SG.hu
Mac-ra is megjelenik a Spore
A játékban a felhasználók megteremthetik, megoszthatják és kedvükre alakíthatják teremtményeiket a legkisebb amőbától kezdve egészen a a csillagközi hódítókig.
Az Electronic Arts a Macworld Expón bejelentette , hogy a Spore az év folyamán Mac platformon is elérhető lesz. A Spore alkotója Will Wright, a páratlan sikerű The Sims atyja. A Spore egyedi módon nyújt lehetőséget arra, hogy a nagy képzelőerővel megáldott játékosok felfedezhessék saját belső galaxisuk mélységeit. A játékból a san francisco-i Macworld Expón láthattak ízelítőt, az év folyamán pedig megjelenik személyi számítógépre is. "Igazán remek, hogy a Spore egyidőben jelenik meg Mac és PC gépekre is. A Spore rendkívül kreatív játék, így nagyon várom már, hogy láthassam, a játékosok milyen lényekkel töltik meg az általuk teremtett világegyetemeket" - mondta Will Wright, a Spore vezető tervezője.
A Spore nem más, mint egyéni univerzumkészítő-készlet. A játékos megteremtheti az életet, fejlesztheti létformáit, törzseket alapíthat, civilizációt építhet, sőt, egész világokat formálhat! A játék több eszközt is biztosít, így szinte minden tetszőlegesen alakítható; a lények, a járművek, az épületek, sőt, az űrjárművek is! Habár ez egy egyszemélyes játék, a játékos teremtményei automatikusan megosztásra kerülnek másokéival, így határtalan mennyiségű világ vár majd felfedezésre, amelyek mind játékalkalmakra adnak lehetőséget.
"Nagyon örülök, hogy a Spore-t egyenesen a Mac közösségéhez juttathatjuk el. A játék lényeit, járműveit és épületeit létrehozó része olyan nagy tudású, hogy lehetőségei szinte határtalanok. A játékosok szinte bármit megteremthetnek, és ezek azonnal meg is jelennek a játékban." - nyilatkozta Lucy Bradshaw, a Spore vezető producere.
A Spore öt fázisból áll, amelyek megfelelnek az evolúció egyes állomásainak. Az első a sejtállapot, ezt követi a lények kifejlődése, majd a törzsek, a civilizációk és az űr korszaka következik el - minden ilyen állomás más és más kihívásokat és célokat kínál. Lehetőség van a kezdetekkor egészen a sejtállapotból indulni, és egy fajta szerény gondolkodó lény szintjére fejleszteni, de akár arra is, hogy már az induláskor több bolygón fejlesszünk törzseket vagy civilizációkat. A játék mind Windows, mind Mac-es környezetben futó verziója lehetővé teszi majd a lények, járművek és épületek létrehozásának összes módozatát, így a kicsiny sejttől eljuthatunk egy űrutazó faj megteremtéséig.
A Mac-re készített Spore létrejöttét a TransGaming Cider Portability Engine tette lehetővé, amelynek használatához az EA korábbi Mac-re átírt játékai adták a tapasztalatot.
Az Electronic Arts a Macworld Expón bejelentette , hogy a Spore az év folyamán Mac platformon is elérhető lesz. A Spore alkotója Will Wright, a páratlan sikerű The Sims atyja. A Spore egyedi módon nyújt lehetőséget arra, hogy a nagy képzelőerővel megáldott játékosok felfedezhessék saját belső galaxisuk mélységeit. A játékból a san francisco-i Macworld Expón láthattak ízelítőt, az év folyamán pedig megjelenik személyi számítógépre is. "Igazán remek, hogy a Spore egyidőben jelenik meg Mac és PC gépekre is. A Spore rendkívül kreatív játék, így nagyon várom már, hogy láthassam, a játékosok milyen lényekkel töltik meg az általuk teremtett világegyetemeket" - mondta Will Wright, a Spore vezető tervezője.
A Spore nem más, mint egyéni univerzumkészítő-készlet. A játékos megteremtheti az életet, fejlesztheti létformáit, törzseket alapíthat, civilizációt építhet, sőt, egész világokat formálhat! A játék több eszközt is biztosít, így szinte minden tetszőlegesen alakítható; a lények, a járművek, az épületek, sőt, az űrjárművek is! Habár ez egy egyszemélyes játék, a játékos teremtményei automatikusan megosztásra kerülnek másokéival, így határtalan mennyiségű világ vár majd felfedezésre, amelyek mind játékalkalmakra adnak lehetőséget.
"Nagyon örülök, hogy a Spore-t egyenesen a Mac közösségéhez juttathatjuk el. A játék lényeit, járműveit és épületeit létrehozó része olyan nagy tudású, hogy lehetőségei szinte határtalanok. A játékosok szinte bármit megteremthetnek, és ezek azonnal meg is jelennek a játékban." - nyilatkozta Lucy Bradshaw, a Spore vezető producere.
A Spore öt fázisból áll, amelyek megfelelnek az evolúció egyes állomásainak. Az első a sejtállapot, ezt követi a lények kifejlődése, majd a törzsek, a civilizációk és az űr korszaka következik el - minden ilyen állomás más és más kihívásokat és célokat kínál. Lehetőség van a kezdetekkor egészen a sejtállapotból indulni, és egy fajta szerény gondolkodó lény szintjére fejleszteni, de akár arra is, hogy már az induláskor több bolygón fejlesszünk törzseket vagy civilizációkat. A játék mind Windows, mind Mac-es környezetben futó verziója lehetővé teszi majd a lények, járművek és épületek létrehozásának összes módozatát, így a kicsiny sejttől eljuthatunk egy űrutazó faj megteremtéséig.
A Mac-re készített Spore létrejöttét a TransGaming Cider Portability Engine tette lehetővé, amelynek használatához az EA korábbi Mac-re átírt játékai adták a tapasztalatot.