19
  • Ghoosty
    #19
    Te játszottál már neten ilyen játékot, ahol profik vannak? Egyszerűen nincs lehetőséged legyártani ennyit a legerősebb egységből. Ott gibbonkodni kell.:) Mondjuk konkrétan a Generalsal nem játszottam neten, de nehéz elképzelni, hogy pont ez lenne kivétel. Ráadásul az overlord tankok baromi lassúak. Egy superweaponnal simán ki lehet csinálni legalább a felét. Ráadásul repülők ellen eléggé védtelen. Ezek skirmish tapasztalatok.

    A rush azt jelenti, hogy az elején gyorsan elérhető egységből legyártasz egy adagot és nekitolod az ellennek. Mivel a legtöbben az elején a gazdaságra gyúrnak ez akár azonnali győzelmet is jelenthet.

    FoodLFG: Sajnos csak szingliben játszottam vele, de jó kis játék volt.
  • FoodLFG
    #18
    Játszott már valaki a Ground Control 2: Operation Exodus-al ?
    Nekem abban a játékban pont az tetszett, hogy a pontozási rendszere büntette a túl sok/erős egység birtoklását. Így az ember rá volt kényszerítve taktikázásra..
  • Sanyix
    #17
    Minden RTS alapja a rush. Csinálsz a legtáposabb cuccokból egy rakással, katt az ellenfél bázisára, és owned.

    C&C generalsban is annyi volt a nagy stratégia, hogy gyárt az egyik fél 60 overlord tankot, azt pá. Csak én gibbonkodtam ott a kb 10 fős sunyi sneak attackos hit 'n run csapataimmal, amivel szép pusztítást lehetett csinálni, de 60 overlordot csak ritkítani lehetett vele. És ott a szövetségesek általában egyszerre indították a tank rusht.
  • Ghoosty
    #16
    A régi RTS-esknek ez mondjuk nagy hibájuk volt. Legyártottál kismilliót a legerősebb egységből, beküldted az ellenhez, azt vége.
    Mondjuk ez már starcraft óta nem igazán működik. Legalábbis nehéz fokozaton biztos nem.
    Sajnos MI-k mind a mai napig csak úgy tudják felvenni a versenyt egy tapasztalt játékossal, ha csalnak. De azért kell némi taktika.
  • Molnibalage
    #15
    A Warcraft szérát ismerem csak éppen játszhatatlan. Annoén a W2-őt elég egyszerűen vittem végig pl. az emberekkel. Maxra felnyomott paladinok, semmi más azok. Klikk az ellenfél bázisára és szépen lerendeztek mindenkit. Nagy stratégia mondhatom.... Az RTS-ek a játék sebességnél fogva játszhatatlanok. Kivétel az Empire Earth ott brutálisan lehet időt lassítani.
  • xizor
    #14
    Nézd meg a blizzárd miket hozott ki ;)
  • Indigo
    #13
    Nekem már az is elég volna, ha a Fable 2 hozná az első rész színvonalát és csodálatos hangulatát. Persze egy B&W 3-nak én is örülnék.
  • Keither
    #12
    Ha ez az ember megcsinálja a Keeper 3at én elmegyek hozzá és lábat csókolok neki!!!:D Ha meg még egy feltuningolt B&W 3at is csinál mellé akkor oltárt is állítok neki!:)
  • Molnibalage
    #11
    C&C első részt? A probléma az, hogy a mai napig nem adtak ki épkézláb RTS-t szerintem!
  • FoodLFG
    #10
    Populous 3 nagyon komoly volt. Főleg hangulatban (zene), de a játékmenet is nagyon érdekesre sikerült. Habár asszem a pop3 alatt már Molyneux nem dolgozott a Bullfrognál. Mostanában hasonló érdekes próbálkozás volt a Supreme Commander. Tudom, hogy voltak előtte Total Annihilationök, de a azok szintén nem tudtak megfogni akkoriban.

    Dungeon Keeper szintén nagyon jó. Mindkettőt végigvittem, de az első rész irányítása már túlságosan körülményes (tipikus régi játék betegség), ezért inkább a második részt preferálom. Meg annak sokkal jobb a grafikája is, ami nekem számít.

    Én még egy C&C egyet szeretnék látni 2010-es grafikával feldolgozva :D (mondjuk nem Molyneux-től xD)

    A Black and White nem tetszett, pedig az alapötlet jó volt.
  • Fenrir
    #9
    Én bár mind a 3 felsoroltat próbáltam, de ezek közül csak a Dungeon Keeper sorozat volt az ami igazán tetszett, amúgy pár hónapja fent volt a gépemen kicsit nosztalgiázni :) Még mindig frenetikus gonoszkodni :D (csirke dobálása a börtönbe, kínzások, pofozások nameg a Jackpot győztes)
  • opeca
    #8
    A Syndicate valóban baromi jó volt.
    Az a cyberpunk hangulat nagyon ott volt.
  • Molnibalage
    #7
    Megvolt nekem a Syndicate, de nem tetszett és nem is nagyon értettem hozzá. Túl fiatal lehettem még akkor ehhez a stílushoz. A DK sem volt egy nagy szám nekem...
  • Carbine
    #6
    áááá Syndicate... anno még órákon át meredtem a monitorra csodálkozva az akkor hihetetlen grafikára. Persze azóta eltelt egy bő évtized, de ez a program most is fenn van a gépemen. A grafika elavul, de az igazi élvezet örök, ez az amit a mai tizesével dobált játékoknál elfelejtettek.
    A Dungeon Keeper is állat program, 1 és 2 egyaránt... gonoszkodni mindig is jó móka volt.
    Black & White-tal kapcsolatban csak egyetérteni tudok Csaba42-vel. A 2. rész egy szörnyű lebutított szemét volt, minden igazi egyediséget és szabadságot mellőzött ami az első részben volt.
    Csak remélni tudom, hogy Molyneux valahogy kiokoskodja a megoldást, bár a Microsoft sem arról híres, hogy az úgynevezett "RÉTEG" kategóriára fecsérelné azt a kevéske pénzét ami van.
    !!!FREE Molyneux!!!
  • myk0312
    #5
    Dungeon Keeper örök zöld számomra,mióta álmodozok egy 3.-ik részről bárcsak........
  • dronkZero
    #4
    Van Dungeon Keeper 2, illetve a föld alá építkező gonosz alapkoncepciót viszi tovább az Evil Genius, csak 60-as évek+James Bond fílingben.
  • Csaba42
    #3
    Én inkább egy Fabel javítást várnék tőle, aztán a Fable 2-t, majd egy olyan Black&White 3-at, ami az első részre hasonlít, nem pedig a szörnyen siralmas másodikra.
  • KoS
    #2
    Dungeon Keeper nagyon allat volt! Szivesen latne'k egy folytatast! :)
  • Loverman
    #1
    SupCom óta tudjuk hogy a régi név nélkül is lehet jó a játék és a fogadása