott paladinok, semmi más azok. Klikk az ellenfél bázisára és szépen lerendeztek mindenkit. Nagy stratégia mondhatom.... Az RTS-ek a játék sebességnél fogva játszhatatlanok. Kivétel az Empire Earth ott brutálisan lehet időt lassítani.
  • xizor #14
    Nézd meg a blizzárd miket hozott ki ;)
  • Indigo #13
    Nekem már az is elég volna, ha a Fable 2 hozná az első rész színvonalát és csodálatos hangulatát. Persze egy B&W 3-nak én is örülnék.
  • Keither #12
    Ha ez az ember megcsinálja a Keeper 3at én elmegyek hozzá és lábat csókolok neki!!!:D Ha meg még egy feltuningolt B&W 3at is csinál mellé akkor oltárt is állítok neki!:)
  • Molnibalage #11
    C&C első részt? A probléma az, hogy a mai napig nem adtak ki épkézláb RTS-t szerintem!
  • FoodLFG #10
    Populous 3 nagyon komoly volt. Főleg hangulatban (zene), de a játékmenet is nagyon érdekesre sikerült. Habár asszem a pop3 alatt már Molyneux nem dolgozott a Bullfrognál. Mostanában hasonló érdekes próbálkozás volt a Supreme Commander. Tudom, hogy voltak előtte Total Annihilationök, de a azok szintén nem tudtak megfogni akkoriban.

    Dungeon Keeper szintén nagyon jó. Mindkettőt végigvittem, de az első rész irányítása már túlságosan körülményes (tipikus régi játék betegség), ezért inkább a második részt preferálom. Meg annak sokkal jobb a grafikája is, ami nekem számít.

    Én még egy C&C egyet szeretnék látni 2010-es grafikával feldolgozva :D (mondjuk nem Molyneux-től xD)

    A Black and White nem tetszett, pedig az alapötlet jó volt.